کیف پولمقالات ارز دیجیتال

کیف پول‌ پکس گلد؛ امن ترین والت های PAXG و نحوه کار با آنها

آیا با بهترین کیف پول پکس گلد آشنا هستید؟ تا چه اندازه درباره این ارز دیجیتال اطلاعات دارید؟ پکس گلد (Pax Gold) از جمله دارایی‌های دیجیتالی است که هر توکن آن در بازار با یک اونس طلای London Good Delivery پشتیبانی می‌شود. به عبارت دیگر، معامله‌گران این ارز می‌توانند از طریق سرمایه گذاری روی آن، به یک انس از شمش طلای ۴۰۰ اونسی لندن متصل شوند. به همین دلیل، برای علاقمندان به طلا یک توکن هیجان انگیز محسوب می‌شود. پکس گلد بر بستر بلاک چین اتریوم و سایر شبکه‌های مبتنی بر آن فعال است. این روزها Pax Gold مورد توجه و استقبال تعداد زیادی معامله‌گران دنیای کریپتوکارنسی‌ها قرار گرفته است. اگر شما هم در جستجوی پاسخ به پرسش بهترین کیف پول برای نگهداری آن هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله از والکس به معرفی بیشتر این ارز دیجیتال خواهیم پرداخت. 

پکس گلد (Pax Gold) چیست؟

ارز دیجیتال پکس گلد Pax Gold

پکس گلد یک دارایی دیجیتال است که پشتوانه هر توکن آن یک شمش طلای London Good Delivery به ارزش ۴۰۰ اونس است. سرمایه‌گذاران و دارندگان این توکن باارزش با خرید پکس گلد، مالک دارایی هستند که توسط شرکت Paxos Trust نگهداری می‌شود. این ارز دیجیتال به عنوان یک توکن ERC-20 روی شبکه بلاکچین اتریوم ساخته شده است و در هر نقطه از جهان، به صورت شبانه روزی امکان معامله و جابجایی آن وجود دارد. در حال حاضر هر فردی می‌تواند با حداقل سرمایه گذاری، صاحب کسری از شمش طلای معتبر LBMA در London Good Delivery شود. این ارز دیجیتال در محبوب‌ترین صرافی‌های رمزنگاری قابل معامله در برابر سایر رمز ارزهاست.

تیم سازنده پکس گلد یا همان شرکت Paxos یک متولی مطمئن است که توسط مؤسسه خدمات مالی نیویورک (DFS) به رسمیت شناخته شده است. با توجه به تأیید و قانونی بودن این شرکت از سوی DFS، برای سرمایه‌گذاران این ارز شرکتی مطمئن قلمداد می‌شود. طلای اختصاص یافته در ساخت این رمز ارز در امن ترین و پیشرو ترین انبارهای جهان نگهداری می‌شوند.

دلایل اهمیت پکس گلد چیست؟

Pax Gold توکنی با پشتوانه طلاست. بنابراین، سرمایه گذاری در آن به اندازه سرمایه گذاری طلا ارزشمند است؛ به طوری که ارزش آن با ارزش بازار لحظه‌ای طلای فیزیکی همبستگی دارد. یکی از مزایای خرید و فروش این رمز ارز این است که معامله‌گران می‌توانند از طریق تبدیل توکن‌های خود به طلای تخصیص یافته و تخصیص نیافته ( ارز فیات) در پلتفرم این ارز، ریسک تسویه را کاهش دهند. بعلاوه، این توکن طلایی قابلیت بازخرید دارد. به عبارتی دیگر، تنها توکن طلایی است که می‌توانید آن را با شمش‌‌های طلای Good Delivery معتبر LBMA مبادله کنید. 

مقادیر بسیار کم این رمز ارز در شبکه‌ای از فروشندگان واقعی طلا قابل بازخرید است. مشتریان این ارز از طریق پلتفرم ارائه شده توسط پکسوس می‌توانند به راحتی آن را به طلای فیزیکی یا تخصیص نیافته تبدیل کنند. علاوه بر این، امکان بازخرید وجوه مشتریان به دلار با نرخ فعلی بازار طلا وجود دارد. کارمزد ایجاد و بازخرید این توکن‌ها در کیف پول پکس گلد بسیار کم هزینه است. هزینه ذخیره سازی صفر و حداقل کارمزد تراکنش‌های زنجیره ای اتریوم را هم می‌توان از دیگر مزایای معامله یا خرید و فروش این رمز ارز نام برد.

کیف پول پکس گلد چیست و چگونه کار می‌کند؟

آشنایی با والت پکس گلد

در راهنمای خرید پکس گلد و سایر ارزهای دیجیتال، استفاده از کیف پول پشتیبانی کننده ارز یک اصل مشترک محسوب می‌شود. خرید و تجارت پکس گلد نیز به کیف پول طلایی Pax نیاز دارد. اگر Pax Gold را در یک صرافی رمزنگاری خریداری کنید یا از طریق پول نقد آن را از دوست خود دریافت کنید، کیف پول پکس گلد برای نگهداری و ذخیره این رمز ارز ضروری خواهد بود. با استفاده از این کیف پول می‌توانید تا زمانی که تصمیم به معامله یا برداشت Pax Gold بگیرید، سرمایه خود را در این کیف نگه دارید.

کیف پول پکس گلد، یک کیف پول مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که Pax Gold را نگهداری می‌کند. گرچه هیچ طلای فیزیکی داخل این کیف پول وجود ندارد، اما استفاده از آن به منزله داشتن طلای واقعی است؛ چرا که Pax Gold با شمش‌های طلای واقعی که ممیزی و تأیید شده اند، پشتیبانی می‌شود.

کیف پول پکس گلد یک کیف منحصر به فرد است که امکان دسترسی خصوصی و تعامل با بلاکچین اتریوم را فراهم می‌سازد. در این کیف میزان رمز ارز Pax Gold موجود توسط یک کلید خصوصی محافظت می‌شود. در دسترس داشتن این کلید جهت تعامل با کیف پول PAXG در شبکه بلاکچین ضروری است. این کیف پول‌ یک دروازه بصری جهت کمک به کاربران به منظور دسترسی و مدیریت پکس گلد و سایر ارزهای دیجیتال است. 

بهترین کیف پول پکس گلد 

پکس گلد یکی از محبوب‌ترین استیبل کوین‌ها با پشتوانه طلا در جهان است. این رمز ارز برای استیبل کوین‌ها با پشتوانه فیات از جمله USTD، USDC یا EURC جایگزین مناسبی به شمار می‌آید. برای تجارت در دنیای کریپتوکارنسی‌ها همواره داشتن یک پورتفولیو (سبد سهام) متنوع ایده زیرکانه‌ای محسوب می‌شود. با توجه به این ایده، داشتن کیف پول PAXG با طلای دیجیتال نیز یک استراتژی هوشمندانه خواهد بود. آنچه در این ارتباط مهم تلقی می‌شود، انتخاب این کیف پول است. نظر به اینکه انواع مختلفی از کیف پول پکس گلد وجود دارند، بررسی و شناخت برخی نکات کلیدی می‌تواند در انتخاب بهترین آنها دیدگاه مناسبی ارائه دهد. 

ویژگی‌های شاخص مورد نیاز برای بهترین کیف پول های پکس گلد

برای دارندگان ارزهای دیجیتال، امنیت کیف پول‌های مجازی موضوع مهمی تلقی می‌شود. بالا بودن سطح امنیتی این والت‌ها می‌تواند نقش مهمی در حفظ دارایی‌های دیجیتال و جلوگیری از هک شدن آنها داشته باشد. پکس گلد نیز به عنوان یکی از این دارایی‌ها از این قائده مستثنی نیست. به بیانی دیگر، در انتخاب کیف پول پکس گلد این ویژگی باید حتماً مورد توجه قرار گیرد.

متأسفانه همه کیف پول‌های Pax Gold ایمن نیستند. برخی از انواع آنها توسط مجرمان ساخته می‌شوند. بنابراین، به راحتی کلیدهای خصوصی کاربران دزدیده و هک می‌شوند. در مقابل، بهترین کیف پول های پکس گلد مجهز به سطوح امنیتی بالا مانند بکاپ گیری، رمز گذاری والت، قابلیت احراز هویت دو عاملی، فعالسازی رمزگذاری قوی پسوردها و قابلیت چند امضایی هستند. برخی از کیف پول‌ها (مانند YouHodler) نیز حتی برای محافظت از وجوه کاربران در صورت وقوع یک رویداد بد دارای بیمه هستند.
بهترین کیف پول های پکس گلد باید رایگان باشند. در واقع، به جز کارمزدهای زنجیره بلوکی مرتبط با هر تراکنش، استفاده از بهترین کیف پول‌های این رمز ارز هزینه ای ندارند. در بعضی از انواع والت‌های تعریف شده، این هزینه‌ها برای کاربر پوشش داده می‌شود و در برخی دیگر امکان انتخاب این کارمزد وجود دارد. به طور خلاصه می‌توان توجه به ویژگی‌های زیر را برای انتخاب کیف پول پکس گلد مد نظر قرار داد:

  • امنیت و حریم خصوصی 
  • کارمزدهای کم یا سفارشی تراکنش‌های Pax Gold 
  • قابلیت احراز هویت دو عاملی یا (۲FA)
  •  امکان قفل و باز کردن برداشت ها به دلخواه 
  • امکان تبادل کامل کریپتوکارنسی 
  • پشتیبانی مشتری
  • پشتیبانی از چند زنجیره
  • ویژگی‌های پاداش مانند حساب‌های پس انداز، ابزارهای معاملاتی و وام

معرفی امن‌ترین کیف پول های پکس گلد

در مقالات متعددی کیف پول‌های رمزنگاری مختلف برای Pax Gold و معرفی بهترین آنها توضیح داده شده‌اند. به عنوان یک قائده کلی می‌توان گفت که بهترین کیف پول های پکس گلد باید با توجه به خواسته‌ها و نیازهای اختصاصی هر کاربر انتخاب شوند. بنابراین، به صورت یک فهرست کلی نمی‌توان بهترین والت‌های معرفی شده در این ارز دیجیتال را معرفی کرد. در این ارتباط در دو گروه والت‌های سخت افزاری و نرم افزاری به معرفی بهترین والت‌های پکس گلد می‌پردازیم. 

  • بهترین کیف پول نرم افزاری پکس گلد 

با توجه به گسترش روز افزون گوشی‌های هوشمند در دنیای امروزی، شاید بتوان کیف پول‌های نرم افزاری پکس گلد را از مهم ترین والت‌های در حال توسعه معرفی کرد. تعدد و تنوع موجود در این نوع کیف پول‌ها، انتخاب را برای کاربر تا حد زیادی با چالش روبرو می‌کند. اما توجه به دو فاکتور حداکثر کارایی و امنیت می‌تواند این انتخاب را تا حدی تسهیل کند. 

والت‌های نرم افزاری Pax Gold را می‌توان به صورت زیر معرفی کرد:

  • اتمیک والت (Atomic Wallet)
  • تراست ولت (Trust Wallet)
  • اکسودوس (Exodus)
  • کیپ کی (KeepKey)
  • youhodler
  • بهترین کیف پول سخت افزاری پکس گلد
والت سخت افزاری Ledger برای پکس گلد

یکی از ایمن ترین گزینه‌ها جهت نگهداری ارزهای دیجیتال، والت‌های سخت افزاری هستند. استفاده از این کیف پول‌ها ایده هوشمندانه‌ای برای ذخیره سازی طولانی مدت دارایی‌های کریپتو است. به عقیده معامله‌گران حرفه‌ای بهترین حالت ایده آل جهت ذخیره ارزهای دیجیتال نگهداری مقداری از آنها در یک کیف موبایل یا وب جهت تجارت، استیکینگ و پرداخت‌ها و نگهداری باقی آن در یک کیف پول سخت افزاری است. اکثر کاربران حرفه‌ای دنیای کریپتوکارنسی، سری کیف پول‌های Ledger، شامل لجر نانو ایکس و لجر نانو اس را از بهترین انواع والت‌های سخت افزاری می‌شناسند.

انتخاب کیف پول برای رمز ارز ارزشمند دنیای کریپتو

در انتخاب کیف پول پکس گلد، امنیت و کاربری آسان از موضوعات مهم و قابل توجه به شمار می‌آیند. با توجه به تعدد گزینه‌های موجود، انتخاب بهترین والت باید با سنجش نیازها و استراتژی‌های معاملاتی کاربر انجام شود. ضمن انجام این سنجش و بررسی تجربیات کاربران حرفه‌ای‌تر، به راحتی می‌توان بهترین کیف پول را از طریق مقایسه گزینه‌های موجود انتخاب کرد. به این ترتیب امکان ذخیره و نگهداری این ارز ارزشمند و با پشتوانه طلا به شکلی ایمن وجود خواهد داشت. به‌نظر شما بهترین کیف پول پکس گلد کدام است و تجربه کاربری شما در این زمینه چیست؟

سؤالات متداول

چگونه پکس گلد را به کیف پول شخصی منتقل کنم؟

به این منظور باید از طریق صرافی توکن Pax Gold را خریداری کنید. سپس می‌توانید میزان توکن مورد نظر خود را به آدرس کیف پول شخصی خود منتقل کنید.

کیف پول سخت‌افزاری بهتر است یا نرم‌افزاری؟

با توجه نظر معامله‌گران حرفه‌ای بهتر است مقداری از سرمایه شما که برای امور روزمره‌تان مورد نیاز نیست در کیف پول سخت افزاری نگهداری شود. به عبارت دیگر نگهداری تمام دارایی دیجیتال در کیف پول نرم افزاری صروش صحیحی نیست.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
coincarp
سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا