تریدفین‌تک

ربات ترید بیتسگپ Bitsgap؛ نحوه راه اندازی و کسب درآمد از آن

در حال حاضر بازار کریپتوکارنسی یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی در دنیا است و بسیاری از معامله‌گران این حوزه از ربات تریدر ارز دیجیتال برای خودکار سازی معاملات خود استفاده می‌کنند. ربات بیتسگپ، یک ربات معامله‌گر ارز دیجیتال خودکار است که به کاربران خود امکان مبادله بیش از ۱۰۰۰۰ جفت ارز را به‌صورت یکپارچه می‌دهد. معاملات ارز دیجیتالی دستی دارای خطاهای انسانی است و ممکن است ضررهای زیادی را به همراه داشته باشد. اما ربات ترید بیتسگپ چگونه در انجام معاملات به ما کمک می‌کند؟ آیا این ربات‌ها قابل اعتماد هستند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سؤال‌های خود را بگیرید.

ربات ترید بیتسگپ چیست؟

ربات بیتسگپ یک روشی جدید برای خریدوفروش ارز دیجیتال در صرافی‌ها، با یافتن بهترین نرخ‌ها و مدیریت سبد سرمایه‌گذاری است. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که تمامی این خدمات را در یکجا داشته باشید و با کلیک یک دکمه به دارایی خود دسترسی داشته باشید. Bitsgap یک پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال با استفاده از یک ربات خودکار است. این پلتفرم یک صرافی نیست و محلی برای نگه‌داری دارایی‌های رمزنگاری ما نیست.

پلتفرم بیتسگپ مانند ربات مود رکس شامل مجموعه‌ای از ربات‌ها است که هر کدام برای یک سرمایه‌گذاری یا استراتژی معاملاتی خاصی طراحی شده‌اند. پس از ثبت‌نام و انتقال وجه در این پلتفرم، می‌توانید یک استراتژی معاملاتی را انتخاب کنید تا ربات ترید Bitsgap طبق آن در تمامی شبانه‌روز به‌صورت خودکار معاملات ارز دیجیتال را انجام دهند. در حقیقت این ربات با تکیه بر ویژگی‌هایی مانند اجرای استراتژی آربیتراژ رمز ارزها و امکان استفاده از ربات‌های پیشرفته جهت معامله هم‌زمان در چندین سیستم‌عامل، امکانات ویژه‌ای را برای کاربران فراهم می‌سازد تا معاملاتی با سودهای نجومی را به همراه داشته باشد.

این پلتفرم از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و در سال ۲۰۱۹ به شهرت جهانی رسید. ربات بیتسگپ دارای یک نسخه دمو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون ریسک و خطر، با پول خود اقدام به خریدوفروش ارز دیجیتال کنند. شما می‌توانید ۱۴ روز از این پلتفرم به‌صورت رایگان استفاده کنید و پس از این مدت بایستی اکانت‌ تهیه کنید. تمامی استراتژی‌های معاملاتی در این ربات به‌وسیله ابزارهای تحلیلی تستینگ (Back Testing) پشتیبانی می‌شوند و کمترین میزان ریسک را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

در حال حاضر بیتسگپ با ۳۰ صرافی معتبر نظیر بیتفینیکس (Bitfinex)، کراکن (Kraken) و بایننس (Binance) ادغام شده‌است. معامله‌گران به بیش از ۱۰۰۰۰ جفت ارز برای معامله و چندین شاخص فنی برای تعیین استراتژی دسترسی دارند. همچنین یک رابط کاربری بهینه را هم برای افراد تازه‌کار و هم برای معامله‌گران حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ های ربات Bitsgap

خصوصیات ربات Bitsgap

از جمله خصوصیات و ویژگی‌های برجسته این ربات عبارت‌اند از:

  • وابسته بودن انجام تمامی معاملات به میزان سرمایه موجود در حساب کاربر
  • انجام معاملات آربیتراژ به‌وسیله ارزهای دیجیتال و ارز فیات
  • کسب سود از طریق آربیتراژ ارزهای دیجیتال
  • پشتیبانی از اکثر رمزارزهای مطرح
  • برخورداری از هوش مصنوعی و انجام فرآیندها به‌صورت خودکار
  • امکان شارژ حساب با ارزهای دیجیتال
  • حفاظت از دارایی کاربران با کمک API هوشمند

آیا ربات بیتسگپ امن است؟

بیش از ۵۰۰۰۰۰ کاربر این پلتفرم فکر می‌کنند که این ربات امن است و همچنین نظرات مثبت کاربران ربات بیتسگپ را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی Trustpilot، Google Reviews و Reddit مشاهده کنید. مانند دیگر ربات‌های خودکار، بیتسگپ نیز غیرقانونی است. این پلتفرم دارایی دیجیتالی شما را نگه نمی‌دارد در عوض از طریق یک “API” با صرافی موردنظر شما ارتباط برقرار می‌کند و دستور معاملات را به صرافی ارسال می‌کند.

این ربات از کلیدهای امنیتی سخت‌افزاری (۲FIDO) به‌عنوان یک روش “۲FA” برای ایمن‌سازی حساب‌ها و وجوه کاربران استفاده می‌کند. با به‌کارگیری یک کلید API منحصر به فرد به‌حساب کاربر در یک صرافی پشتیبانی شده متصل می‌شود. همچنین اطلاعات کاربران با پروتکل‌های استاندارد ۲۰۴۸ بیتی رمزنگاری و در یک شبکه امن ذخیره می‌شوند که توسط یک فایروال محافظت می‌شود.

ربات ترید بیتسگپ چگونه کار می‌ کند؟

مانند تمامی ربات‌های ترید ارز دیجیتال، این ربات نیز در ابتدا باید به یک صرافی متصل شود. آموزش ربات Bitsgap بسیار ساده است و برای انجام این کار به یک کلید API در صرافی نیاز دارید. بیتسگپ می‌‍‌تواند به چندین صرافی با حساب‌های مختلف متصل شود و چندین معامله را به‌صورت هم‌زمان انجام دهد. این فرآیندها به‌صورت خودکار و توسط ربات انجام می‌شوند و هیچ فردی به آن دسترسی ندارد.

پس از اتصال، می‌توانید ربات‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید با اطلاعات خاصی مانند قیمت خرید، قیمت فروش و سایر جزئیات دسته‌بندی کنید سپس ربات با استفاده از این قوانین به‌صورت خودکار معاملات را انجام می‌دهد. برای مثال، جهت خرید و فروش ریپل فقط کافیست شما تنظیمات مربوط مانند حد ضرر و سود را مشخص کنید و باقی کار را به ربات بسپارید.

 آموزش ربات Bitsgap

راهنمای کار با ربات بیتسگپ

برای شروع کار با ربات بیتسگپ در ابتدا باید در وب‌سایت bitsgap.com حساب کاربری ایجاد کنید. با استفاده از ایمیل می‌توانید و در قسمت “Sign up” می‌توانید ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی “Google” ایمیل خود را انتخاب کنید تا از این طریق حساب کاربری خود در این پلتفرم را بسازید. پس از انجام این کار به مدت ۱۴ روز به‌صورت رایگان می‌توانید از این ربات استفاده کنید.

پس از آنکه ثبت‌نام ما با موفقیت انجام شد، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن نمودارهای ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کند. با انتخاب هر یک منوی شما در این صرافی متفاوت خواهد بود. در این مرحله روی “DCA BOT” کلیک کنید که برای بالا و پایین رفتن قیمت ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌شود.

نحوه کار با پلتفرم بیتسگپ

سپس روی “Add API key” کلیک کنید و در صفحه جدید “Secret Key” و “API Key” را وارد کنید و در قسمت اول صرافی که در آن حساب دارید را انتخاب کنید.

به صرافی که در آن حساب دارید وارد شوید و از بخش دارایی‌ها روی “Futures” کلیک کنید. سپس به‌حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی گزینه “API Management” و در ادامه روی گزینه “Create API” کلیک کنید. در انتها دو کد به شما نمایش داده می‌شود که باید در ربات بیتسگپ آن‌ها را وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، این ربات به صرافی شما متصل می‌شود و دارایی‌های دیجیتالی شما در آن نمایش داده می‌شود. با استفاده از ربات‌های این پلتفرم می‌توانید معاملات ارز دیجیتال با سودهای نجومی را تجربه کنید. دقت داشته باشید تا زمانی که مدت زمان ترید شما تمام نشده باشد نمی‌توانید هیچ ارز دیجیتالی را منتقل کنید.

استراتژی های معاملاتی در ربات بیتسگپ

شیوه های معاملاتی در ربات بیتسگپ

استراتژی‌های تریدینگ مختلفی در این ربات وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

Grid: از این ربات می‌توانید برای تقسیم معاملات خود در شبکه استفاده کنید تا از هر حرکت قیمتی ارز دیجیتال سود کسب کنید. این کار با سفارش‌های خریدوفروش محدود در بازه‌های‌ قیمتی از پیش تعریف شده انجام می‌شود.

DCA: این ربات به شما امکان می‌دهد یک رمزارز را در سطوح مختلف و در فواصل زمانی ثابت بخرید و پس از کاهش قیمت آن را بفروشید.

Futures: از این ربات برای معاملات آتی استفاده می‌شود. آنها از وجوه قرض گرفته شده از صرافی برای کارمزدها استفاده می‌کنند. اگرچه این استراتژی با ریسک‌هایی همراه است اما پتانسیل دریافت پاداش‌های بالاتر را نیز دارد.

چه افرادی می‌توانند از ربات ترید بیتسگپ استفاده کنند؟

بیتسگپ یک ربات معاملاتی است که برای هر سطحی از معامله‌گران مناسب است، اما بهتر است این نکته را بدانید که به دنبال معامله‌گر با تجربه و حرفه‌ای نمی‌رود. طراحی بسیار کاربر پسندی دارد، نمودارها و همچنین داشبورد این پلتفرم خیلی ساده طراحی شده و پیچیدگی خاصی ندارد. ساخت یک ربات در این پلتفرم نیاز به دانش زیادی ندارد و اصلاً نیازی به کدنویسی نیست. هر کسی با هر سطح دانشی در حوزه کریپتو می‌تواند ربات ترید خود را بسازد.

ربات بیتسگپ؛ سریع ترین راه کسب درآمد

در حال حاضر معاملات ارزهای دیجیتال به مهم‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌است و تقاضاهای زیادی برای خدمات از نظر فنی وجود دارد. اگر شما هم به دنبال ترکیبی از ابزارهای معاملاتی پیشرفته، شاخص‌های فنی و انجام معاملات با سود بالا و بی‌دردسر هستید، استفاده از ربات بیتسگپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ربات یک پلتفرم معاملاتی امت و کاملاً رمزنگاری شده است و شما می‌توانید انجام معاملات خود را به آن بسپارید.

بهتر است بدانید که تمامی ربات‌های معامله‌گر فقط یک دستیار کمی هستند و آنها هیچ‌گاه نمی‌توانند مانند یک معامله‌گر حرفه‌ای و با تجربه، تجزیه‌وتحلیل کنند و در موقعیت‌های مختلف تصمیم‌گیری کنند. به همین جهت نباید ۱۰۰ درصد به آنها اطمینان کنید و تمام سرمایه خود را در اختیار آنها قرار دهید. اگر هم قصد دارید از ربات ترید بیتسگپ استفاده کنید، در ابتدا بخش کمی از سرمایه خود را به این ربات اختصاص دهید.

تا کنون توانسته‌اید از ربات بیتسگپ سود کسب کنید؟ تجربه خود را از این معاملات با ما به اشتراک بگذارید.

بات معامله‌گر در والکس

بات معامله‌گر والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس نیز برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود، دو ربات گرید نقطه‌ای (Spot Grid) و گرید بی نهایت (Infinity Grid) را در دسترس قرار داده است. این ربات‌ها در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی از این ابزار فوق‌العاده به رایگان استفاده کنید. کافی است در والکس حساب کاربری ایجاد کنید و پس از احراز هویت در صفحه اصلی روی بخش بات کلیک کرده و ساختن بات مورد نظر خود را آغاز کنید.

 سؤالات متداول

ربات  Bitsgap چیست؟

با استفاده از این ربات می‌توانید تریدهای خود را به‌صورت خودکار و بدون دخالت انجام دهید. کافی است حد ضرر و سود خود در معاملات را به این ربات بدهید تا ادامه کارها را انجام دهد.

اشتراک ماهیانه ربات Bitsgap چقدر است؟

در ابتدا می‌توانید یک اکانت ۱۴ روزه رایگان دریافت کنید و در صورتی که از این نسخه آزمایشی و نحوه عملکرد آن بودید، اکانت‌های ماهیانه را خریداری کنید. دارای ۳ اکانت مختلف با خدمات متفاوت به ارزش ۱۹، ۴۴ و ۱۱۰ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمد
احمد
9 ماه قبل

سلام، وقت بخیر
بنده از همون ابتدای راه اندازی Bitsgap با این ربات کار کردم
مزیت هایی که این بات نسبت به بقیه بات های بازار داره این هست که بعد از هر گرید معامله سود اون معامله رو از بات خارج میکنه و قابل برداشت هست و نیازی نیست که بات رو کامل ببندید

اگر کارشناسان و برنامه نویسان محترم والکس بات های Bitsgap رو مورد بررسی قرار بدن و از نحوه کارکرد بات ها بخصوص اسپات گرید الگو برداری کنند دستاورد بزرگی محسوب میشه.
موفق باشید

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  احمد

سلام احمد جان
بسیار ممنونیم از اینکه دیدگاه خود درخصوص بات BITSGAP را با ما درمیان گذاشتید. خوشحال میشویم به ما و سایر کاربران در خصوص استفاده از این بات در شرایط بازارهای رنج یا نوسانی هم اگر تجربه ای دارید، انتقال دهید.

رضا رضایی
رضا رضایی
1 سال قبل

سلام
من ربات Bitsgap را به صرافی KUCOIN وتصل می کنم ولی خطای INVALID میده نحوه کار را درست انجام میدم من چند تا ربات دیگه هم به صرافیم متصل کردم مشکلی ندارن فقط این یکی خطا میده

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  رضا رضایی

سلام و عرض ادب
رضا جان لطفا این مساله را با پشتیبانی kucoin در میان بگذارید.

مریم محمدی
مریم محمدی
1 سال قبل

سلام مطلب عالی بود

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  مریم محمدی

سلام و عرض ادب
ممنون بابت وقتی که گذاشتید و مقاله ربات بیتسگپ را مطالعه کردید. بی صبرانه منتظر نظرات شما در خصوص سایر مقالات بلاگ هم هستیم.

دکمه بازگشت به بالا