اخبار شیبا اینو

آیا قیمت شیبا روند دوج را دنبال خواهد کرد؟

شواهد پیشین نشان می‌دهند که پس از هر موج صعودی دوج، قیمت شیبا اینو نیز افزایش یافته است

دوج کوین این روزها ستاره بازار ارزهای دیجیتال است. در سوی مقابل میم کوین بزرگ دیگر بازار، شیبا اینو، مورد غفلت سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، علی‌رغم رشد قیمت شیبا و افزایش توجه به آن در شبکه‌های اجتماعی، این مساله کمتر از حد انتظار بوده است. معمولا هر زمان که قیمت دوج کوین رشد می‌کند، بقیه میم کوین ها نیز به تبعیت از آن، رشد می‌کنند.

قیمت شیبا اینو طی هفته گذشته ۱۹ درصد رشد را به خود دیده است. افزون بر این و مطابق آن چه نمودار زیر نشان می‌دهد، دوج و شیبا همبستگی قیمتی بالایی دارند. هر دو این ارزها طی روزهای اخیر شاهد افزایش حجم معاملات خود بوده‌اند.

همبستگی قیمتی دوج و شیبا از مقایسه خطوط قرمز و آبی نمودار مشخص است. قیمت دوج بر حسب بیت کوین، در بیشترین مقدار خود طی ۹ ماه اخیر است.
همبستگی قیمتی دوج و شیبا از مقایسه خطوط قرمز و آبی نمودار مشخص است.

دیگر نشانه رشد احتمالی شیبا، افزایش فزاینده تعداد آدرس‌های فعال روزانه بر روی شبکه است. مضاف بر آن، سرعت گردش توکن‌های شیبا طی هفته گذشته افزایش یافته است. افزایش سرعت گردش بدین معنی است که نرخ جابجایی شیبا در بین آدرس‌ها زیاد شده است.

تعداد آدرس‌های جدیدی که برای نخستین بار شیبا جابجا کرده‌اند نیز دستخوش افزایش شد. یک تعبیر محتمل، افزایش دوباره علاقه به شیبا در بین آدرس‌های جدید است.

رشد شیبا اینو

دیگر عاملی که می‌تواند منجر به رشد شیبا شود، افزایش علاقه نهنگ های ارز دیجیتال به این دارایی است. بنا بر آمار سایت Whalestats، شیبا یکی از توکن‌های پرطرفدار در بین ۲۰۰۰ آدرس برتر اتریومی در روز ۲۸ اکتبر بود. ۵۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم مجموعا مالک توکن‌های شیبا به ارزش ۹۴ میلیون دلار هستند.

شیبا قراردادهای همکاری با چند شرکت مختلف به امضا رسانده است. همچنین توسعه پروژه متاورس این توکن با قدرت ادامه دارد. این تحولات در کنار پروژه توکن‌سوزی شیبا می‌تواند سبب رشد بیشتر قیمت شیبا شود. در زمان نگارش این مطلب، قیمت شیبا ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا