مقالات ارز دیجیتال

قراردادهای هوشمند کاردانو؛ پیشرفت چشمگیر ADA

اگر فردی فعال در بازار ارز دیجیتال باشید، احتمالاً تا کنون با اخبار جنجالی قرارداد هوشمند کاردانو مواجه شده‌اید. یکی از بیشترین و جنجالی‌ترین خبرهای این روزها، به همین موضوع اختصاص یافته است. تیم توسعه دهنده کاردانو خبرهایی از اجرای قرارداد هوشمند در پلتفرم خود داده‌اند و همین موضوع باعث شده تا این ارز دیجیتال با رشد و پیشرفت چشمگیری روبه‌رو شود.

کاردانو به عنوان یکی از رقبای اصلی اتریوم، ارز دیجیتال مخصوص به خود را دارد. همچنین نسل جدیدی از بلاکچین را ارائه داده که دارای کارمزدی کمتر و سرعتی بیشتر برای تراکنش‌ها است. حال اگر درباره قراردادهای هوشمند کاردانو و موارد مربوط به آن سؤالی در ذهنتان ایجاد شده است، بهتر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. در ابتدا به جواب سوال ارز کاردانو چیست؟ خواهیم پرداخت و سپس قرار داد هوشمند کاردانو را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کاردانو چیست؟

کاردانو (cardano) یکی از رقبای اصلی اتریوم، ایاس و سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند است که بر پایه بلاکچین بوده و دارای ارز دیجیتال مخصوصی تحت عنوان ADA است. این پلتفرم مانند اتریوم عمل می‌کند و امکان اجرای قراردادها هوشمند و ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. اما نکته مهمی که این پلتفرم را نسبت به بلاک چین‌های قدیمی‌تر مثل اتریوم متمایز می‌سازد این است که تیم سازنده و توسعه دهنده کاردانو، خود را به عنوان پیش‌گام در نسل سوم بلاکچین معرفی می‌کند.

قرارداد هوشمند کاردانو

قرارداد هوشمند کاردانو امروزه به یکی از موضوعات مورد بحث افراد فعال در بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که با کمک کاردانو و ایجاد قراردادهای هوشمند، امکان ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز روی این بلاکچین فراهم می‌شود.

تیم توسعه دهنده کاردانو ادعا می‌کند که سرعت و کارمزد تراکنش‌های این پلتفرم شرایط بسیار بهتری نسبت به سایر بلاک‌چین‌ها دارد. همچنین این شبکه به عنوان اولین پروژه بر مبنای بلاکچین است که با تحقیقات دانشمندان و فلسفه علمی طراحی و اجرا شده است.

قرارداد هوشمند کاردانو

طبق آخرین اخباری که از تیم توسعه دهنده کاردانو منتشر شده است، این پلتفرم قصد دارد به زودی قراردادهای هوشمند خود را راه اندازی کند. به دنبال این خبر، ارز دیجیتال کاردانو طرفداران بیشتری پیدا کرده و ورودی‌های آن افزایش پیدا کرده است.

در حالی که بیت کوین اقدام به اشتراک گذاری هشتمین خروجی متوالی خود کرده است، سایر رمز ارزها نیز در حال رشد و پیشرفت نسبت به این ارز دیجیتال بزرگ و معروف هستند. در این میان ارز دیجیتال کاردانو به شدت مورد توجه قرار گرفته است. از طرف دیگر قرارداد هوشمند کاردانو که یک نوع قرارداد خود اجراگر است که عملکردهای مشخصی را در شرایط خاص اجرا می‌کند به وسیله پلتفرم‌های بر پایه بلاکچین پشتیبانی می‌شود.

آینده روش کاردانو پس از قرارداد هوشمند

مدیرعامل و بنیان‌گذار HashEX که فردی به نام دیمیتری میشونین (Dmitry Mishunin) است درباره قرارداد کاردانو این گونه می‌گوید: «اتریوم و کاردانو هر دو به اجرا کردن پروژه‌های مبتکرانه بی‌شماری در شبکه خود تمایل دارند. با توجه به اینکه قراردادهای هوشمند حکم فعال کننده را برای بلاک‌چین‌ها دارد، می‌توانند یکی از همین پروژه‌های مبتکرانه باشند. فایده این پروژه‌ها برای پلتفرم‌ها این است که ارزش توکن‌های آن‌ها را ارتقا می‌دهد.»

با توجه به تمام مواردی که گفتیم، طبیعی است که قیمت و متقاضی خرید ارز آدا (ADA) با رشد چشمگیری روبه‌رو شده باشد. در حال حاضر ارزش این ارز دیجیتال چیزی حدود ۰٫۵ دلار است و در رتبه بندی رمز ارزها در جایگاه هشتم، پس از بایننس و ریپل قرار گرفته است.

کاردانو؛ پیش به سوی قله‌ها

با توجه به اخبار جنجالی زیادی که درباره قرارداد هوشمند کاردانو منتشر شده است، ارز دیجیتال این پلتفرم که آدا نام دارد به یکی از معروف‌ترین رمز ارزهای موجود در بازار تبدیل شده است. در حال حاضر طبق چیزی که شرکت کوین شیرز اعلام کرده است، تعداد ورودی‌های رمز ارز ADA به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است. زمانی که این پلتفرم قراردادهای هوشمند خود را راه اندازی کند به طور قطع تبدیل به یکی از رقبای سرسخت و اصلی ارزهای دیجیتال معروف دیگر خواهد شد.

سؤالات متداول

کاردانو چیست؟

کاردانو (cardano) یکی از پلتفرم‌های قرارداد هوشمند است که بر پایه بلاکچین بوده و دارای ارز دیجیتال مخصوصی تحت عنوان آدا است.

قرارداد هوشمند کاردانو چه تأثیری روی ارز دیجیتال آدا داشته است؟

هم‌زمان با انتشار خبر اجرای قرارداد هوشمند کاردانو از طرف تیم توسعه دهنده آن، ارزش ارز دیجیتال آدا به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinmarketcap
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا