افراد مشهورمقالات ارز دیجیتال

بیوگرافی استانی کولچوف Stani Kulechov؛ مدیرعامل آوه Aave

استانی کولچوف (Stani Kulechov) خالق یک رمز ارز اختصاصی برای پرداخت وام با نام آوه (Aave) است. Aave به دنبال این است که واسطه‌ها را برای دریافت وام کنار بزند و شرایط خوبی را برای معامله‌گرها فراهم کند. در این مقاله بیوگرافی استانی کولچوف و اطلاعاتی در مورد اینکه ارز دیجیتال آوه چیست؟ را پیدا خواهید کرد.

همان‌طور که می‌دانید در دنیای امروز کلیه فعالیت‌های مالی باید در بانک‌ها و طی کردن مراحل طولانی انجام شود. این موضوع به خصوص در مورد گرفتن وام نیز وقت و هزینه زیادی را از درخواست کننده‌ها می‌گیرد. در کنار آن باید وارد پروسه ضامن معتبر هم بشوید.

همه این عوامل دست به دست هم دادند تا استانی کولچوف جوان تصمیم گرفت که به این داستان خسته کننده وام پایان دهد و به معامله‌گران کمک کند تا سرمایه‌های خود را افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد “Stani Kulechov” و چگونگی خلق این ارز دیجیتال تا انتها همراه ما باشید.

استانی کولچوف مؤسس و مدیرعامل آوه

“Stani Kulechov” یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و کارآفرین برتر اهل کشور فنلاند (Finland) است. او را به عنوان بنیان‌گذار پروتکل آوه Aave protocol که همان پروتکل اتلند (ETHLend) است می‌شناسند. کولچوف علاقه زیادی به دنیای فناوری داشت. زمانی که در دانشگاه هلسینکی Helsinki در رشته حقوق تحصیل می‌کرد، به دنیای فناوری، بلاک‌چین و فین‌تک FinTech کشیده شد. استانی کولچوف در سال ۲۰۱۸ توانست در رشته حقوق مدرک کارشناسی ارشد خود را بگیرد.

کولچوف در تمام مدتی که دانشگاه بود به خصوص وقتی که به عنوان کارآموز فعالیت خود را آغاز کرد به قراردادهای هوشمند علاقه‌مند شد. او متوجه شد که این نوع از قراردادها پتانسیل این را دارند تا الگوهای قدیمی قراردادهای مالی را تغییر دهند و نسل جدیدی را به وجود آورند. کولچوف در کنار کارآموزی و انجام فعالیت‌های مربوط به رشته تحصیلی خود مدتی را در گروه مالی شرکت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌داد.

راه‌اندازی “ETHLend” در سال ۲۰۱۷

با تحقیقاتی که در این زمینه انجام داد موفق شد که پروتکل “ETHLend” را در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی کند. این پروتکل یک سیستم وام‌دهی غیرمتمرکز است که آن را به عنوان یک بازار مالی امن می‌شناسند. این پروتکل با استفاده از بلاک‌چین و قراردادهای هوشمند اقدام به اعطای وام می‌کند.

استانی کولچوف می‌دانست که در دنیا برای همه امکان دریافت وام وجود ندارد. حتی در برخی از کشورها به دلیل پایین بودن کمبودهای مالی این خدمات در اختیار افراد قرار ندارد.

کولچوف در حال مصاحبه در رابطه با ETHLend

کولچوف با راه‌اندازی پروتکل “ETHLend” این هدف را برای آن در نظر گرفت که همه مردم دنیا بتوانند از آن استفاده کنند و دیگر کسی نخواهد برای دریافت وام درگیر بانک‌ها و پیدا کردن ضامن شود. استانی کولچوف برای دستیابی به هدف خود این ویژگی‌ها را در “ETHLend” قرار داد:

  • هیچ مرکزی وجود ندارد که بتواند جلوی اعطای وام به درخواست‌کننده‌ها را بگیرد.
  • همه چیز در این “ETHLend” با کمک قراردادهای کاملا هوشمند مدیریت می‌شود.
  • به دلیل وجود قراردادهای هوشمند، شرکت، هیچ پولی را در خود نگهداری نمی‌کند.
  • در این سیستم هیچ حساب بانکی وجود ندارد، به همین دلیل همه می‌توانند اقدام به دریافت و ارسال وام کنند.
  • استانی کولچوف در “ETHLend” نرخ بهره متغیر را قرار نداد چرا که می‌خواهد هزینه‌ها را تا حد قابل قبولی پایین نگه دارد.
  • کلیه تراکنش‌هایی که صورت می‌گیرند در ETHLend روشن هستند تا کاربران متوجه شوند در کار کولچوف هیچ نیرنگ و کلاهبرداری در کار نیست.

تغییر از ETHLend به آوه توسط استانی کولچوف

فعالیت ETHLend زیاد طول نکشید چرا که خالق ارز آوه تصمیم گرفت که آن را به Aave تغییر دهد. او در سپتامبر (September) سال ۲۰۱۸ شروع رسمی شرکت فناوری Aave را اعلام کرد. جالب است بدانید که کولچوف نام آوه را بومی انتخاب کرد. آوه را از یک کلمه فنلاندی که به  معنی «شبح» است، الهام گرفت.ض

استانی کولچوف نام «شبح» را برای آن انتخاب کرد چون این نام به ماهیت اصلی این برند برمی‌گردد. آوه به واسطه فناوری خود که مدام در حال تغییر و تحول است سعی می‌کند کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند و هر روز بزرگ‌تر شود. این‌طور به نظر می‌رسد که آینده ارز آوی درخشان است.

راه‌اندازی آوه توسط کولچوف

در مورد “ETHLend” باید بدانید که این پروتکل مدتی به عنوان یک برند فرعی تحت نظر آوه مشغول فعالیت بود. اما در سال ۲۰۲۰ استانی کولچوف تصمیم گرفت که کاملا به کار آن خاتمه دهد. تنها فعالیتی که “ETHLend” در حال حاضر انجام می‌دهد این است که وام‌های کاربران فعلی را می‌بندد. اعضای اصلی شرکت آوه این افراد هستند:

  • کولچوف در سمت مدیرعامل و موسس
  • جوردن لازارو گوستاف (Jordan Lazaro Gustave) مدیر اجرایی ارشد آوه
  • نولویا سرانو (Nolvia Serrano) مدیر ارشد بازاریابی Aave

این سه نفر از زمانی که “ETHLend” توسط استانی کولچوف راه‌اندازی شد در کنار او بودند. وقتی که کولچوف تصمیم گرفت که به کار “ETHLend” پایان دهد این سه تن همراه او ماندند و دانش و تجربه خود را در اختیار Aave قرار دادند. به طور کلی ۱۸ نفر در شرکت Aave مشغول به کار هستند. استانی کولچوف بهترین‌ها را در حوزه کارآفرینی در کنار خود دارد.

فراموش نکنید که تیم نوآوران Aave در شهر لندن ساکن هستند. شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا تغییرات بزرگی در آینده مالی شکل دهند.

ایجاد تحولات اساسی در Aave توسط کولچوف

در ماه ژانویه (January) سال ۲۰۲۰ بود که کولچوف تصمیم گرفت که Aave را به صورت کاملا رسمی در شبکه اصلی اتریوم راه‌اندازی کند. همین موضوع باعث شد که مردم توجه زیادی به Aave نشان دهند و برای خرید ارز آوه اقدام کنند. کولچوف و اعضای تیمش از استقبال مردم بسیار خوشحال شدند.

صحبت های کولچوف در مورد پیشرفت‌های آوه

پلتفرمی که کولچوف آن را طراحی کرد توانست در مدت یک سال رشد قابل توجهی را تجربه کند. در واقع با این رشد مثبت توانست عنوان دومین سیستم مالی غیرمتمرکز “DeFi” را به دست آورد که ارزش آن به یک میلیارد دلار می‌رسد. این رشد برای پلتفرم استانی کولچوف ادامه داشت. توکن آوه نیز توانست به عنوان یکی از محبوب‌ترین توکن‌های سیستم مالی غیر متمرکز شناخته شود.

کولچوف در مصاحبه‌ای که انجام داد تاکید کرد که در آگوست سال ۲۰۲۰ اداره امور مالی انگلستان (England) به او مدرک پول الکترونیکی داد. مدرک اعطا شده مجوزهایی را برای شرکت کولچوف به همراه آورد. با این مدرک این اجازه به او داده شد که بتواند عرضه خدمات مالی را به صورت آزمایشی روی مردم انگلستان انجام دهد.

استانی کولچوف وقتی شاهد موفقیت‌های خودش و اعضای تیمش در دنیای ارزهای دیجیتال بود تصمیم گرفت که باز هم بلندپروازی کند. او به آرامی کار توسعه آوه را ادامه داد. بعد از اینکه توانست تأیید نهایی را از اداره امور مالی انگلستان به دست آورد اعلام کرد که خدمات آوه نه فقط برای انگلستان بلکه برای همه مردم دنیا است.

مزیت‌های Aave برای کاربران

مزایای آوه برای معامله‌گرها

استانی کولچوف همیشه می‌خواست آن چیزی که طراحی می‌کند برای همه قابل استفاده باشد. او به دنبال پیچیدگی نبود به همین دلیل در سیستم وام دهی Aave فاکتورهای مهمی را در نظر گرفت تا کاربران هم به آن علاقه‌مند شوند و هم بتوانند از طریق آن کسب درآمد کنند. مهم‌ترین مزیت‌های Aave به شرح زیر هستند:

  • استانی کولچوف Aave را طوری طراحی کرده که استفاده از آن برای هم آسان باشد. این ویژگی برای “ETHLend” نیز وجود داشت.
  • Aave نرخ سود مناسبی را برای وام‌ها در نظر می‌گیرد و آن را ارائه می‌دهد.
  • در سیستم وام دهی Aave حاکمیت غیرمتمرکز پروتکل وجود دارد.
  • پلتفرم Aave از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم استانی کولچوف برای امنیت بالای آن همیشه در حال تلاش هستند.

پشتیبانی آوه از ارزهای دیجیتالی مختلف

استانی کولچوف “Aave” را طوری راه‌اندازی کرده که بتواند از ارزهای مختلف پشتیبانی کند. مهم‌ترین ارزهایی که آوه از آن‌ها پشتیبانی می‌کند به شرح زیر هستند:

  • ارز دیجیتال دای (DAI)
  • ارز دیجیتال اتریوم
  • ارز دیجیتال رپد بیت‌کوین (WBTC)
  • ارز دیجیتال یرن فایننس (yearn.finance)
  • ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری “USDT”

عدم تمایل استانی کولچوف به اجرای قوانین

این‌طور به نظر می‌رسد که کولچوف بلندپروازانه فکر می‌کند و می‌خواهد قوانین دولت‌ها را نادیده بگیرد یا به کلی آن‌ها را دور بزند. این قوانین مانع از این می‌شوند که کولچوف بتواند آزادانه به اهدافی که برای سیستم مالی غیر متمرکز دارد دست یابد.

تفکرات بلند پروازانه کولچوف

برخی می‌گویند که این اندیشه استانی کولچوف در آینده او را به رهبر بزرگ ادغام برنامه‌های سیستم‌های مالی غیرمتمرکز تبدیل می‌کند. او می‌تواند “DeFi” را جایگزین سیستم مالی حال حاضر دنیا کند و تحول اساسی در اقتصاد جهان به وجود آورد. هدف اصلی او از راه‌اندازی Aave نیز ایجاد یک نظام اقتصادی آزادانه و قابل اعتماد برای همه است.

درآمد خالق ارز آوه چقدر است؟

استانی کولچوف با اینکه شخص فعالی است و مصاحبه‌های مختلفی را انجام می‌دهد، اما در مورد امور مالی خود چیزی نمی‌گوید. هر چقدر که خبرنگاران و مصاحبه‌کننده‌ها با روش‌های مختلف سعی در کشیدن عدد و رقم از زبان او هستند اما تا به حال موفق نشده‌اند.

تنها یک بار در مورد درآمد Aave اشاره کرده که رقم آن به میلیاردها دلار می‌رسد. منابع مختلفی در مورد درآمد کولچوف اظهارنظر کرده‌اند اما او نسبت به مواردی که گفته شده واکنشی نشان نداده است.

کولچوف در سوشال مدیا (social media)

باید بدانید که این فرد اطلاعات زیادی از زندگی شخصی خود منتشر نمی‌کند. اما در زمینه حرفه خود و برای به اشتراک گذاشتن رویدادهای کاری مربوط به Aave در شبکه‌های اجتماعی مختلفی فعال است. می‌توانید او را در رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام (Instagram)، تلگرام (Telegram) و توییتر (Twitter) پیدا کنید. همچنین یک گروه تلگرام (Telegram) هم دارد. آدرس شبکه‌های اجتماعی فعال کولچوف را در ادامه بخوانید:

فعالیت کولچوف در رسانه‌های اجتماعی

بیشتر چیزهایی که در اینستاگرام منتشر می‌کند را در توییتر نیز قرار می‌دهد. معمولا در شبکه‌های اجتماعی در مورد سفرهای کاری، شرکت در سمینارها و کنفرانس‌های مختلف مطالبی را برای کاربران خود منتشر می‌کند. همچنین برخی از اطلاع‌رسانی‌ها را نیز با کمک رسانه‌های اجتماعی خود انجام می‌دهد. سایت برجسته کوین تلگراف (Cointelegraph) نام استانی کولچوف را در کنار ۱۰۰ چهره برتر بلاک‌چین در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

جزئیاتی از زندگی شخصی و علاقه‌مندی‌های استانی کولچوف

در بیشتر مصاحبه‌هایی که با کولچوف صورت گرفته مصاحبه کننده‌ها روی مباحث مربوط به کار و Aave تمرکز کرده‌اند. اما با توجه به سؤالاتی که از او می‌شود کمی در مورد همسرش نیز توضیحاتی داده است.

همسر کولچوف “Paris Rouzati” نام دارد. استانی کولچوف همیشه می‌گوید که همسرش از او و کارش همیشه حمایت می‌کند. او در مصاحبه به این موضوع اشاره کرده که اخیرا به دلیل مشغله‌های کاری تنها ۴ ساعت در شب می‌خوابد اما همسرش همیشه به او کمک می‌کند و باعث می‌شود بتواند راحت‌تر با سختی‌های مسیر توسعه Aave کنار بیاید.

کولچوف علاقه بسیار زیادی به قایقرانی دارد و می‌گوید که می‌خواهد مدرک آن را نیز بگیرد. یکی از بزرگ‌ترین علاقه‌مندی‌های کولچوف تماشای اقیانوس است و از اینکه در مقابل اقیانوس بایستد و باد با صورتش برخورد کند لذت می‌برد.

جزئیات جالب زندگی شخصی کولچوف

ارز دیجیتال “Aave” چه آینده‌ای دارد؟

تمام تلاش استانی کولچوف و همکارانش این است که بتوانند آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال رقم بزنند. در سال ۲۰۲۲ توکن “Aave” آینده خوبی را پیش روی خود دارد. پیشرفت‌های زیادی به صورت مدام در اکوسیستم (Ecosystem) آوه اتفاق میفتند.

قیمت “Aave” در سال ۲۰۲۱ به بالاتر از ۶۰۰ دلار رسید. همچنین پیش‌بینی می‌شود این قیمت در سال ۲۰۲۳ به ۸۵۰ دلار هم برسد. اینطور به نظر می‌رسد که “Aave” پنج سال درخشانی را پیش روی خود دارد.

“Aave” ایجاد بستری امن برای سرمایه‌گذاری

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد استانی کولچوف و فراز و نشیب‌هایی که ارز دیجیتال آوه پشت سر گذاشته است بپردازیم. به طور کلی متخصصان نظرات مثبتی در مورد آینده “Aave” دارند و آن را گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند. البته برای اطمینان بیشتر باید فاکتورهای زیادی مانند: تحلیل تکنیکال (Technical Analysis)، تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis) را بررسی کنید تا بتوانید از سرمایه‌گذاری در “Aave” به اهدافی که دارید برسید.

سؤالات متداول

آیا می‌توان ارز دیجیتال آوه را استخراج کرد؟

خیر، ارز دیجیتال آوه به دلیل اینکه از الگوریتم “PoS” استفاده می‌کند، نمی‌توان آن را استخراج کرد.

از چه راهی می‌توانیم با استفاده از “Aave” به درآمد برسیم؟

از دو راه می‌توانید به درآمد برسید. راه اول سپرده‌گذاری به عنوان وام دهنده و راه دوم با استفاده از خرید ارز دیجیتال آوه است.

آیا استانی کولچوف فرزندی هم دارد؟

در شبکه‌های اجتماعی چیزی در این مورد به اشتراک نگذاشته است. همچنین در مصاحبه‌های او نیز در این مورد مطلبی وجود ندارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا