سرمایه گذاری

کسب درآمد از ترون؛ راه‌های کسب سود از رمزارز TRX

دلیل اصلی فعالیت افراد در دنیای کریپتوکارنسی این است که بستر مناسبی برای کسب درآمد ایجاد کرده است. در واقع اگر شما اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و به آگاهی مطلوبی دست پیدا کنید، می‌توانید معامله‌گری حرفه‌ای و موفق باشید. سودهای هنگفت نیز دقیقا نصیب چنین افرادی می‌شود؛ افرادی که از اطلاعات و تجربیات خود نهایت بهره را می‌برند.

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال ترون وجود دارد. بنابراین کاملا طبیعی است که نسبت به روش‌های کسب درآمد از ترون کنجکاو باشید. TRON به عنوان شبکه‌ای غیرمتمرکز، این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است که بدون ترس از سانسور و بی هیچ محدودیتی، محتواهای آنلاین خود را منتشر کنند. حال در این میان ممکن است با راه‌هایی مواجه شوید که بدون نیاز به پرداخت هزینه و سرمایه گذاری، بتوانید موفق به دریافت رمز ارز TRX شوید.

خرید ترون و فروش آن خود به تنهایی می‌تواند راهی برای کسب درآمد از TRON باشد. به شرط آن که معاملات ارزی خود را با توجه به تحلیل‌ها و نمودارهای تحلیلی موجود انجام دهید. در ادامه این مقاله به بررسی شیوه‌های مختلف کسب درآمد از ترون اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با رمز ارز ترون

ارز دیجیتال این شبکه که با نماد TRX نمایش داده می‌شود، رمزارز اختصاصی شبکه است. پلتفرم ترون شبکه‌ای غیرمتمرکز و در بستر بلاکچین است. این پلتفرم بستری مناسب برای توزیع محتوای آنلاین بدون سانسور فراهم کرده است. در واقع می‌توان گفت که هدف اصلی شبکه TRON، توزیع محتوای آنلاین برای صنعت سرگرمی‌های دیجیتال است. ارز دیجیتال TRX در حال حاضر جزو بیست ارز برتر بازار کریپتو است و طبق پیش بینی‌های انجام شده، آینده روشنی دارد. به همین دلیل معامله‌گران مشتاقانه به دنبال کسب درآمد از ترون هستند.

ارز دیجیتال TRX

همانطور که اشاره کردیم خرید ترون یکی از راه‌هایی است که برای شما سود و درآمد کافی به همراه دارد. کافی است نسبت به تحلیل‌های بازار کریپتو تسلط کافی داشته باشید. بنابراین فراموش نکنید که انجام معاملات ارزی، ابتدایی‌ترین روش برای کسب سود از یک دارایی دیجیتال است.

پلتفرم TRON برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. این شبکه از الگوریتم اثبات سهام (Proof of Stake) استفاده می‌کند. افرادی که به عنوان تایید کننده تراکنش در فرایند ثبت بلاک‌های جدید این شبکه عمل می‌کنند، پس از هر تراکنشی، شانس خود را افزایش می‌دهند. بنابراین یکی از اصلی‌ترین راه‌های کسب درآمد از ترون، ثبت بلاک‌های جدید و حضور در پروسه تایید تراکنش‌ها است. به طور کلی برای استخراج ترون و کسب  TRX  رایگان راه‌های مختلف زیادی وجود دارد که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها شامل این موارد می‌شود:

  • Tron Scan
  • Tron Game
  • Idle Empire
  • Faucet Crypto

بررسی روش‌های کسب سود از رمز ارز ترون

کسب درآمد از ترون یکی از مسائل داغ این روزهای بازار ارزهای دیجیتال است. آینده امیدوار کننده و روشن این دارایی دیجیتال دلیل اصلی این موضوع است. کسب رمز رایگان از طریق حضور در برخی پلتفرم‌ها و انجام فعالیت و تسک‌های مشخص برای همه کاربران جذاب است.در ادامه این مقاله روش‌های مختلفی که به کسب درآمد از TRX منتهی می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

کسب TRX رایگان از سایت ترون اسکن

شما به عنوان یک کاربر می‌توانید در سایت Tron Scan فعالیت کنید. این فعالیت ممکن است شامل جستجو بین حساب‌ها، بلاک‌ها و … یا رای دادن باشد. در این صورت است که می‌توانید به عنوان پاداش TRX دریافت کنید. نمایندگانی که در شبکه ترون تعیین شده‌اند، وظیفه تایید تراکنش‌ها را بر عهده دارند. این نماینده‌ها توسط افرادی که Tron Power را دارند تعیین می‌شوند. اگر نماینده پیشنهادی شما انتخاب شود، بخشی از پاداشی که بابت تایید تراکنش‌ها دریافت می‌کند نیز به شما تعلق می‌گیرد.

سایت ترون اسکن

برای کسب درآمد از TRX در سایت ترون اسکن باید ابتدا وارد این سایت شوید. یکی از کیف پول های ارز دیجیتال ترون را انتخاب کنید و سپس آن را به سایت TRON SCAN وصل کنید. همچنین لازم است که گزینه Get Votes را انتخاب کنید. حال باید مقدار ترونی که قصد سرمایه‌گذاری آن را دارید وارد کنید. این دارایی شما برای ۷۲ ساعت فریز می‌شود. بنابراین باید گزینه Freeze و سپس گزینه Accept را انتخاب کنید.

حالا فهرستی از نماینده‌ها و تعداد آرا آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود که شما باید به آن‌ها رای دهید. توجه داشته باشید که مقدار سودی که به شما تعلق می‌گیرد نیز مقابل نام نماینده‌ها ذکر شده است. پس از انتخاب رای خود، گزینه Voting را بزنید تا دارایی شما بین نماینده‌هایی با آرا بالا تقسیم شود. در نهایت عملیات استخراج TRX نیز انجام خواهد شد.

کسب ترون از Faucet Crypto

بی‌شک یکی از راه‌های کسب درآمد از ترون، کسب این رمزارز از Faucet Crypto است. شما در این پلتفرم به ازای حل یک Captcha یا هر بیست ساعت بازی می‌توانید مقدار مشخصی ارز دیجیتال TRX به دست آورید. جالب است بدانید که در Faucet Crypto با فعالیت‌ها ساده‌تری مثل کلیک کردن روی لینک‌های مختصر و مشاهده تبلیغات نیز می‌توانید مقداری TRX دریافت کنید.

کسب ترون از Tron Game

بازی کردن یکی از راه‌های جذاب کسب درآمد از ترون است. در واقع شما می‌توانید با این کار، سهام آن بازی را دریافت کنید و سپس موفق به کسب ارز دیجیتال TRX شوید. حال در این میان هرچه میزان سختی و پیچیدگی بازی مورد نظر بیشتر باشد، مقدار TRX بیشتری به دست می‌آورید. دو بازی زیر جزو گیم‌های دیجیتالی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند:

  • Eggies World
  • Aftermath Islands
کسب درآمد از Tron Game

کسب ترون از TronMining.com

سایت TronMining.com جزو سایت‌هایی است که کسب ارز دیجیتال TRX را از روش‌های سنتی ممکن می‌سازد. برای کسب درآمد از ترون در این سایت باید به استخر pool.tron-mining.com, port 3333 بپیوندید. این استخر به طور کلی سه بخش اصلی دارد:

  • مبادله
  • انتقال
  • استخراج

شما برای کسب درآمد از ترون در این روش، باید اتریوم استخراج کنید. سپس مشاهده می‌کنید که اتریوم‌های استخراج شده به طور خودکار به TRX تبدیل می‌شوند. در صورتی که مقدار ارز به دست آمده به حد نصاب برسد، شما می‌توانید دارایی خود را به کیف پول دیجیتال خود واریز کنید.

کسب ترون از Idle Empire

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از ترون در Idle Empire خلاصه می‌شود. شما می‌توانید با فعالیت‌هایی مثل تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی‌ها، تست نرم افزار، تکمیل پیشنهادها و بازی کردن مقدار مناسبی TRX کسب کنید. زمانی که این مقدار به حد نصاب رسید، امکان برداشت آن نیز ایجاد خواهد شد.

فراموش نکنید که لازمه دریافت TRON در Idle Empire ثبت نام در پلتفرم است. بنابراین بهتر است یک حساب کاربری مخصوص خودتان ایجاد کنید. سپس می‌توانید فیلم‌های موجود در آن را تماشا کنید، در نظرسنجی‌ها شرکت کنید و امتیاز‌هایی که در ازای فعالیت‌های این چنینی دریافت کرده‌اید را به TRX تبدیل کنید. در واقع می‌توان گفت بدون اینکه لازم باشد حتی پولی پرداخت کنید، موفق به کسب ارز خواهید شد.

استیکینگ ترون

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از ترون، استیک این دارایی دیجیتال است. معمولا هولدرها و معامله‌گرانی که به ذخیره دارایی‌های خود علاقه دارند به سمت این روش می‌روند. نکته مهمی که در این باره وجود دارد این است که فرایند استیکینگ TRX نه تنها راهی برای کسب درآمد است، بلکه برای شبکه امری ضروری است؛ زیرا اجرای الگوریتم اجماع به آن کاملا وابسته است.

کسب سود از استیک ترون

سود استیک ترون در شرایط مختلف کاملا متفاوت است. اما میانگین آن چیزی حدود ۳ الی ۴ درصد‍ است. ضمن اینکه این فرایند از طریق اکثر والت‌های ارزی معتبر امکان پذیر است. برای مثال در کیف پول تراست والت شما می‌توانید این فرایند را به راحتی انجام دهید. برای شروع نیز کافی است در کیف پول تراست والت خود مقداری ارز دیجیتال TRX داشته باشید. کم‌ترین مقداری که امکان استیک کردن آن وجود دارد، ۱ واحد است.

حال برای انجام عملیات استیکینگ و کسب درآمد از ترون باید گزینه More و سپس گزینه Stake را انتخاب کنید. حالا مقدار ارزی که قصد استیک آن را دارید مشخص کنید. در نهایت با انتخاب گزینه Send فرایند پرداخت و استیک به اتمام می‌رسد.

استیک TRX یکی از راه‌های عالی و امن برای کسب درآمد از ترون است. بسیاری از افراد از این روش به عنوان یک راه آسان برای کسب سود یاد می‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که استیک یک دارایی دیجیتال نیز، قوانین خاص خود را دارد. برای مثال در مدت زمانی که دارایی خود را استیک کرده‌اید، حق استفاده از آن را ندارید. در نهایت باید بررسی کنید سودی که نصیبتان می‌شود، ارزش این همه صبر کردن را دارد؟

ترون لینک کیف پول اختصاصی شبکه TRON است. معمولا از این والت ارزی برای ذخیره سازی ارز دیجیتال TRX استفاده می‌شود. نسخه تحت وب و اپلیکیشن این کیف پول نیز در دسترس کاربران آن قرار دارد. اپلیکیشن والت TRON LINK در گوشی‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می‌شود. حال که با خصوصیات اولیه این کیف پول آشنا شدید، خوب است بدانید به عنوان راهی برای کسب درآمد از ترون نیز می‌توان به آن نگاه کرد. زیرا در برنامه‌ها و سایت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف پول ترون لینک

برای مثال Torrent برنامه‌ای است که امکان توزیع محتواهای مختلف را برای کاربران خود فراهم می‌کند. شما به عنوان کاربر این برنامه در ازای محتوایی که تولید کرده‌اید، دستمزد دریافت خواهید کرد. این دستمزد از طریق ارز دیجیتال TRX پرداخت می‌شود. البته توجه داشته باشید که این طرح هنوز کامل نیست، اما برای آینده می‌توان به آن امیدوار بود. بازی IGG نیز راه دیگری برای کسب درآمد از ترون است. در این بازی شما کافی است به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده آن برسید تا موفق به کسب TRX شوید.

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از ترون و این کیف پول این است که وارد بخش TRON Power در پایین‌ترین قسمت صفحه شوید و سپس میزان ارز TRXمورد نظر خود را تعیین کنید. سپس باید گزینه Freeze را بزنید تا معامله شما تایید شود. در مرحله بعد نوبت به انتخاب گزینه Start Voting می‌رسد. در این قسمت شما باید در رای‌گیری‌ها شرکت کنید. بهتر است تمام توجه و دقت خود را در این مرحله خرج کنید؛ زیرا هر کدام از نماینده‌ها جایزه و پاداش خاصی را برای شما در نظر گرفته‌اند. در نتیجه در ازای هر رای، مقداری ترون به حساب شما واریز می‌شود.

با ارز دیجیتال ترون به سود برسید!

فکر می‌کنید ارز دیجیتالی مثل TRX تا چه میزان می‌تواند سودآور باشد؟ البته این موضوع به عوامل مختلف زیادی بستگی دارد. اما اینکه با راه‌های مختلف کسب درآمد از ترون آشنا باشید هم در پاسخ دادن به این سوال بی‌تاثیر نیست. استخراج TRX فرایندی دوستدار محیط زیست است. همانطور که بررسی کردیم برخی از راه‌های کسب درآمد از ترون کاملا رایگان بودند. برخی دیگر اما نیازمند سرمایه اولیه هستند. در هر صورت خیالتان راحت باشد که اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد بودید، می‌توانید روی ارز دیجیتال ترون حساب کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا