متاورس

متاورس شیبا اینو؛ حضور پروژه شیبا در دنیای متاورس

از زمان تغییر نام فیسبوک به متا، جستجو در مورد متاورس بسیار افزایش‌یافته است! از خرید زمین گرفته تا خانه‌های مد بزرگی مانند تامی هیلفیگر، Dolce&Gabbana در حال کاوش در دنیای متاورس به عنوان فضایی برای میزبانی شوهای مد تا اجرای خوانندگان مشهور بین‌المللی، همه این ها باعث شلوغی و پرسروصدا شدن متاورس شده است. در کنار این گزینه‌های جذاب، متاورس شیبا اینو نیز نظر کاربران را به‌خود جلب کرد. پروژه‌ای بلند پروازانه که دنیایی را برای خرید زمین مجازی، ابزار و غیره خلق می‌کند. پیش از ورود به بحث اصلی، پیشنهاد می‌کنیم اگر در مورد SHIB اطلاعی ندارید مقاله ارز دیجیتال شیبا چیست؟ را بخوانید. در ادامه به سراغ متاورس شیبا، نحوه خرید و فروش زمین در آن و اهمیت این پروژه بر ارزش بازار رمز ارز SHIB می‌رویم؛ ما را در بلاگ والکس همراهی کنید.

متاورس شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو (SHIB) در وهله اول یک MEME COIN است. با این حال، از زمان آغاز به کار آن به دنبال راه‌اندازی یک پلتفرم معاملاتی با نام ShibaSwap بوده و در حال حاضر نیز ابزار جدید Shiba Inu Metaverse را معرفی کرده است.

به طور خاص، دارندگان SHIB می‌توانند قطعات زمین را در متاورس شیبا اینو مینت کنند. این پروژه در ابتدا فقط از پرداخت در اتر (ETH) پشتیبانی می‌کرد، اما اکنون با SHIB نیز این امکان وجود دارد.

کاربران می‌توانند چهار نوع مختلف قطعه زمین با ارزشی در بازه ۰.۲ اتریوم تا ۱ اتریوم را مینت کنند. برای خرید می‌توان از ETH استفاده کرد یا ارزش معادل آن را در SHIB پرداخت تا بتوان به این زمین‌ها از طریق پلت فرم Shib.io دسترسی داشت.

لازم به ذکر است که متاورس شیبا بر بستر Shibarium ساخته خواهد شد. شیباریوم یک سیستم مقیاس‌پذیر لایه ۲ رو به رشد برای شیباست. در این بستر طی چند ماه آینده یک شبکه آزمایشی عمومی راه‌اندازی می‌شود که پس یک مرحله آزمایش عمومی، نسخه بتا آن معرفی خواهد شد. هنگامی‌که Shibarium در شبکه اصلی فعال شد، تمام پروژه SHIB به آنجا منتقل می‌شود. علاوه بر این، سیستم جدید حداقل کارمزد تراکنش را ارائه خواهد کرد که نزدیک به صفر خواهد بود.

متاورس شیبا چگونه کار می‌کند؟

براساس اعلام توسعه‌دهندگان در این پروژه چیزی حدود ۱۰۰۵۹۵ قطعه زمین وجود دارد که توسط کاربران مینت خواهد شد. مالکان زمین می‌توانند از آن درآمد غیرفعال داشته باشند، منابع درون بازی را جمع‌آوری کرده و در کنار آن پاداش دریافت کنند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان آن قصد دارند راه‌های دیگر ی برای کسب درآمد و مدیریت آن معرفی کنند.

البته باید به این نکته مهم اشاره کرده که همه زمین‌ها برای مینت یا خرید در دسترس نیستند؛ زیرا برخی از آن‌ها به عنوان مکان‌های کلیدی برای گشت‌وگذار در دنیای متاورس قفل شده‌اند. به عبارت دیگر، آن زمین‌ها خصوصی باقی خواهند ماند و مکان‌های مشترکی خواهند بود که دسترسی به بخش‌های مختلف متاورس را امکان‌پذیر می‌کنند.

متاورس شیبا چهار منطقه مختلف را دربرمی‌گیرد:

  • منطقه رشد (Growth District)
  • منطقه دفاعی (Defense District)
  • منطقه فناوری (Technology District)
  • منطقه ارزها (Currencies District)
مناطق متاورس شیبا

در این مناطق، کاربران می‌توانند زمین‌هایی را از ردیف ۱ تا ردیف ۴ در دسترس داشته باشند. ردیف ۱ نادرترین آن‌هاست و کمترین زمین‌های موجود را دارد. آن‌ها همچنین گرانترین زمین‌ها هستند و برای مینت یک ETH یا معادل  SHIB آن هزینه به‌دنبال دارند.

با ارز دیجیتال شیبا چه کارهایی در متاورس آن می‌توان انجام داد‌؟

مینت زمین در این متاورس، تنها کاربرد ارز دیجیتال SHIB نخواهد بود. بلکه کاربران می‌توانند از این رمزارز در متاورس برای اضافه کردن تصاویر و لوگوها به زمین‌ها استفاده کنند. اگر این تصاویر تغییر کنند، اکوسیستم توکن‌های SHIB را می‌سوزاند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از شیبا در متاورس را برای نام‌گذاری یا تغییر نام زمین‌ها استفاده کنند. همچنین SHIB برای اجاره HUBS استفاده می‌شود که نشان دهنده با ارزش‌ترین زمین‌ها در متاورس است. با شروع مراحل توسعه، ارزهای LEASH و BONE نیز برای فعالیت در متاورس شیبا اضافه خواهند شد.

توسعه‌دهندگان متاورس شیبا قصد دارند راه‌های خلاقانه‌ای برای بیشتر شدن میزان جذابیت آن از جمله مشارکت‌های قوی و منابع بنیادی ارائه دهد.

علاوه بر این بهترین بازی های متاورس نیز از ویژگی‌های این دنیای مجازی هستند که شاید جزء سرگرمی‌های آینده متاورس شیبا نیز باشد.

نحوه خرید یا مینت کردن زمین در متاورس شیبا

مینت زمین در متاورس شیبا از طریق وب سایت Shib.io انجام می‌شود. کاربران می‌توانند زمین‌های رزرو شده و متعلق به خود را از طریق منوی بالا سایت مشاهده کنند. در این منو می‌توانند زمین‌های خود را به صورت جداگانه یا در یک تراکنش مینت کنند، بدون آنکه هزینه‌‌ای جهت گس پرداخت شود.

برای پیشنهاد یا خرید زمین‌های شیبا در متاورس، کاربر باید یک کیف پول MetaMask یا یک کیف پول سازگار با WalletConnect راه‌اندازی و آن را به وب سایت Shib.io متصل کند.

فروش زمین‌های متاورس شیبا وارد مرحله عمومی شده است. به این معنی که برای همه آزاد است؛ البته به غیر از کسانی که LEASH یا Shiboshis را قفل کرده‌اند. در ادامه نحوه خرید در متاورس شیبا با کمک دو سایت Coinbase و Binance آمده است.

اگر در مورد کسب درآمد در بازار کریپتو اطلاعات کافی ندارید، بلاگ والکس را مطالعه کنید.

خرید متاورس شیبا از Coinbase

خرید زمین در متاورس شیبا

وقتی نوبت به خرید کریپتو می‌رسد، فاکتورهای زیادی مانند مکان و پروتکل باید در نظر گرفته شوند. خرید برخی از ارزهای دیجیتال شاید سخت تر از باقی آن‌ها باشد؛ متاورس شیبا یکی از آن‌هاست. در حال حاضر برای خرید زمین در این متاورس می‌توان در Coinbase ثبت نام کرده و گام‌های زیر را دنبال کنید.

CoinMarketCap را بررسی کنید از کجا و با چه ارزی  می‌توانید متاورس شیبا را خریداری کنید

CoinMarketCap لیستی از گزینه‌های خرید که با عنوان جفت بازار نیز شناخته می‌شود، برای هر رمزارزی ارائه می‌دهد. به CoinMarketCap بروید و متاورس شیبا را جستجو کنید. روی دکمه Market در نزدیکی نمودار قیمت کلیک کنید. در این صفحه، لیست کاملی از مکان‌هایی که می‌توانید متاورس شیبا را خریداری کنید و همچنین ارزهایی را که می‌توانید برای تهیه آن استفاده کنید را مشاهده خواهید کرد. زیر Pairs، متاورس شیبا که به صورت خلاصه SHIM نوشته شده و ارز دوم را می‌بینید. ارز دوم دارایی است که می‌توانید برای خرید متاورس شیبا از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید SHIM را با دلار آمریکا خریداری کنید، به دنبال SHIM/USD باشید.

یک پلتفرم را برای خرید خود انتخاب کنید

پلتفرم‌های متنوع با سطوح مختلفی از امنیت، اطمینان و نقدینگی در دسترس هستند.  قبل از ایجاد یک حساب کاربری درباره آنها تحقیق کنید.

خرید را در پلتفرم انتخابی خود انجام دهید

هر پلتفرمی روش متفاوتی برای انجام کار دارد. استفاده از برخی از پلتفرم‌ها بسیار آسان است، برخی دیگر چندان آسان نیستند.

به طور کلی، خرید کریپتو با یک ارز فیات مانند دلار آمریکا آسان‌تر از خرید آن با ارز دیجیتال دیگر خواهد بود.

اگر مجبور هستید متاورس شیبا را با رمزارز دیگری خریداری کنید، ابتدا باید یک کیف پول رمزارز ایجاد کنید که از متاورس شیبا پشتیبانی می‌کند مانند کیف پول شیبا. سپس، اولین ارز را خریداری کرده و از آن برای خرید متاورس شیبا در پلتفرمی که انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید.

اگر در میان راه به مشکل برخوردید، اکثر پلتفرم‌ها راهنما دارند. اما بازهم می‌توانید از کامیونیتی آن پلتفرم که معمولا راهنمای‌هایی در یوتیوب، توییتر و جاهای دیگر منتشر می‌کنند، پاسخ سوالات خود را بیابید.

کاربرد NFT در متاورس را بلاگ والکس بخوانید.

خرید متاورس شیبا از بایننس

متاورس شیبا در بایننس

بایننس دائماً در حال بررسی و اضافه کردن ارزهای دیجیتالی است که می‌توانند در پلتفرم آن استفاده شوند. اگر مایل به خرید متاورس شیبا هستید که در حال حاضر در لیست بایننس نیست، می‌توانید راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید. این راهنما به شما می‌گوید که چگونه متاورس شیبا را با اتصال کیف پول رمزارز خود به یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) با استفاده از حساب Binance خود خریداری کنید.

 دانلود کیف پول بایننس

چندین کیف پول رمزارز در شبکه زنجیره BNB وجود دارد که به نظر می‌رسد بایننس یکپارچه‌ترین آن‌ها باشد. اگر از رایانه رومیزی استفاده می‌کنید، می‌توانید Google Chrome و افزونه کیف پول Chrome را دانلود کنید. اگر ترجیح می‌دهید از تلفن همراه خود استفاده کنید، می‌توانید کیف پول را از طریق گوگل پلی یا اپ استور iOS، در صورت موجود بودن، دانلود کنید. توصیه ما این است که فقط از وب‌سایت Binance افزونه رسمی کروم و برنامه تلفن همراه را دانلود کنید.

Binance خود را راه اندازی کنید

از طریق افزونه Google Chrome کیف پول یا از طریق برنامه تلفن همراهی که در مرحله ۱ دانلود کردید، کیف پول رمزارز خود را رجیستر و راه اندازی کنید. عبارت امنیتی و آدرس کیف پول خود را یادداشت کنید. چراکه در مراحل بعد باید از آن‌ها استفاده کنید.

BNB Chain را به عنوان ارز پایه خود بخرید

هنگامی که کیف پول شما راه‌اندازی شد به حساب بایننس خود رفته و برای خرید BNB Chain به صفحه خرید و فروش کریپتو بروید.

ارسال BNB Chain از Binance به کیف پول رمزارز شما

هنگامی که BNB Chain را خریداری کردید، به بخش کیف پول بایننس خود بروید و به دنبال آن بگردید. روی برداشت کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. شبکه را روی BNB Chain تنظیم کنید، آدرس کیف پول خود و مبلغی را که می‌خواهید انتقال دهید را وارد کنید. روی دکمه برداشت کلیک کنید و منتظر بمانید تا زنجیره BNB شما در بایننس شما ظاهر شود.

انتخاب صرافی غیرمتمرکز (DEX)

باید صرافی‌ای را انتخاب کنید که از کیف پولی که در مرحله ۲ انتخاب کرده‌اید، پشتیبانی کند. به عنوان مثال، اگر از کیف پول Binance استفاده می‌کنید، می‌توانید برای انجام تراکنش به Pancake Swap بروید.

اتصال کیف پول به صرافی

کیف پول Binance خود را با استفاده از آدرس کیف پول خود که از مرحله ۲ نگه داشتید، به صرافی DEXای که می‌خواهید استفاده کنید، وصل کنید.

BNB Chain را با کوینی که می‌خواهید دریافت کنید، معامله کنید

BNB Chain خود را به عنوان پرداخت و متاورس شیبا را به عنوان کوینی که می‌خواهید خریداری کنید، انتخاب کنید.

اگر Shiba Metaverse ظاهر نشد، قرارداد هوشمند آن را پیدا کنید

اگر کوین مورد نظر شما در DEX نبود به آدرس https://bscscan.com/  بروید و آدرس قرارداد هوشمند را پیدا کنید. سپس آن را کپی کرده و در Pancake Swap قرار دهید. مراقب کلاهبرداری‌ها باشید و مطمئن شوید که آدرس رسمی قرارداد را کپی کرده‌اید.

Swap را اعمال کنید

پس از انجام مراحل قبلی، می‌توانید بر روی دکمه Swap کلیک کنید.

مدیریت متاورس شیبا و رویدادهای مهم آن

بنیانگذار شیبا اینو

متاورس شیبا مخلوق فکر توسعه‌دهنده آن یعنی Shytoshi Kusama است و توسط سایر اعضای تیم Shiba Inu پشتیبانی می‌شود.

زمانی که پروژه متاورس شیبا فقط از ETH پشتیبانی می‌کرد، تمام سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده از مینت قطعه زمین را برای توسعه متاورس آینده استفاده می‌کرد. اکنون که SHIB یک روش پرداخت پذیرفته شده است، مشخص نیست که آیا این رویکرد تغییر خواهد کرد یا خیر.

این تیم ابتدا توکن‌های اکوسیستم خود را یک ریسک می‌دانستند، زیرا تیم باید SHIB را می‌توانست برای پرداخت هزینه توسعه پروژه خود بفروشد.

یک رویداد مهم دیگر در مورد متاورس شیبا که باید منتظرش بود، نهایی‌شدن قرارداد بین متاورس شیبا و یک استودیوی سازنده بازی AAA است. در صورت نهایی شدن، استودیوی بازی‌سازی توسعه هنری این پروژه را مدیریت خواهد کرد و تیم Shiba Inu بر جنبه‌های پیاده‌سازی بلاک چین متمرکز می‌شود.

تاریخ انتشار متاورس شیبا

تاریخ انتشار مشخصی برای پروژه متاورس شیبا اینو اعلام نشده است. اما طبق توییت رسمی این پروژه باید در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شود.

تاکنون متاورس شیبا اینو پس اعلام اضافه شدن اعضای جدید به تیم‌‌اش، وارد فاز بعدی خود شده است. فروش Shiba Inu Land همچنان ادامه دارد و بیش از ۲۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است. تا ۸ ژوئن، ۱۹,۴۷۳ قطعه زمین در متاورس از ۳۲,۰۰۰ اولیه فروخته شده است.

اطلاعیه متاورس شیبا اینو

متاورس شیبا برای اولین بار در اواخر ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شد. طبق حساب رسمی SHIB، Shiberse در واقع تجربه‌ای فراگیر برای اکوسیستم شیبا اینو و فضای متاورس خواهد بود.

نماد شیبا اینو

این توییت شامل تصویری از یک سگ شیبا اینو بود که چکشی را در دهان خود در جنگل نگه داشته بود. این تصویر ممکن است اشاره‌ای به Shiba Inu Lands باشد که اکنون تایید شده است؛ شیبا اینو لند، املاک و مستغلات مجازی است که کاربران شیبا می‌توانند در آینده آن‌ها را خریداری کنند.

پس از این اعلامیه، برخی از دارندگان شیبا اینو سوال کردند که آیا این نام بهترین انتخاب است یا خیر. یکی از کاربران گفت: من فکر می‌کنم ShibaVerse احتمالاً نام بهتری بود.

با این حال، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، سرپرست پروژه شیبا، گفت که Shiberse نام نهایی پروژه نیست. او در شیبا دیسکورد (Shiba Discord) افزود: آنچه دنیای ما را خاص می‌کند، شما و اکوسیستم هستید.

در واقع، الان به جای SHIB از نام متاورس استفاده کرده است.

این تیم اخیراً یکی از کارمندان سابق نتفلیکس، برندی کونوپسک (Brandie Konopasek) را برای هدایت پروژه‌های متاورسال (metaversal) خود استخدام کرده است. علاوه بر این، تیم متاورس شیبا همچنین از یک هنر مفهومی جدید برای متاورس پرده‌برداری کرده است که به عنوان یک استراحتگاه پنهان برای لذت بردن جامعه درنظر گرفته است. تیم Shib بخشی از WAGMI temple concept art  را برای معبدهای نسل آینده با المان‌ها و ترکیبات رنگی منحصر به فردی به اشتراک گذاشته است.

هزینه خرید زمین شیبا چقدر است؟

زمین در متاورس شیبا بر اساس دسترسی و موقعیت مکانی از نظر ارزش به چهار گروه تقسیم شده‌اند که در جدول زیر آمده است.

ردیفنامتعداد هکتارهای موجودهزینه هر هکتار
۴خز نقره‌ای (Silver Fur)۱۷۰۳۰۰.۲ ETH
۳دم طلا (Gold Tail)۷,۳۵۶۰.۳ ETH
۲پنجه پلاتینیوم (Platinum Paw)۵,۷۱۴۰.۵ ETH
۱دندان‌های الماس (Diamond Teeth)۲۰۲۴۱ ETH

۴ کاری که می‌توان در شیبالند (SHIBALAND) انجام داد

در این مقاله تلاش کردیم به معرفی و بررسی متاورس شیبا بپردازیم و نحوه خرید آن را آموزش دهیم. در ادامه کارمان را با معرفی فعالیت‌های ممکن در شیبالند به پایان می‌رسانیم. از زمان راه‌اندازی شیبالند، افراد علاقه‌مند، مشغول به بررسی گزینه‌های موجود در دنیای جدید متاورس بوده‌اند! در ادامه لیستی از ۴ کاری که می‌توانید انجام دهید، آورده شده است.

۱. سرزمین مجازی (Virtual Land): همانطور که در زندگی واقعی، زمانی که یک شهر توسط برنامه‌ریزان شهری توسعه می‌یابد، قطعه‌ها ترسیم و منطقه‌بندی می‌شوند و سپس برای فروش، ارائه می‌شوند، در متاورس نیز کارها به همین صورت است؛ پس از تایید، قطعه‌ها در بلاک چین ثبت می‌شوند. هنگامی که معماران و توسعه‌دهندگان، زمین شیبا را طراحی و منطقه‌‌بندی می‌کنند، طرح‌ها برای اعضای انجمن ارسال می‌شوند. در آنجا، اعضا می‌توانند اندازه و قیمت هر قطعه و منطقه‌ای که در آن قرار دارد را ببینند. سپس، اعضا می‌توانند زمین مورد نظر خود را خریداری کنند.

۲. تبلیغات (Advertising): گزینه‌های تجاری بسیاری برای اعضای تجاری شیبا لند وجود خواهد داشت تا بتوانند کسب و کار خود را در جامعه شیبالند تبلیغ کنند. فضاهایی داخل مرکز خرید در امتداد مسیرهای اصلی وجود خواهد داشت که کسب و کارها می‌توانند آن را اجاره کنند تا بازدیدکنندگان تبلیغات آن‌ها را ببینید. همچنین نیمکت‌های پارک، بیلبوردها برای تبلیغات در دسترس خواهند بود. برای سرمایه‌گذار جدی، کنار ساختمان‌ها نیز در مکان‌های مهم مرکز شهر نیز امکان تبلیغات وجود دارد.

۳. سرگرمی (Entertainment): یک منطقه برای سرگرمی در سرزمین شیبا وجود خواهد داشت. این قسمت از شهر میزبان همه مکان‌های تفریحی مورد علاقه شما خواهد بود. سالن‌های سینما با جدیدترین ورژن، گالری‌های هنری دارای توکنNFT های ترندی، حتی کلوپ‌های موسیقی کوچکی وجود خواهند داشت که می‌توانید از اجراهای هنرمند مورد علاقه‌تان لذت ببرید. باشگاه‌های کمدی یکی از پرطرفدارترین مناطق در شیبا لند خواهند بود

همچنین بازی کریپتویی از دیگر سرگرمی‌های این دنیای مجازی خواهد بود.

۴. کسب و کار: منطقه تجاری فرصت‌های مختلفی را به جامعه تجاری ارائه می‌دهد که به دنبال ارائه کالاها و خدمات خود به دنیای مجازی هستند. ساختمان‌های اداری شیک خواهد داشت که پر از پزشکان، وکلا، حسابداران و سایر متخصصان تجاری خواهند بود. اعضای Shiba Land همچنین یک مرکز خرید راه‌اندازی خواهند کرد که بهترین اجناس را می‌توانید در آنجا به سبد خرید خود اضافه کنید. به عبارت دیگر، امکان خرید از فروشگاه‌های مختلف در Metaverse را خواهید داشت. شما در دنیای متاورس خرید انجام می‌دهید و کالاهای شما در خانه در دنیای واقعی به شما تحویل داده می‌شود.

۳ دلیل برای ورود به شیبالند متاورس

آینده متاورس شیبا

کارشناسان بر این باورند که با توجه به علاقه روزافزون به فضای متاورس، و اصول کمبود و عرضه و تقاضا پایه‌های علم اقتصاد است، آینده شیبا اینو می‌تواند برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند حوزه جالبی باشد. در زیر ۳ دلیل اصلی که چرا باید آنچه را که در پروژه متاورس شیبا ارائه می‌شود را باید خریداری کرد، آمده است.

۱. زمین‌های متاورس کمیاب هستند و همچنین ممکن است کنترل یا دستکاری شوند.

۲. پارادایم اقتصادی متاورس مبتنی بر املاک و مستغلات حال حاضر است. در واقع، زمینی که در یک مکان شهری خوب واقع شده است می‌تواند در طول زمان ارزش‌اش افزایش یابد. شما می‌توانید قلمرو خود را به گونه‌ای ایجاد کنید که دقیقاً همان چیزی باشد که در متاورس می‌خواهید.

۳. کاربری زمین بستگی به شما دارد. شما می‌توانید یک خانه زیبا در قطعه زمینی که در متاورس شیبا خریداری کرده‌اید، بسازید که می‌تواند به عنوان یک شرکت نیز استفاده شود یا می‌توانید یک کلبه کوچک در جنگل بسازید.

همه این موارد به ما می‌گوید با آینده‌ای جادویی در متاوررس‌ها روبه‌رو هستیم. پروژه جوان متاورس شیبا هم از قاعده مستثنی نیست و باید به فردای امیدوار بود. شما تاکنون در فضاهای متاورسی گشت‌وگذار و خرید کرده‌اید؟ آینده این فرا جهان را چگون می‌بینید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
موسوی
موسوی
3 ماه قبل

سلام داداش من یه زمین متاورس شیبا دارم قصد فروشش دارم چطوری بفروشمش؟

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  موسوی

سلام
ابتدا وارد پلتفرم اپن سی شوید
کیف پول متامسک خود را به آن متصل کنید
وارد قسمت پروفایل شده و زمین خود را با کلیک بر روی گزینه sell برای فروش قرار دهید.
توجه داشته باشید که شما یک قیمت پیشنهادی را برای فروش تعیین میکنید و در صورت وجود خریدار، معامله انجام میشود. علاوه بر این برای این کار به مقداری ارز اتریوم جهت پرداخت کارمزد هم نیاز دارید.

علی
علی
8 ماه قبل

بسیار عالی ممنون

ر رواقی
ر رواقی
8 ماه قبل
پاسخ به  علی

سلام
ممنون از همراهی شما علی جان. منتظر نظرات و پیشنهادات شما در خصوص سایر مقالات بلاگ هستیم.

دکمه بازگشت به بالا