سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

پیش بینی آینده ایاس از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰

در حالی که EOS بخشی از جذابیت خود را از چند سال گذشته از دست داده است، اما به نظر می‌رسد که در شرف بازگشت به دوران محبوبیت خود است. اما آینده ارز دیجیتال ایاس چطور پیش بینی می‌شود؟ چشم‌اندازهای EOS چیست؟ آیا واقعاً شانسی برای رقابت با بازار ارزهای دیجیتال فعلی دارد؟ قبل از پیش‌بینی قیمت و آینده ایاس، اجازه دهید مروری بر این دارایی برتر داشته باشیم و بررسی کنیم که ارز ایاس چیست؟

برای اینکه بدانید EOS از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید؛ پاسخ تمامی سوالاتتان را خواهید یافت. 

EOS قاتل ردیف اول اتریوم 

EOS یکی دیگر از پلتفرم‌های قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاک چین است که بر روی توانمندسازی توسعه دهندگان برای ساخت dApps (برنامه‌های غیرمتمرکز) تمرکز دارد. “EOS” هم نام پلتفرم و هم توکن است.

توکن EOS به چهار رقم اعشار تقسیم می‌شود، به این معنی که ۰.۰۰۰۱ کوچکترین مقداری است که می‌تواند وجود داشته باشد. هیچ سقفی برای عرضه توکن‌های EOS تعیین نشده است. 

برخی از رقبای EOS عبارتند از:

  • اتریوم (ETH)
  • کوین بایننس (BNB)
  • کاردانو (ADA)
  • اولانچ (AVAX)
  • اتریوم کلاسیک (ETC)

ایاس (EOS) چیست؟

همانند اتریوم، EOS یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که امکان استفاده از قراردادهای هوشمند و dApps را فراهم می‌کند. قراردادهای هوشمند قراردادهایی هستند که به صورت کد روی بلاک چین نوشته می‌شوند و زمانی که شرایط خاص توافقنامه برآورده می‌شوند (از جمله قیمت و طرفی که می‌پردازید)، به‌طور خودکار اجرا می‌شوند.

EOSارز دیجیتال
EOSنماد تیک
۴۷رتبه
۰.۹۶۴۸۰۷۹۷۶۰۹۸۴۷۹۲  دلار قیمت
۹.۱۲٪-تغییر قیمت ۲۴ ساعته
۲۶.۲۱%-تغییر قیمت ۷d
۹۵۷۰۷۲۴۳۲.۹۲ دلارارزش بازار
۹۹۱۹۸۲۲۹۷.۶۴۸عرضه در گردش
۳۶۱۱۳۳۵۰۹.۷۲ دلار حجم معاملات

پ.ن: نگاهی اجمالی به وضعیت ایاس در ژوئن سال ۲۰۲۲

این واقعیت که EOS از dApps پشتیبانی می‌کند به این معنی است که برنامه‌های جدید را می‌توان روی پلتفرم EOS که به عنوان زنجیره بلوکی EOSIO شناخته می‌شود (گاهی اوقات “EOS.IO” نوشته می‌شود) ساخته شده است. هنگامی که توسعه دهندگان dApps را بر روی بلاک چین می‌سازند، پاداش‌های بلوکی را در EOS دریافت می‌کنند.

برخی از مزایای EOS عبارتند از:

  • کارمزد تراکنش صفر؛ کاربران هرگز برای تراکنش‌های خود هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.
  • اولین ارز دیجیتال اثبات سهام.
  • مدل حکمرانی انعطاف پذیر برای رای دادن.
  • یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای توسعه دهندگان برای ساخت dApps.
  • طراحی شده برای کنترل هارد فورک‌ها بدون تقسیم پلت فرم.

چه کسی پشت ایاس است؟

Block.one شرکت پشتیبان ایاس

فروش eos از طریق عرضه اولیه کوین (ICO) در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۷ کلید خورد و تا ۱ ژوئن ۲۰۱۸ به فعالیت خود ادامه داد. طولانی‌ترین ICO تا کنون بوده و رکوردشکنی ۴.۲ میلیارد دلار را به دست آورده است. در پایان ICO، شرکت پشتیبان  EOS) Block.one)، هفتصد میلیون توکن EOS را منتشر کرد که ۷۰ درصد از کل عرضه را تشکیل می‌داد.

توسعه EOS توسط بنیانگذار دن لاریمر (Dan Larimer) انجام می‌شد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ پروژه را کنار گذاشت (این کار به عنوان یک ضربه بزرگ به پروژه تلقی می‌شد به طوری که پروژه ۳۰٪ از ارزش خود را در کمتر از یک روز از دست داد). پس از جدایی او از پروژه، برندان بلومر (Brendan Blumer) مدیر عامل Block.one شد.

EOS در چه مواردی کاربرد دارد؟ 

علاوه بر این، EOS  به قدری محبوب بود که برخی از مردم حتی آن را «قاتل اتریوم» نامیدند! آنها معتقد بودند که سرعت و قابلیت‌های بهبود یافته EOS پلتفرم اتریوم را کاملاً از بین می‌برد چراکه هر دو ارز دیجیتال اهداف مشابهی دارند.

EOS  از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند که اولین در نوع خود است که توسط خالق EOS، دن لاریمر اختراع شد. این بدان معنی است که EOS می‌تواند به صورت غیرفعال برای به دست آوردن کوین‌های جدید EOS  معامله شود.

چه کسی از EOS استفاده می‌کند؟

Bloks.io، کاوشگر اکوسیستم EOS، می‌گوید ۴۹۸۰۱۵۶ حساب EOS وجود دارد. بازی درصد زیادی از برنامه‌های کاربردی هستند که بر روی EOS ساخته شده‌اند، اما بسیاری از صرافی ها، بازارها و DeFi نیز با این ارزدیجیتال کار می‌کنند.

تجزیه و تحلیل فنی نوسانات قیمت در گذشته 

نوسانات قیمت ایاس

در طول ICO فوق العاده موفق EOS بوده است به طوری که هر کوین ۰.۹۹ دلار فروخته شد. CoinMarketCap شروع به دنبال کرن قیمت EOS در ۲ جولای ۲۰۱۷ با قیمت ۲.۷۱۰۱ دلار کرد. چند ماه بعد، EOS به طور چشمگیری کاهش یافت و در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷ به ۰.۴۸۰۲ دلار رسید، اما این قیمت پایین مدت کوتاهی به طول انجامید چرا که در ۲۹ آوریل ۲۰۱۸ به بالاترین حد خود یعنی ۲۲.۸۹ دلار رسید. .

در سال ۲۰۲۱، EOS سال را با ۲.۶۳۵۴ دلار آغاز کرد و آن را با ۳.۰۳۵۹ دلار به پایان رساند. EOS بالاترین قیمت ۵۲ هفته اخیر ۱۴.۸۸ دلار و پایین‌ترین قیمت ۵۲ هفته اخیر ۱.۸۷ دلار را در آغاز سال ۲۰۲۲ تا ژوئن همین سال تجربه کرده است. 

نمودار قیمت EOS

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال ایاس با توجه به نمودار

سرمایه‌گذاری دارایی‌های کریپتو در برخی از کشورهای اتحادیه اروپا بسیار بی‌ثبات و کنترل نشده است. بدون حمایت از مصرف کننده ممکن است مالیات بر سود اعمال شود.

نگاه متخصصانه به پیش بینی قیمت و آینده ایاس 

کارشناسان در سراسر وب، پیش‌بینی‌های کلی خوش‌بینانه در مورد قیمت EOS را برای چند سال آینده کرده‌اند.

ICOcreed می‌گوید: «طبق پیش‌بینی EOS که انجام داده‌ایم، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ قیمت EOS به حداقل سطح قیمت ۲.۳۵ دلار برسد. قیمت EOS می‌تواند به حداکثر ارزش ۲.۶۷ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۲.۵۹ دلار برسد.»

Coinskid می‌گوید: «سیستم پیش‌بینی قیمت EOS ما پیش‌بینی می‌کند که EOS احتمالاً می‌تواند در کوتاه‌مدت ۲۵% به ارزش ۳.۱۰ دلار از ۲.۴۷ دلار افزایش یابد. این سیستم پیش‌بینی می‌کند طی ماه آینده حرکتی +۲۵ درصدی از ۲.۴۷ دلار به ۳.۰۹ دلار داشته باشد، آینده ایاس در سال ۲۰۲۳  قیمتی در حدود ۶.۳۹ دلار خواهد بود.»

Trading Beasts می‌گوید: «طبق پیش‌بینی EOS  که انجام دادیم، قیمت EOS در حال افزایش است. اکنون قیمت آن ۲.۴۷۰۰۰ دلار است، اما تا پایان سال ۲۰۲۳، انتظار می‌رود میانگین قیمت EOS به ۳.۰۹۸۵۱ دلار برسد.»

WalletInvestor: «بر اساس پیش‌بینی‌های ما، افزایش بلندمدت انتظار می‌رود، پیش‌بینی قیمت برای ۲۰۲۷/۰۳/۲۰، ۵.۱۶۱ دلار آمریکا است. با سرمایه‌گذاری ۵ ساله، انتظار می‌رود درآمد حدود +۱۰۸.۷۸٪ باشد. سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری فعلی شما ممکن است تا ۲۰۸.۷۸ دلار در سال ۲۰۲۷ برسد.

Price Prediction: «انتظار می‌رود قیمت EOS در سال ۲۰۲۵ به حداقل سطح ۸.۱۰ دلار برسد. قیمت EOS می‌تواند به حداکثر سطح ۹.۷۴ دلار با میانگین قیمت ۸.۳۸ دلار در سال ۲۰۲۵ برسد».

DigitalCoinPrice: «ارزش آینده ایاس در دسامبر ۲۰۳۰ با حداقل قیمت ۱۰.۹۱ دلار و حداکثر قیمت ۱۱.۲۰ دلار پیش بینی می‌شود. میانگین قیمت معاملاتی ۱۰.۹۹ دلار در طول سال ۲۰۳۰ خواهد بود.

Gov Capital: «قیمت آینده ارز ایاس طبق سیستم پیش‌بینی EOS ما، پس از یک سال ۳.۵۷۷۵۰ دلار (۴۳.۸۴۸ درصد) پیش‌بینی می‌شود.»

این بدان معناست که اگر اکنون ۱۰۰ دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اید، سرمایه‌گذاری فعلی شما ممکن است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳، جمعه، ۱۴۳.۸۴۸ دلار ارزش داشته باشد.

Coin Price Forecast 2024-2028: «آینده ایاس در این پنج سال با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود: پیش بینی قیمت EOS از ۳.۷۶ دلار به ۸.۶۱ دلار می‌رسد که ۱۲۹٪ افزایش دارد. آینده ایاس در سال ۲۰۲۴ را از ۳.۷۶ دلار شروع می‌کند، سپس در شش ماه اول سال به ۴.۱۲ دلار افزایش می‌یابد و طبق پیش بینی‌های ما قیمت EOS، سال ۲۰۲۴ را با قیمت ۴.۷۴ دلار به پایان می‌رساند. یعنی حدود +۹۲ درصد افزایش قیمت نسبت به امروز (ژوئن ۲۰۲۲).

CryptoGround: «طبق پیش‌بینی و تحلیل الگوریتمی، قیمت ۱ ایاس در سال ۲۰۲۷ حدود ۱۸.۴۲۱۰ دلار خواهد بود».

آینده ایاس در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ 

پیش بینی آینده ایاس

آینده ایاس در طولانی مدت بیشتر از حد انتظار روشن خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها، ارزش توکن EOS می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۳.۴۲ دلار افزایش یابد، در سال ۲۰۲۳ به ۴.۵ دلار افزایش یابد و تا سال ۲۰۲۵ به میانگین قیمت ۱۴ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶۵ دلار برسد.

با نگاهی به چند سال آینده از ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰، عوامل مختلفی بر قیمت و آینده ایاس تأثیر می‌گذارد. ما این موارد را در پیش بینی‌های قیمت EOS خود لحاظ کرده‌ایم.

رابطه بین عرضه و تقاضا مهم‌ترین چیزی است که باید در هنگام پرسیدن «آیا قیمت EOS افزایش می‌یابد؟» در نظر گرفت. وقتی تعداد افرادی که قصد خرید EOS را دارند از تعداد فروشندگان بیشتر باشد، این بدان معنی است که با تقاضای بیشتری مواجه خواهیم بود. بنابراین در آینده ارز ایاس با افزایش قیمت روبرو خواهد بود. با این حال، وقتی تعداد افرادی که قصد فروش دارند بیشتر از افرادی باشد که می‌خواهند آن را بخرند، این سناریو برعکس می‌شود. این بدان معنی است که قیمت EOS احتمالاً کاهش می‌یابد.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که عرضه و تقاضا بر اکثر ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، EOS مانند بیت کوین (BTC) حداکثر عرضه را ندارد، به این معنی که کمبود می‌تواند تاثیر کمتری در نحوه قیمت گذاری ایاس داشته باشد. عرضه و تقاضا تحت تأثیر طیف وسیعی از عوامل، از جمله مواردی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم، قرار خواهد گرفت.

در بازار ارزهای دیجیتال، تبلیغات می‌تواند روی قیمت رمز ارز تاثیر بگذارد که آینده ایاس نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. هنگامی که دارایی‌های دیجیتال در رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی با بدی و ذکر نکات منفی بررسی شوند، قطعا روی سرمایه‌گذاران تاثیر خواهد گذاشت و شروع به فروش دارایی‌های خود می‌کنند. همانطور که در بالا توضیح دادیم، این باعث می‌شود که عرضه بیشتر از تقاضا باشد و باعث کاهش قیمت‌ها شود.ایاس این روند را قبلا تجربه کرده است. در فوریه ۲۰۱۹، یک هکر توانست با نفوذ به شبکه اصلی ایاس توانست تا  2.09 میلیون ایاس که معادل ۷.۷ میلیون دلار در آن زمان بود را پس از اینکه یک تولیدکننده بلاک نتوانست بلاک خود را بروزرسانی کند، به سرقت ببرد. حوادثی مانند این می‌تواند به قیمت آسیب برساند، زیرا اعتماد سرمایه‌گذاران به فناوری زیربنایی را کم می‌کند.

آینده ایاس با توجه به برنامه غیرمتمرکز dApps

تقاضا برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) در طول سال‌ها افزایش یافته است، زیرا هدف مردم دموکراتیک کردن محتوا و انجام فرآیندهای مالی مختلف به دور از حوزه کسب‌وکارهای بزرگ است. از آنجایی که پلتفرم EOS از توسعه dApps پشتیبانی می‌کند، در موقعیت‌ایده آلی قرار دارد تا از تقاضا استفاده کند. همانطور که تقاضا همچنان در حال رشد است، آینده ایاس نیز با افزایش قیمت روبرو خواهد بود.

در مجموع، آینده ارز ایاس از نظر قیمت نسبتاً خوب پیش بینی می‌شود و می‌تواند یک سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عالی (یک ساله) یا سرمایه‌گذاری بلندمدت (پنج تا ۱۰ سال) باشد. در اینجا پیش بینی‌های قیمت EOS ما برای سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ آمده است.

پیش بینی قیمت ایاس در سال ۲۰۲۲

با بهبود تصویر خود پس از جدا شدن لامیر، EOS اعتماد سرمایه‌گذاران را دوباره به دست خواهد آورد. این به‌روزرسانی می‌تواند به EOS/USD کمک کند تا به قیمت‌های بسیار بالاتری مانند ۳.۵ دلار در نمودار قیمت بازار برسد. طبق پیش‌بینی سال ۲۰۲۲، اگر حرکت ارزهای دیجیتال کاربردی در سال ۲۰۲۲ ادامه یابد، قیمت توکن EOS حتی ممکن است شاهد یک پارادایم شتاب برای سرمایه‌گذاری باشد.

طبق پیش بینی قیمت EOS، کوین در پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به سطح ۳ دلار بازگشته و براساس پیش بینی قیمت EOS و آینده ایاس که انجام شده به حداکثر ۳.۵۱ دلار و حداقل ۱.۷۲ دلار خواهد رسید. میانگین پیش‌بینی قیمت در پایان سال ۲۰۲۲ ۲.۸۸ دلار محاسبه شده است.

پیش بینی قیمت و آینده ایاس در سال ۲۰۲۳

اطلاعات کمی از حدس و گمان در بازار برای این دارایی ارز دیجیتال EOS وجود دارد. با افزایش امنیت آن در سال ۲۰۲۳، ایاس می‌تواند خطرات هک را کاهش دهد. آینده ایاس از نظر قیمت در سال ۲۰۲۳ از ۲.۸۹ دلار شروع می‌شود و به هدف بالای ۵.۵۴ دلار خواهد رسید. در پایین‌ترین سطح، ارزش EOS می‌تواند به ۳.۱۲ دلار کاهش یابد، اگرچه سال ۲۰۲۳ با میانگین قیمتی ۴.۵۶ دلار به ازای هر EOS/USD به پایان خواهد رساند.

پیش بینی آینده ایاس در سال ۲۰۲۴

آینده ایاس در سال ۲۰۲۴

انتظار می‌رود EOS در سال‌های آینده رشد زیادی داشته باشد. افق قیمت برای EOS بسیار روشن است. رفع مشکلات حاکمیتی آن در سال ۲۰۲۴، اعتماد توسعه دهندگان و سرمایه‌گذاران را به پلتفرم EOS به شدت افزایش می‌دهد. مدل پیش‌بینی قیمت EOS قیمت بالای ۸.۱۳ دلار، پایین‌ترین قیمت سالانه ۵.۲۳ دلار و میانگین ۶.۶۰ دلار را محاسبه می‌کند. ایاس در سال ۲۰۲۴ با قیمت ۷.۰۱ دلار به پایان می‌رسد.

پیش بینی قیمت ایاس در سال ۲۰۲۵

در سال ۲۰۲۵، آینده ایاس به صورت خوش بینانه‌ای با افزایش قیمت متوسط ​​۱۳.۷۹ دلار خواهد رسید. با در نظر گرفتن تمام سناریوی پیش بینی‌های خوش‌بینانه، پتانسیل رسیدن به ۱۵ دلار را دارد. با حل بسیاری از مشکلات اصلی آن، برنامه‌های DeFi جدید به EOS سرازیر خواهند شد. تا سال ۲۰۲۵، قیمت EOS نسبت به ارزش امروزی ۶۰۳ ​​درصد افزایش می‌یابد چراکه به حداکثر قیمت ۱۷.۳۰ دلار خواهد رسید. با توجه به پیش‌بینی آینده ایاس که انجام داده ایم، ارزش آن در برخی مواقع به ۷.۹۰ دلار کاهش می‌یابد و سال را با ۱۴.۱۴ دلار به پایان می‌رساند.

پیش بینی آینده ایاس در سال ۲۰۲۶

سال ۲۰۲۶ سال توسعه تعامل برای EOS خواهد بود زیرا با برترین پلتفرم‌های بلاک چین ارتباط برقرار می‌کند تا خدمات بهتری برای dApps خود ارائه دهد. با دستیابی به میانگین ۱۸.۴۰ دلار در سال ۲۰۲۶، در آینده ایاس به بالاترین قیمت ۲۸.۲۰ دلار و پایین‌ترین قیمت ۱۲.۵۵ دلار خواهد رسید. تجزیه و تحلیل مشخص کرده است که EOS در پایان سال ۲۰۲۶ به ارزش ۲۱.۳۶ دلار خواهد بود.

پیش بینی آینده ایاس در سال ۲۰۲۷

سهولت دسترسی EOS برای سازندگان dApp باعث خواهد شد که اکوسیستم آن در سال ۲۰۲۷ از رقبای خود پیشی بگیرد. با ثابت ماندن در پایین‌ترین سطح ۱۹.۱۰ دلار، قیمت EOS برای رسیدن به رکورد ۳۵.۱۸ دلار در سال ۲۰۲۷ شتاب بیشتری خواهد گرفت. پیش بینی قیمت ایاس در سال ۲۰۲۷ نشان می‌دهد که به طور متوسط ​​۲۷.۷۵ دلار در این سال ارزش خواهد داشت. 

پیش بینی آینده ایاس در سال ۲۰۲۸

شفافیت در مقررات ارزهای دیجیتال باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران سنتی در سال ۲۰۲۸ راحت‌تر در دارایی‌هایی مانند EOS سرمایه‌گذاری کنند. برای سال ۲۰۲۸، پیش بینی می‌شود که ارزش آن در  کمترین حالت ۲۳.۴۷ دلار و در بیشترین حالت ۴۹.۶۶ دلار و به طور میانگین ۳۸.۳۸ دلار خواهد بود. طبق پیش‌بینی قیمتی که انجام داده‌ایم، ایاس سال ۲۰۲۸ را با قیمت ۳۶.۲۸ دلار به اتمام خواهد رساند. 

پیش بینی قیمت ایاس در سال ۲۰۲۹

آینده ایاس ۲۰۲۹

انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران نهادی در سال ۲۰۲۹ به سمت ایاس هجوم بیاورند پس باید منتظر انواع محصولات سرمایه‌گذاری جدید ایاس بود. سال ۲۰۲۹ برای ایاس بسیار مهم خواهد بود چراکه به به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۲.۰۹ دلار خواهد رسید و این سال را با قیمت ۴۲.۹۱ دلار به پایان می‌رساند. طبق پیش‌بینی قیمت EOS که انجام شده است، قیمت آن کمتر از ۳۰.۸۰ دلار در سال ۲۰۲۹ خواهد بود. 

پیش بینی قیمت ایال در سال ۲۰۳۰

تا سال ۲۰۳۰ ، ایاس رویای یک توسعه دهنده خواهد بود زیرا به یکی از پلتفرم‌های برتر برای ساخت برنامه‌های کاربردی در سراسر وب تبدیل می‌شود. با ادامه مسیر صعودی خود تا سال ۲۰۳۰، قیمت EOS قبل از پایان سال ۲۰۳۰ با میانگین ۶۸.۴۴ دلار محاسبه شده که به بالاترین قیمت خود یعنی ۸۶.۰۴ دلار خواهد رسید. آینده ایاس در این سال به حداقل قیمت ۳۹.۸۲ دلار تثبیت خواهد شد. یعنی به رکورد جدیدی دست خواهد یافت، ۳۳۹۷ درصد از سال ۲۰۲۲ افزایش می‌یابد. 

اطلاعاتی که در بالا بررسی و بیان شد نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری برای آینده ایاس در سال‌های آینده در نظر گرفته شود و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود تحقیقات خود را انجام دهند و به سایر به روزرسانی‌های بازار توجه کنند تا ریسک را به حداقل برسانند.

آیا ایاس برای سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است؟‌

درست است که پیش‌بینی‌هایی که در مورد آینده ایاس انجام شده، بسیار خوش‌بینانه است، اما هنوز هم ممکن عواملی باعث شوند که این پیش بینی‌ها درست از آب در نیایند.

اولین نگرانی عمده در مورد EOS امنیت آن است، هم از نظر فنی و هم از نظر حاکمیت. اگر ایاس حملات بیشتری را متحمل شود، می‌تواند به خروج توسعه دهندگان کمک کند. علاوه بر این، EOS به دلیل مدل نامناسب حاکمیتی که دارد، به ویژه در مورد اعتبارسنجی‌، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. اگر توسعه‌دهندگان احساس نکنند که می‌توانند اپلیکیشن‌ها را در محیطی منصفانه و عادلانه بسازند، بدون شک آن‌ها را ترک خواهند کرد.در نهایت نباید جنبه رقابت را نادیده گرفت. زمانی که EOS به عنوان یک کوین بسیار نوآور شناخته شد، در ارائه ویژگی‌های جدید از رقبای خود عقب افتاد. شاید بخشی از آن به مسائل امنیتی مربوط باشد. ایاس باید ثابت کند که هنوز هم می‌تواند ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه دهد که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند آن را پیدا کنند.

سوالات متداول 

آیا ارز دیجیتال EOS آینده‌ای دارد؟

حداکثر قیمت مورد انتظار تا سال ۲۰۲۲ به ۳.۵ دلار افزایش می‌یابد و قیمت توکن EOS در سال ۲۰۲۵ به بالای ۵.۲ دلار معامله می‌شود. با توجه به عملکرد گذشته، این توکن می‌تواند یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری باشد.

آیا EOS به ۱۰۰ دلار می‌رسد؟

تا قبل سال ۲۰۲۳ به ارزش بیش از ۱۰۰ دلار نخواهد رسید. اگرچه نمی‌توانیم احتمال رخداد این اتفاق را رد کنیم، اما به احتمال زیاد چندین سال طول می‌کشد. اگر ۱۰۰ دلار برای هر ایاس هدف شما باشد، احتمالاً باید بیش از یک دهه صبر کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
214
214
5 ماه قبل

همه چی عالیه، فقط اطلاعات رو به روز کنید ممنون

بابک
بابک
1 سال قبل

عجیبه که ایاس ۴ دلاری زیر ۱ دلار معامله میشه

دکمه بازگشت به بالا