اخبار شیبا اینو

سه چهارم دارندگان توکن شیبا در ضرر هستند

داده‌ها نشان می‌دهد که سه چهارم دارندگان فعلی توکن شیبا اینو، توکن‌های خود را با قیمتی بالاتر از قیمت فعلی خریداری کرده‌اند

داده‌های شبکه اتریوم نشان می‌دهد که نزدیک به ۷۵ درصد از کسانی که در میم کوین شیبا اینو (Shiba Inu) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در حال حاضر در محدوده ضرر هستند. علی‌رغم این مساله، دارندگان به هولد این دارایی ادامه می‌دهند.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، اطلاعات سایت IntoTheblock نشان می‌دهد که ۷۵ درصد سرمایه‌گذاران شیبا خارج از محدوده سود قرار دارند. این بدین معنی است که آن‌ها توکن‌های خود را با قیمت تمام شده بیشتری نسبت به ارزش فعلی خریداری کرده‌اند. تنها ۱۶ درصد از هولدرهای شیبا هم‌اکنون در سود هستند. ۹ درصد باقی‌مانده در محدوده سر به سر قرار دارند.

وضعیت سوددهی توکن شیبا اینو برای دارندگان
وضعیت سوددهی توکن شیبا اینو برای دارندگان

با وجود فضای تیره و تار بازار رمزارزها، داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های یکتای دارنده شیبا طی ماه گذشته از ۱.۲۲۷ میلیون به ۱.۲۲۸ میلیون عدد افزایش یافته است. با روند فعلی، روزانه ۱۵۰۰ آدرس جدید به تعداد دارندگان شیبا افزوده می‌شود.

هولدرهای شیبا علاقه چندانی برای فروش این ارز از خود نشان نمی‌دهند. متوسط زمان نگهداری از این ارز در صرافی کوین بیس پیش از فروش و یا انتقال به آدرسی شخصی، از مرز ۲۰۰ روز فراتر رفته است.

هولد کردن ارز دیجیتال شیبا اینو در حالی ادامه دارد که اوضاع بازار به واسطه اتفاقات ناگواری همچون ورشکستگی صرافی FTX مساعد نیست و قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در این مدت کاهشی بوده است. شیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست و قیمت آن طی ماه گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

به نظر می‌رسد عامل اصلی امیدواری سرمایه‌گذاران این ارز، خوش بینی به موفقیت برنامه توکن‌سوزی در کنار افزایش نرخ استفاده از آن باشد.

اعضای جامعه کاربری این دارایی دیجیتال راه‌های متفاوتی برای توکن‌سوزی پیشنهاد و پیاده‌سازی کرده‌اند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا