اخبار آلت کوین ها

جزییات ایردراپ ۱۰٫۳ میلیون توکن OP در چهارمین دوره توزیع آپتیمیزم

آپتیمیزم شبکه لایه دو اتریوم از ایردراپ ۱۰٫۳ میلیون توکن OP به حدود ۲۳ هزار آدرس خبر داد. این شبکه، جزئیات شرایط دریافت‌کنندگان جوایز را در اطلاعیه خود اعلام کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از Theblock؛ شبکه لایه دو آپتیمیزم از چهارمین ایردراپ خود با هدف پاداش به هنرمندان وب ۳ خبر داد. طی این رویداد، قرار است ۱۰٬۳۴۳٬۷۵۷٬۸۱ توکن OP به ارزش فعلی تقریبا ۴۰٫۸ میلیون دلار بین ۲۲۹۹۸ آدرس توزیع شود. این آدرس‌ها تا تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۵ (۲۵ بهمن ۱۴۰۳) فرصت دارند که جوایز خود را Claim کنند.

آپتیمیزم در صفحه Airdrop Claim خود گفته:

یک جامعه عالی به هنرمندان نیاز دارد. این ایردراپ، تشکری است از آنها که توانمندی‌ها و خلاقیت‌شان را در بلاکچین به اشتراک گذاشته‌اند. مشارکت‌های هنرمندان نقشی حیاتی در جامعه آپتیمیزم دارد.

همچنین تخصیص توکن با احراز شرایط زیر تا ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت:

کاربرانی که از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی ۱۴۰۱ تا ۲۰ دی ۱۴۰۲) روی شبکه اصلی اتریوم یا سوپرچین آپتیمیزم، NFT‌ ‌های هنری ایجاد کرده‌اند، واجدین شرایط این ایردراپ هستند. معیار انتخاب هنرمندان و رتبه‌بندی آنها نیز میزان هزینه گس مصرف‌شده توسط دیگر کاربران، برای ترید یا ضرب NFT‌ های آنهاست. به زبان ساده، هرچه هنرمندی پروژه‌های NFT محبوب‌تری داشته باشد، پاداش‌های بیشتری دریافت می‌کند. همچنین اگر آثار یک هنرمند، به اندازه یک اتریوم، گس روی سوپرچین آپتیمیزم ایجاد کرده باشند، پاداش او ۵۰۰۰ OP‌ است. جایزه ایجاد همین مقدار گس روی بلاکچین اتریوم نیز ۵۰ OP خواهد بود. در نهایت، هر آدرس می‌تواند حداکثر ۶۰۰۰ OP به ارزش ۲۳۶۴۰ دلار جایزه دریافت کند.

  • اگر کاربر، قرارداد NFT را قبل از تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ ایجاد کرده باشد
  • اگر NFT ایجاد شده بعد از تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۰ آبان ۱۴۰۲) منتقل شده باشد
  • اگر کاربر از تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ روی شبکه آپتیمیزم فعال بوده باشد
  • اگر کلکسیونر بیش از ۰٫۰۰۰۵ اتریوم برای انتقال یکی از NFT‌ های خود از تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) هزینه کرده باشد.

اگر کاربری چند مورد از این شرایط را احراز کند، طبیعتا پاداش بیشتری هم خواهد گرفت.

سه ایردراپ قبلی آپتیمیزم در تاریخ‌های ۳۱ می ‌۲۰۲۲ (۱۰ خرداد ۱۴۰۱)، هشتم فوریه ۲۰۲۳ (۱۹ بهمن ۱۴۰۱) و ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) انجام شدند. طی سومین ایردراپ ۱۹٫۴ OP به ارزش ۲۶ میلیون دلار بین ۳۲ هزار آدرس فعال در DAO آپتیمیزم توزیع شد. آپتیمیزم در پلتفرم X اشاره کرد که تقریبا ۵۶۰ میلیون OP برای ایردراپ‌های آینده باقی مانده است.

قیمت ارز دیجیتال OP‌ در ظهر روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲ در منطقه ۳٫۷۸ دلار و با افزایش ۰٫۲۴ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نوسان می‌کند. عرضه در گردش این توکن نیز به ۹۵۷٫۳۷۸ میلیون رسیده که حدود ۲۳ درصد از عرضه کل ۴٫۳ میلیاردی آن است.

ایردراپ چهارم آپتیمیزم

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا