اخبار شیبا اینو

شیبا اینو سرویس نام شیبا (SNS) را در شیباریوم معرفی کرد

توسعه‌دهندگان شیبا اینو (Shiba Inu) سرویس نام شیبا (SNS) را در لایه دوم شیباریوم مستقر کردند.

به گزارش والکس و به نقل از dailycoin، در آخرین روز اکتبر ۲۰۲۳، زمانی که توسعه‌دهندگان از اولین قسمت سیستم SHIBDentity رونمایی کردند، عصر جدیدی در شبکه لایه دوم شیبا اینو یعنی شیباریوم آغاز شد. سرویس نام شیبا (SNS) برای کمک به کاربران در جهت کنار گذاشتن آدرس‌های پیچیده در بلاکچین طراحی شده است.

راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم شیباریوم یک نوآوری دگرگون‌کننده با آدرس‌هایی که به‌ راحتی در بلاکچین قابل خواندن هستند به ارمغان می‌آورد. اما این آدرس‌ها در نهایی‌‌سازی طرحی بزرگ‌تر برای ایجاد یک هویت دیجیتال کامل و غیرمتمرکز از طریق اعتبارنامه‌های قابل تأیید نیز نقش دارند.

SNS از طریق name.shib.io در دسترس کاربران قرار گرفته است. به عنوان مثال، دریافت یک آدرس با نام Wallex.SHIB در حال حاضر ۲۰ بون شیباسواپ (BONE) هزینه دارد. توکن رسمی گس فی شیباریوم برای خرید این آدرس‌ها استفاده می‌شود. در ضمن کاربران می‌توانند از کیف پول‌های مختلف وب ۳ (Web3) از جمله کیف پول کوین‌بیس، متامسک، تراست ولت و Rainbow برای دریافت دامنه خود استفاده کنند.

کوساما از ویژگی‌های اصلی SHIBDentity پرده برمی‌دارد

ویژگی‌های کلی SHIBDentity اکوسیستم شیبا اینو حول چندین محور کلیدی می‌چرخند:

  • احراز هویت خودامانی از طریق وب ۳: این امر الزام شناسایی کاربر از طریق روش‌های سنتی یا وب ۲ را از بین می‌برد، به این معنی که آنها دوباره کنترل داده‌های خود را بدست می‌گیرند.
  • اعتبارنامه‌های غیرمتمرکز و قابل تأیید: در SHIBDentity، اعتبارنامه‌ها مستقیماً به صورت آنچین ذخیره می‌شوند، نه در یک پایگاه داده متعلق به شرکت.
  • انطباق با استاندارد W3C: ایجاد یک کنسرسیوم وب برای استانداردهای جهانی هویت‌های خودمختار. این امر امکان همکاری بین هویت‌های خودمختار را در برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند.
  • سیستم کارما SHIBDentity: سیستم اعتماد داخلی به اعضای شبکه این امکان را می‌دهد تا بدون اتکا به پیوندهای شخصی به طور ارگانیک روی بلاکچین اعتماد ایجاد کنند.

آن روی سکه!

جاه‌طلبی‌های توسعه‌دهندگان توکن شیبا برای سوپر اپ آن می‌تواند پلتفرم X ایلان ماسک (Elon Musk) را به چالش بکشد، زیرا این کانسپت دقیقاً همان برنامه همه‌جانبه مبتنی بر هویت دیجیتال است.

با این حال، شیبا اینو قصد دارد به منظور حذف واسطه‌ها، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و پیام‌رسانی رمزگذاری شده را باهم ترکیب کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۳۰

منبع
dailycoin.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا