اخبار ارزهای دیجیتال

سود یک میلیون دلاری یک تریدر در ۲ روز! داستان پاندورا چیست؟

اطلاعات منتشر شده توسط LookOnChain نشان می‌دهد یک تریدر، طی دو روز از خرید کمتر از ۱۰۰ هزار دلار پاندورا، موفق به کسب سود ۱٫۲ میلیون دلاری شده است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو پوتیتو، یک تریدر ارز دیجیتال با خرید کمتر از ۱۰۰ هزار دلار توکن پاندورا، در کمتر از دو روز، بیش از یک میلیون دلار سود کرده است. اطلاعات تراکنش‌های این تریدر، توسط پلتفرم آنالیز کریپتو LookOnChain در یک توییت منتشر شده است.

طبق این اطلاعات، این تریدر دو روز پیش، ۱۵۴ توکن پاندورا را به قیمت هر کدام ۶۳۳ دلار خریداری کرده است. ارزش این تراکنش، مجموعا به ۹۷۴۸۴ دلار رسید اما دارایی او اکنون ۱٫۲۴۰ میلیون دلار ارزش دارد.

این تریدر در ساعات ابتدایی دیروز، ۲۵ پاندورا را به قیمت هر کدام ۷۵۴۸ دلار به فروش رساند. ارزش این تراکنش، ۱۸۸٬۶۹۵ دلار بود تا ۹۱٬۲۱۱ دلاری نصیب او شود. به‌این‌ترتیب، ۱۲۹ پاندورا به ارزش تقریبی ۱٫۱ میلیون دلار در حساب این تریدر باقی مانده است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، پاندورا در حال حاضر با قیمت ۸۹۹۹ دلار معامله می‌شود. این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۳۰ درصد رشد قیمت داشته است. عرضه در گردش این توکن ۸۰۰۰ و مارکت کپ آن نیز با رشدی نجومی به حدود ۷۱٫۲۲ میلیون دلار رسیده است. همچنین، بیشترین قیمت پاندورا از زمان انتشارش (ATH) دیروز با عدد ۹۶۳۱ دلار به ثبت رسید و از آن زمان حدود ۷٫۵ درصد افت کاهش را نشان می‌دهد.

ویژگی توکن پاندورا چیست؟

پاندورا، اولین توکن استاندارد ERC-404‌ است. این استاندارد جدید و آزمایشی، ویژگی‌های توکن ERC-20 و ERC-721 را به‌منظور دستیابی به امکانات تازه در صنعت دیفای و توکن‌های NFT، ترکیب می‌کند. ERC-404، نقدینگی و قابلیت‌های تقسیم بندی پروتکل‌های دیفای را برای دستیابی به تعامل، تجارت و مالکیت دارایی‌ها در دیفای ادغام کرده است. این هدف با استفاده از تکنیکی به نام مسیریابی (Pathing) به دست می‌آید که امکان هم‌زیستی داده‌های مقدار و شناسه‌های توکن را در یک فریم‌ورک یکپارچه فراهم می‌کند.

ERC-404‌ هنوز در مراحل اولیه پذیرش خود قرار داشته و جامعه کریپتو در حال ارزیابی توانمندی‌ها و امنیت آن است. هرچند افزایش قابل توجه قیمت پاندورا می‌تواند به اعتماد نسبی بازار به این استاندارد تعبیر شود؛ اما قیمت این توکن پتانسیل بالایی نیز برای ریزش سریع و شدید دارد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی الهیاری
مرتضی الهیاری
2 ماه قبل

چرا این ارز رو به صرافی اضافه نمیکنید؟

لیلی ناطق
لیلی ناطق
2 ماه قبل

بنظرم بازار ارز هم یک نوع کلاهبرداری هست اول اعتماد را جلب میکنند سود نهایی را که سرمایدارها انجام دادن بعد میروند ویک چیز دیگه درست میکنند تا دنیا ودنیا بوده همین هست یک عده هم این وسط سود میکنند برای تشویق بقیه دراصل اون سرمایداری که بانی اینکار هست سود کلا را میبره واین وسط یک عده خوش شانس ویک عده هم که دیر وارد بازار میشوند بدشانس هستند

دکمه بازگشت به بالا