کیف پول

دلایل نصب نشدن تراست ولت در دیوایس های مختلف

بیش از ۱۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان به‌طور ماهانه از تراست ولت استفاده می‌کنند و این کیف پول فوق‌العاده را برای نگهداری از ارزهای دیجیتال انتخاب کرده‌اند. با این حال تمامی کاربران قادر به نصب آن نبوده و Trust Wallet در تلفن‌همراه آنها فعال نمی‌شود. اگر شما هم به دنبال رفع مشکل نصب تراست ولت در دستگاه اندرویدی یا IOS هستید، با ما همراه شوید؛ در این مقاله از بلاگ والکس به بررسی مشکل نصب تراست ولت در گوگل پلی و دیگر پلتفرم‌ها می‌پردازیم.

رفع مشکل نصب تراست ولت در اندروید

گاهی اوقات دستگاه اندرویدی دانلود تراست ولت را به پایان رسانده اما در نصب آن شکست می‌خورد. در ادامه به بررسی علت نصب نشدن تراست ولت در شیائومی، سامسونگ و به‌طور کلی دستگاه‌های اندرویدی می‌پردازیم.

حافظه و کیفیت اتصال به اینترنت را بررسی کنید

در اولین قدم باید حافظه دستگاه را بررسی کنید. اگر تنها چند درصد فضای خالی باقی مانده یا حافظه کامل پر شده باشد به چالش می‌خورید. در چنین شرایطی برنامه نصب نشده و با ارورهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید.

اگر فضای کافی برای نصب برنامه را در اختیار دارید حالا نوبت به بررسی کیفیت اتصال به اینترنت و سرعت آن رسیده است. گاهی اوقات سرعت پایین اینترنت به فایل آسیب زده و آن را مخدوش می‌کند.

فعالیت پلی استور را متوقف کرده یا آپدیت‌های آن را حذف کنید

گاهی مشکل از دستگاه نبوده و ایراد از پلی استور است. برای رفع مشکل نصب تراست ولت باید پلی استور را متوقف کنید. برای این کار وارد بخش تنظیمات شوید، سپس Play Store را جست‌وجو کنید و در نهایت گزینه‌ی Force Stop را انتخاب کنید.

فورس استاپ پلی استور

همچنین گاهی مشکل از به‌روزرسانی‌های پلی استور و عدم نصب دقیق آنهاست. برای حدف آپدیت‌ها و رفع مشکل تراست ولت مجددا وارد تنظیمات شوید، پلی استور را جست‌وجو کنید، روی سه‌ نقطه‌ی بالای صفحه کلیک کرده و Uninstall Updates را انتخاب کنید.

کش گوگل پلی استور را پاک کنید

گوگل پلی فایل‌های کش را جمع‌آوری کرده تا تاریخچه‌ی جست‌وجوها و اطلاعات شخصی شما را به خاطر بسپارد. گاهی اوقات این اطلاعات آسیب دیده و به همین دلیل برنامه‌های جدید نصب نمی‌شوند. برای رفع این مشکل شایع باید مجددا پلی استور را در تنظیمات سرچ و پیدا کنید. سپس در صفحه‌ی جدید روی گزینه Storage کلیک کرده و در آخر Clear Cache را بزنید.

پاک کردن کش پلی استور

نکته: پس از پاک کردن کش، پلی استور مقداری دیرتر لود شده اما به احتمال فراوان مشکل نصب تراست ولت در گوگل پلی حل می‌شود.

سازگاری موبایل با تراست ولت

تراست ولت با اندرویدهای ۷ به بالا سازگار بوده و در نسخه‌های قدیمی نصب نمی‌شود. در واقع همین موضوع علت نصب نشدن برنامه در شیائومی‌ها و سامسونگ‌های قدیمی است. برای بررسی اندروید تلفن خود در آخرین قسمت از تنظیمات روی About ضربه بزنید. نسخه‌ی اندروید تلفن شما در آنجا نوشته شده و اگر کمتر از ۷ بود می‌توانید نسخه‌های قدیمی‌تر Trust Wallet را نصب کنید.

اگر همچنان چالش شما با راهکارهای مطرح شده حل نشد، می‌توانید برای رفع مشکل نصب تراست ولت، این کیف پول را از دیگر بسترها همچون APKMirror دانلود و نصب کنید. با این حال پیش از این کار باید اجازه‌ی نصب از بسترهای دیگر را فعال کرده باشید. در تنظیمات عبارت Install Unknown Apps را سرچ کنید، روی آن ضربه بزنید و اجازه‌ی نصب از بستر موردنظر خود را فعال کنید.

اجازه نصب برنامه

گاهی اوقات خطاهای مختلفی در تراست ولت دیده شده و یکی از آنها عدم دریافت پاداش استیکینگ است. اگر شما هم در دریافت پاداش‌تان به مشکل خورده‌اید اصلا نگران نباشید، کلید حل مسئله در مقاله‌ی مشکل دریافت پاداش استیکینگ در تراست ولت است.

رفع مشکل نصب تراست ولت در iOS

اگرچه این مشکل در آیفون کمتر از دستگاه‌های اندرویدی اتفاق افتاده، اما دلایل فراوانی برای نصب نشدن تراست ولت در سیستم‌عامل iOS وجود دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

بررسی حافظه آیفون و کیفیت اتصال به اینترنت

این مشکل در آیفون نیز وجود دارد و پیش از هرچیز باید حافظه‌ی موردنیاز برای نصب برنامه را تامین کنید.

متاسفانه در آیفون هم کیفیت و سرعت پایین اتصال به اینترنت روی فایل تاثیر گذاشته و به آن آسیب می‌زند.

ری‌استارت کردن اپ استور و آیفون

برای اینکار اپ استور را باز کنید، سپس روی هرکدام از دکمه‌های پایین ۱۰ بار به‌صورت پیاپی کلیک کنید تا دایره‌ی لودینگ پدیدار شود. برنامه را بسته و آن را دوباره باز کنید تا اپ استور ری‌استارت شود. 

پیشنهاد مطالعه: شایع ترین مشکلات استفاده از تراست ولت و راهکارهای آنها

iOS را آپدیت کرده و از اپ استور خارج شوید

بسیاری مواقع مشکل عدم دانلود برنامه به‌دلیل باگ‌های سیستم‌عامل است. به‌عنوان مثال در iOS 16 بسیاری از کاربران با خطای عدم دانلود برنامه مواجه شدند و این موضوع در آپدیت‌های بعدی iOS برطرف شد. علاوه‌بر راه‌حل مذکور، یک‌بار خارج و وارد شدن به اپ استور نیز برای رفع مشکل موثر است. برای اینکار iTunes & App Stores را در تنظیمات پیدا کرده، روی Apple ID کلیک کنید و گزینه‌ی Sign Out را انتخاب کنید. پس از خارج شدن روی Sign In کلیک کرده و مجددا وارد شوید.

روش‌های پرداخت Apple ID را بررسی کنید

اگر روش پرداخت معتبری برای Apple ID خود ثبت نکرده باشید از تمامی برنامه‌های موجود در اپ استور محروم شده و حتی قادر به دانلود برنامه‌های رایگان نیز نخواهید بود. برای رفع مشکل نصب تراست ولت و وارد کردن یک روش پرداخت معتبر، مجددا وارد تنظیمات شده و iTunes & App Store را پیدا کنید. روی Apple ID کلیک کرده، سپس Manage Payments را انتخاب کنید و و با گزینه Add Payment Method یک روش پرداخت معتبر از جمله ویزا، مسترکارت و … را وارد کرده یا روش پرداخت قبلی خود را ویرایش کنید.

مدیریت روش‌های پرداخت Apple ID

سازگاری iOS با تراست ولت و محدودیت‌های نصب برنامه

برای استفاده از تراست ولت در iOS باید نسخه iOS دستگاه شما ۱۴ یا بالاتر از آن باشد. برای پیدا کردن نسخه iOS وارد تنظیمات شوید، سپس روی General کلیک کرده و گزینه About را انتخاب کنید. برای استفاده از Trust Wallet در iOSهای قدیمی می‌توانید نسخه‌های پیشین این کیف پول را نصب کنید.

گاهی اوقات مشکل از چیزی که فکر می‌کنیم ساده‌تر است، به‌عنوان مثال شاید تراست ولت به‌دلیل روشن کردن گزینه محدودیت در نصب برنامه‌های جدید نصب نمی‎‌شود. برای خاموش کردن آن وارد بخش General در Settings شوید، سپس روی Restrictions کلیک کرده و Installing Apps را خاموش کنید.

محدودیت نصب برنامه در آیفون

پیشنهاد مطالعه: راه های حفظ امنیت تراست ولت

ریست کردن موبایل؛ آخرین راه برای رفع مشکل نصب تراست ولت

اگر راه‌های بالا را تست کردید و هیچ‌کدام از آنها جواب ندادند و علت نصب نشدن برنامه را کشف نکردید، دیگر راهی جز ریست کردن موبایل باقی نمی‌ماند. توجه کنید که با اینکار تمام اطلاعات و برنامه‌های گوشی از بین رفته اما شاید بتوانید ولت را نصب کنید. اگر با ارور یا مشکل خاصی جهت استفاده از Trust Wallet در دیوایس‌های  مختلف مواجه شدید آن را در بخش کامنت‌ها مطرح کنید؛ تیم ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
guidingtech
کلمه‌ها فقط چندتا حرف ساده نیستن، کلمه‌ها سرشار از احساسات مختلف‌اند و من اینجا قصد دارم تا با استفاده از اون‌ها به جهان بی‌ذوق ارز دیجیتال روح ببخشم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا