اخبار شیبا اینو

رالی BONE بی‌سابقه است؛ چرا؟

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط وب‌سایت LunarCrush، توکن BONE صعودی‌ترین شرایط را در ™AltRank دارا بوده و این امر در قیمت آن در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز منعکس شده است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، اندیکاتورهای بازار BONE صعودی بودند که به ادامه روند رو به رشد آن اشاره دارند. قیمت SHIB نیز افزایش یافت و معیارهای آن مثبت شده‌اند.

توکن Bone ShibaSwap در توییتر مورد توجه قرار گرفته و یکی از دلایل عمده‌ این مسئله می‌تواند شیباریوم (Shibarium) باشد. علاوه بر محبوبیت فزاینده آن در توییتر، آخرین داده‌ها نشان می‌دهند که این توکن شانس زیادی را برای کسب مومنتوم صعودی در روزهای آینده خواهد داشت. در این میان، یکی از مدیران شیبا در بیانیه‌ای به راه‌اندازی مورد انتظار شیباریوم اشاره کرد که نظر بسیاری از افراد به آن جلب شده است. در حالی که قیمت BONE افزایش پیدا می‌کرد، SHIB نیز تا حدودی از این شرایط سود برد.

عملکرد BONE فوق‌العاده است!

داده‌های سایت LunarCrush، یک سیگنال مهم و صعودی را برای BONE صادر کرده‌اند. بر اساس این اطلاعات، BONE در لیست رمزارزهای ™AltRank این وب‌سایت، در صدر قرار گرفته و این موضوع به افزایش قیمت آن در روزهای آینده اشاره دارد.

توییت رتبه‌بندی آلت رنک

در واقع، این رتبه‌بندی باعث شده قیمت BONE در طول ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش پیدا کند. یکی از عوامل مهم و کلیدی این رشد، جدیدترین مطلب وبلاگ شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) بود. او در وبلاگ خود به این موضوع اشاره کرد که راه‌اندازی شیباریوم ممکن است پس از کنفرانس Blockchain Futurist در ماه آگوست صورت گیرد.

نه تنها شاهد افزایش قیمت این میم کوین بودیم، بلکه حجم معاملات آن نیز در طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد کرده که این موضوع به روند صعودی بلندمدت این توکن کمک می‌کند. بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، در زمان نگارش این خبر، BONE با قیمت ۱/۴۳ دلار و مارکت کپ بیش از ۳۲۸ میلیون دلاری، به عنوان ۹۶امین ارز دیجیتال بزرگ در بازارهای معاملاتی جهان شناخته می‌شود. نسبت MVRV این میم کوین نیز بسیار بالا بود، که شانس ادامه‌ روند صعودی آن را افزایش می‌دهد. با این حال، نکته جالب توجه اینجا بود که به رغم افزایش قیمت BONE، عرضه آن در صرافی‌ها نیز افزایش پیدا کرد در حالی که عرضه آن در خارج از صرافی‌ها کاهش یافته است.

عرضه در صرافی و خارج صرافی بون

می‌توانیم انتظار چنین چیزی را از BONE داشته باشیم

اندیکاتور میانگین متحرک نمایی (EMA) این توکن نشان می‌دهد که گاوها بسیار جلوتر از خرس‌‌ها بوده‌اند، چرا که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۵ روزه قرار گرفته است. وضعیت اندیکاتور MACD نیز به سود گاوها باقی مانده است. با این حال، شاخص قدرت نسبی (اندیکاتور RSI) در منطقه اشباع خرید قرار دارد، که ممکن است در روزهای آینده مشکل‌ساز شود.

چارت بون

در حالی که BONE از رشد قیمت خود لذت می‌برد، SHIB نیز از این شرایط بهره کافی را برده و قیمت آن در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش یافته است. در لحظه‌ی نگارش این مطلب، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۶۱۶ دلار و مارکت کپ بیش از ۴/۴ میلیارد دلاری، به عنوان ۲۹امین ارز دیجیتال بزرگ بازار شناخته می‌شود. بررسی معیارهای آنچبن آن نشان می‌دهند که روند صعودی شیبا نیز ممکن است ادامه پیدا کند.

به عنوان مثال، بر اساس داده‌های Coinglass، سود باز معاملات SHIB در حال افزایش بوده است. رشد این معیار به این معنی است که روند قیمتی فعلی می‌تواند ادامه داشته باشد. علاوه بر این، داده‌های کریپتو کوانت (CryptoQuant) نیز نشان می‌دهند که ذخایر SHIB در صرافی‌ها رو به کاهش بوده، که نشانگر فشار خرید بیشتر و حمایت از روند صعودی آن در روزهای آینده است.

سود باز شیبا

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا