اخبار متاورس

بازگشت متاورس؛ سندباکس زمین‌های متاورسی جدیدی را با تم فیلم‌های هالیوودی به فروش می‌رساند

پلتفرم متاورسی The Sandbox در حال راه‌اندازی محله‌ای با مضمون سینمایی است که در آن خریداران این زمین‌های مجازی می‌توانند با سریال‌های معروف هالیوودی مانند «The Walking Dead» ،«Black Mirror» و «Peaky Blinders» تجربه‌های جدید و همه‌جانبه‌ای را برای خود رغم بزنند.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، فروش زمین‌های مجازی در The Sandbox یا همان توکن‌های غیرقابل معاوضه LAND، پس از پایان آخرین بولران کریپتو به شدت کاهش یافته است.

سندباکس به امید تجدید علاقه مردم به متاورس، اعلام کرده که یک محله مجازی جدید به نام «Cinerama» را ایجاد خواهد کرد، که کاربران می‌توانند برای کسب شانس خرید در آن ثبت نام کنند و سپس اموال دیجیتال خود را به «فرصتی برای همکاری، اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تبدیل کانسپت فیلم‌های مختلف به سرگرمی‌های تعاملی و همه‌جانبه» توسعه دهند.

بر اساس بیانیه‌ سندباکس، در این محله دیجیتال جدید، برندهای معروف هالیوود مانند «مردگان متحرک»، «آینه سیاه» و «پیکی بلایندرز» حضور خواهند داشت. شرکت‌های تولید محصولات بزرگی مانند Skydance – تهیه‌کننده فیلم‌های «Top Gun» و «Terminator» – و Lionsgate نیز از جمله شرکای این پروژه هستند.

سباستین بورگت (Sebastien Borget)، مدیر ارشد عملیاتی و یکی از بنیانگذاران The Sandbox در طی بیانیه‌ای گفت:

این رویداد نه تنها به علاقه‌مندان هالیوود این شانس را می‌دهد که قطعه‌ای از تاریخ سینما را به عنوان دارایی خود در اختیار داشته باشند، بلکه محیطی را نیز ایجاد می‌کند که خلاقیت در کنار غول‌های این صنعت شکوفا شود.

بورگت در ماه اکتبر به The Block گفت که جاذبه این پلتفرم برای مردم از تنها خرید و فروش زمین‌های مجازی فاصله گرفته و به سمت ارائه تجربیات واقعی در بازی‌ها منعکس شده است.

سندباکس گفت که بیش از ۴۰۰ قطعه زمین دیجیتالی در «Cinerama» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این پلتفرم در مجموع ۷۰ درصد از تقریباً ۱۶۵ هزار LAND NFT خود را فروخته است.

یک بازگشت جزئی پس از کاهشی چشمگیر

در طول آخرین دوره بولران بازار ارزهای دیجیتال و در میان افزایش تقاضاً برای حضور در متاورس پس از تصمیم مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) مبنی بر تغییر نام شرکت خود از فیس بوک به متا، فروش NFTهای سندباکس که با نام LAND شناخته می‌شوند و مانند قراردادهای املاک مجازی عمل می‌کنند، به شدت افزایش یافت.

بر اساس داده‌های اوپن سی (OpenSea)، در اواخر سال ۲۰۲۱، حجم معاملات روزانه LAND NFT به بیش از ۱۳۰۰۰ اتر رسید و اکنون معادل ۲۶ میلیون دلار است. قیمت کف توکن‌های LAND در ژانویه ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود یعنی ۴/۵ اتر رسید که اکنون حدود ۸۶۰۰ دلار ارزش‌گذاری می‌شود.

توکن بومی سندباکس یعنی SAND اخیراً از ۰/۲۸ دلار در ماه اکتبر به قیمت فعلی تقریباً ۰/۴۵ دلار بازگشته است. اما این توکن که در حال حاضر مارکت کپ ۹۲۰ میلیون دلاری دارد، بسیار کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۸/۴۰ دلار معامله می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
theblock.co
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا