مقالات ارز دیجیتال

معرفی کامل سایت btc.com و آموزش استفاده از کیف پول آن

سایت BTC یکی از بهترین پایگاه‌های اطلاعاتی ارز دیجیتال است که تنوع گسترده ای از اخبار مربوط به بیت کوین را رصد و مورد پوشش قرار می‌دهد. اخبار و مقالات مختلف از جمله محتویات ارائه شده در این وب سایت پر بازدید است. در این سایت می‌توانید کلیه رویدادهای و حواشی مربوط به بیت کوین را به صورت لحظه ای دنبال کنید. گرچه کاربران و علاقمندان به صنعت بلاکچین و رمز ارزها می‌توانند از طریق دیگر سایت های خبری ارز دیجیتال نیز اطلاعات مربوط به بیت کوین را رصد کنند، اما سایت https://btc.com با تنوع مطالب و داده‌های مفید و کاربردی خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این مقاله از والکس قصد داریم به معرفی بیشتر این سایت بپردازیم. اگر از علاقمندان به دنیای کریپتوکارنسی‌ها هستید، با ما همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این سایت پر بازده را برای شما بیان کنیم.

ویژگی‌های سایت btc

خصوصیات سایت  BTC

سایت  BTC یکی از سایت‌های متعصب درباره بیت کوین معرفی می‌شود. به همین دلیل بیشترین تمرکز آن روی اخبار مربوط به این ارز دیجیتال است. به عبارت دیگر، سیاست محتوایی این سایت در راستای توسعه و پذیرش این رمز ارز بنا نهاده شده است. اطلاعات و گزارش‌های دیگر این وب سایت مربوط به رمز ارزهایی است که با بیت کوین رقابت می‌کنند. از جمله این ارزها می‌توان به اتریوم، تتر، مونرو و ریپل اشاره کرد. 

سایت بی تی سی اخبار مربوط به داد و ستد، ماینینگ و استخراج، کیف پول بیت کوین و انواع معاملات این رمز ارز را به صورت گزارش‌هایی روزانه و لحظه‌ای در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. این سایت همانند بیت کوین مگزین از معدود منابع خبری هستند که به صورت انحصاری در زمینه اخبار مربوط به بیت کوین فعالیت می‌کنند. نشر جدیدترین اخبار و مقالات با بالاترین میزان محتوا در این سایت باعث محبوبیت فوق العاده آن شده است؛ به طوری که به لحاظ حجم بازدیدکنندگان در رتبه پنجم قرار دارد.

سایت BTC بیشتر در حوزه پروژه‌های بیت کوین کش متمرکز است. این پلتفرم برای علاقمندان به کسب اطلاع در زمینه رشد و توسعه کریپتوکارنسی‌ها در سطح جهانی، یک مرجع مناسب معرفی می‌شود. در مقابل،  برای علاقمندان به مقوله ICOها (عرضه اولیه کوین) و استارتاپ‌های بلاکچین جذابیت چندانی نخواهد داشت.

تاریخچه سایت BTC.com

مروری بر تاریخ سایت BTC.COM

BTC.COM، برند تجاری پیشرو در حوزه بلاکچین و استخراج و تحت نظر گروه BIT Mining است. از زمان تأسیس آن (سال ۲۰۱۵)، بیش از ۶ سال است که به صورت گسترده‌ای در صنعت بلاکچین به ویژه در ایجاد زیر ساخت‌های این صنعت با پایه گذاری استانداردهای جدید توسعه یافته است. سایت  BTC با توسعه این زیر ساخت‌ها به برترین مرورگر بلاکچین تبدیل شده است و مشاهده اطلاعات را برای کاربران در زمان واقعی درون زنجیره تسهیل می‌کند. 

در سال ۲۰۱۶، کیف پول BTC.COM جهت رفع نگرانی کاربران در مورد ذخیره دارایی دیجیتال آنها ایجاد شد. این کیف پول توانست بیش از ۱ میلیون کاربر را از سر تا سر جهان به خود جذب کند. در همان سال، استخر ماینینگ سایت BTC نیز ایجاد شد. در حال حاضر این استخر به عنوان بزرگترین و جامع ترین استخر ماینینگ جهانی است. 

در سال ۲۰۱۸، ابزار ماینرهای BTC توسعه یافت و بیش از ۹۰ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد. به دنبال آن، خدمات استخراج ارزهای ETC، LTC و BCH در سال ۲۰۱۹ ارائه شد. تا کنون، BTC.COM با ارائه خدمات به بیش از ۱۰ هزار ماینر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه در سر تا سر جهان، ارزش تجمیعی بیش از ۱۰ میلیارد دلار ارز دیجیتال ایجاد کرده است. 

اعضای تیم سایت btc.com از شرکت‌های برتر اینترنتی، پرسنل ارشد صنعت بلاکچین و حوزه اقتصاد، به ویژه در بخش ساخت و توسعه این صنعت، هستند. سایت بی تی سی سعی دارد تا با ارائه خدمات نوآورانه در آینده به سنگ بنای زیر ساخت فناوری بلاکچین تبدیل شود.

اهمیت استفاده از btc.com و دیگر سایت‌های خبری ارز دیجیتال

دلایل استفاده از BTC.COM

برای علاقمندان به حوزه کریپتوکارنسی‌ها و ارزهای دیجیتال، آگاهی از اخبار و اطلاعات این حوزه فاکتور مهمی در تصمیم گیری درست و کسب موفقیت در این تجارت تلقی می‌شود. نکته مهم در این ارتباط پیگیری اخبار از طریق منابع معتبر و قابل اعتماد است. علاقمندان به صنعت کریپتوکارنسی می‌توانند از طریق مطالعه این منابع اطلاعات ارزشمندی درباره وضعیت بازار و تغییرات لحظه‌ای آن بدست آورند. برخی از رفرنس‌های خبری از جمله سایت CRYPTOSLATE، CoinDesk، Bitcoinist، CNN و سایت BTC را می‌توان به عنوان بهترین مراجع مطالعاتی در این حوزه نام برد.

 علاقمندان به معاملات BTC می‌توانند از طریق رصد اخبار بیت کوین در این منابع، در مسیری صحیح جهت انجام یک سرمایه گذاری اصولی و پیشرفت آن قدم بردارند. به عبارت دیگر، کسب اطلاعات به روز از طریق این سایت‌ها به عنوان یک اهرم مهم در کسب سود حداکثری سرمایه گذاران دنیای کریپتوکارنسی‌ها عمل می‌کند. بنابراین، مطالعه اخبار روزانه از این سایت‌های خبری برای هر سرمایه گذار ضروری به نظر می‌رسد.

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال بیت کوین دات کام

راجر ور، مدیر عامل اجرایی BTC.Com در سال ۲۰۱۸ از راه اندازی صرافی مخصوص این سایت در کنار خدمات فعلی رمز ارزهای BTC و BCH خبر داده است. به این ترتیب، علاوه بر امکان خرید بیت کوین از صرافی، بیت کوین کش نیز به لیست ارزهای دیجیتال قابل معامله تبدیل می‌شود. وی اذعان داشته است که در صورت عملی شدن این طرح، در مقایسه با سایر صرافی‌های رمز ارزها، تراکنش‌هایی با حداقل هزینه ایجاد می‌شوند.  

در این صرافی جدید، بیت کوین کش (BCH) به عنوان ارز پایه معرفی می‌شود. استراتژی مذکور در جهت اثبات اعتبار و ارزش این رمز ارز بنا نهاده شده است. این امر می‌تواند در افزایش استفاده از این ارز دیجیتال  و پذیرش آن جهت سرمایه گذاری نقش مؤثری داشته باشد. 

بنا بر این گزارش خبری، سایر رمز ارزها به عنوان پول قابل استفاده نیستند. در پی این بیانیه به دلیل ترغیب مشتریان به خرید بیت کوین کش به جای بیت کوین، اتهاماتی در همین ارتباط به سایت BTC وارد شد. به دنبال این ماجرا سایت مذکور به طور کامل از وب سایت کوین مارکت دات کام حذف شد.

به دنبال کاهش حجم مبادلات بیت کوین کش و کاهش استفاده از آن در داد و ستدهای جهانی، آزمایشی تحت عنوان “BCH Stress” جهت اثبات ظرفیت بالا و مقیاس پذیری منعطف این ارز دیجیتال صورت گرفت. نتایج حاصل از این آزمایش نشان داد که با اجرای ۲.۱ میلیون تراکنش، هزینه انجام تراکنش‌ها و زمان اجرای آنها افزایش نیافت.

کیف پول بیت کوین 

کیف پول BTC

در میان کیف پول‌های مختلف موجود برای بیت کوین، کیف پول  BTC.COM یکی از قدیمی‌ترین آنهاست. این والت برای ارز دیجیتال بیت کوین و نیز بیت کوین کش قابل استفاده است. برای کاربران اندروید و وب، هر دو نسخه این کیف در دسترس هستند. از ویژگی‌های این کیف می‌توان به امکان انجام پرداخت‌ها بدون اسکن کد QR و کپی کردن آدرس‌های طولانی اشاره کرد. 

کیف پول btc.com در جامعه کریپتو به عنوان یک کیف پول معتبر و شناخته شده است. کارمزد بالا جهت انتقال بیت کوین و چند امضا بودن آن از جمله انتقادات وارد شده به این والت هستند. با توجه به محبوبیت استخر ماینینگ متعلق به پلتفرم btc.com در میان ماینرهای بیت کوین، کاربران زیادی از خدمات کیف پول این پلتفرم استفاده می‌کنند.

آموزش ساخت کیف پول

آموزش ساخت ولت از طریق BTC.COM

جهت ساخت این والت در بستر وب مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در اولین مرحله لازم است تا ضمن ورود به سایت BTC، روی گزینه کیف پول یا Wallet در بالای صفحه کلیک کنید.
  • سپس با وارد کردن ایمیل و انتخاب یک پسورد برای اکانت خود، روی گزینه Create new wallet کلیک کنید. در ادامه کار لازم است مجدداً پسورد مربوط به اکانت خود را ثبت و تأیید کنید.
  •  گزینه save wallet backup را انتخاب کنید. در این صورت فایل پی دی اف مربوط به بکاپ والت را ذخیره کنید. با زدن تیک مربوط به گزینه I save، روی دکمه continue کلیک کنید.
  • در این مرحله، کیف پول شما ساخته شده است. 

اقدامات امنیتی کیف پول 

دریافت کلید خصوصی کیف پول وب btc.com از طریق کلیک روی گزینه Recieve در صفحه اصلی این کیف پول امکان پذیر است. برای افزایش سطح امنیتی کیف پول باید از طریق بخش setting مربوط به والت وارد عمل شوید. از طریق این بخش می‌توانید سایر کیف پول‌های بیت کوین خود را در فضای والت ایجاد شده وارد کنید. در پلتفرم حاضر امکان مشاهده نام کیف پول‌های پشتیبانی شده توسط آن و انتقال دارایی‌ها از والت‌هایی معین به  این کیف پول فراهم است.

 وارد کردن سایر کیف پول‌ها با کلیک روی گزینه Import external wallet انجام می‌شود. این عمل به دو روش امکان پذیر است:

با استفاده از گزینه Use wallet for Bitcoin links در بخش setting نیز می‌توانید کیف پول btc.com را به عنوان پیش فرض در داد و ستد های بیت کوینی خود معرفی کنید. از دیگر نکات کاربردی در ارتباط با این کیف پول می‌توان ارسال بیت کوین‌های موجود در آن به سایر والت‌های دیگر را  معرفی کرد که از طریق گزینه Send قابل انجام است.

نگاهی بر آینده BTC.com 

سایت BTC از جمله منابع خبری معتبری است که در جهت انتشار اخبار و رویدادهای لحظه ای ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزهای رقیب آن فعالیت می‌کند. محتوای این سایت برای ورود به صنعت بلاکچین و دنیای رمز ارزها می‌تواند بسیار مفید تلقی شود. علاوه بر این، با تأسیس صرافی ارز دیجیتال توسط شرکت مطرح بیت کوین دات کام و معرفی بیت کوین کش به عنوان ارز پایه این صرافی، آتیه‌ای خوش و روزهایی بهتر برای این رمز ارز پیش بینی می‌شود. اگر شما نیز علاقمند به سرمایه گذاری در زمینه این ارز دیجیتال هستید می‌توانید از طریق پلتفرم آنلاین ارز دیجیتال والکس جهت خرید این رمز ارز اقدام کنید.

 سؤالات متداول

از کجا می توان بیت کوین خرید؟

برای خرید بیت کوین، صرافی‌ها انتخاب‌هایی امن هستند. علاوه بر این، حضور در بازارهای آنلاین نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. چرا که در این بازارها امکان مشاهده پیشنهادهای بیشتر و بدون هیچ واسطه‌ای وجود دارد.

چگونه می‌توان بیت کوین بدست آورد؟

پرداخت وجه برای خرید کالا یا خدمات، خرید از طریق صرافی، مبادله بیت کوین‌ها با سایرین و استخراج آن از طریق ماینرها به عنوان کانال‌های دریافت این ارز دیجیتال به شمار می‌آیند.

محبوب‌ترین روش معاملاتی بیت کوین کدام است؟

صرافی‌ها به عنوان بهترین روش معاملاتی این ارز دیجیتال معرفی می‌شوند. شما می‌توانید از طریق پلتفرم آنلاین ارز دیجیتال والکس جهت خرید بیت کوین اقدام کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۴

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
17 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ستاره
ستاره
2 ماه قبل

با سلام برای من هم از همین پیام ها توی واتس اپ اومده با شماره ***+ و کلمه و رمز عبور و موجودی!!! نمی‌دونم باید چیکار کنم …!
ممنون میشم راهنماییم کنین

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  ستاره

سلام
چنین پیامهایی را نادیده بگیرید. کلاهبرداری هستند دوست عزیز

پویا جمالی
پویا جمالی
2 ماه قبل

برا منم اومده از سیرالئون
توش سه ملیون دلار پوله من اکانت وی آی پی یک رو خریدم،که سقف ماهیانش ۳۰ دلاره و ۳۰ دلار برداشت کردم،اکانت وی ای پی ۳،۳هزار دلار میگیره که روزانه ۵۰هزار دلار برداشت میتونی بزنی،و سقف ماهانش ۴۵۰ هزاره،بنظرتون واقعیه یا کلاه برداری؟
چون من امتحانش کرد با مبلغ کم درسته
ایمیل پشتیبانی هم دارن،اسم سایتش هست:
bt*****om
راهنمایی بفرمایید لطفا.

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  پویا جمالی

سلام
قطعا کلاهبرداری است دوست عزیز
معمولا برای برداشت مبالغ کم مشکلی پیش نمی‌آید. با این کار اعتماد شما را جلب می‌کنند و یکباره پس از واریز مبالغ بیشتر، سایت پاسخگو نیست و دسترسی شما مسدود میشود.

Rash
Rash
2 ماه قبل
پاسخ به  پویا جمالی

۵۰دلار ریختی ۳۰دلار برداشتی
خوشحالی ک ۲۰ دلارتم خوردن؟

مهرداد
مهرداد
3 ماه قبل

توی واتساپ از برزیل آدرس سایت و رمز و کد عبور برای من هم اومده کسی خبر داره جریان چیه

ر رواقی
ر رواقی
2 ماه قبل
پاسخ به  مهرداد

سلام
جریان خیلی ساده است دوست عزیز: “کلاهبرداری”

Alireza
Alireza
3 ماه قبل

واسه منم واتساپ از مالزی اومد حساب کاربری با رمز عبور اخرشم نوشته به کسی نگویید. نمیدونم جریان چیه

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  Alireza

سلام
کلاهبرداری است دوست عزیز. هرگز به چنین دست پیامهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی اطمینان نکنید.

رها قنبری
رها قنبری
3 ماه قبل

یه شماره ای از هند بمن پیام داده یه سایت داده و نام کاربری و پسورد بازش میکنم یه مبلغی از تتر توش هست احساس میکنم کلاه برداریه چون اگر بخوای چیزی انتقال بدی رمز عبور تراکنش لازمه و این فقط یه رمز و پسورده ممنون میشم راهنمایی کنید

آرن امیریان
آرن امیریان
3 ماه قبل
پاسخ به  رها قنبری

سلام وقتتون بخیر
ما هرگز پیشنهادات سرمایه‌گذاری در سایت‌های خارجی را توصیه نمی‌کنیم. امروزه بسترهای زیادی با وعده های سود نجومی سعی در فریب کاربران تازه کار را دارند.
در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای بررسی صحت سایت‌های مختلف وجود دارد که ما در مقاله راهنمای شناسایی سایت های کلاهبردار، آنها را معرفی کرده ایم.
به عنوان مثال شما میتوانید آدرس یو آر ال سایت مورد نظر را در پلتفرم scamadviser.com وارد کرده تا امتیاز اعتبار آن به شما نمایش داده شود.

همراز
همراز
3 ماه قبل

این سایت چیه توی واتساپ پیامم داد رمز عبورو حساب کاربری و این چیزارو فرستاد اخرشم گف ب کسی نگویید شماره از مالزی بود خاستم ببینم سایتش چیه btckio.com

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  همراز

سلام
دوست عزیز فریب چنین سایتهای کلاهبرداری را نخورید. هدف آنها ترغیب افراد کم تجربه به سرمایه گذاری و بلاک کردن کیف پول آنهاست.
“پنیر رایگان در تله موش است”

علی
علی
3 ماه قبل
پاسخ به  همراز

برای منم اومد شماره از هند

مهدی
مهدی
3 ماه قبل
پاسخ به  همراز

واسه منم هست واردش شدم یه عالمه ‌‌پوله رمز کیف پولش نیست فقط

....
....
3 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

برا من از هند آمد جریان چیه

Zeynab
Zeynab
2 ماه قبل
پاسخ به  همراز

برا منم از هند اومد

دکمه بازگشت به بالا