مقالات ارز دیجیتال

ارز کیشو اینو چیست؟ همه چیز درباره KISHU INU

ارز کیشو اینو (KISHU INU) یکی دیگر از میم کوین‌های جنجالی کریپتو است که مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با الهام از یک سگ ساخته شده است. این توکن خود را برادر دوج کوین معرفی کرده و هدف اصلی آن پیاده‌سازی تجربیات ارزهای بیت کوین و اتریوم در یک آلت کوین است. به‌طورکلی این کوین‌ها بدون هیچ هدف و یا برنامه خاصی وارد این مارکت می‌شوند و معمولاً جنبه شوخی و سرگرمی دارند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی ارز کیشو، اهداف، مزایا و معایب این پروژه بپردازیم و اینکه با توجه به اهدافی که دارد چه آینده‌ای در انتظار ارز kishu inu خواهد بود؟ چنانچه علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری روی میم کوین‌ها هستید در این مطلب با بلاگ والکس همراه شوید.

نگاهی به کیشو اینو (KISHU INU)

این ارز در ۱۷ آوریل ۲۰۲۱ بر بستر اتریوم کار خود را آغاز کرد و بلاکچین مستقل ندارد. از این رمزارز به‌عنوان توکن ابزاری برای اجرای اکوسیستم غیرمتمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیشو اینو خود را با شعار «میم کوین کوچک با رویای بزرگ» معرفی می‌کند و مدعی است که اهداف حقیقی و بزرگی در دنیای دیفای (Defi) دنبال می‌کند. به‌طورکلی این پروژه می‌خواهد تعاریف جدیدی از پاداش مشارکت، صرافی و NFT ارائه دهد.

کیشو اینو

سرمایه‌گذاران از این دارایی استقبال ویژه‌ای کردند و چند ماه بعد از شروع به کار این پروژه، ‌ارزش بازار آن به بیش از ۲ میلیارد دلار و هولدرهای آن به ۱۰۰ هزار نفر رسیدند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند ارز کیشو چندان هم منحصربه‌فرد نیست و مانند تمام میم کوین‌ها، کاربردی جز خرید و نگهداری ندارد. عده‌ای نیز معتقدند که این توکن فقط یک شت کوین است، اما آینده خوبی را برای آن متصورند و منتظر رشد نجومی‌ای هستند.

اهداف پروژه KISHU INU 

تیم توسعه‌دهنده در وایت پیپر رسمی خود اعلام کرده‌اند که تنها هدف KISHU INU این است که میم‌ کوینی با نماد سگ بسازند که بهتر از پروژه‌های رقیب باشد. همچنین قصد دارند مفاهیم و اصطلاحات موجود در این مارکت را عادی‌سازی و ساده کنند. در این وایت پیپر اطلاعات زیادی وجود ندارد و به طور مشخص منظورشان از عملی‌کردن اهداف خود را تعیین نکرده‌‌اند.

این پروژه به تازگی از طرفداران خود درخواست دونیت کرده است؛ پروژه‌های بزرگی که سازوکار مشخصی دارند، برای اهداف خود از کاربران درخواست کمک مالی و یا دونیت نمی‌کنند. تیم این توکن برای بازاریابی بیشتر، لیست‌شدن در صرافی‌ها و توسعه پلتفرم درخواست کمک مالی کرده است. از آنجایی‌که اطلاعات درست و دقیقی از نحوه اداره این پروژه وجود ندارد، نمی‌دانیم از این هزینه‌ها برای جلو بردن پروژه استفاده می‌شود و یا سازندگان صرفاً به دنبال گرفتن پول از کاربران هستند.

معرفی سرویس‌های KISHU  

سایت کیشو اینو

در وایت پیپر ارز کیشو نوشته شده است که این پلتفرم از سرویس‌های سواپ، بازار NFT، نرم‌افزار رصد کیف پول و فروشگاه بهره‌مند است. البته در حال حاضر بازار NFT در سایت پروژه در دسترس کاربران قرار ندارد.

  • کیشو سواپ (Kishu Swap): این پلتفرم با همکاری یونی‌سواپ امکان مبادله توکن‌های استاندارد ERC20 را فراهم می‌کند.
  • کیشو کریت (Kishu Carte): این بخش محلی برای کسب NFT از پلتفرم است. کاربران می‌توانند با استیکینگ در فارم‌های مختلف و جمع‌آوری امتیاز، NFT مورد خود را می‌توانند Claim کنند.
  • کیشو پاو پرینت (Kishu Paw Print): این پلتفرم برای کاربرانش برنامه‌ای را در نظر گرفته تا بتوانند توکن‌های خود را رصد کنند. در این برنامه‌ می‌توانید آخرین اطلاعات مربوط به بالانس موجودی، پاداش‌ها، ارزش دلاری در لحظه و نمودار قیمتی ارز را مشاهده کنید.
  • کیشو سواگ (Kishu Swag): این قسمت فروشگاهی است که درآمد حاصل از فروش محصولات آن صرف رشد و حمایت از جامعه و توسعه پلتفرم کیشو اینو می‌شود. در حال حاضر از این بخش رونمایی نشده است و فقط یک آدرس ایمیل برای اطلاع‌رسانی از شما دریافت می‌شود.
  • کیشوورس (Kishuverse): توضیحاتی برای این بخش وجود ندارد اما از اسم و امکاناتی که دارد می‌توان حدس زد که مربوط به حوزه متاورس و توکن‌های غیرمثلی است.

مزایای ارز کیشو اینو

این میم‌ کوین جنجالی در مدت‌زمان حضور خود در بازار کریپتو با توجه به مزایایی که دارد، طرفداران زیادی را جذب کرده است. اصلی‌ترین مزایای آن عبارت‌اند از:

  • کارمزد پایین: انتقال این توکن بین کیف پول‌ها انجام می‌شود و کارمزد کمتری نسبت به بانک‌های سنتی دارد.
  • ریسک سرمایه‌گذاری پایین: دارندگان این ارز بدون آنکه معامله‌ای انجام دهند می‌توانند سود دریافت کنند.
  • سرعت بالای تراکنش: این توکن به شما امکان می‌دهد که معاملات و تراکنش‌های خود را در مدت‌زمان کوتاهی انجام دهید.

چالش‌های ارز کیشو

کارشناسان خبره حوزه ارزهای دیجیتال، همواره به کاربران هشدار می‌دهند که میم کوین‌هایی نظیر کیشو اینو و شیبا اینو یک توکن رمزنگاری شده‌اند که فقط یک ظاهر زیبا دارند؛ اما در واقعیت به دلیل تقاضای زیاد از جانب کاربران در بازار به‌صورت حباب‌ ظاهر می‌شوند. ازآنجایی‌که معامله‌گران معمولاً به دلیل طمع برای کسب سود بیشتر، فریب وعده‌های این پروژه‌ها را می‌خورند، سازمان کمیسیون فدرال تجارت (FTC) به مردم هشدار داده تا مراقب دارایی‌های خود باشند و در دام این پروژه‌های سودجو نیفتند.

آشنایی با تیم KISHU INU

مانند بسیاری از میم کوین‌ها و پروژه‌های غیرشفاف، تیم اصلی و بنیان‌گذاران این ارز مشخص نیستند و هیچ نامی در وایت ‌پیپر و وب‌سایت مطرح نشده است. این پروژه خود را غیرمتمرکز و متکی بر جامعه طرفداران معرفی می‌کند همچنین در بسیاری از مواقع خود را برادر دوج‌کوین معرفی کرده است. کسی نمی‌داند این یعنی آنها از سوی یک تیم اداره می‌شوند و یا این نسبت برادری به دلیل سگ بودنشان است. تنها داده‌ای که در دسترس است مربوط به محل قرارگیری این پروژه است که در ژاپن مستقر شده‌اند.

بهترین صرافی‌ها برای خرید کیشو اینو

خرید ارز کیشو

برای خرید ارز KISHU INU می‌بایست به صرافی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام و احراز هویت می‌توانید معاملات رمزارزی خود را شروع کنید. میم کوین کیشو اینو در صرافی‌ های غیرمتمرکز و متمرکز معتبری مانند موارد زیر لیست شده است:

  • یونی‌سواپ (Uniswap)
  • اوکی اکسچنج (OKEx)
  • کوین تایگر (CoinTiger)

 صرافی‌های خارجی نسبت به پلتفرم‌های داخلی کارمزد کمتری دریافت می‌کنند و نقدینگی بیشتری دارند اما در مقابل اصلاً بستر معاملاتی امنی را برای کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهند. آنها به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، در صورت دریافت IP ایران، حساب کاربری را مسدود و دارایی دیجیتالی کاربر را بلوکه می‌کنند.

برای داشتن آرامش خاطر بیشتر و همچنین برخورداری از بهترین قابلیت‌های صرافی رمزارز بهتر است خرید ارز دیجیتال را در والکس انجام دهید. صرافی ایرانی والکس با توجه به نیاز کاربران ایرانی طراحی شده تا بتوانند با خیالی آسوده در بازار تتری و تومانی معاملات خود را انجام دهند.

بهترین کیف پول ها برای ارز دیجیتال KISHU INU   

ارز کیشو یک توکن ERC-20 بر بستر شبکه اتریوم است، به همین جهت هر کیف پولی که از این شبکه پشتیبانی می‌کند قابلیت ذخیره ارز KISHU INU را دارد. کیف پول‌های لیست زیر بهترین انتخاب‌های شما هستند:

  • متامسک (Metamask)
  • تراست ولت (Trustwallet)
  • لجر (Ledger)

پیش بینی آینده ارز دیجیتال کیشو اینو

آینده ارز KISHU INU

علی‌رغم توجه بسیاری از رسانه‌ها به سلطه‌داران بازار، ارز کیشو به موفقیت چشمگیری دست‌یافته است. این توکن از ابتدای عرضه خود افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده و در عرض چند هفته شاهد رشد خیره‌کننده بیش از ۴۳۰۰٪ بود. این دستاورد موجب شد همچنان سرمایه‌گذاران جدیدی جذب این میم کوین شوند.

این توکن بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است؛ یعنی این پروژه از زیرساخت قوی شبکه بهره می‌برد. طبق گفته‌های برخی از تحلیلگران،این ارز توانسته یکی از شگفت‌انگیزترین رشدهای امسال را ثبت کند. همچنین آنها معتقدند که در نیمه دوم سال قیمت ارز KISHU به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۲۱۹۱ دلار می‌رسد.

براساس پیش‌بینی‌ها،  KISHU INU می‌تواند سال ۲۰۲۶ فوق‌العاده عمل کرده و رشد بی‌نظیری را ثبت کند. این رمزارز به‌عنوان یک میم کوین مصمم است تا وضعیت این دسته از توکن‌ها را به ارزهای پیشرفته و مبتکر تبدیل کند. همچنین با توجه به توسعه خدمات خود، نوید سرمایه‌گذاری سودآور در این Memcoin را می‌دهد.

ارز کیشو؛ کوچک اما با آرزوهای بزرگ

این رمزارز یکی از میم کوین‌های محبوب بازار کریپتوکارنسی است و از حریفان جدی دوج‌کوین و شیبا کوین محسوب می‌شود. در این دسته از ارزهای دیجیتال جوی هیجانی وجود دارد که کاربر را به سرمایه‌گذاری ترغیب می‌کند. اما همان‌طور که یک‌شبه می‌توانند شما را پول‌دار کنند، به همان سرعت می‌توانند سرمایه شما را نابود کنند. بهتر است زمان سرمایه‌گذاری کمی بیشتر روی ارز کیشو اینو تحقیق کنید. این رمزارز می‌تواند یک انتخاب برای ترید روزانه باشد، زیرا نوسانات بسیاری را در طول روز ثبت می‌کند.

در این مطلب KISHU را بررسی و سرویس‌ها و معایب آن را معرفی کردیم. با توجه به برنامه‌ها و نقشه راهی که از سوی این پروژه ارائه شده، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا می‌تواند اهداف خود را به انجام برساند یا نه. نوبت شماست که بگویید، این توکن می‌تواند تصور معامله‌گران نسبت به Memcoin را تغییر دهد؟ یا یک پروژه کلاهبرداری است؟ نظرات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۸

منبع
phemex
علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Peyman
Peyman
25 روز قبل

آماده پامپ رویایی باشید

محمد
محمد
4 ماه قبل

به امید شیبای هزار تومانی و بیبی دوج ۱ تومانی..

شهباز
شهباز
8 ماه قبل

#کیشو اینو
#گالا
#دوج ایلان مارس
#کاردانو
#پیت بول
#اپی ان اف تی
#گراف
#فلوکی
#بیبی دوج
#فگ
#هلو
#زلیکا
?????????

دکمه بازگشت به بالا