اخبار شیبا اینو

شیبا اینو K9 Finance را به عنوان شریک جدید شیباریوم معرفی کرد

اکوسیستم شیبا اینو با معرفی K9 Finance به عنوان شریک رسمی خود در شیباریوم (Shibarium)، نقطه عطف قابل‌توجهی را در گسترش فعالیت‌های این پروژه رقم زده است.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، لوسی، مدیر مارکتینگ شیبا اینو، در پست جدید خود از این همکاری خبر داد. لوسی بر اهمیت این اقدام تاکید کرد و اظهار داشت که K9 Finance حالا رسماً بخشی از اکوسیستم شیباریوم محسوب می‌شود.

K9 چه چیزی را به اکوسیستم شیبا اینو می‌آورد

K9 Finance که اکنون بخش مهمی از اکوسیستم شیباریوم محسوب می‌شود، به طور خاص برای بلاکچین شیباریوم طراحی شده است. K9 یک مدل مشتقات لیکوئید استکینگ (LSD) را برای ارز دیجیتال BONE معرفی می‌کند. یعنی در واقع K9 نقشی شبیه به پلتفرم Lido برای اتریوم را در شیبا اینو ایفا می‌کند.

لوسی در پست خود توضیح داد:

K9 Finance پلتفرمی برای شیباریوم است که به شما این امکان را می‌دهد تا توکن‌های BONE خود را به شیوه‌ای انعطاف‌پذیر استیک کنید. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های BONE را با حفظ نقدینگی استیک کرده و آنها را قادر می‌سازد تا در فعالیت‌های دیفای (DeFi) مختلفی شرکت کنند.

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های BONE خود را به ولیدیتورها واگذار کنند. در عوض، کاربران یک توکن LSD به نام knBONE دریافت می‌کنند که نشان‌دهنده BONE استیک‌شده آنهاست. knBONE نه تنها مالکیت کاربر بر روی توکن BONE او را نشان می‌دهد، بلکه به عنوان توکنی برای گس فی شیباریوم نیز عمل می‌کند.

لوسی بر مزایای این روش جدید تاکید دارد و می‌گوید:

K9 Finance تضمین می‌کند که BONEهای شما نقدینگی خود را حفظ می‌کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در مقایسه با روش‌های سنتی استیکینگ ارائه می‌دهد.

Buzz، توسعه‌دهنده اصلی K9 Finance، به اهمیت محصول خود در چشم‌انداز دیفای اشاره کرد و گفت که این محصول باعث کسب درآمد بیشتر کاربر و استفاده مؤثر از توکن‌های BONE می‌شود. علاوه بر این، محصول K9 به توکن‌سوزی SHIB نیز کمک می‌کند و به عنوان یک محرک برای پذیرش بیشتر شیباریوم عمل خواهد کرد.

علاوه بر K9 Finance، شیباریوم در حال حاضر سه شریک رسمی دیگر نیز دارد: رستوران فست فود Welly واقع در ناپل، Unification، توسعه‌دهنده شیباریوم و پروژه Bad Idea AI با تمرکز بر هوش مصنوعی. این همکاری‌ها بخشی از تلاش‌های تیم شیبا اینو برای گسترش اکوسیستم خود و افزایش جذابیت توکن SHIB در بین کاربران محسوب می‌شوند.

اخیرا تیم پروژه K9 از تکمیل موفقیت‌آمیز پیش‌فروش توکن بومی خود با نام KNINE خبر داد. طبق گزارش‌ها، این توکن‌ها به فروش رسیده‌اند و تقاضا برای KNINE در طول پیش‌فروش آن از عرضه پیشی گرفت. این تیم اکنون خود را برای لانچ توکن KNINE آماده می‌کند که به عنوان نقطه عطف مهمی برای K9 توصیف می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۱۲

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا