Defi

معرفی لانچ پول بایننس و بهترین توکن های launchpool بایننس

در سال‌های اخیر، موسسات مالی و صرافی‌های بزرگ جهانی نظیر بایننس توجه ویژه‌ای به مبحث دیفای و کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال داشته‌اند. لانچ پول بایننس (Binance Launchpool) یک ویژگی بسیار کاربردی و محبوب این صرافی نام‌آشنا است. با استفاده از این پلتفرم، کاربران بایننس امکان استیک کردن کوین‌هایی نظیر BNB برای به دست آوردن توکن‌های جدید را خواهند داشت. صرافی بایننس از این طریق به راه‌اندازی سریع پروژه‌های جدید کمک کرده و البته امکان دسترسی به عرضه اولیه توکن‌ها را نیز برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. در این مقاله به صورت کامل به بررسی این پلتفرم پرداخته و مراحل استفاده از آن را به شما ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

لانچ پول بایننس چیست؟

پلتفرم لانچ پول بایننس که توسط همین صرافی مطرح ارائه شده، امکان فارمینگ توکن‌های جدید و امکان مشارکت در عرضه اولیه آن‌ها را برای کاربران خود ایجاد می‌کند. کاربران این بستر، امکان استیکینگ برخی توکن‌های خاص نظیر BNB برای به‌دست آوردن توکن‌های جدید را دارند. هدف از ارائه این پلتفرم، درگیر کردن کاربران با پروژه‌های بلاکچینی نوظهور است. به لطف این ویژگی، سرمایه‌گذاران برای شرکت در عرضه‌های اولیه، نگران اتمام توکن و به پایان رسیدن زمان خرید نبوده و تنها نیاز به استیک کردن توکن‌های تعیین شده در لانچ پول بایننس را دارند. در سمت دیگر، پروژه‌های جدید می‌توانند از این طریق بسیار سریع‌تر از قبل سرمایه‌ اولیه مورد نیاز خود را از طریق عرضه اولیه به دست آورند. محبوبیت این ویژگی از زمان انتشار اولین پروژه آن با نام پروتکل بلا به سرعت افزایش یافت. همین مسئله باعث شد که تحلیل‌گران، آینده درخشانی را برای این پلتفرم متصور شوند.

پلتفرم Binance Launchpool امکانات مختلفی نظیر انتخاب توکن برای استیک کردن، مدیریت توکن‌های سپرده‌گذاری شده و فارم توکن‌های جدید را فراهم می‌کند. با استفاده از این لانچ پول، کاربران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به صورت فعالانه با پروژه‌های جدید و جذاب در ارتباط بوده و به رشد سریع‌تر آن‌ها کمک می‌کنند. در صورتی که استراتژی‌های سرمایه‌گذاری شما شامل خرید توکن‌های جدید و دارای پتانسیل بالا برای رشد باشد، به احتمال زیاد لانچ پول صرافی بایننس می‌تواند یک بستر کارآمد برای پیاده‌سازی اهدافتان باشد.

بررسی Binance Launchpool

مزایای لانچ پول Binance

پلتفرم فارمینگ بایننس مزایای قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان حوزه بلاک‌چین به همراه دارد. برخی از مهم‌ترین مزایای این پلتفرم عبارت‌اند از:

  • رابط کاربرپسند: شکل ظاهری و رابط کاربری لانچ پول بایننس، استفاده از آن را هم برای کاربران مبتدی و هم برای افراد حرفه‌ای امکان‌پذیر کرده است. به لطف این رابط کاربری ساده، به راحتی امکان استیک کردن و برداشت توکن‌های جدید را با حداقل پیچیدگی خواهید داشت.
  • درآمد غیرفعال: استیک کردن توکن در این پلتفرم به کسب توکن‌های جدید منجر خواهد شد. به عبارت دیگر، در این روش علاوه بر حفظ ۱۰۰ درصدی سرمایه اولیه، به صورت غیرفعال و از طریق ییلد فارمینگ کسب درآمد کرده و توکن‌های جدید به دست خواهید آورد.
  • انعطاف‌پذیری سپرده‌گذاری: کاربران لانچ پول بایننس انعطاف‌پذیری کاملی در خصوص استیکینگ توکن‌ها ارائه می‌دهد. کاربران این بستر به سادگی و در هر زمانی، قابلیت سپرده‌گذاری، برداشت توکن‌های استیک شده و مدیریت دارایی‌های به دست آورده خود را دارند.
  • دسترسی زودهنگام به پروژه‌های جدید: سرمایه‌گذاران می‌توانند با استیک BNB‌ و یا سایر توکن‌های منتخب این پلتفرم، به عرضه اولیه پروژه‌های جدید دسترسی داشته باشند. از همین رو کسب توکن‌های پروژه‌های جدید دیگر نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی زمانی و دقیق نخواهد داشت!
  • ارائه بستر یکپارچه: صرافی بایننس پیش از این، ویژگی‌هایی نظیر امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ذخیره آن‌ها در یک کیف پول داخلی را به کاربران خود ارائه داده بود. افزوده شدن این لانچ‌پول، بایننس را به یک بستر یکپارچه تبدیل می‌کند.
مزایای سپرده‌گذاری در لانچ‌پول بایننس

معایب Binance Launchpool

علی‌رغم تمام ویژگی‌ها و نقاط قوت، لانچ پول بایننس نیز مشکلات و چالش‌های خاص خود را به همراه دارد. در صورتی که قصد استفاده از این پلتفرم را داشته باشید، بهتر است به موارد زیر به عنوان نقاط ضعف آن توجه کنید:

  • ریسک‌های بازار: با توجه به ماهیت پرنوسان بازار کریپتو، شرکت‌کنندگان نیاز به بررسی دقیق پروژه‌های موجود در این بستر را خواهند داشت. در صورت عدم ارزیابی دقیق، ممکن است خطراتی نظیر کاهش ارزش دارایی‌‌ها کاربران را تهدید کند.
  • محدودیت‌های زمانی: برای کسب توکن‌های جدید در این پلتفرم، نیاز به قفل کردن دارایی‌های خود به میزان مشخص را خواهید داشت. این محدودیت ممکن است برای برخی سرمایه‌گذاران و به خصوص افرادی که به صورت روزانه به معامله می‌پردازند، چندان خوشایند نباشد.
  • نوسان ارزش توکن‌ها: ارزش دارایی‌های دیجیتال ممکن است در دوران پرنوسان بازار به صورت لحظه‌ای تغییرات زیادی را تجربه کند. در نتیجه دارایی‌‌های قفل‌شده ممکن است با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شده ضررده باشند.
  • نیاز به احراز هویت: استفاده از سرویس لانچ پول، نیاز به احراز هویت (KYC) در صرافی بایننس دارد و در حال حاضر، این رافی کشور ایران را در لیست کشورهای تحریم شده قرار داده است؛ بنابراین تنها افرادی می‌توانند از پلتفرم فارمینگ بایننس استفاده کنند که با مدارک دیگر کشورهایی که تحت تحریم نیستند، احراز هویت کرده باشند.
توصیه می‌کنیم که برای استفاده از سیستم فارمینگ توکن‌های جدید، از پلتفرم‌های غیرمتمرکز استفاده کنید و برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز به یک صرافی ارز دیجیتال داخلی نظیر والکس مراجعه کنید.

محاسبه پاداش در لانچ پول بایننس

محاسبه پاداش استیکینگ در لانچ پول بایننس، بسته به جزئیات پروژه انتخاب شده می‌تواند متفاوت باشد. با این حال اصلی‌ترین عوامل دخیل در محاسبه میزان پاداش کسب شده شامل موارد زیر می‌شود:

  • میزان استیکینگ: میزان پاداش کسب شده در این بستر، اغلب رابطه مستقیمی با میزان دارایی قفل شده اولیه کاربر دارد. در صورت تمایل، می‌توانید مقدار بیشتری از توکن مورد نظر خود را سپرده‌گذاری کرده و سود بالاتری را به دست آورید.
  • تعداد مشارکت‌کنندگان استخر: پاداش کسب شده در یک استخر Launchpool بایننس بین مشارکت‌کنندگان و افراد حاضر در آن استخر تقسیم می‌شود.
  • مدت‌زمان استیکینگ: در بسیاری از پروژه‌های Binance Launchpool، پاداش به صورت ساعتی محاسبه می‌شود. هرچه مدت زمان بیشتری از سپرده‌گذاری شما گذشته باشد، پاداش بالاتری نیز در انتظارتان خواهد بود.
  • قوانین خاص هر پروژه: پروژه‌های مختلف حاضر در این لانچ‌پول ممکن است قوانین و شرایط خاص خود را برای محاسبه میزان پاداش داشته باشند؛ از همین رو برای کسب اطلاعات بیشتر، پیش از انتخاب نهایی پروژه نسبت به بررسی کامل شرایط آن اقدام کنید.
  • به‌روزرسانی پلتفرم: پلتفرم فارمینگ بایننس به صورت دوره‌ای به‌روزرسانی شده و میزان پاداش تعیین شده در آن تغییر می‌یابد.
محاسبه پاداش در پلتفرم فارمینگ بایننس

زمان مورد نیاز برای استیکینگ توکن‌ها

مدت زمان مورد نیاز برای استیکینگ توکن‌ها در لانچ پول بایننس بسته به پروژه و کمپین‌های خاص آن‌ها متفاوت است. هر دوره استیکینگ در این پلتفرم، دوره مشخص و تعیین شده خود را دارد. طول این دوره‌ها اغلب بین چند روز تا چند هفته متغیر است. در طول این دوره‌ها، کاربران امکان برداشت یا تغییر میزان سپرده‌گذاری خود را ندارند؛ در غیر این صورت دوره لغو شده و پاداشی به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

برای یافتن مدت‌زمان دقیق استیکینگ، کاربران نیاز به مطالعه اطلاعیه‌ها، دستورالعمل‌ها و یا اسناد رسمی ارائه شده توسط بایننس برای پروژه مورد نظر خود دارند. این مستندات اطلاعات بسیار مهمی در خصوص مدت‌زمان استیکینگ، میزان دقیق پاداش کسب شده و همچنین شرایط کلی سپرده‌گذاری را به کاربران ارائه می‌دهند.

نحوه استفاده از لانچ‌پول Binance

دوباره تاکید می‌کنیم که استفاده از پلتفرم فارمینگ بایننس نیاز به احراز هویت دارد؛ در صورتی که KYC معتبر دارید، می‌توانید با انجام مراحل زیر، در لانچ پول بایننس مشارکت کنید.

  1. ورود به قسمت لانچ‌پول: در صفحه اصلی اپلیکیشن بایننس، بر روی گزینه More کلیک کرده و گزینه Launchpad & Launchpool را انتخاب نمایید.
ورود به بخش لانچ پول بایننس
  1. صفحه باز شده را کمی به پایین اسکرول کنید تا لانچ پول بایننس را مشاهده کنید. در کنار پروژه مورد نظر، توکن‌های استیکینگ را مشاهده می‌کنید که در این مورد، می‌توانید کوین BNB و استیبل کوین FDUSD را برای به‌دست آوردن توکن ALT فارم کنید. روی گزینه Stake توکن مورد نظر خود کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید.
انتخاب توکن برای استیکینگ در لانچ پول بایننس
  1. در اینجا می‌توانید مقدار توکن برای استیکینگ خود را مشخص و میزان پاداش خود را به همراه مدت‌زمان باقی‌مانده تا پایان این استخر فارمینگ مشاهده کنید.
اطلاعات توکن فارمینگ در لانچ پول Binance

کسب درآمد بدون ریسک!

لانچ پول بایننس به سادگی هرچه تمام‌تر، امکان استیک کردن توکن‌ها و کسب درآمد از این طریق را برای کاربران به ارمغان آورده است. نقطه جالب این ویژگی در مقایسه با سایر رقبا، ارائه توکن پروژه‌های جدید به عنوان پاداش و امکان کسب سود بسیار بالا به مرور زمان و با افزایش ارزش آن توکن‌هاست. با این حال، در صورتی که قصد استفاده از Binance Launchpool را داشته باشید، حتما باید به نکات مهمی نظیر شرایط هر پروژه و البته محدودیت‌های بین‌المللی و تحریم‌های مالی بایننس علیه کاربران ایرانی توجه کنید.

به نظر شما بایننس‌لانچ ‌پول تا چه اندازه‌ای می‌تواند برای سرمایه‌گذاران مناسب باشد؟ نظرات ارزشمند خود در این زمینه را با ما و سایر کاربران والکس به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا