اخبار ارزهای دیجیتال

پوشش تتر ERC۲۰ در بازار معاملاتی والکس

امروزه باتوجه به اینکه دنیای پیرامون زندگی انسان ها به سوی دیجیتالی شدن گرایش زیادی پیدا کرده است؛ و با توجه به نیاز مردم جهان به ارتباط مالی با یکدیگر، موضوع ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این میان شاید نام تتر (Tether) برای شما آشنا باشد.

تتر چیست؟

تتر (Tether) نوعی ارز دیجیتال است که ارزش جهانی آن نسبت  یک به یک با دلار دارد. یکی از دلایل پدید آمدن تتر نیاز به ارزی بود که بتواند به عنوان جایگزین دلار نقش مبادلات ارزی را ایفا کند.

درحال حاضر، تتر یکی از محبوب ترین رمزارزها است که به سکه پایدار شناخته می‌شود و کاربرد زیادی در مبادلات به واسطه ارزش ثابت دلاری دارد.

به گفته سایت رسمی Tether پشتوانه این ارز کاملاً از طرف دلار آمریکا پشتیبانی می شود. همچنین تتر مانند دیگر ارزهای دیجیتال از فناوری بلاکچین استفاده می‌کند و بستر امنی برای انتقال تتر خریداری شده شما فراهم می‌کند.

یکی از مهم ترین نکات مثبت تتر برای مشتریان برخلاف دیگر ارز های دیجیتال پایداری و ثبات آن است که این نکته مشکلات معاملات بانکی و دلاری را برای افراد به آسانی رفع می‌کند.

یکی دیگر از کاربرد های تتر با توجه به پایدار بودن قیمت آن، انتقال با هزینه کم و سریع پول برای مقصد تجاری موردنظر است.

در حقیقت، شما به جای پرداخت هزینه و کارمزد های بالا به صرافی ها و حواله بانکی، با هزینه بسیار کم می توانید میزان پول مورد نظر خود را با خرید تتر و دریافت آدرس کیف پول مقصد انتقال دهید.

باتوجه به نوسان بازار خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و دیگر ارز های دیجیتال استفاده از دلار تتر در مبادلات بسیار به صرفه تر بوده و ریسک پذیری پایین تری دارد. ثابت بودن دلار تتر (استیبل کوین تتر) در واقع به ما کمک می‌کند تا در زمان های رکود بازار، ارز های دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده و از ضرر به واسطه کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در امان بمانیم.

خرید و فروش تتر در صرافی والکس

ارز دیجیتال تتر بر پایه دو شبکه اتریوم و بیت کوین بصبورت توکن ارائه شده است. تتر Omni layer  تحت شبکه بلاکچین بیت کوین و تتر ERC۲۰ تحت شبکه بلاک چین اتریوم قرار دارد.

مزیت های تتر ERC۲۰ با Omni را می توانیم به صورت زیر بیان کنیم:

–  سرعت انتقال بیشتر

–  کارمزد انتقال کمتر

–  قابلیت ذخیره سازی روی کیف پول سخت افزاری

در حال حاضر، برای شارژ حساب تتر در صرافی والکس تنها تتر از نوع Omni پشتیبانی می شود و با توجه به نکات گفته شده در این پست و خصوصیات تتر ERC۲۰ و همچنین تقاضای کاربران، والکس از ۱۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۸، به تتر از نوع ERC۲۰ مهاجرت می کند و از آن پس می توانید بصورت تتر ERC۲۰ واریز داشته باشید.

صرافی والکس در پی خدمات کامل‌تر به کاربران، باراز انجام معاملات ارز به ارز را به صورت مستقیم مقدور ساخته و امکان مبادلات بین ارز تتر و ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در این سایت وجود دارد. کاربران می توانند به صورت مستقیم ارز های دیجیتال خود را به تتر و بالعکس تبدیل کنند.

برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود در این باره می توانید از طریق ارسال تیکت، چت آنلاین، کامنت و یا از طریق تماس با شماره تلفن پشتیبانی والکس (۹۱۰۷۰۰۰۵-۲۱)، با ما ارتباط برقرار کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Leo amir
Leo amir
2 سال قبل

سلام
چرا اینقدر کارمزد والکس زیاده
حداقل انتقال تتر زده ۷۰ تتر و کارمزد اون رو ۴۰ دلار زده
چرا اینجوریه ؟
راهنمایی کنید

فروزان زیبائی
فروزان زیبائی
2 سال قبل
پاسخ به  Leo amir

سلام
وقت به خیر

تتری که فعلا در والکس استفاده می‌شود، تتر ERC20 و بر بستر اتریوم است. کارمزد این شبکه در حال حاضر بسیار بالاست. به زودی شبکۀ ترون با کارمزد پایین‌تر به پلتفرم والکس اضافه خواهد شد.

ممنون از همراهی شما

فواد خوشنام
فواد خوشنام
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
میخوام از والکس تتر بخرم بفرستم به صرافی کوینی ایکس. چه نوع تتری رو انتخاب کنم؟
با تشکر

لیلی امینی
لیلی امینی
3 سال قبل
پاسخ به  فواد خوشنام

سلام آقای خوشنام
وقت شما هم بخیر

تنها آدرس تتر ERC20 برای برداشت قابل تایید است .انواع دیگر تتر در حال حاضر در سایت ما پشتیبانی نمی‌شود.

سپاس از همراهیتان

Mottahar rudini
Mottahar rudini
3 سال قبل

سلام چطور میتوانم سرمایه بگذارم کلا یک راهنمایی کلی میخواهم

لیلی امینی
لیلی امینی
3 سال قبل
پاسخ به  Mottahar rudini

سلام

برای خرید و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، ابتدا در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال ثبت نام کنید. سپس حساب ریالی خودتان را شارژ کنید و اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید. اگر قصد دارید ارز دیجیتال را برای مدت طولانی نگهداری کنید، توصیه می کنیم از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید که امنیت بالاتری دارد.

سپاس از همراهیتان

mo
mo
3 سال قبل

سلام.آیا در آینده شبکه ترون را اضافه می کنید؟

لیلی امینی
لیلی امینی
3 سال قبل
پاسخ به  mo

سلام

بله، به زودی رمزارز ترون (روی شبکه تتر) به سایت والکس اضافه می‌شود.

سپاس از همراهیتان

دکمه بازگشت به بالا