اخبار شیبا اینو

تعداد کیف پول‌های شیباریوم به یک میلیون رسید

فعالیت شبکه شیباریوم به سرعت افزایش یافته، با این حال قیمت شیبا اینو بیش از ۲۰ درصد از زمان راه‌اندازی پرحاشیه این شبکه لایه دوم کاهش یافته است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، تعداد کل کیف‌های پول‌های فعال در شبکه لایه دوم تازه تاسیس شیبا اینو، یعنی شیباریوم، به بیش از یک میلیون عدد رسیده و این نقطه عطف برق‌آسا از زمان راه‌اندازی مجدد آن به وقوع پیوسته است.

این رخداد مهم که در پست وبلاگی تاریخ ۳ سپتامبر تیم رسمی شیباریوم از آن گفته شده، به این معناست که حداقل ۹۰۰ هزار کیف پول جدید از زمان راه‌اندازی مجدد شیباریوم در تاریخ ۲۸ آگوست و تنها دو هفته پس از اولین لانچ آن، با وجود یک سری از مشکلات فنی، به این شبکه اضافه شده است.

بر اساس داده‌های به دست آمده از کاوشگر شبکه بلاک چین شیباریوم، تا ساعت ۵:۰۴ بعدازظهر به وقت جهانی در تاریخ ۳ سپتامبر، تقریباً ۱۰۰ هزار تراکنش در این شبکه انجام شده، و سقف فعالیت آن با ۱۳۲ هزار تراکنش در تاریخ ۲۵ آگوست صورت گرفته است.

فعالیت شبکه شیباریوم از زمان آغاز به کار آن
فعالیت شبکه شیباریوم از زمان آغاز به کار آن

با وجود اینکه فعالیت شبکه افزایش پیدا کرده، اما ارزش کل قفل شده (TVL) دارایی‌ها در شبکه شیباریوم هنوز پاسخی به این رشد نداده است. در زمان انتشار این خبر، TVL شیباریوم تنها ۱/۰۶ میلیون دلار است، که نشان می‌دهد کاربران مقادیر بسیار کمی از سرمایه خود را در این شبکه مستقر می‌کنند.

ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه شیباریوم
ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه شیباریوم

توسعه‌دهندگان شیباریوم در پست وبلاگی خود اعلام کرده‌اند که در حال حاضر با تعدادی از پل‌های شخص ثالث همکاری می‌کنند تا به سرمایه‌گذاران در جهت انتقال دیگر توکن‌ها به این شبکه جدید کمک شود.

به علاوه، تیم شیباریوم اعلام کرده که آنها قصد دارند قرارداد توکن حاکمیتی خود یعنی بون (BONE) را لغو کنند و افزودن تعداد بیشتری از اعتباردهندگان به شبکه را در هفته‌های آینده در دستور کار دارند.

تا تاریخ ۱ سپتامبر، کاربران شیباریوم قادر بودند از توکن‌های شیبا اینو (SHIB)، بون (BONE)، لیش (LEASH) و تعداد زیادی از توکن‌های موجود در شبکه شیباریوم برای قرض دادن، وام گرفتن و استیکینگ برای دریافت پاداش استفاده کنند.

اگرچه بسیاری از هولدرهای شیبا اینو امید داشتند که با راه‌اندازی شیباریوم، قیمت توکن‌های مختلف اکوسیستم شیبا به شدت افزایش پیدا کند، اما عملکرد کلی قیمت توکن‌های SHIB ،BONE و LEASH رشد مورد انتظار خود را برآورده نکردند.

با وجود اینکه قبل از راه‌اندازی شیباریوم، قیمت SHIB رشد نسبتاً کمی داشته، اما بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت آن از زمان راه‌اندازی ناموفق این شبکه در ۱۶ آگوست حدود ۲۰٪ کاهش یافته است.

قیمت شیبا اینو (SHIB) در یک ماه روز گذشته
قیمت شیبا اینو (SHIB) در یک ماه روز گذشته

باقی توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو نیز عملکرد به مراتب بهتری نداشتند. قیمت BONE در طی ۱۴ روز گذشته ۱۵٪ کاهش یافته، در حالی که LEASH نیز در همین بازه زمانی ۱۴/۲٪ از ارزش خود را از دست داده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا