کیف پول

آموزش گام به گام استیک bnb (بایننس کوین) در تراست ولت

استیک ارز دیجیتال به معنای نگهداری از آن به جهت افزایش امنیت و پشتیبانی از شبکه بلاک چین است. علاوه بر این، استیک کردن می‌تواند یک راه درآمدزایی هم باشد. از کیف پول‌هایی که امکان استیکینگ یا استیک کردن را برای کاربران فراهم می‌کند، می‌توان به تراست ولت اشاره کرد. در ادامه، قصد داریم استیک bnb در تراست ولت را آموزش دهیم.

بایننس کوین چیست؟

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت بایننس به وجود آمد. بایننس کوین یک توکن ابزاری برای معامله گران است. این توکن امکان دریافت تخفیف از سایت بایننس برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها در بایننس اسمارت چین را فراهم می‌کند. در ابتدا ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن بایننس کوین به وجود آمد که ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن آن برای تأمین مالی جمعی به فروش رسید.

شرکت بایننس هر سه ماه یکبار درصدی از عرضه بایننس کوین را در پروسه توکن سوزی (token burning) از شبکه حذف می‌کند. پس، BNB یک دارایی برای کاهش تورم به حساب می‌آید. تا زمانی که بایننس کوین‌های سوخته شده به ۵۰ درصد عرضه اولیه برسد، سوزاندن ادامه پیدا می‌کند. بعد از آن سوزاندن متوقف می‌شود.لازم به ذکر است، صرافی بایننس کوین در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال است. بایننس کوین از نظر ارزش رتبه چهارم را در بین ارزهای دیجیتال دارد. این ارز را می‌توانید با بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و غیره مبادله کنید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با صرافی بایننس
بایننس کوین؛ چهارمین ارز دیجیتال برتر

بایننس کوین چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که گفتیم، برای دریافت تخفیف در از سایت بایننس کوین می‌توانید هزینه‌های معاملاتی خود را در بلاکچین بایننس با BNB پرداخت کنید. همچنین، بایننس کوین این امکان را به شما می‌دهد تا از آن به عنوان یک وثیقه برای دریافت وام یا سهام برای کسب پاداش یا همان استیک BNB در تراست ولت استفاده کنید. با دارا بودن بایننس کوین امکان سرمایه گذاری در رویدادهای بایننس لانچ پد هم خواهید داشت.

بایننس کوین روی بایننس چین و بایننس اسمارت چین منتشر شد. به همین دلیل، کارکرد آن نیز روی همین بلاکچین‌ها است. بایننس اسمارت چین یک بلاکچین قرارداد هوشمندی است که با ماشین مجازی اتریوم سازگاری دارد. این موضوع باعث می‌شود تا برنامه‌های غیرمتمرکز که با اتریوم کار می‌کنند، به راحتی روی بایننس اسمارت چین مهاجرت کنند.

ابزارهای اتریومی که با بایننس اسمارت چین کار می‌کنند شامل Truffle، Metamask و Remix می‌شود. یعنی توسعه دهندگان آشنا با ساخت بر روی اتریوم می‌توانند DAppهای خود را به بایننس اسمارت چین انتقال دهند. لازم به ذکر است، زیر ساخت‌هایی مانند Band Protocol و ChainLink در گذشته یکپارچه شدند.

بهترین کیف پول بایننس کوین روی گوشی‌های اندروید و آی او اس، تراست ولت است. تراست ولت امکان تعامل بایننس اسمارت چین را در مرورگر داخلی DApp برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر آن، امکان استفاده از بایننس کوین برای تجارت بایننس DEX را هم دارد. افراد زیادی از طریق خرید بایننس کوین (BNB) و استیک bnb در تراست ولت کسب درآمد می‌کنند.

آموزش استیکینگ بایننس کوین در تراست ولت

برای استیک bnb در تراست ولت ، باید BNB را در آدرس زنجیره بایننس خود داشته باشید. همچنین، شما باید جدیدترین نسخه یا Trust Wallet را داشته باشید که ۵.۱۹ برای iOS و ۱.۲۷.۱۸ برای Android است.

برای شرکت در استیکینگ حداقل یک BNB مورد نیاز است. هنگامی که BNB استیک شد، روی اعتبارسنجی که انتخاب کرده‌اید قفل می‌شود. پس از شروع باز کردن قفل، برداشتن BNB از اعتبارسنجی ۷ روز طول می‌کشد.

آموزش استیک کردن bnb

به منوی استیک BNB دسترسی پیدا کنید

روی More و سپس در منوی پاپ آپ، روی Stake ضربه بزنید. همچنین می‌توانید روی Stake Details و سپس روی Stake ضربه بزنید.

مراحل استیک bnb در تراست ولت

اعتبارسنجی را انتخاب کنید

برای مشاهده لیست اعتباردهنده‌های فعال، روی فلش ضربه بزنید. برای ادامه یکی را انتخاب کنید. اگر اعتبارسنج انتخابی غیرفعال شود، نمی‌توانید پاداش‌های استیک را دریافت کنید.

انتخاب اعتبار سنج برای استیک بایننس کوین

مقدار BNB را وارد کنید

مقدار BNB را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را تعیین کنید. روی Next ضربه بزنید.

تعیین میزان ارز برای استیک

تراکنش را ارسال کنید

در صفحه تایید، روی Send ضربه بزنید تا فرآیند استیک کامل شود. تراکنش سهام در لیست تراکنش نشان داده می‌شود.

ثبت تراکنش استیک

صفحه خود را به‌روز کنید تا نوار وضعیت Staking را ببینید. با ضربه زدن روی آن پنجره Stake Details باز می‌شود. تبریک می‌گوییم، شما اکنون موفق به استیکینگ bnb در تراست ولت شدید.

کسب سود از استیک کردن bnb

ویژگی‌های بایننس کوین

بایننس کوین دارای برخی ویژگی‌های مشترک با سایر رمزارزها است، اما ویژگی‌های منحصر به فردی هم دارد که باعث شده است تا توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. بسیاری از ویژگی‌های بایننس کوین زمانی که روی بلاکچین اتریوم بود، شبیه به ارز دیجیتال اتریوم بودند. اما بعد از مهاجرت این رمز، روی بلاکچین بایننس، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شد که در ادامه اشاره می‌کنیم.

کارمزد پایین برای تراکنش

در بایننس اسمارت چین هزینه‌های گس فی (Gas fee) یا همان کارمزد شبکه بسیار کمتر از دیگر چین‌ها است. تقریباً هزینه گس فی (سوخت شبکه) در بایننس اسمارت چین ۲۰ برابر کمتر از اتریوم است. همین افزایش کارمزد تراکنش در اتریوم باعث هزینه‌های جدی و اصطکاک برای کاربران DeFi شد. ولی با کاهش هزینه‌های بایننس کوین، افزایش مشارکت سرمایه گذاران و اقتصادهای مختلف شکل گرفت.

بایننس کوین؛ کارمزد پایین و سرعت بالا در تراکنش‌ها

عملکرد سریع و سرعت بالا

بایننس اسمارت چین مشابه با طرح‌های اثبات سهام برای اتریوم ۲.۰ از مکانیزم اجماع استفاده می‌کند. این موضوع به این معنا است که بایننس کوین به استخراج متکی نیست. از طرفی، این موضوع باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها نسبت به سایر چین‌ها می‌شود.

چین‌های متقاطع DeFi

یکی از قابلیت‌های بایننس چین و بایننس اسمارت چین، انجام تراکنش‌های زنجیره‌ای است. کاربران تراست ولت می‌توانند بین استانداردهای BEP2 و BEP20 توکن‌های کیف پول خود را جا به جا کنند. استاندارد BEP2 نسخه بایننس چین و استاندارد BEP20 نسخه بایننس اسمارت چین است.

پروتکل‌های زنجیره‌ای دیگری نیز در حال ساخت یا استقرار در بایننس اسمارت چین هستند. این موضوع، امکان جابه‌جایی دارایی‌های اتریوم را برای سرمایه گذاران DeFi اسمارت چین فراهم می‌کند. همچنین، شما امکان به اشتراک گذاری بایننس کوین را در تراست ولت دارید.

آیا با استیک بایننس کوین در تراست ولت می‌توان کسب درآمد کرد؟

استیک bnb در تراست ولت یک روش سرمایه‌گذاری و کسب سود است. اما باید توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو همواره با ریسک‌هایی همراه است و استیک بایننس کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل قبل از هر اقدامی به اندازه کافی در مورد آن تحقیق کنید و سعی کنید با تمام قوانین و محدودیت‌های آن آشنا شوید تا بتوانید از استیک بایننس کوین، به درآمد برسید.

آیا BNB را می‌توان در Trust Wallet استیک کرد؟

برای انجام این کار کافیست روی گزینه Stake کلیک کنید و مبلغی را که می خواهید وارد کنید. در مرحله بعد، می‌توانید اعتبارسنجی را انتخاب کنید که می‌خواهید توکن‌های خود را به او واگذار کنید.

آیا کیف پول Trust برای استیک bnb معتبر است؟

یکی از مزایای  Trust Wallet این است که کوین‌هایی در آن است که می‌توانید مستقیماً از خود پلتفرم شروع به استیک کنید و همچنین می‌توانید از مرورگر Trust Wallet برای قرار دادن کوین در یک صرافی غیرمتمرکز استفاده کنید.

آیا استیک بایننس کوین سودآور است؟

با توجه به اینکه APY کسب شده بسیار بالا است، قرار دادن BNB می‌تواند برای هولدرها بسیار سودآور باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
trustwallet
کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
157 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کوروش
کوروش
14 روز قبل

سلام ، من ۱و نیم bnb در ترایت والت استیک کردم ۱ bnb رو از استیک خارج کردم الان اون نیم bnb رو نمیتونم خارج کنم روشی برای خارج کردن هست ؟

ر رواقی
ر رواقی
11 روز قبل
پاسخ به  کوروش

سلام
هنگام آن استیکینگ BNB خود چه خطایی دریافت میکنید؟
آیا از داشتن مقدار کافی bnb در ولت خود جهت پرداخت کارمزد اطمینان دارید؟

یاسر
یاسر
1 ماه قبل

سلام الان دو روزه من به وسیله یک خارجی به یک پروژه پلتفرم غیر متمرکز معرفی شدم و به اندازه ۲۲ تتر سرمایه گذاری کردم و طبق گفته مدیرشون من در vip 1 هستم که در روز ۱.۱۴ تتر با من سود میده و موقع برداشت ۵۰ درصد کارمزد میگیرن یعنی من حساب کردم سود من در ماه میشه ۹۴۰ هزار تومن. و جالب اینجاست vip 2 و ۳ و ۴ تا ۶ سود بیشتر و سرمایه بیشتری می‌طلبه و طبق هر مرحله کارمز. کمتر پرداخت و سود بیشتری میگیری. اسم پروژه هم اینه .sma*******ject.
خواهشا راهنماییم کنید تا سرم کلاه نرت ممنون میشم

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  یاسر

سلام
یاسر جان تنها کمک ما به شما یک جمله است:
“چنین طرحهایی کلاهبرداری هستند و هرگز وعده سود و بازگشت سرمایه شما محقق نخواهد شد.”

علی دهقانی
علی دهقانی
1 ماه قبل

سلام دوستان من با کانال آشنا شدم که روزانه ۱۰پرصد سود میده که bnb اسمارت چین خریدم و با تنظیماتی که به من داد الان تو کیف پولم مبلغی به اسم اسمارت چین هست آیا راهی داره برداشتش کنم، که کلاهبرداری بوده

ابوذر محبتی
ابوذر محبتی
3 ماه قبل

خدا رو شکر که من امروز این پیام ها را دیده ام. فهمیدم که کلاهبرداری است..بازم هزار مرتبه شکر میکنم..این اقا به گفته خود ساکن یه کشور دیگه است ولی به نظرم دروغ میگوید و میخواهد کسی پیگیر پول خود نشود…من میخواهم با یه ترفند اطلاعات ایشان را به دست بیارم و به بقیه کمک کنم تا مال از دست رفته خود را پس بگیرند..سعی خود را میکنم که ادرسی شماره ای ازش بگیرم که متعلق به خودش باشه..

Xe
Xe
2 ماه قبل
پاسخ به  ابوذر محبتی

شرکت نکنید ۱۵۰ هزار تا هم عضو داره به صورت خودکار پیام میدن تو گروه میگن این خوبه یکی میگه من روزی ۵۰۰ دلار یکی بیشتر کمتر دایرکت هم پیام میدی جواب میدن یعنی یکجوری. وانمود کرده که نفهمه ادم . نمیدانم این همه ربات از کجا اورده

علی دهقانی
علی دهقانی
1 ماه قبل
پاسخ به  ابوذر محبتی

سلام دوست عزیز کل زندگیم رفته تو را خدا خبری شد بهم خبر بده ، یک عمر دعاتون میکنم

ابوذر محبتی
ابوذر محبتی
3 ماه قبل

سلام وقت بخیر ببخشید یه سوالی خیلی ذهن منو درگیر کرده و چند روزی است از طرف شخصی اطلاعات گرفتم درباره اسپانسر کوین یا ارز bnb که به گفته شخص میتوانم با خرید یک bnb و انتقال به کیف پول تراست ولت سود بسیاربالایی دریافت کنم…اگر ۲۰۰ دلار bnb خرید کنم و به تراست منقل کنم گزینه ای میاد برام که میتونم روزانه ۲۰ دلار سود دریافت کنم…( روزانه ۲۰ دلار)…ایا همچین چیزی امکان دارد…به گفته خودشان ۳ ماه در سال این سود را میدهد…که باز هم مبلغ زیادی است

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  ابوذر محبتی

سلام
خیر دوست عزیز کلاهبرداری است.
آیا شخصی را میشناسید که در ایران با خرید ۱ عدد BNB در تراست ولت خود روزانه ۲۰ دلار دریافت کرده باش!!؟ قطعا خیر و همین مساله دلیل اصلی برای عدم اعتماد به چنین طرح های کلاهبرداری است.

قاسم
قاسم
3 ماه قبل

دوستان مواظب باشید که کیف پول من هم خالی کردن همه داروندارم همه زندگیم تو روخدا مواظب باشید مثه من سرتون نیاد من پول خونه تو حسابم بود همه زنحمت چندین ساله ام

اصغر طلادار
اصغر طلادار
4 ماه قبل

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان جدیداً یک ربات تحت عنوان trust wallet در تلگرام فعالیت میکنه و با عنوان sponsor binance و دادن وعده دروغین که با سرمایه گذاری ارز bnb smart chain روزانه ۱۰ % سود دریافت میکنید شروع به فعالیت کرده که این دروغی بیش نیست و ایشان هکر هستند و با ترفندی تراست ولت و کیف پول شما رو با تنظیماتی که به شما میگه و انجام میدید به دست میگره و همه ارز دیجیتال bnb شما رو خالی میکنه

رضا نظری
رضا نظری
4 ماه قبل
پاسخ به  اصغر طلادار

سلام کیف پول منم خالی کرده کجا باید پیگیری کنم؟

مهران محسنی
مهران محسنی
3 ماه قبل
پاسخ به  رضا نظری

سلام دوستان این شخص کیف پول من را هم خالی کرده اگر کسی اطلاعاتی از این افراد داره لطفا به من هم پیام دهید من نزدیک ۲۵۰ میلیون کیف پولم رو با تشویق کردن به سرمایه گزاری خالی کردن ممنون میشم به من اطلاع دهید

بهنام یه کتی
بهنام یه کتی
3 ماه قبل
پاسخ به  رضا نظری

اداره امور رباتها

مجید
مجید
4 ماه قبل
پاسخ به  اصغر طلادار

به ادمین بی *** پیام دادم من بچه بیمار دارم و اینکه من پس اندازی که دارم خرج فرزندم میکنم.اگر مشکلی پیش بیاد من نابود میشم ونمیتونم خودمو ببخشم.*** میگه هیچ مشکلی براتون درست نمیشه و درامدتون بیشتر میشه و …
ممنون از راهنماییتون کم مونده بود تو دامشون بیوفتم.سپاس

Hadi
Hadi
4 ماه قبل
پاسخ به  اصغر طلادار

بله ایشون منم اد کردن یجوری حرف میزنند که تو یه ماه ۴۵۰۰دلار سود میده ولی من نذاشتم چون احساس میکنم کاسه ای زیر نمی کاسه ای است

سجاد
سجاد
3 ماه قبل
پاسخ به  اصغر طلادار

دمت گرم داداش خدا خیرت بده داشتم کیف پولمو شارژ میکردم که پیامها تو دیدم ممنونم

سهراب
سهراب
5 ماه قبل

وقت بخیر
چنو تا سوال
۱.سود ۱۰ درصد برای استیک سالیانس؟
۲.تو مدت ۱ سال پول بلوکه میشه؟
۳.و اینکه تا چه مدت سود تعلق میگیره؟ صحبت از ۱۰ درصد سود به مدت سه ماه در سال؟

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل
پاسخ به  سهراب

سلام و عرض ادب
پاسخ ۱: بله
پاسخ ۲: خیر شما میتوانید در هر زمان طرح استیکینگ را متوقث کنید. سود دریافتی تا زمان فعال بودن طرح، برای شما محاسبه میشود.
پاسخ ۳: سود به صورت دائم تا پایان استیکینگ برای شما محاسبه میشود. فرض کنید در یک طرح استیکینگ با سود سالیانه ۱۰ درصد شرکت کرده اید. اما پس از ۶ ماه قصد انصراف را دارید. در این صورت شما بر اساس قیمت لحظه ای ارز مربوطه از سود ۵ درصدی برخوردار میشود.

محمد صفائی
محمد صفائی
1 سال قبل

با سلام و عرض ادب

درسته که مدتی هست از تراست والت استفاده میکنم ولی از سود استیک آن اطلاعی ندارم خواستم بدانم آیا شما خودتان صلاح میدانید اقدام کنم. منظورم بیشتر اینکه میخواهم از تجربیات شما استفاده کنم.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  محمد صفائی

سلام
وقت شما به خیر
استیکینگ بک روش کسب درآمد از ارزهای خود در کیف پول است. اما برای انجام این کار حتما به موارد زیر توجه کنید:
۱- استیکینگ را با دید بلند مدت (۱ ساله) نگاه کنید. در غیر این صورت شاید برای شما سود چندانی نداشته باشد.
۲- برای استیک و آن استیک کردن دارایی خود باید کارمزد پرداخت کنید.
۳- سود استیکینگ بر اساس درصد apr به طور سالانه محاسبه میشود.
۴- اگر ولیدیتوری که برای استیکینگ انتخاب کرده اید به هر دلیلی از کار بیفتد باید ولیدیتور جدیدی استفاده کنید. در غیر این صورت سود شما محاسبه نمیشود.

بنابراین اگر قصد انجام استیکینگ را دارید، یشنهاد میکنیم موارد ذکر شده را درنظر بگیرید. استیکینگ برای کاربرانی که با بررسی جوانب به آن ورود میکنند امری سودده است و برای برخی دیگر ممکن است ضرر ده باشد. (یا حداقل سود نکنند).

سپاس از همراهی شما

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام استیک کردن برای ما ایرانی ها مشکلی نداره صرافی نمی تونه آدرس ارز ما رو مثل تتر ببنده

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام
وقت شما به خیر
در صورتی که برای استیکینگ ارزهای خود از کیف پول های غیر متمرکز مانند تراست ولت استفاده کنید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت و ما تاکنون گزارشی مبنی بر بلاک شدن دارایی در کیف‌پولهای غیرمتمرکز دریافت نکرده‌ایم.

سپاس از همراهی شما

مهاجر
مهاجر
1 سال قبل

درود بر شما
بعد از گذشت ۷ روز اگر بگذاریم تا هر زمان که بمونه باید سود بهش اضافه بشه درسته ؟ من نمیدونم چرا بعد ۳هفته اضافه نشده ، باید کاری انجام بدم ؟
ممنون از راهنماییتون

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  مهاجر

سلام
وقت شما بخیر
نحوه دریافت سود استیکینگ بستگی به ولیدیتور انتخابی شما دارد. اگر مدت زمان زیادی از استیکینگ شما سپری شده، بهتر است وضعیت فعال بودن ولیدور خود را بررسی کنید. در صورت غیرفعال بودن، شما باید ولیدیتور دیگری را انتخاب کنید.

سپاس از همراهی شما

مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام و عرض ادب
ببخشید من بعداز هفت روز ارز bnb رو ان استیک کردم ولی الان دو روزه در حالت pending هست ممنون میشم راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سلام
وقت به خیر
آیا در کیف پول شما مقدار کافی BNB جهت پرداخت کارمزد استیکینگ وجود دارد؟ لطفاً اگر از این توکن موجودی ندارید، کیف پول خود را شارژ کنید.

سپاس از همراهی شما

ناین استور
ناین استور
1 سال قبل
پاسخ به  مهدی

سلام من هم همین حالت برام پیش اومد تو موجودیت ۱/۲ بی آن بی داشتم و ۱/۰۲ را در حالت استیک قرار دادم الان دو روزه آن استیک پندینگ مونده ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  ناین استور

سلام
وقت شما به خیر
برای رفع حالت پندینگ لازم است حتما تراست ولت خود را به روز رسانی کرده و “هفت” روز برای نهایی شدن تراکنش منتظر بمانید. شما همچنین برای آن‌استیکینگ، به مقداری bnb در کیف پول خود برای پرداخت کارمزد نیاز دارید.

سپاس از همراهی شما

رضا
رضا
2 سال قبل

سلام
چرا درصد مشخصی برای استیک نیست، برای مثال تو تصویری که گذاشتین درصد ۲۴ هست ولی الان که تو تراست ولت نگا میکنم برای بایننس کوین ۱۱ درصد زده، علت این تغییر درصد چیه؟

فروزان زیبائی
فروزان زیبائی
2 سال قبل
پاسخ به  رضا

سلام
وقت به خیر

این درصد، نرخ بازگشت سود سالانه است که نسبت به ترافیک شبکه هر کوین یا بازار آن تغییر می‌کند. این نرخ به صورت میانگین و در لحظه ممکن است تغییر کند.

ممنون از همراهی شما

ابراهیم
ابراهیم
2 سال قبل

سلام، وقت بخیر
در صورتی که این پروژه کنسل بشه یا مشکلی براش پیش بیاد آیا فقط سود پرداختی غیر قابل پرداخت میشه یا ارز استیک شده هم غیر قابل بازگشت میشه ؟

با تشکر از وب سایت خوبتون

ر رواقی
ر رواقی
2 سال قبل
پاسخ به  ابراهیم

سلام
وقت به خیر
در استیکینگ فقط امکان غیرفعال شدن ولیدیتور وجود دارد که در این صورت فرایند سوددهی شما متوقف می‌شود. برای رفع این کار هم میتوانید ولیدیتور خود را تغییر و روند استیکینگ را از سر بگیرید. بنابراین در صورت بروز مشکل، تراست ولت با Redelegate امکان بازیابی ارز را برای کاربران خود فراهم کرده است. البته همچنین این کیف پول تذکر داده که تمامی مسئولیت استیکینگ ارز به عهده کاربران است و تراست ولت صرفاً به عنوان یک ابزار واسط عمل می‌کند. بنابراین بهتر است همیشه از ولیدیتورهای معتبر استفاده کنید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا