مقالات ارز دیجیتال

آینده ارز کوانت؛ پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کوانت (QNT)

پروژه کوانت با توکن بومی QNT از یک راه‌حل و سیستم‌عامل درست، برای برقراری اتصال بلاک چین‌ها به یکدیگر استفاده می‌کند. این پروژه، کار اتصال بلاک چین‌ها را بسیار ساده کرده و تمام پیچیدگی‌ها را از بین برده است. همین ویژگی‌هاست که بررسی آینده ارز دیجیتال کوانت و پروژه آن را جذاب‌تر می‌کند.

قبل از بررسی پیش بینی آینده ارز کوانت، به شما پیشنهاد می‌کنیم در قدم اول مقاله، ارز دیجیتال کوانت چیست؟ را مطالعه کنید. با این ارز آشنا شده و سپس، پیش بینی آینده آن را مورد بررسی قرار دهید.

آشنایی با پروژه و ارز دیجیتال کوانت (QNT)

پروژه کوانت برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. هدف این شبکه، اتصال دیگر بلاک چین‌ها به یکدیگر بدون کاهش کارایی است. از زمان راه‌اندازی اولین بلاک چین، تاکنون، کوانت یکی از جدی‌ترین پروژه‌هایی است که مشکل همکاری بلاک چین‌ها با یکدیگر را برطرف کرده است. پروژه کوانت یک سیستم‌عامل دفتر کل توزیع شده (Distributed Ledger) و شبکه OverLedger دارد که کار اتصال شبکه‌های بلاک چین را انجام می‌دهد.

شبکه OverLedger به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا امکان ساخت و ایجاد برنامه‌های چند زنجیره‌ای غیرمتمرکز (MApps) را داشته باشند. توسعه‌دهندگان برای ایجاد این برنامه‌ها در کوانت، باید مقدار مشخصی توکن بومی این شبکه یعنی QNT را هولد کنند. در واقع، هدف استفاده از شبکه OverLedger در پروژه کوانت، از بین بردن شکاف میان بلاک چین‌ها است. وجود این شبکه در پروژه کوانت، سبب می‌شود که در آینده، کوانت به عنوان یک پلتفرم که اکوسیستم اقتصاد دیجیتال آینده بر روی آن ساخته شده، محسوب شود.

شبکه کوانت

اشاره کردیم ارز دیجیتال کوانت، توکن بومی همین شبکه است که نماد QNT را دارد. این توکن از استاندارد ERC-20 پیروی می‌کند و برای پرداخت هزینه دریافت مجوز، هزینه کالاها و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. آینده رمزارز کوانت به دلیل استفاده از فناوری‌های به‌روز، صعودی و روشن است. شبکه کوانت یک نوع فناوری به حساب می‌آید که ارتباط میان چند بلاک چین را به کمک سیستم اورلجر برقرار می‌کند.

تاریخچه و تیم توسعه دهنده پروژه کوانت

پروژه کوانت در سال ۲۰۱۸ به کمک یک عرضه اولیه توکن (ICO) سرمایه اولیه خود را برای توسعه کسب کرد. به دنبال آن، توکن بومی آن راه‌اندازی شد و مورد استقبال قرار گرفت. افرادی که در راه‌اندازی پروژه کوانت نقش اساسی داشتند و در واقع بنیان‌گذاران آن به حساب می‌آیند، عبارت‌اند از:

  • گیلبرت وردیان (Gilbert Vardian): او به عنوان افسر ارشد امنیت اطلاعات در شرکت Vocalink فعالیت می‌کرد. از دیگر فعالیت‌ها و سوابق کاری او می‌توان به مدیریت امنیت وزارت دادگستری انگلستان اشاره کرد.
  • پائولو تاسکا (Paolo Tasca): او در زمینه سیستم‌های توزیع شده تخصص دارد. قبل از شروع پروژه کوانت، او در سازمان ملل و بانک‌های مرکزی در زمینه فناوری بلاک چین فعالیت می‌کرد.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال کوانت

مدیرعامل پروژه کوانت، گیلبرت وردیان طی تجربیات قبلی که داشت، ایده کوانت در ذهنش پرورش یافت و آینده ارز دیجیتال کوانت را ساخت. یکی از محصولات اصلی کوانت، سیستم عامل اورلجر است که یک راه‌حل سازمانی با استفاده از API کار می‌کند. این سیستم عامل یک راه برای شرکت‌ها به جهت اتصال پروژه‌های بلاک چین به یکدیگر است.

نمودار قیمت کوانت

همچنین، توسعه‌دهندگانی که در شبکه کوانت فعالیت می‌کنند، می‌توانند برنامه‌های چند زنجیره‌ای (Mapps) را بر روی این پلتفرم ایجاد کنند. کوانت به‌گونه‌ای طراحی شده که با هر معماری دفتر کل توزیع شده، کار می‌کند. عملکرد این شبکه محدود به فناوری بلاک چین نیست و DAG برای استقرار بر روی کوانت نیازی به ایجاد تغییرات در زیرساخت خود ندارد. کوانت برای اتصال ساده‌تر بلاک چین‌ها به یکدیگر از Rest API استفاده می‌کند.

توسعه‌دهندگان یا هر فرد دیگری که قصد استفاده از شبکه کوانت را داشته باشد، باید توکن بومی این شبکه یعنی QNT را خریداری کند. پس از خرید، توکن‌های کوانت باید در یک کانال پرداخت قفل شود. همچنین، درصدی از کارمزد تراکنش‌هایی که به صورت توکن کوانت دریافت می‌شود، برای کارمزد سالانه راه‌اندازی API استفاده می‌شوند.

وضعیت فعلی ارز دیجیتال کوانت

ارز کوانت در حال حاضر رتبه ۳۲ در میان برترین ارزهای دیجیتال را دارد. قیمت کوانت اکنون معادل با ۱۲۰ دلار است. پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال کوانت بسیار روشن است و بیشتر تحلیل‌گران این بازار معتقدند که این ارز به‌زودی روند صعودی را طی می‌کند. این توکن باتوجه‌به میزان تقاضای کاربران، عرضه بیشتری خواهد داشت. یعنی، هر چه تقاضا از سوی کاربران بیشتر باشد، توکن‌های کوانت بیشتری تولید و وارد گردش در بازار می‌شوند.

پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال کوانت

قبل از شروع آموزش نحوه خرید کوانت، بهتر است کمی با پیش بینی‌های آینده ارز کوانت هم آشنا شوید. آن‌ها را مطالعه کرده، مورد بررسی قرار دهید و سپس تصمیم بگیرید که چه میزان می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه به پیش بینی آینده کوانت در ۸ سال آینده می‌پردازیم.

بررسی آینده ارز دیجیتال کوانت

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۳

طبق تحلیل تیم AMBCrypto، پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۳ با حداکثر ۳۷۸٫۵۴ دلار، حداقل ۲۵۲٫۳۶ دلار و میانگین ۳۱۵٫۴۵ دلار معامله شود.

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۴

آینده ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۴، به‌احتمال زیاد به قیمت حداکثر ۵۰۳٫۴۶ دلار، حداقل ۳۳۵٫۶۴ دلار و میانگین ۴۱۹٫۵۵ دلار خواهد رسید و مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۵

همان‌طور که اشاره کردیم، این ارز دیجیتال در سال‌های آینده روند صعودی خواهد داشت. ازاین‌رو، شما در سال ۲۰۲۵، خواهید دید که کوانت به حداکثر ۶۶۹٫۶۰ دلار، حداقل ۴۴۶٫۴۰ دلار و میانگین ۵۵۸ دلار می‌رسد و معامله می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۶

اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت روی آینده ارز دیجیتال کوانت دارید، باید بگوییم که درست‌ترین تصمیم است. چرا که هر چه سرمایه‌گذاری شما در این ارز دیجیتال طولانی‌تر باشد، سود بیشتری هم به دست می‌آورید. پیش‌بینی می‌شود که کوانت در سال ۲۰۲۶ به حداکثر ۸۹۰٫۵۶ دلار، حداقل ۷۴۲٫۱۴ دلار و میانگین ۵۹۳٫۷۱ دلار برسد.

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۷

پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۷، ارزش آینده رمزارز کوانت به حداکثر ۱۱۸۴٫۴۵ دلار، حداقل ۷۸۹٫۶۳ دلار و میانگین ۹۸۷٫۰۴ دلار برسد.

پیش بینی قیمت کوانت

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۸

پیش‌بینی می‌شود که قیمت آینده ارز دیجیتال کوانت به حداکثر ۱۵۷۵٫۳۲ دلار، حداقل ۱۰۵۰٫۲۱ دلار و میانگین ۱۳۱۲٫۷۶ دلار برسد.

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۲۹

روند صعودی همچنان برای آینده ارز کوانت پیش‌بینی می‌شود. شما در سال ۲۰۲۹، کوانت را در بالاترین ارزش خود خواهید دید. پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۹، کوانت با حداکثر ۲۰۹۵٫۱۷ دلار، حداقل ۱۳۹۶٫۷۸ دلار و میانگین ۱۷۴۵٫۹۸ دلار معامله شود.

قیمت ارز دیجیتال کوانت در سال ۲۰۳۰

پیش‌بینی قیمت آینده ارز کوانت در سال ۲۰۳۰، معادل با حداکثر ۲۷۸۶٫۵۸ دلار، حداقل ۱۸۵۷٫۷۲ دلار و میانگین ۲۳۲۲٫۱۵ دلار خواهد بود.

خرید و سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال کوانت

اگر تا به اینجای مقاله به خرید کوانت مشتاق شده‌اید، می‌توانید از صرافی والکس کمک بگیرید تا در آینده ارز دیجیتال کوانت نیز سهیم باشید. نحوه خرید کوانت در صرافی والکس بسیار ساده است و شما به طور مستقیم، با داشتن تومان، امکان خرید کوانت را دارید. همچنین، پس از خرید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از کیف پول‌های کوانت استفاده کنید. برای نگهداری کوانت، می‌توانید از کیف پول‌های تراست والت (Trust Wallet) یا متامسک (Metamask) که از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال هستند، استفاده کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۳

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا