افراد مشهور

معرفی ۲۰ تا از بهترین اکانت های توییتر افراد تاثیرگذار کریپتویی

نقش پررنگ توئیتر در بازار کریپتوکارنسی به‌ویژه در سال‌های اخیر غیرقابل انکار است؛‌ این شبکه اجتماعی به خانه‌ای برای صنعت کریپتو تبدیل شده و حالا کاربران از آن برای کشف جدیدترین ارزهای آینده‌دار، بررسی آخرین اخبار و اطلاع از تغییر روند استفاده می‌کنند. در شرایطی که افرادی مانند ایلان ماسک یا یک توئیت می‌توانند تاثیر صدردرصدی روی ارزش دارایی‌های بازار بگذارند، بهتر است شما هم آگاهانه در این فضا فعالیت کنید. ما در این مقاله از بلاگ والکس به معرفی و بررسی اکانت توییتر افراد تاثیر گذار می پردازیم مهم‌ترین‌ها را می‌شناسیم.

اینفلوئنسر توییتری کیست؟

توییتر معبدی برای نوشتن درباره‌ی موضوعات مختلف است. برخی کاربرها بیشتر از سایر افراد محتوا تولید کرده، توییت‌های بیشتری می‌نویسند و دائما در تلاش هستند تا تاثیر مثبتی در زندگی دنبال‌کنندگان خود ایجاد کنند. این افراد به‌عنوان اینفلوئنسر (در لغت به‌معنای فرد تاثیرگذار) شناخته می‌شوند و اینفلوئنسرهای کریپتویی همیشه به‌دنبال ارائه جدیدترین اخبار، آموزش کاربران و ارائه نکات سرمایه‌گذاری هستند. از سوی دیگر کاربران با دنبال کردن این افراد مهارت‌های معاملاتی خود را بهبود می‌بخشند، نکات مختلفی از ترید را فرا گرفته و به اطلاعاتی دسترسی پیدا می‌کنند که هرکسی به آنها دسترسی ندارد. به بیان دیگر با دنبال کردن توییتر افراد تاثیر گذار کریپتویی، نبض بازار پرتلاطم ارز دیجیتال را زیر انگشتتان دارید.

۱. ایلان ماسک (Elon Musk)

ایلان ماسک با بیش از ۱۴۴ میلیون نفر دنبال‌کننده مشهورترین فرد در لیست امروز ما از توییتر افراد تاثیر گذار است. او در دنیای ارزهای دیجیتال با حمایت‌ از دوج کوین شناخته می‌شود و سال‌ها قبل خود را «پدر دوج کوین» خوانده بود. از تغییر مکرر بیوگرافی اکانت به بیت کوین و اتریوم گرفته تا به آتش کشاندن بازار کریپتو با یک توییت، ماسک قدرت چشمگیری در بازار ارزهای دیجیتال دارد. او می‌تواند با یک توییت قیمت ارز را چند درصد افزایش داده یا آن را به خاک سیاه بنشاند.

توییتر ایلان ماسک

ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین افراد جهان است و علاوه‌بر علاقه به بازار رمز ارزها و توییتر، مالکیت چندین شرکت مطرح ازجمله تسلا (Tesla)، اسپیس‌ایکس (SpaceX)، استارلینک (Starlink) و … را در اختیار دارد.

او به‌عنوان مدیرعامل تسلا در اوایل ۲۰۲۱ با سود این شرکت ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد و همان زمان با اعلام این خبر رشد قیمت بی‌نظیری را برای پادشاه ارزهای دیجیتال رقم زد. برای اطلاع از آخرین توییت‌های ایلان ماسک آیدی elonmusk@ را جست‌وجو کنید.

چنانچه مایلید Elon Musk را بهتر بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ایلان ماسک کیست را بخوانید.

۲. آدام بک (Adam Back)

آدام بک متخصص کریپتو و از پیشگامان این صنعت در انجام تحقیقات اولیه و پذیرش دارایی‌های دیجیتال است. او بیشتر به‌خاطر الگوریتم اثبات گواه کار و Hashcash شناخته می‌شود و در حال حاضر مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار Blockstream است. شرکت او زیرساخت‌های ارزی-مالی را بر اساس بیت کوین ایجاد کرده و بسیاری از مهندسان هسته‌ی BTC در Blockstream مشغول به کار هستند.

اکانت توییتر آدام بک

بک با توجه به اقداماتی که برای ارزهای دیجیتال انجام داده و وقف ۲ دهه از زندگی، حالا یکی از افراد تاثیرگذار این بازار است. او علاوه‌بر مشاور کریپتویی در معماری امنیتی، سیستم‌های همتابه‌همتا و پروتکل‌های رمزنگاری تخصص داشته و همین تخصص‌ها آدام را به یکی از بهترین اکانت های فعال کریپتویی تبدیل کرده است. او با آی‌دی adam3us@ فعالیت می‌کند.

۳. چنگ‌پنگ‌ژائو (Changpeng Zhao)

چنگ‌پنگ‌ژائو مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی دیجیتال جهان یعنی بایننس است. او با نام مستعار CZ نیز شناخته می‌شود و در لیست توییتر افراد تاثیر گذار قرار دارد. صرافی او ارز بایننس کوین (BNB) و شبکه‌ی BNB Chain را نیز راه‌اندازی کرده و نیاز به معرفی ندارد. CZ به‌تنهایی یکی از بزرگ‌ترین هولدرهای بیت کوین و بایننس کوین است و محتواهای بسیاری درخصوص BTC، اخبار بازار، BNB و … در صفحه توییتری او دیده می‌شود. چنگ‌پنگ‌ژائو چهره‌ی تاثیرگذار در صنعت کریپتو است و افکار خود را درمورد آخرین مسائل و اتفاقات بازار توییت می‌کند. او دیدگاه‌ها و مصاحبه‌های خود را در صفحه‌ش به اشتراک گذاشته و با آی‌دی cz_binance@ فعالیت می‌کند.

صفحه توییتری CZ

صرافی بایننس اگرچه بزرگ‌ترین صرافی دیجیتال جهان است اما از روز اول این عنوان را به‌دست نیاورده و حاصل زحمات CZ است. با مطالعه مقاله صرافی بایننس با این صرافی و آموزش ترید در آن آشنا می‌شوید.

۴. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)

در وصف ویتالیک بوترین همین بس که صنعت ارزهای دیجیتال جایگاه امروز خود را مدیون اوست. او یکی از بنیان‌گذاران اتریوم و از رهبران صنعت کریپتو است. بوترین همچنین مجله بیت کوین را تاسیس کرده و از سال ۲۰۱۱ در این بلاگ فعالیت می‌کرد و درباره BTC می‌نوشت.

توییتر ویتالیک بوترین

ویتالیک درک عمیقی از ارزهای دیجیتال داشته و به‌شدت به پروژه‌های اتریومی و بلاکچین علاقه دارد. همین درک و علاقه او را به یکی از مورداحترام‌ترین افراد کریپتویی تبدیل کرده و ترکیبی از هوش و تخصص است. در صفحه‌ی او همه‌چیز ازجمله شوخی با میم کوین‌ها و بررسی آخرین تحولات ارزهای دیجیتال دیده می شود و توییت‌های او ارزش خواندن دارند.

بنابراین اگر قصد دارید تا دانش خود از ارزهای دیجیتال را ارتقا داده و به‌دنبال دانش فنی در بین اکانت توییتر افراد تاثیر گذار هستید پس صفحه‌ی توییتری ویتالیک بوترین با آی‌دی VitalikButerin@ بهترین مکان برای شماست.

ویتالیک بوترین از همان دست افرادی است که ارزهای دیجیتال به آنها نیاز دارند و عامل اصلی پیشرفت این صنعت هستند. برای آشنایی بیشتر با این نابغه‌ی ریاضی و اقدامات مهم او مقاله ویتالیک بوترین را بخوانید.

۵. آندریاس آنتونوپولوس (Andreas Antonopoulos)

آندریاس آنتونوپولوس با اسمی سخت و بیش از ۷۰۰ هزار دنبال‌کننده یکی دیگر از اینفلوئنسرها و افراد توییتری است و یکی از اکانت های فعال کریپتویی محسوب می‌شود. آندریاس صنعت ارزهای دیجیتال را به‌خوبی درک می‌کند و تخصص شایانی در سخنرانی و دفاع از بیت کوین دارد. همچنین او میزبان پادکست مشهور Let’s Talk Bitcoin است و در سرتاسر جهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرفدارهای ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

آندریاس آنتونوپولوس در توییتر

آنتونوپولوس در پادکست خود طیف وسیعی از مسائل کریپتویی را به‌طور عمیق مورد بحث قرار می‌دهد و به‌طور ویژه بر بیت کوین تمرکز می‌کند. همچنین او کتاب Mastering Bitcoin را نوشته که یکی از بهترین راهنماها برای درک جنبه‌ی فنی بیت کوین و چراغ راه توسعه‌دهندگان است. فعالیت‌های او به اینجا ختم نمی‌شود و آندریاس در یوتیوب و توییتر نیز محتوا تولید می‌کند. می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار و کسب چشم‌اندازی جدید از ارزهای دیجیتال او را با آی‌دی aantonop@ دنبال کنید تا تصمیمات بهتری در سرمایه‌گذاری بگیرید.

۶. سارا ترویانوفسکا (Sara Trojanowska)

سارا ترویانوفسکا یا آلت کوین سارا یکی از حامیان نوظهور ارزهای دیجیتال است. او به‌عنوان یکی از زنان تاثیرگذار در جامعه توییتر ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و دانش مناسبی از آلت کوین‌های مختلف دارد. ترویانوفسکا درمورد مزایای ارزهای دیجیتال صحبت کرده و چشم‌انداز مناسبی از آنها برای مخاطب خود فراهم می‌کند.

اکانت توییتر سارا ترویانوفسکا

اگرچه سارا به بدنسازی و بادی بیلدینگ علاقه دارد اما زندگی خود را وقف ارزهای دیجیتال کرده و علاوه‌بر توییتر، ویدیوهای مختلفی از آلت کوین‌ها در چنل یوتیوبی خود یعنی Altcoin Buzz Ladies به اشتراک می‌گذارد. برای دنبال کردن این مورد از اکانت توییتر افراد تاثیر گذار آی‌دی او یعنی AltcoinSara@ را سرچ کنید.

۷. کامیلا روسو (Camila Russo)

کامیلا روسو یک روزنامه‌نگار، خبرنگار سابق بلومبرگ و تولیدکننده‌ی محتواست که درمورد امور مالی و کلاس‌های دارایی مختلف می‌نویسد. او هم‌اکنون سرپرست گروه The Defiant News است که به اخبار دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) پرداخته و قصد دارد تا بینش جدیدی از DeFi ارائه کند. همچنین او کتاب The Infinite Machine را نیز نوشته است که در آن به‌عنوان اولین کتاب، تاریخ اتریوم بررسی می‌شود. حساب کاربری کامیلا گنجینه‌ای از اطلاعات درخصوص آخرین اخبار فناوری و انبوهی از تعاملات با اعضای جوامع کریپتویی است و همین موارد باعث شده تا او را در لیست توییتر افراد تاثیرگذار قرار دهیم.

پیج توییتری کامیلا روسو

با دنبال کردن او با آی‌دی CamiRusso@ به آخرین اخبار، گفت‌وگوها، کامنت‌ها و تحلیل‌های او درخصوص اتفاقات کریپتویی دسترسی خواهید داشت.  اگرچه افرادی مثل کامیلا روسو اخبار رمز ارزها را مخابره می‌کنند اما این اخبار به زبان فارسی نیست و درک آنها برای کاربران ایرانی مشکل است. اصلا نگران نباشید، صرافی والکس جدیدترین اخبار ارز دیجیتال را با سرعت بالا منتشر کرده تا زودتر از دیگر تریدرها از آخرین اتفاقات بازار مطلع باشید.

۸. وال پاندا (Whale Panda)

Whale Panda با بیش از ۲۹۰ هزار فالوور یکی از اکانت های فعال کریپتویی است. داستان او به سال ۲۰۱۳ باز‌می‌گردد، زمانی که برای بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی اروپا کار می‌کرد و در همان سال علاقه‌ی فراوانی به ارزهای دیجیتال پیدا کرد. پاندا بر تجارت بیت کوین تمرکز کرده و به‌ تریدرهای تازه‌کار درخصوص توسعه فناوری بلاکچین آموزش می‌دهد. همچنین او در مورد مدیریت پورتفولیو به کاربران مشاوره داده اما به‌خاطر این موارد شهرت ندارد. Whale Panda با توییت‌های طنز در لیست اکانت توییتر افراد تاثیر گذار شناخته می‌شود و می‌توانید او را با آی‌دی whalepanda@ دنبال کنید.

Whale Panda در توییتر

۹. تیم درپر (TimDraper)

تیم درپر یکی از مشهورترین شخصیت‌ها بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری است. او عنوان هم‌بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری Draper Fisher Jurvetson را یدک می‌کشد و تاکنون در شرکت‌های بزرگی ازجمله تسلا، اسکایپ و اسپیس‌ایکس سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین درپر با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ثروت چشمگیری به‌دست آورده و یک دانشگاه با نام Draper University تاسیس کرده است.

حساب کاربری تیم درپر در توییتر

درپر به‌طور مرتب درخصوص پیش‌بینی خود از قیمت دارایی‌های دیجیتال صحبت می‌کند و در تلاش است تا میزان پذیرش ارزهای دیجیتال را گسترش دهد. برای دنبال کردن این مورد از اکانت توییتر افراد تاثیر گذار عبارت TimDraper@ را سرچ کنید.

اگر شما هم به سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال علاقه دارید و قصد دارید تا مسیر افراد بزرگی همچون تیم درپر دنبال کنید، صرافی والکس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در کمتر از ۵ دقیقه ثبت‌نام شما انجام می‌شود و می‌توانید به یک تریدر برجسته تبدیل شوید.

۱۰. راجر ور (Roger Ver)

عبارت Bitcoin Jesus یا مسیح بیت کوین به‌خوبی شهرت توییتری راجر ور را به‌تصویر کشیده و حضور او در بین اکانت توییتر افراد تاثیر گذار را شرح می‌دهد. او یکی از از اولین حامیان قدیمی‌ترین ارز دیجیتال جهان است و در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. سرمایه‌گذاری‌های او در شرکت‌هایی مثل Bitcoin.com، Blockchain.com، Kraken و Bitpay هزاران شغل ایجاد کرده و به رشد این صنعت کمک کرده است. راجر ور با آی‌دی rogerkver@ در توییتر فعالیت می‌کند و طی ۱۳ سال فعالیت دائما از ارزهای دیجیتال دفاع کرده و نظرات خود را با دنبال‌کننده‌هایش به اشتراک می‌گذارد.

راجر ور در توییتر

۱۱. آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano)

اگرچه آنتونی پمپلیانو در بیشتر شبکه‌های اجتماعی فعال است اما در توییتر به‌معنای واقعی کلمه با کاربران تعامل دارد و جایگاهی ویژه در جوامع رمز ارزی کسب کرده است. او با بیش از ۱.۶ میلیون نفر دنبال‌کننده در پیج توییتر خود به بررسی اخبار، تحلیل ارزها، اتفاقات ویژه‌ی بازار می‌پردازد و یکی از حامیان بیت کوین است. همچنین با دنبال کردن او به آدرس APompliano@ به پادکست‌ها، مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای آنتونی پمپلیانو دسترسی خواهید داشت.

آنتونی پمپلیانو در توییتر

۱۲. جاستین سان (Justin Sun)

جاستین سان را همه می‌شناسند. او بنیان‌گذار اکوسیستم، بلاکچین، سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) و ترون است و طی سال‌ها فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال به یکی از بحث‌برانگیزترین چهره‌های این صنعت تبدیل شده است. او سرمایه‌گذاری چشمگیری در این صنعت کرده و پیش‌تر صرافی پولونیکس (Poloniex) و پروتکل BitTorrent را به‌ترتیب با قیمت‌های ۴۰۰ و ۱۴۰ میلیون دلار خریداری کرده بود.

پیج جاستین سان در توییتر

چند سال قبل جاستین سان برای صرف یک وعده ناهار در کنار وارن بافت (Warren Buffett)؛ سرمایه‌گذار پیشکسوت و افسانه‌ای، چند میلیون دلار خرج کرد تا به سرتیتر خبرها تبدیل شده و نفوذ خود را در بازار افزایش دهد. می‌توانید او را با آی‌دی justinsuntron@ دنبال کنید.

۱۳. مایکل سیلر (Michael Saylor)

مایکل سیلر مدیرعامل سابق شرکت مایکرو استراتژی و سرمایه‌گذاری مشهور است که به چهره‌ای پیشرو در جنبش سرمایه‌گذاری نهادی در ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. شرکت او به لطف سیلر بیش از ۱۴۰ هزار واحد بیت کوین در اختیار دارد و خود به‌تنهایی یکی از نهنگ‌های بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان است.

همچنین او نویسنده کتاب The Mobile Wave است و حق اختراع ۴۰ پتنت مختلف در رزومه‌ی او وجود دارد. توییتر مایکل سیلر با آی‌دی saylor@ یک مورد عالی از توییتر افراد تاثیر گذار برای تحلیل بیت کوین و شوخی‌های طنز با دیگر چهره‌های برجسته است.

اکانت مایکل سیلر در توییتر

۱۴.  لارک دیویس (Lark Davis)

معامله انرژی بسیاری از تریدرها می‌گیرد و محتوای طنز یکی از بهترین راه‌ها برای استراحت و خالی کردن ذهن است. لارک دیویس در پیج توییتری خود محتوای طنز را در خصوص اخبار و اتفاقات بازار به اشتراک می‌گذارد. همچنین با دنبال کردن صفحه توییتر او با آی‌دی TheCryptoLark@ به انواع محتوای جذاب ازجمله تحلیل بازار و بررسی پروژه‌های جدید دسترسی خواهید داشت. همچنین لارک یک کانال یوتیوبی دارد که در آن دانش خود از ارزهای دیجیتال را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

حساب لارک دیویس در توییتر

۱۵. بری سیلبرت (Barry Silbert)

بری سیلبرت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل و گروه Digital Currency است و همین دو عنوان او را به یکی از پرنفوذترین و بزرگ‌ترین اینفلوئنسرهای لیست امروز ما تبدیل می‌کند. اگرچه سیلبرت در لیست اکانت های فعال کریپتویی قرار نمی‌گیرد اما با هر پست خود اتفاق ویژه‌ای را در بازار ارزها رقم می‌زند.

بری سیلبرت در توییتر

تا به امروز بیش از ۲ میلیارد دلار دارایی رمزنگاری‌شده ازجمله بیت کوین، اتریوم و دوج کوین تحت مدیریت بری سیلبرت قرار داشته و و هر تصمیم او تاثیر شایانی بر قیمت ارزها می‌گذارد. برای دنبال کردن یکی از باهوش‌ترین افراد کریپتویی تنها کافیست نام BarrySilbert@ را در توییتر سرچ کنید.

۱۶. برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)

برایان آرمسترانگ مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار بزرگ‌ترین صرافی دیجیتال آمریکایی یعنی کوین بیس (Coinbase) بوده و هم‌تراز با چنگ‌پنگ‌ژائو در لیست توییتر افراد تاثیر گذار است. همچنین او در قالب کارشناس نیز فعالیت کرده و سیاستی رادیکالی درخصوص ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. در واقع برایان از آزادی اقتصادی‌ای که ارزهای دیجیتال برای مردم عادی فراهم می‌کنند حمایت کرده و قصد دارد تا آن را گسترش دهد.

پیج برایان آرمسترانگ در توییتر

دنبال کردن او چشم‌انداز مناسبی از آخرین اخبار، روندها و تغییرات نظارتی برای شما فراهم می‌کند. همچنین با فالو کردن آی‌دی brian_armstrong@ به پشت‌صحنه زندگی یک مدیرعامل بزرگ دسترسی خواهید داشت.

۱۷. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)

برد گارلینگهاوس بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در فضای اینترنت صرف کرده و در شرکت‌های بزرگی ازجمله یاهو و AOL کار کرده است. او در حال حاضر مدیرعامل ریپل و ارز XRP است و اعتبار مناسبی در صنعت کریپتو دارد.

صفحه برد گارلینگهاوس در توییتر

پس از شکایت کمیسیون بورس‌ ایالات متحده (SEC) از ریپل، برد گارلینگهاوس شهرت بیشتری کسب کرده و هر بار با مصاحبه‌های جنجالی در صدر اخبار قرار می‌گیرد. او در صفحه‌ی توییتری خود به آدرس bgarlinghouse@ مقالات آموزشی در خصوص ارزهای دیجیتال را قرار داده و درخصوص آنها صحبت می‌کند.

۱۸. پلن بی (Plan B)

پلن بی یا Plan BTC یکی از سرمایه‌گذاران بیت کوین است. اطلاعات چندانی درخصوص هویت واقعی این اینفلوئنسر وجود ندارد و یک مورد ناشناس در لیست اکانت توییتر افراد تاثیر گذار است. با این حال او مدل قیمت‌گذاری Stock-to-Flow را راه‌اندازی کرده و دنبال‌کنندگان فراوانی دارد. پلن بی در صفحه‌ی خود به تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای و تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری می‌پردازد و با آی‌دی ۱۰۰trillionUSD@ فعالیت می‌کند. همچنین مرتبا به پیش‌بینی قیمت ارزها پرداخته که به‌طرز جالبی در بسیاری از مواقع درست از آب در آمده‌اند.

اکانت پلن بی در توییتر

۱۹. کالین وو (Colin Woo)

در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ چین به‌قدری در بازار ارزهای دیجیتال نفوذ داشت که هر تصمیم مقامات این کشور، بازار را از ریشه تکان می‌داد. کالین وو یک خبرنگار چینی است که اخبار ارزهای دیجیتال در کشور چین و در دیگر کشورهای آسیایی را به جهان مخابره کرده و یکی از اکانت های فعال کریپتویی است. اگرچه سایت او در دو زبان انگلیسی و چینی اخبار و اتفاقات را پوشش می‌دهد اما اخبار کریپتویی را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته تا کاربران دسترسی سریع‌تری به اطلاعات داشته باشند. بنابراین اگر به‌دنبال رصد آخرین اطلاعات از بازارهای ارز دیجیتال در سرتاسر آسیا هستید صفحه کالین وو با آی‌دی WuBlockchain@ مناسب شماست.

اکانت کالین وو در توییتر

۲۰. ویلی وو (Willy Woo)

ویلی وو یکی از بزرگ‌ترین اینفلوئنسرهای کریپتویی و حامی ارزهای دیجیتال است. او به‌طور مداوم به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی این صنعت از رمز ارزها در مجامع مختلف دفاع کرده و قصد دارد مردم بیشتری را با آنها آشنا کند. علاوه‌بر این افراد او را با پیش‌بینی‌هایش می‌شناسند و همین موضوع عامل شهرت اوست. به بیان ساده‌تر وو یکی از محبوب‌ترین تحلیل‌گران ارز دیجیتال در توییتر است.

او در پیج خود به آی‌دی woonomic@ نه‌تنها آخرین نمودارها و اطلاعات را با کاربران به اشتراک می‌گذارد بلکه صبورانه به سوالات مخاطبان پاسخ داده و با آنها در تعامل است. همچنین برای سایت‌های بزرگ CoinDesk و Forbes نیز مطلب نوشته و یک خبرنامه اشتراکی برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین راه‌اندازی کرده است.

ویلی وو در توییتر

پیامبران ارز دیجیتال در لیست اکانت های فعال کریپتویی

لیست اکانت توییتر افراد تاثیر گذار به این ۲۰ مورد ختم نمی‌شود اما ما سعی کردیم تا مهم‌ترین‌ها را انتخاب کنیم. توجه داشته باشید که اگرچه این افراد اطلاعات برجسته‌ای به کاربران منتقل می‌کنند اما توییت‌های آنها سخن وحی و درست مطلق نیست. این افراد را کورکورانه دنبال نکنید و پس از توییت‌ها خودتان تحقیق کرده و درستی اطلاعات را بررسی کنید.

نظر شما درباره این گروه از افراد چیست؟ کدامشان را دنبال می‌کنید؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

کلمه‌ها فقط چندتا حرف ساده نیستن، کلمه‌ها سرشار از احساسات مختلف‌اند و من اینجا قصد دارم تا با استفاده از اون‌ها به جهان بی‌ذوق ارز دیجیتال روح ببخشم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا