مقالات ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج برای خرید ارز babydoge 2023

ارز دیجیتال بیبی دوج (babydoge) جزو یکی از معروف‌ترین میم کوین‌های بازار کریپتو است. این کوین به دلیل رشد سریعی که داشت مورد توجه تریدرها و فعالان بازار رمزارزها قرار گرفته است. ضمن اینکه طرفداری افراد معروفی مثل ایلان ماسک از این میم کوین می‌تواند تا حد زیادی روی آینده آن تأثیر داشته باشد. برای پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. خرید بیبی دوج به مقدار کم و برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت انتخابی عاقلانه و منطقی به نظر می‌رسد. اما از آنجایی که این ارز دیجیتال راه درازی تا یک دلاری شدن دارد، سرمایه‌گذاری بلندمدت روی آن کمی ریسک است. در ادامه این مقاله به پیش بینی ارزش این توکن و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. آیا احتمال انفجار قیمت بیبی دوج وجود دارد؟

نگاهی به بیبی دوج

این ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین بایننس است و روی زنجیره بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است. درست بر عکس میم کوین پپه که یک توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میم کوین PEPE نیز می‌توانید مقاله پپه چیست را مطالعه کنید.

babydoge برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و اکنون در راستای بهبود عملکرد دوج کوین و سبقت از آن فعالیت می‌کند. این ارز با میم کوین‌های دیگری مثل دوج کوین (DogeCoin)، دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)، فلوکی اینو (Floki Inu) و شیبا اینو (Shiba Inu) رقابت می‌کند. پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج زمانی امکان‌پذیر می‌شود که درباره جایگاه رقبای این توکن نیز اطلاعات خوبی وجود داشته باشد.

رود مپ میم کوین بیبی دوج

رود مپ یا نقشه راه به برنامه‌های مارکتینگ و اهداف بازاریابی این پروژه اختصاص دارد. در واقع اطلاعاتی درباره مسائل فنی، ارتقا فناوری، پیشرفت تکنولوژی و مواردی از این قبیل در رود مپ این توکن وجود ندارد. دلیل آن هم به ماهیت و میم کوین بودن آن بازمی‌گردد! برای پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج و کسب نتیجه‌ای قابل اطمینان، مراحل مختلف نقشه راه پروژه این توکن را بررسی خواهیم کرد.

احتمال انفجار قیمت بیبی دوج

مرحله اول

در این فاز تمرکز اصلی پروژه بر افزایش فعالیت‌های بازاریابی جهت ایجاد آگاهی و طراحی و لانچ وب‌سایت است. از دیگر برنامه‌های این مرحله می‌توان به پنج هزارتایی شدن اعضای کانال تلگرام پروژه، توسعه میم پروژه و در نهایت عرضه babydoge در بازار اشاره کرد.

مرحله دوم

مرحله دوم رود مپ این پروژه به افزایش فعالیت اینفلوئنسر مارکتینگ و اضافه شدن در صرافی گکو (coingecko) اختصاص دارد تا احتمال انفجار قیمت بیبی دوج رو قورت دهد. در این مرحله نام ارز در لیست رمزارزهای کوین مارکت کپ دیده می‌شود و اعضای کانال تلگرام آن نیز به ۲۵ هزار نفر می‌رسد. دیگر برنامه‌های موجود در این مرحله شامل مواردی مثل ۲۵ هزارتایی شدن هولدرها، کمک‌های داوطلبانه به شرکت‌ها، خیریه‌ها و انجمن‌های مختلف می‌شود.

مرحله سوم

در این گام تعداد هولدرها و اعضای کانال تلگرام پروژه به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین فعالیت‌های اینفلوئنسر مارکتینگ نیز به شکل گسترده‌تری انجام می‌شود. از دیگر برنامه‌های این مرحله نیز می‌توان به ساخت میم‌های متنوع‌تر، ایجاد کارت اعتباری بیبی دوج و اضافه شدن در صرافی CEX اشاره کرد.

مرحله چهارم

برای پیش بینی قیمت ارز babydoge برای با تمام مراحل نقشه راه این پروژه آشنا باشید. در مرحله چهارم تعداد هولدرهای این میم کوین به ۱۵۰ هزار نفر خواهد رسید و فعالیت‌های بازاریابی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین برنامه‌هایی مثل راه‌اندازی بیبی دوج سواپ، ارتقا سایت، راه‌اندازی کیف پول Paw و افزایش میم‌ها نیز در این مرحله قرار دارد.

مرحله پنجم

در مرحله پنجم قرار است تعداد هولدرها به ۳۰۰ هزار برسد و بازار NFT آن نیز راه‌اندازی شود. علاوه بر این برنامه‌های خیرخواهانه زیر نیز جزو برنامه‌های این مرحله است:

  • کمک به تسلا برای حفظ محیط زیست
  • اهدا ۲۵۰ هزار دلار به انجمن‌های خیریه
  • اهدا ۵۰۰ هزار دلار برای ساخت سرپناه سگ‌ها
  • کمک به ساخت سرپناه سگ‌های بی‌خانمان
پیش بینی آینده ارز دیجیتال بیبی دوج

تیم توسعه دهنده بیبی دوج

بنیان‌گذار اصلی این ارز دیجیتال فردی به نام کریستین کامپیسی (Christian Campisi) است. او فردی نیکوکار و خیرخواه است که فعالیت‌های زیادی در زمینه حمایت از محیط زیست و حیوانات داشته است. دو وب‌سایت Pawz.com و savelands.org سایت‌هایی هستند که کامپیسی آن‌ها را طراحی کرد تا بتواند فعالیت‌های نیکوکارانه خود را به ثمر برساند.

این رمزارز به عنوان یکی از بهترین میم کوین ها در بازار کریپتو شناخته می‌شود. اما درست مانند سایر رقبا اطلاعات دقیقی از تیم توسعه دهنده آن در دسترس نیست. در واقع این افراد به شکل کاملا ناشناس و به صورت آنلاین فعالیت‌های گسترش و توسعه پروژه را انجام می‌دهند.

تاریخچه قیمت ارز بیبی دوج

یکی دیگر از مواردی که به پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج کمک می‌کند، بررسی تاریخچه قیمتی آن است. این میم کوین در زمان انتشار ارزشی حدودا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ دلار داشته است. اما کمی بعد در تاریخ چهارم جولای سال ۲۰۲۱، قیمت این رمزارز دو برابر شد. زیرا افراد معروفی مثل لیل موک و ایلان ماسک دربار آن توییت زدند.

چیزی نگذشت که قیمت ارز دوباره سیر نزولی پیدا کرد و این بار ارزش ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴ دلار را تجربه کرد. البته در اکتبر همان سال طی یک روند صعودی امیدوارکننده توانست به بالاترین قیمت خود برسد و چیزی حدود شش برابر رشد کند. این عدد تا سال ۲۰۲۲ ثابت ماند و کمی بعد رشد ۱۳۰ درصدی هیجان‌انگیزی را تجربه کرد. اما در ماه می سال ۲۰۲۲ ارزش دوج کوین نیز مانند قیمت میم کوین ها و سایر رمزارزهای بازار کریپتو کاهش پیدا کرد.

تاریخچه قیمت بیبی دوج

بررسی رقبای ارز بیبی دوج

پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج تا حد زیادی به روند فعالیت رقبای این رمزارز بستگی دارد. به طور کلی میم کوین‌های دارایی‌های دیجیتالی هستند که با الهام گرفتن از میم‌های موجود در فضای مجازی متولد می‌شوند. برای اینکه نتیجه درستی از احتمال انفجار قیمت بیبی دوج داشته باشیم، باید رقبای اصلی آن که شامل رمزارزهایی مثل دوج کوین و شیبا اینو می‌شود را مورد بررسی قرار دهیم.

دوج کوین (DogeCoin)

دوج کوین به عنوان پدر این پروژه جوان شناخته می‌شود و یک ارز دیجیتال Peer to Peer و منبع باز است. بنیان‌گذاران این رمزارز بیلی مارکوس (Billy Markus) و جکسون پالمر (ackson Palmer) بودند و آن را برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر کردند. مقایسه دوج و بیبی دوج این اطلاعات را به ما می‌دهد:

  • بلاکچین: بیبی دوج مبتنی بر بلاکچین بایننس (BSC)، دوج کوین مبتنی بر بلاکچین غیرمتمرکز لایت کوین مشتق شده.
  • اعتبار: بیبی دوج فاقد کاربرد عملی و آینده‌ای مشخص، دوج کوین یکی از ده رمزارز برتر از نظر ارزش بازار است.
  • ارزش بازار: این عدد برای بیبی دوج ۱۴۲ میلیون دلار و برای دوج کوین هشت میلیارد دلار است.
  • سرمایه‌گذاری: بیبی دوج گزینه‌ای پرریسک برای سرمایه‌گذاری است و در مقابل دوج کوین گزینه‌ای مطمئن‌تر.
  • عرضه: دوج کوین عرضه‌ای نامحدود دارد و در مقابل بیبی دوج محدود است.
  • نوع: بیبی دوج توکن است و دوج کوین یک Coin است.

شیبا اینو (ShibaInu)

یکی دیگر از رقبای babydoge رمزارز شیبا اینو است. شیبا اینو در آگوست سال ۲۰۲۰ و توسط گروهی ناشناس تحت عنوان ریوشی (Ryoshi) راه‌اندازی شد. نام این ارز دیجیتال از یک سگ شکاری ژاپنی الهام گرفته شده است. شیبا اینو پیش از اینکه رقیب بیبی دوج باشد، به عنوان رقیب اصلی دوج کوین شناخته می‌شود و در رتبه دوم بهترین میم کوین‌ها قرار دارد.

قیمت میم کوین بیبی دوج

در مقایسه شیبا اینو و بیبی دوج به این اطلاعات برمی‌خوریم:

  • بلاکچین: بیبی دوج مبتنی بر بلاکچین بایننس (BSC) و شیبا اینو مبتنی بر بلاکچین اتریوم است.
  • ارزش بازار: ارزش بازار بیبی دوج ۱۴۲ میلیون دلار است و این عدد برای شیبا اینو به ۵٫۸ میلیارد دلار می‌رسد.
  • سرمایه‌گذاری: بیبی دوج گزینه‌ای پرریسک برای سرمایه‌گذاری است و در مقابل شیبا اینو گزینه‌ای ایمن‌تر برای سرمایه‌گذاری به‌نظر می‌سد.
  • اعتبار: عدم بهره‌مندی از تکنولوژی پشتیبانی و فناوری قوی در بیبی دوج که در مقابل آن بهره‌مندی بالا از تکنولوژی و بلاکچین معتبر اتریوم توسط شیبا اینو و امکان رشد آن به چشم می‌خورد.

پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج در سال‌های آینده

برای پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج عوامل فاندامنتال نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند. babydoge نیز مانند بسیاری از رمزارزهای دیگر از ویژگی‌هایی مثل استخر نقدینگی، توکن سوزی و موجودی کلی برخوردار است. در همین راستا خوب است بدانید که هزینه هر تراکنش در این شبکه ۱۰ درصد است. این ۱۰ درصد به شکل زیر تقسیم می‌شود:

  • ۵ درصد کارمزد برای دارندگان توکن به عنوان پاداش
  • ۲٫۵ درصد برای فروش بایننس کوین
  • ۲٫۵ درصد برای ورود به استخر نقدینگی BabyDoge/BNB در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ

این توکن خاصیت ضد تورمی دارد. علاوه بر این برخی از برنامه‌های این پروژه مثل NFT و صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ باعث شده تا جامعه کاربری این توکن افزایش پیدا کند.

بررسی احتمال انفجار قیمت بیبی دوج توسط کارشناسان

معمولا متخصصین و تحلیلگران حرفه‌ای این حوزه نظرات خود را به طور نسبی و احتمالی بیان می‌کنند. بر همین اساس بسیاری از این کارشناسان معتقدند که اگر روند نسبتا صعودی تا سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد؛ احتمالا قیمت این دارایی دیجیتال در سال آینده به ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۳۲ دلار خواهد رسید. آن‌ها باور دارند که گسترش جامعه کاربری این ارز باعث می‌شود در آینده در وضعیت مطلوب‌تری قرار بگیرد. به همین منظور ممکن است قیمت آن در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ نیز ارقام قابل توجهی را لمس کند. به عبارتی کارشناسان حرفه‌ای احتمال انفجار قیمت بیبی دوج در سال‌های آینده را جزو احتمالات قوی می‌دانند.

در نهایت آنچه حائز اهمیت است، عملکرد شما هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها است. تصمیم‌گیرنده نهایی شما هستید. به عبارتی پیش بینی قیمت ارز بیبی دوج در نهایت بر عهده خودتان است. باید تمام شواهد و اطلاعات و داده‌های موجود را بررسی کنید و سپس بر اساس آن‌ها تصمیم بگیرید. نظر شما درباره آینده قیمتی این رمزارز چیست؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۱۶

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
A$B
A$B
1 ماه قبل

یک انفجار در راه است سرمایه گذاری کنید.

A$B
A$B
1 ماه قبل

سلام دوستان سال ۲۰۲۴ برای بیبی دوج یک سال ۱۰۰۰ برابری خواهد بود که یک انفجار دربین میم کوین هاست.
سرمایه گذاری کنید حتی به مقدار کم اگه توان ریسک ندارید مطمئن باشید احتمال رشد خیییلی بیشتر از ضرر خواهد بود.

مسلم خیری
مسلم خیری
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید.بهترین زمان خرید بی بی دوج چه زمانیه.من میخوام خرید کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل
پاسخ به  مسلم خیری

سلام و عرض ادب
والکس هیچگونه پیشنهاد سرمایه گذاری و یا سیگنال سیگنال خرید و فروش ارائه نمیدهد.

محمد
محمد
7 ماه قبل

این نوع ارزها را باید به مقدار کم در سبد قرار دهیم و مطمئنا بیبی دوج و شیبا و حتی دوج کوین برای سرمایه‌گذاری گذاری بالای ۵ سال گزینه مناسبی هستند البته به مقدار کم که مطمئنا گزینه بهتر از آنها ماننده ای کش و بیت تورنت و… که امروز قیمت‌های ناچیزی دارند هم برای سرمایه‌گذاری عالی هستند

دکمه بازگشت به بالا