ترید

نحوه مدیریت زمان با استفاده از API صرافی در بازار رمز ارزها

مدیریت زمان با استفاده از API صرافی ارز دیجیتال چقدر ممکن است؟ همه ما از اهمیت زمان در بازار کریپتوکارنسی آگاه هستیم. بازاری که ممکن است تنها در کسری از ثانیه، تغییر رویه دهد و اگر به این شرایط آگاه نباشیم، ممکن است در این بازار متضرر شویم. حال با وجود امکان مهمی چون API صرافی، می‌توان زمان خرید و فروش را مدیریت کرد و بیشترین بهره را از تغییرات سریع بازار برد.

در این مقاله به بررسی API، مدیریت دارایی در بازار رمزارزها و صرفه جویی در زمان ترید با استفاده از AP می‌پردازیم.

تعریف API

رابط برنامه نویسی کاربردی (API) مجموعه‌ای از کدهای برنامه نویسی است که داده‌ها را کاوش می‌کند، پاسخ‌ها را تجزیه می‌کند و دستورالعمل‌ها را بین یک پلتفرم نرم افزاری به پلتفرم دیگر ارسال می‌کند. APIها به طور گسترده در ارائه خدمات داده و در طیف وسیعی از زمینه‌ها استفاده می‌شوند. نحوه استفاده از API والکس به شما دید کاملی در این باره می‌دهد. با همین تعریف می‌تواند مدیریت زمان با استفاده از API صرافی را کاملا پیش‌بینی کرد.

انواع API

در مجموع دو مدل API در بازار رمزارزها وجود دارد:

برنامه های شخص ثالث (Third-Party)

بسیاری از معامله‌گران از برنامه‌های شخص ثالث Third-Party استفاده می‌کنند که نیاز به دسترسی به APIهای کارگزار برای قیمت گذاری داده‌ها و انجام معاملات دارند. به‌عنوان مثال، متاتریدر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تجارت ارز خارجی (فارکس) است و به دسترسی API برای ایمن کردن قیمت‌گذاری و انجام معاملات نیاز دارد.

برنامه‌های توسعه‌دهنده (Developers)

 تعداد فزاینده‌ای از معامله‌گران، سیستم‌های معاملاتی خودکار خود را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند پایتون توسعه می‌دهند و به راهی برای دسترسی به داده‌های قیمت‌گذاری و انجام معاملات نیاز دارند.

API چگونه می‌تواند در مدیریت زمان تاثیرگذار باشد؟

کاربرد API در مدیریت زمان با استفاده از API صرافی

با استفاده از API، معامله‌گران می‌توانند سرعت ثبت سفارش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. در برخی موارد، ورود و خروج از معامله چند ثانیه زودتر می‌تواند تفاوت زیادی در نتیجه معامله ایجاد کند، به خصوص اگر معامله گر حجم بالایی داشته باشد یا بازارها بی‌ثبات باشند. مزایای API والکس و دیگر صرافی‌ها در اینجا به‌وضوح دیده‌ می‌شود. مدیریت زمان با استفاده از API صرافی نیاز بزرگی از معامله‌گران را برطرف می‌کند.

علاوه بر این، استفاده از API می‌تواند مدیریت سفارش را آسان‌تر کند و به معامله گران کمک کند تا حجم کلی را افزایش دهند. اکثر پلتفرم‌ها در صورتی که حجم معاملات نسبتاً بالایی داشته باشند، به معامله‌گران کارمزد کمتری برای هر معامله ارائه می‌دهند.

معامله‌گرانی که دارایی‌ها را به صورت دستی معامله می‌کنند معمولاً به یک یا چند بازار توجه می‌کنند. اما با API، تریدرها می‌توانند با استفاده از استراتژی‌های معاملاتی مختلف برای بازارهای خاص، تنوع را بهبود بخشند. علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند اتریوم، ریپل، لایت کوین و بسیاری از دارایی‌های دیگر را هم‌زمان بفروشند و بخرند و ریسک را روی دارایی‌های مختلف پراکنده کنند و سبد ارزهای دیجیتال را دوباره متعادل کنند.

API همچنین به معامله‌گران کمک می‌کند تا اطلاعات مربوط به بازارهای متعدد را از چندین پلتفرم تجاری جمع‌آوری کنند تا فرصت‌های معاملاتی بالقوه را شناسایی کنند. به‌عنوان‌مثال، تجارت آربیتراژ می‌تواند با API بسیار آسان‌تر باشد. تریدرها ممکن است به طور هم‌زمان در چندین صرافی سفارش دهند تا از تغییرات قیمت بهره‌مند شوند. استفاده از معاملات آربیتراژ و سایر تکنیک‌های پیشرفته معاملاتی به معامله گران اجازه می‌دهد تا گزینه‌های معاملاتی جدیدی را پیدا کنند که اجرای دستی آنها غیرممکن است.

ترید خودکار از طریق ادغام API به اطمینان از نظم و از بین بردن عوامل احساسی کمک می‌کند. علاوه بر این، معاملات خودکار به معامله گران کمک می‌کند تا از اشتباهات انسانی مانند وارد کردن مشخصات سفارش اشتباه جلوگیری کنند و به کسانی که می‌ترسند تصمیم نهایی را بگیرند کمک می‌کند. سند API والکس راهنمای ما در درک بهتر کاربردهای آن است.

API، کلید موفقیت

با بررسی مطالب عنوان شده در این مقاله به راحتی می‌توان دریافت که API‌ها یکی از ویژگی‌های مهم برای افراد حرفه‌ای بازار رمزارزها و جزو بهترین ابزارهای معامله هستند. مدیریت زمان با استفاده از API صرافی یک شانس بزرگ در بازار معاملاتی است و کمک می‌کند فرد چندین قدم جلوتر از سایر سرمایه‌گذاران بازار حرکت کرد.

سؤالات متداول

آیا در صرافی والکس می‌توان از API ‌استفاده کرد؟

بله. نحوه استفاده از API والکس بسیار ساده و اصطلاحاً کاربرپسند است. زیرا تمام کدها از قبل آماده شده است و شما تنها باید آن‌ها را وارد کنید.

مزایای استفاده از API چیست؟

API ‌ها سرعت خرید و فروش در بازار را افزایش می‌دهند. همچنین با استفاده از API شما می‌توانید ربات معامله‌گر برای بازار خود بنویسید و از خرید و فروش اتوماتیک بهره‌مند شوید.

ریسک استفاده از API چقدر است؟

API ‌نیز مانند هر ابزاری ریسک‌هایی نیز دارد. نیاز به اینترنت قدرتمند، بررسی طولانی مدت بازار و خطای محاسباتی داده‌ها، از جمله ریسک‌های استفاده از API‌ است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا