اخبار شیبا اینو

استیبل کوین، توکن پاداش و بازی کارتی شیبا به بازار می‌آیند

قیمت‌ SHIB در پی این خبر حرکت چندانی نداشت، اما گس توکن BONE و توکن اکوسیستم LEASH یک رالی قیمتی را آغاز کرده‌اند. 

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، یکی از توسعه‌دهندگان اصلی میم کوین معروف شیبا در روز چهارشنبه خبر از گسترش اکوسیستم شیبا اینو با یک استیبل‌ کوین غیرمتمرکز، یک توکن پاداش با نام TREAT و همچنین یک بازی کارتی کلکسیونی برای متاورس شیبا داد. 

در یک پست وبلاگی که در Medium منتشر شده، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده ناشناس شیبا اعلام کرد که «توسعه‌دهندگان مستقل» در حال ساخت یک استیبل‌ کوین غیرمتمرکز به نام SHI هستند، که «به نظر می‌رسد مشکلات موجود در سایر پروژه‌های نوآورانه را حل می‌کند» – کوساما احتمالاً اشاره‌ای به فروپاشی میلیارد دلاری ترا/لونا دارد. انتظار می‌رود تیم شیبا اطلاعات بیشتری را وقتی که به راه‌اندازی نهایی SHI نزدیک‌تر می‌شویم، به اشتراک بگذارد و با توجه به این پست وبلاگی، آنها قصد دارند این استیبل کوین را در پایان سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی کنند.

استیبل کوین شیبا

TREAT، توکن پاداش آینده متاورس شیبا به بازی کارتی کلکسیونی این شبکه متصل خواهد بود. همچنین این توکن به تعادل استیبل‌ کوین شیبا خواهد پرداخت، اما کوساما توضیحی در مورد چگونگی عملکرد آن ارائه نداده است. توسعه‌دهندگان همچنین «مقدار محدودی» از TREAT را برای حامیان قدیمی پروژه رزرو کرده‌اند.

شیبا اینو دومین پروژه رمزارزی محبوب با موضوع سگ‌ها پس از دوج کوین (DOGE) محسوب می‌شود، و در طول آخرین بازار گاوی کریپتو، طرفداران پرشور زیادی را برای خود جمع‌آوری کرد. این توکن در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، و سپس یک صرافی غیرمتمرکز به نام شیبا سواپ (ShibaSwap)، و سپس توکن‌های اکوسیستمی BONE و LEASH راه‌اندازی کرد، و برنامه‌های بیشتری هم برای تبدیل این میم کوین به یک اکوسیستم کریپتویی دارد.

توسعه‌دهندگان به عنوان بخشی از برنامه‌های خود، در حال کار بر روی پروتکل لایه دوم این شبکه با نام شیباریوم (Shibarium) هستند که پشتیبانی از استقرار و توسعه برنامه‌های بومی، از جمله گس توکن BONE را فراهم خواهد کرد. تیم شیبا به طور جداگانه در حال ساخت یک پروژه متاورسی با ۱۰۰ هزار قطعه زمین به عنوان املاک مجازی است. طبق گفته کوساما در پست وبلاگی خود، بازی کارتی کلکسیونی شیبا اینو، که در مرحله توسعه قرار دارد، در متاورس شیبا قرار خواهد گرفت. 

قیمت توکن شیبا اینو پس از اعلام این اخبار تغییر چندانی نکرد، اما به دلیل شایعات منتشر شده در مورد پروتکل شیباریوم، در ماه ژوئن تقریباً ۵۰٪ رشد داشت. توکن BONE از صرافی شیبا سواپ ۶٪ افزایش قیمت داشته و توکن LEASH نیز در طی ۲۴ ساعت گذشته ۵٪ به ارزش خود افزوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coindesk
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا