اخبار ارزهای دیجیتال

بنیاد Sui فروش پاداش استیکینگ قفل شده خود را در بایننس تکذیب کرد

بنیاد Sui که به دامپ توکن‌های SUI قفل شده، غیرقابل گردش و استیک شده در بایننس متهم شده است، این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph،‌ تیم سازنده شبکه Sui و توکن بومی SUI آن، ادعاهایی را مبنی بر باز کردن قفل پاداش استیکینگ SUI و “دامپ” آنها در صرافی رمزارزی بایننس رد کرده است.

بنیاد Sui در یک رشته توییت پنج قسمتی در تاریخ ۲۷ ژوئن این ادعا را رد کرد و گفت که هیچ یک از توکن‌های قفل شده یا غیرقابل گردش، از جمله پاداش استیکینگ SUI، فروخته نشده است:

بنیاد Sui هیچ بخشی از پاداش استیکینگ یا هیچ توکن دیگری از SUI قفل و استیک شده را در بایننس یا جای دیگری نفروخته است.

این بنیاد افزود:

تمام توکن‌هایی که به صورت داخلی تخصیص داده شده‌اند همچنان مشمول قوانین و مقررات مربوط به قفل و محدودیت‌های انتقال می‌باشند.

توییت سویی

Sui یک بلاک چین اثبات سهام غیرمتمرکز است. کاربران می‌توانند SUI‌های خود را به منظور شرکت در مکانیزم اثبات سهام این شبکه برای کسب توکن بیشتر، استیک کنند. هیچ مدت زمان حداقلی برای استیکینگ وجود ندارد.

بیانیه Sui در پاسخ به ادعاهای کارشناس کریپتویی با نام مستعار DeFiSquared در یک تاپیک توییتری منتشر شد. DeFiSquared در تاریخ ۲۷ ژوئن، بنیاد Sui را به “دامپ توکن‌های قفل شده، غیرقابل گردش و استیک شده SUI” در بایننس متهم کرده بود.

توییت دیفای اسکواد

در حالی که Sui ادعا کرده تراکنش‌های خاص مشمول یک “قفل قراردادی” هستند، اما این کاربر ناشناس گفته که توکن‌های SUI “هیچ محدودیتی” برای آنلاک کردن ندارند.

این کارشناس متمرکز بر دیفای (DeFi) می‌گوید که کیف پول بنیاد Sui به آدرس “0x341f” تعداد ۳/۱۲۵ میلیون از کل ۲۷ میلیون SUI مربوط به پاداش استیکینگ را به سه آدرس جداگانه منتقل کرده و این توکن‌ها سپس به بایننس فرستاده شدند.

توییت بعدی سویی

DeFiSquared ادعا کرده بود که این فرایند، پیش از آنکه بیشتر توکن‌ها به بایننس برسند، چندین بار رخ داده است:

اگرچه این توکن‌ها چندین بار تقسیم شده‌اند، اما مقصد بیشتر آنها در نهایت بایننس بوده است. این امر می‌تواند برای پنهان کردن فروش باشد، یا شاید به این دلیل است که توکن‌ها بین اعضای مختلف تیم تقسیم می‌شوند. اما به هر حال، بیشتر آنها در نهایت به بایننس می‌رسند.

این کاربر گفت که “فشار فروش به ظاهر نامتناهی SUI” در ماه می، توجه او را برانگیخته و این بنیاد هم نتوانسته بود نمودار انتشار جداگانه‌ای را از لانچ‌ پد بایننس منتشر کند، که به نظر او قانونی نیست. قابل ذکر است که او ادعا کرده بنیاد Sui حدود ۲۰ درصد از عرضه توکن SUI را به صورت ماهانه برای هولدرهای غیر پایه (کسانی که از Sui استفاده نمی‌کنند) افزایش می‌دهد. او اظهار کرد:

این از نرخ تورم بولیوار ونزوئلا در سال ۲۰۲۲ نیز بالاتر است.

به گفته Mysten Labs، خالقان بنیاد Sui، این بلاک چین را به گونه‌ای طراحی‌ کرده‌اند که به کاربران امکان انجام تراکنش‌های زیاد با کارمزد پایین را می‌دهد.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، مارکت کپ SUI در حال حاضر برابر با ۴۲۷/۷ میلیون دلار و تعداد توکن‌های در گردش حدود ۶۰۴ میلیون است. در زمان انتشار این خبر، SUI با قیمت ۰/۷ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

بنیاد Sui اعلام کرده که به زودی یک “پیش‌بینی دقیق” از برنامه انتشار توکن‌های خود منتشر خواهد کرد.

همچنین، با توجه به داشبورد توکنومیک Token Unlocks، تعداد ۶۱ میلیون توکن SUI (۴۳ میلیون دلار) برای بازگشایی در تاریخ ۳ ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا