اخبار متاورس

نظام حقوقی کلمبیا برگزاری دادگاه در متاورس را آزمایش کرد

کلمبیا یکی از اولین کشور‌هایی است که مراحل قانونی را در متاورس دنبال می‌کند

کلمبیا بعد از برگزاری دادگاه محاکمه در متاورس، نشان داد که حامی روش‌های نوآورانه برای انجام مراحل قانونی است.

به گزارش والکس و به نقل از Cointelegraph، دادگاهی در کلمبیا، اولین جلسه حقوقی خود را در متاورس برگزار کرده است. دادرس این پرونده اظهار داشت که برگزاری جلسه در متاورس واقعی‌تر از یک تماس ویدیویی احساس می‌شد. طبق گزارشی که رویترز در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ منتشر کرده است، دادگاه اداری مگدالنای کلمبیا، جلسه‌ای را برای رسیدگی به پرونده تخلف ترافیکی به تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ در متاورس برگزار کرده است. این جلسه دادگاه که درباره شکایت اتحادیه حمل و نقل منطقه‌ای از پلیس است، دو ساعت طول کشیده و قرار است بخشی از این روند در متاورس دنبال شود. حکم نهایی هم ممکن است در متاورس صادر شود.

شرکت‌کنندگان در جلسه به شکل آواتار متاورس در دادگاه مجازی و دادرس ماریا کینونز تریانا (Maria Quinones Triana) با لباس حقوقی سیاه رنگی ظاهر شدند. کلمبیا یکی از اولین کشور‌هایی است که مراحل قانونی را در متاورس دنبال می‌کند و به گفته کینونز، بهتر و واقعی‌تر از یک تماس ویدیویی است. قبل از این جریان، Coinwire در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۳ نظرسنجی‌ای انجام داده بود که در آن ۶۹% از پاسخ‌دهندگان معتقد بودند متاورس نحوه زندگی اجتماعی را تغییر خواهد داد. کتی هاکل (Cathy Hackl)، نویسنده کتاب راهنمای اساسی برای فرصت‌های شغلی در وب۳ به Cointelegraph در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ گفت که بخش فیزیکی دنیای متاورس طی ده سال آینده خواهد آمد و در آن صورت، نحوه معاشرت ما با یکدیگر به شدت تحت تأثیر متاورس قرار خواهد گرفت.

در ژانویه ۲۰۲۳، مجمع جهانی اقتصاد، قابلیت‌های متاورس را مورد آزمایش قرار داد. در این کنفرانس نمایندگان توانستند جلسات مجمع با نام دهکده همکاری جهانی را به صورت دیجیتالی و سه بعدی تجربه کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
Cointelegraph
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا