اخبار آلت کوین هااخبار اتریوماخبار بیت کوین

نهنگ‌های بیت کوین منتظر حرکت بعدی قیمت هستند

بیت کوین همچنان در بالای ۲۹،۲۰۰ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته کمی کاهش داشته و با یک روز کم نوسان دیگر روبرو بودیم.

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، هنگامی که بازار دارایی‌های سنتی آسیا در روز جمعه باز شد، بزرگترین ارز دیجیتال بازار از لحاظ مارکت کپ با افت قیمت تقریباً ۰/۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۲۹،۲۴۰ دلار معامله می‌شد و تقریباً در همان سطوحی که از روز دوشنبه به دلیل جدیدترین مشکلات بایننس و اخبار بد اقتصادی از چین قرار گرفته بود، به ثبات رسید.

قیمت ارزها

برنت زو (Brent Xu)، مدیر عامل و هم‌بنیانگذار پلتفرم بازار اوراق قرضه وب ۳ Umee، در ایمیلی به CoinDesk گفت که شرایط فعلی احتمالاً به همین شکل ادامه خواهد داشت:

از اوایل ماه ژوئن تاکنون، به جز چند تغییر کوچک، بیت کوین در بازه ۲۹ هزار دلار تا ۳۱،۸۰۰ دلار معامله شده است. بیت کوین در این مدت از تغییرات نرخ بهره، ترس از تورم و سایر نگرانی‌های اقتصاد کلان تاثیری نگرفته است.

زو در ادامه افزود:

بیت کوین پس از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، واکنش چندانی از خود نشان نداد، که این امر نشان می‌دهد دوره افزایش نرخ‌ بهره پیش از این تقریباً تاثیر خود را روی قیمت‌ گذاشته است. چنین چیزی مطمئناً نشان‌دهنده مقاومت و انعطاف‌پذیری بیت کوین و به طور کلی مقاومت بازار گسترده دارایی‌های دیجیتال است. اما من فعلاً انتظار یک شکست و افزایش قیمت معنادار را ندارم.

اتریوم نیز به همین شکل حرکات زیادی نداشته و به تازگی با کاهش قیمت ۰/۴ درصدی در طی ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۸۶۲ دلار معامله می‌شد. دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ نیز عمدتاً با ریزش مواجه شدند و در منطقه منفی قرار دارند. SOL و MATIC، توکن‌های پلتفرم‌های قرارداد هوشمند سولانا و پالیگان به ترتیب ۰/۸ درصد و ۰/۷ درصد کاهش قیمت داشتند. توکن XLM استلار لومینا به روند صعودی اخیر خود ادامه داد و نسبت به پنجشنبه گذشته ۲/۹ درصد افزایش قیمت داشته است.

زو تا هاوینگ (halving) بیت کوین در سال ۲۰۲۴ انتظار بازگشت به “شرایط بازار گاوی” را ندارد.

او گفت:

همچنین در آن زمان احتمالاً شاهد کاهش نرخ بهره خواهیم بود. اگر خسارت‌های جانبی مانند بحران اعتباری یا افزایش مشکلات بانک‌های ایالات متحده را مشاهده کنیم، باید هشدار بدهم که کاهش نرخ بهره می‌تواند زودتر هم رخ دهد.

برندگان و بازندگان

دیدگاه‌ها و اخبار مهم روز

برخی از نهنگ‌های بیت کوین منتظر حرکات قیمت هستند

آن بخش از عرضه بیت کوینی که توسط آدرس‌های با موجودی بین ۱۰ تا ۱۰۰ BTC نگهداری می‌شود، اندکی کاهش یافته که نشان می‌دهد این هولدرهای بزرگ بیت کوین در حال حاضر راضی هستند که منتظر تغییر شرایط بمانند.

داده‌های ارائه شده توسط شرکت آنالیز آنچین گلس نود (Glassnode) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نه بیت کوین بیشتری خریده‌اند و نه دارایی‌های خود را به فروش رسانده‌اند، اما آنها بیت کوین را همچنان به عنوان یک دارایی ضعیف قلمداد نمی‌کنند.

آدرس‌هایی که بین هزار تا ۱۰ هزار بیت کوین نگهداری می‌کنند نیز رفتار مشابهی را از خود نشان می‌دهند.

اما به طرز عجیبی مقدار بیت کوین نگهداری شده توسط آدرس‌هایی که بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار BTC دارند، کمی افزایش یافته است. بزرگترین هولدرهای بیت کوین با بیش از ۱۰۰ هزار BTC نیز موجودی خود را ثابت نگه داشته‌اند.

تحلیل گلس نود از رفتار نهنگ‌ها

هر یک از این گروه‌ها را باید زیر نظر داشته باشیم، چرا که به دلیل موقعیت و سطح ریسکی که دارند می‌توانند بازارها را تحت تأثیر خود قرار دهند.

Grayscale در نامه‌ای به SEC خواستار رفتار برابر برای تمام ETF‌های اسپات بیت کوین شده است

اگر SEC تصمیم به تغییر مسیر خود گرفته و قصد دارد یک یا چند مورد از برنامه‌های ETF اسپات بیت کوین را تأیید کند، باید این کار را به شیوه‌ای عادلانه و منظم انجام دهد.

توکن KIN پس از تصویب سوزاندن ۷۰ درصد از عرضه در گردش آن، بیش از ۲۰ درصد رشد کرد

این توکن پس از انتشار خبر سوزاندن حدود ۷ تریلیون KIN در گردش به ارزش ۱۵۶ میلیون دلار، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coindesk
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا