اخبار متاورس

مجله مشهور فوربز در متاورس سندباکس زمین مجازی خرید

فوربس اخیرا ورود خود را به دنیای متاورس سندباکس اعلام کرده و یک قطعه زمین مجازی خریده است. به نظر می‌رسد آخرین اقدام فوربز بخشی از تلاش های مداوم آن برای ایجاد یک جامعه وب ۳، احتمالا پیش از رالی صعودی ارزهای دیجیتال است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو بریفینگ، غول رسانه‌ای جهانی فوربز اعلام کرد یک قطعه زمین مجازی در متاورس سندباکس (The Sandbox) خریداری کرده است. با این خرید، فوربز قصد دارد ردپای خود را در متاورس گسترش دهد و یک مرکز اجتماعی پر جنب‌و‌جوش ایجاد کند که از تعامل و همکاری در جامعه وب ۳ حمایت می‌کند.

هر قطعه زمین در سندباکس یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) منحصر به فرد در بلاکچین اتریوم است و زمانی که کاربر مالک یک قطعه زمین باشد، آن را برای همیشه در اختیار خواهد داشت. مالکیت این زمین‌ها دنیایی از امکانات را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد؛ از جمله ایجاد و انتشار بازی برای کسب درآمد، میزبانی از کنسرت‌های مجازی و گالری‌های هنری، اجاره اموال، استیکینگ رمزارزها و سازمان‌دهی رویدادها و اعطای هدایا.

به گفته فوربز، این فضای دیجیتال جدید دارای یک استخر مجلل و یک گالری وسیع است که به تجلیل از منتخبین زیر ۳۰ سال ۲۰۲۴ این مجله اختصاص داده شده است. هر عنصر طراحی این فضا با دقت انتخاب شده است تا محیطی جذاب و محرک بصری ایجاد کند تا بازدیدکنندگان به کاوش و تعامل با آن تشویق شوند.

کدهای QR به صورت هوشمندانه در سرتاسر سندباکس فوربز پراکنده شده‌اند که نشان‌دهنده تعهد این برند به استفاده از گیمینگ و تجربیات تعاملی برای افزایش تعامل کاربران است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا