مقالات ارز دیجیتال

معرفی ابزار های شناسایی بهترین میم کوین ها در بازار کریپتوکارنسی

میم کوین‌ها نوعی ارز دیجیتال هستند که بر اساس میم‌های اینترنتی ایجاد شده‌اند. قیمت آنها اغلب بسیار پرنوسان دنبال می‌شود، اما پتانسیل رشد قابل توجهی نیز دارند. اگر در حال بررسی سرمایه‌گذاری در بازار Meme Coin هستید، مهم است که تحقیقات لازم را انجام دهید و از ابزار یافتن بهترین میم کوین استفاده کنید. در این مقاله به معرفی بهترین ابزار شناسایی میم کوین می‌پردازیم و نکات مهم برای تحلیل میم کوین های انفجاری را توضیح می‌دهیم.

میم کوین چیست؟

معرفی میم کوین ها

پیش از معرفی ابزار یافتن بهترین میم کوین بهتر است به سوال مهم میم کوین چیست پاسخ دهیم. میم کوین‌ها یکی از جنجالی‌ترین انواع رمزارزها هستند که بر اساس شوخی‌های اینترنتی ساخته شده‌اند. این رمزارزها معمولا هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند و براساس جامعه طرفدارانشان رشد می‌کنند. میم کوین‌ها به دلیل ماهیتی که دارند، بیشتر اوقات با حمایت اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و طرفداران پروپاقرصی پیدا می‌کنند. به عنوان مثال، دوج کوین که اولین Meme Coin بازار کریپتوکارنسی است، با حمایت‌های ایلان ماسک رشد خوبی را تجربه کرد و توانست سود هنگفتی را روانه جیب طرفدارانش کند.

این ارز بر اساس میم مشهور اینترنی Doge (سگ ژاپنی شیبا) شکل گرفت و در آغاز برای شوخی با بیت کوین راه‌اندازی شد. ولی با گذشت زمان و حمایت افراد معروف، به محبوبیت بالایی دست یافت. در حال حاضر با افزایش محبوبیت این Meme Coin امکان خرید دوج کوین، در بیشتر صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال فراهم شده است.

شهرت دوج کوین الگویی شد برای سایر میم کوین‌ها تا با ورود به بازار شانس خود را امتحان کنند. در حال حاضر هر چند وقت یکبار خبر عرضه میم کوین‌های جدید و رشد بالای آنها منتشر می‌شود. یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها، Shiba Inu است و امروزه بسیاری از کاربران به خرید شیبا روی آورده‌اند. اما چگونه می‌توان این میم کوین‌ها را کشف و پیش از رشد انفجاری در آنها سرمایه‌گذاری کرد؟ در ادامه به معرفی مناسب‌ترین ابزار شناسایی میم کوین های مستعد رشد پرداخته و نکات مهم در انتخاب بهترین میم کوین‌ها را شرح می‌دهیم.

ابزارهای یافتن بهترین میم کوین

برخی طرفداران ارزهای دیجیتال برای حفظ سرمایه خود، به خرید بیت کوین و اتریوم به عنوان مطمئن‌ترین دارایی دیجیتال روی می‌آورند. اما برخی دیگر برای دستیابی به سودهای بیشتر در کوتاه مدت، به دنبال میم کوین‌های کمتر شناخته شده و مستعد رشد هستند. برای اینکار نیاز به ابزارهای مختلفی است که بتوان به کمک آنها، بهترین سرمایه‌گذاری را انجام داد. در این بخش از مقاله برخی از مناسب‌ترین ابزار یافتن بهترین میم کوین ها برای خرید را معرفی می‌کنیم. البته لازم به ذکر است که برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید از تمامی این ابزارها استفاده کرد تا به انتخابی مناسب رسید.

CoinMarketCap و CoinGecko

کوین مارکت کپ، ابزار یافتن بهترین میم کوین

یکی از پرکاربردترین ابزار یافتن بهترین میم کوین ها، سایت‌های کوین مارکت کپ و کوین‌کگو است که هر دو از محبوب‌ترین اگریگیتورهای بازار کریپتو به شمار می‌روند. هر دو پلتفرم فهرست کاملی از تمام ارزهای دیجیتال، از جمله Meme Coin ها را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از این پلتفرم‌ها برای فیلتر و مرتب‌سازی میم کوین‌ها بر اساس ارزش بازار، حجم معاملات و سایر معیارها استفاده کنید. علاوه‌براین سایت‌های کوین کگو و کوین مارکت کپ به صورت شفاف به ارائه رمزارزهای ترند بازار پرداخته که راه خوبی برای شناسایی پروژه‌های جدید و مستعد رشد است.

DEXTools

دکس تولز، ابزار یافتن بهترین میم کوین

سایت دکس تولز یک پلتفرم تجزیه و تحلیل صرافی غیرمتمرکز (DEX) است. این سایت اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت معاملاتی DEXها، از جمله سفارشات خرید و فروش، استخرهای نقدینگی و شناسایی کیف پول‌ نهنگ ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از DEXTools برای شناسایی میم کوین‌های جدیدی که در حال کسب محبوبیت هستند و پیگیری فعالیت معاملاتی سرمایه‌گذاران بزرگ استفاده کنید. مطمئناً این پلتفرم یکی از مهم‌ترین ابزار شناسایی میم کوین است که توسط بسیاری از فعالین بازار استفاده می‌شود.

CoinCodex

ابزار شناسایی میم کوین کدکس

کوین کُدکس یک پلتفرم تحقیقاتی ارز دیجیتال است که مجموعه متنوعی از ابزارها و منابع را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. یکی از مفیدترین ویژگی‌های این پلتفرم بخش Trending Coins است که لیستی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو را ارائه می‌کند. این قابلیت می‌تواند راهی عالی برای کشف میم کوین‌های جدید مستعد رشد باشد.

Lunarcrush

پیدا کردن بهترین میم کوین با لونار کراش

شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر (ایکس) و ردیت بسترهای مناسبی برای یافتن میم کوین‌های جدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه‌های موجود هستند. حتما هشتگ‌ها و جوامع مرتبط را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و تحولات بازار میم کوین‌ها مطلع شوید. لازم به ذکر است که شبکه‌های اجتماعی از عمومی‌ترین و دردسترس‌ترین ابزار یافتن بهترین میم کوین ها به شمار می‌روند.

پلتفرم لونار کراش به صورت تخصصی به ارائه داده‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد. فقط کافیست در این پلتفرم نام توکن مورد نظرتان را جستجو کنید. لونار کراش اطلاعات کاملی مانند تعداد دنبال‌کنندگان واقعی شبکه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرهای حامی پروژه و پست‌های مربوط به رمزارز مورد بررسی را ارائه می‌دهد. از آنجایی که بررسی شبکه‌‎های اجتماعی میم کوین‌ها بسیار حائز اهمیت است، حتما در زمان بررسی، از این ابزار یافتن بهترین میم کوین برای تحقیقات خود استفاده کنید.

مرورگرهای بلاکچینی

اتراسکن، ابزار یافتن بهترین میم کوین

مرورگرهای بلاکچین مانند سایت etherscan اطلاعات کاملی در مورد توکن‌های شبکه مورد نظر ارائه می‌دهند. به وسیله این ابزارها، می‌توانید نهنگ‌های هر توکن را بررسی و تراکنش‌های شبکه را رصد کنید. علاوه‌براین موارد، مرورگرها تمامی فعالیت کاربران در شبکه را زیر نظر داشته و می‌توان از این طریق به پویایی شبکه Meme Coin مورد نظر پی برد.

نکات تکمیلی برای پیدا کردن بهترین میم کوین

پس از شناسایی میم کوین‌هایی که به آنها علاقه دارید، مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را کامل کنید. حتما وایت پیپر پروژه را مطالعه کنید (البته اگر وایت پیپری وجود داشته باشد)، از وب سایت پروژه بازدید و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رمزارز بپیوندید. همچنین ارزیابی تیم پشت پروژه و اطمینان از پیشینه آنها نیز حائز اهمیت است. از آنجایی که برای بررسی میم کوین‌ها باید از تحلیل فاندامنتال استفاده کنید، در ادامه چند نکته مهم را برای پیدا کردن بهترین میم کوین ها را شرح می‌دهیم:

  • به دنبال توکن‌هایی با یک جامعه قوی و فعال باشید: میم کوین‌ها تا حد زیادی توسط جوامع خود هدایت می‌شوند؛ بنابراین مهم است توکن‌هایی را انتخاب کنید که یک جامعه قوی و فعال در رسانه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌ها دارند.
  • تیم پروژه را در نظر بگیرید: در میم کوین‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که دارای تیمی با سابقه خوب و چشم‌انداز روشنی برای آینده باشند.
  • نقشه راه پروژه را بررسی کنید: نقشه راه یک پروژه ارز دیجیتال، برنامه‌ای برای توسعه و پیشرفت آینده آن است. بررسی نقشه راه پروژه می‌تواند به شما درک بهتری از برنامه‌های تیم پروژه و چشم‌انداز آنها برای آینده ارائه دهد. البته بیشتر میم کوین‌ها نقشه راه مشخصی ندارند.
  • به سقف عرضه توکن توجه کنید: عرضه کل یک توکن، تعداد کل توکن‌هایی است که از آن رمزارز وجود خواهد داشت. هرچه سقف عرضه یک توکن کمتر باشد، پتانسیل رشد آن بیشتر است. البته لازم به ذکر است که یکی از نقاط اشتراک میم کوین‌ها، عرضه کل بالای آنهاست که معمولا به وسیله توکن‌سوزی کنترل می‌شود.
  • به توزیع توکن توجه کنید: پیش از خرید Meme Coin مورد نظر حتما به وسیله جستجوگرهای بلاکچینی مانند سایت etherscan در مورد نحوه تخصیص توکن اطلاعات کسب کنید. اختصاص تعداد زیادی توکن به تعداد کمی کاربر، نشان‌دهنده متمرکز بودن آن پروژه است.
شایان ذکر است که پس از انجام بررسی و خرید Meme Coin مورد نظر، حتما آن را در کیف پول ارز دیجیتال نگهداری کنید. پیشنهاد ما استفاده از والت‌های معتبر مانند تراست ولت و متامسک است که امنیت بالایی دارند.

انتخاب کارآمدترین ابزار یافتن بهترین میم کوین

برای یافتن یک Meme Coin با شانس بالا برای رشد انفجاری، استفاده از تمام ابزارهای معرفی شده الزامی است. در واقع کاربران برای رسیدن به نتیجه مطلوب، باید به وسیله تمام ابزارهای گفته شده در این مقاله و جمع‌بندی نتایج آن، بهترین گزینه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند. البته به یاد داشته باشد که میم کوین‌ها به دلیل نوسان قیمتی زیاد و اعتبار کم، یک سرمایه‌گذاری پرخطر محسوب می‌شوند؛ بنابراین همیشه در حد توان مالی خود و با مدیریت ریسک اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

مشاهده قیمت بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۲ / ۵. مجموع آرا: ۲۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا