اخبار ارزهای دیجیتال

یونی سواپ وارد سایدچین شبکه بیت کوین می‌شود

یک تیم توسعه‌دهنده توانسته است نسخه سوم یونی سواپ (v3) را در یک زنجیره جانبی (سایدچین) بیت کوین یعنی روت‌استاک (Rootstock) توسعه دهد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptonomist، یونی سواپ (Uniswap)، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) مشهور که به دلیل حضور خود در بلاک چین اتریوم شناخته می‌شود، با انتشار نسخه سوم پلتفرم خود در زنجیره جانبی بیت کوین به نام روت‌استاک به نقطه عطفی مهمی رسیده است.

GFX Labs، تیم متخصص ترمینال معاملاتی Oku، الزامات این استقرار را فراهم کرده است.

یونی سواپ نسخه ۳ پیش از این با موفقیت در شبکه‌های لایه دوم اتریوم از جمله آربیتروم (Arbitrum)، آپتیمیزم (Optimism) و پالیگان (Polygon) پیاده‌سازی شده است. Oku مجهز به ابزارهای معاملاتی پیشرفته‌ای مثل تجزیه و تحلیل، سفارشات لیمیت و مدیریت پوزیشن ارائه‌دهنده نقدینگی است که روت‌استاک را از این قابلیت‌ها بهره‌مند می‌کند.

ترکیبی از قابلیت‌های قرارداد هوشمند یونی سواپ که در ابتدا برای اتریوم طراحی شده بود، به همراه امنیت شبکه الگوریتم اجماع اثبات کار بیت‌ کوین، نویدبخش افزایش نقدینگی و کاربرد دیفای است.

این ادغام بُعد جدیدی را به سواپ‌های آنچین، عمق نقدینگی و فرصت‌های کسب سود در شبکه بیت کوین معرفی می‌کند.

از جمله تحولات قابل توجهی که منجر به این گسترش فعالیت شده، اجرای قراردادهای هوشمند یونی سواپ در شبکه بیت کوین در ماه می است.

با گسترش ردپای یونی سواپ در روت‌استاک، چشم‌انداز دیفای بیت کوین دستخوش دگرگونی می‌شود.

این ادغام الگوی جدیدی را برای صرافی‌های غیرمتمرکز در زنجیره جانبی بیت کوین ارائه خواهد داد که سازگاری پروتکل‌های دیفای را در اکوسیستم‌های مختلف بلاک چینی نشان می‌دهد.

ادغام یونی سواپ در روت‌استاک نه تنها سواپ یکپارچه آنچین را تسهیل می‌کند، بلکه عمق نقدینگی را نیز افزایش می‌دهد.

به لطف ویژگی‌های پیشرفته یونی سواپ نسخه ۳، از جمله تمرکز نقدینگی و کارایی سرمایه بهبودیافته، کاربران زنجیره جانبی روت‌استاک می‌توانند از تجربه معاملاتی کارآمدتر و پویاتری بهره‌مند شوند.

همانطور که پروژه‌های دیگر نیز به بررسی فعالیت‌های مشابه می‌پردازند، چشم‌انداز دیفای قرار است به طور فزاینده‌ای فراگیر و گسترده شود و محدود به یک یا چند شبکه منحصر به فرد نباشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
cryptonomist.ch
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
4 ماه قبل

#پولکادات
#کاردانو
#یونی سوآپ
#پیت بول
#سلیستا
#وی چین
#گراف
#راتس
#دوج ایلان مارس
#اپی ان اف تی
#بی تی تی
#ای کش
#متیک
🪜💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰

دکمه بازگشت به بالا