مقالات ارز دیجیتال

۵ روش کسب دوج کوین رایگان؛ از بازی کردن تا فالو در توییتر

بدون تردید مردم سراسر جهان به آرامی متوجه اهمیت ارزهای دیجیتال شده‌اند و روزانه افراد بیشتری به این قطار در حال حرکت می‌پیوندند. دوج کوین یک نمونه از ارزهایی‌ست که در یک سال گذشته هیاهویی زیادی را تجربه کرده و حمایت افراد مطرحی همچون ایلان ماسک موجب تشدید خرید دوج کوین و رشد سرسام‌آور بهای آن شده است. 

اما جدای از تبلیغات رسانه‌ای، Dogecoin به دلیل بهای اندک و عرضه نامحدود خود به گزینه‌ای ایده‌آل در سیستم‌های پرداخت خُرد و اعطای پاداش رمزارزی بدل شده است. به طوریکه اخیراً برخی پلتفرم‌ها با اهداف بازاریابی، به کاربران خود دوج کوین رایگان پاداش می‌دهند! در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های کسب دوج کوین رایگان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

دوج کوین چیست؟

دوج کوین یک ارز دیجیتال با نماد سگ شیبا اینو (برگرفته از یک میم معروف اینترنتی) است که در ۶ دسامبر ۲۰۱۳ به عنوان یک «میم کوین» توسط  بیلی مارکوس (Billy Markus) و جکسون پالمر (Jackson Palmer) متولد شد. اما برخلاف انتظار خالقین خود، به سرعت جامعه آنلاین DOGE توسعه یافت و در ژانویه ۲۰۱۴ ارزش بازار آن به ۶۰ میلیون دلار رسید! بهای اندک این کوین به همراه عرضه بالای آن، دوج را به پادشاه میم کوین های محبوب و گزینه‌ای ایده‌آل برای پرداخت‌های خُرد بدل کرد. همچنین حمایت‌های بی‌وقفه کارآفرین نام آشنای آمریکایی و مدیرعامل کمپانی تسلا، ایلان ماسک (Elon Musk)، در روند پذیرش این ارز از سوی شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف سراسر جهان تاثیر بسزایی داشته است. در کنار این، اخیراً از دوج به عنوان یک سیستم پاداش اینترنتی برای کاربران رسانه‌های اجتماعی و تولیدکنندگان محتوا هم استفاده می‌شود و کاربران می‌توانند در ازای انجام تسک‌هایی مشخص، Dogecoin رایگان پاداش بگیرند. در ادامه به بررسی روش‌های دریافت دوج کوین رایگان خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: دوج کوین چیست؟

چگونه می توانیم دوج کوین داشته باشیم؟

سکه فلزی دوج کوین

هرچند دوج کوین برای خرید در صرافی‌های مختلفی در دسترس عموم مردم قرار دارد، اما شما می‌توانید از سه روش زیر به صورت آنلاین Dogecoin به دست آورید:

استخراج دوج کوین

استخراج دوج کوین فرآیند اعتبارسنجی و تایید بلاک‌های بلاکچین با حل یک مسئله پیچیده ریاضی و افزودن آنها به شبکه دوج کوین است. با هر تراکنش تاییدشده، یک بلاک جدید به شبکه Dogecoin اضافه می‌شود و ماینرها به واسطه تایید و اعتبارسنجی بلاک‌ها پاداش دریافت می‌کنند. استخراج Dogecoin احتمالاً پرسودترین راه برای داشتن DOGE است. با این حال، راه‌اندازی سخت‌افزار ماینینگ مورد نظر، به دانش، مهارت و هزینه زیادی نیاز دارد. این چیزیست که احتمالا مورد نظر مخاطب ما در این مقاله نیست. 

سرمایه گذاری / معامله دوج کوین

خرید مستقیم دوج کوین با استفاده از ارز فیات در صرافی‌ها راهی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این ارز به امید فروش آن با قیمتی بالاتر در آینده است. امروزه Dogecoin را به راحتی می‌توان در بازار کریپتو معامله کرد. اما توجه داشته باشید که نوسانات این بازار  به شدت مخاطره‌آمیز بوده و در صورت نداشتن علم کافی، ممکن است ضررهای جبران ناپذیری را متحمل شوید.

استفاده از فاست ها

استفاده از اپلیکیشن‌های قانونی یا وب‌سایت‌هایی که پس از دستیابی به اهداف/نیازهای خود، به شما پاداش دوج کوین می‌دهند یکی دیگر از راه‌های کسب دوج کوین رایگان است.

به تعبیری فاست‌ (Faucet) را می‌توان به‌عنوان سایت‌های استخراج رایگان Dogecoin یا یک آلت کوین در نظر گرفت. زیرا شما می‌توانید بدون مشارکت فعال در فرآیند ماینینگ یا معامله، آن ارز را دریافت کنید.

کسب دوج کوین رایگان توسط فاست ها

دریافت دوج کوین به عنوان پاداش

فاست در زبان انگلیسی یعنی شیر آبی که چکه می‌کند که به عبارتی از آن می‌توان به معنای «درآمد قطره‌ای» یاد کرد. در حوزه کریپتو، فاست‌ها پلتفرم‌هایی هستند که به افراد در ازای انجام وظایفی از پیش تعیین شده، مقادیر اندکی رمزارز پاداش می‌دهد. نمونه‌هایی از این وظایف شامل: مشاهده تبلیغات، کلیک کردن روی پیوندها، تکمیل کپچا، تماشای ویدیوها و آزمون‌ها هستند. کاربران، این رمزارز رایگان را در کیف پول وب‌سایت مربوطه دریافت و پس از رسیدن به مقداری مشخص، می‌توانند آن را برداشت کنند. 

«به طور کلی یکی از اهداف فاست‌ها، افزایش علاقه مردم به کریپتو و تشویق به سرمایه‌گذاری در رمزارزها است».

برای کسب دوج کوین رایگان از طریق فاست، می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلفی استفاده کنید که برخی از آنها عبارتند از:

  •  doge faucet
  • Free Cash
  • Idle-Empire
  • Bybit Earn
  • ClaimFreeCoins

اگر مقوله دریافت ارزدیجیتال رایگان برای شما جالب است، حتما مقاله دریافت بیت کوین رایگان را بخوانید.

دوج فاست (doge faucet)

پلتفرم دوج فاست

این فاست، DOGE را از شرکای تجاری خود دریافت و سپس مقادیر اندکی از آن را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارد. در ادامه نحوه شروع کار با دوج کوین فاست آورده شده است:

  • به وب‌سایت doge faucet مراجعه کنید.
  • آدرس کیف پول دوج کوین خود را وارد و روی گزینه “Gimme Dogecoins” کلیک کنید.
  • پس از عضویت مقداری دوج دریافت خواهید کرد. با این حال، وب‌سایت زمانی آن را به کیف پول شما منتقل می‌کند که این مقدار به پنج DOGE برسد. توجه داشته باشید که شرکت‌کنندگان فقط هر سه ساعت یکبار می‌توانند دوج کوین بیشتری کسب کنند.

نکته: اگر می‌خواهید دوج کوین رایگان بیشتری دریافت کنید می‌توانید نظرسنجی‌ها را کامل و یا ویدیوهای تبلیغاتی را تماشا کنید.

فری کش (Free Cash)

پلتفرم فری کش

فری کش وب‌سایتی است که شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان را برای تبلیغ محصولات، برنامه‌ها و نظرسنجی‌های خود به هم متصل می‌کند. کاربران می‌توانند از میان تسک‌های مشخص شده که در بالای هر صفحه نمایان است، مانند تکمیل ۵ مرحله بازی طی ۲ روز یا دانلود یک برنامه، معادل ۴ دلار هدیه بگیرند و آن را با استفاده از PayPal، کارت‌های VISA و بسیاری گزینه‌ دیگر نقد کنند.

در حال حاضر این وبسایت با بیش از ۱۰۰ تبلیغ‌کننده همکاری دارد و کاربران آن قادرند با انجام کارهای ساده (دانلود برنامه‌های خاص یا پاسخ دادن به سوالات نظرسنجی) درآمد کسب کنند. (هر ۱۰۰۰ امتیاز معادل یک دلار). 

فری کش یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که گزینه‌های مختلفی را برای دریافت دوج کوین رایگان ارائه می‌دهد. اما چگونه می‌توانیم در فری کش DOGE دریافت کنیم؟

نحوه کسب دوج کوین رایگان در فری کش

  • ثبت نام: برای ثبت نام بر روی گزینه “Sign Up” در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک و در پنجره باز شده اطلاعات خود مانند نام کاربری، کلمه عبور و آدرس ایمیل را وارد کنید. برای دسترسی سریع‌تر می‌توانید اکانت Google یا Steam خود را با Freecash لینک کنید.
  • لاگین (Log in): وارد اکانت فری کش جدید خود شوید. اکنون می‌توانید از تمام ویژگی‌های آنلاین این پلتفرم لذت ببرید!
  • تسک‌های لازم را انجام دهید: در بالای صفحه اصلی، روی برگه “Earn” کلیک کنید. سپس تسک‌های روزانه خود را با شرکت در پیشنهادات مختلف، انجام مینی گیم‌ها و سایر فعالیت‌های ارائه شده فری کش انجام دهید.
  • از انجام تسک‌های خود لذت ببرید و دوج کوین رایگان دریافت کنید: پس از دریافت کوین‌های کافی، به تب “Cash Out” بروید. گزینه Dogecoin را پیدا کنید تا بتوانید مستقیماً کوین‌های Freecash خود را به DOGE تبدیل کنید.

سپس آدرس کیف پول و مقدار کوین‌هایی که باید به دوج تبدیل شوند را وارد کنید. شما می توانید هر بازی دوج کوین را هر زمان که به صورت آنلاین لیست شد، بازی کنید.

کسب دوج کوین رایگان در Idle-Empire

کسب دوج کوین رایگان در Idle-Empire

یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی که شما می‌توانید در ازای انجام کارهایی مشخص (تماشای ویدیو، انجام بازی و…)، دوج کوین رایگان دریافت کنید، Idle-Empire نام دارد. در این پلتفرم، DOGE مستقیماً به آدرس کیف پول شما ارسال خواهد شد. شما همچنین می‌توانید از آدرس کیف پول خود در یک صرافی ارز دیجیتال مانند والکس هم استفاده کنید. 

راه های مختلف کسب درآمد در Idle-Empire:

  • تماشای ویدیو: یکی از روش‌هایی که می‌توانید در Idle-Empire درآمد دلاری کسب کنید تماشای ویدیوهای تبلیغاتی است. شما به ازای هر ۳ تبلیغی که مشاهده کنید، ۹ امتیاز Hideout کسب خواهید کرد که معادل ۵۰ سکه Idle-Empire است.
  • نظرسنجی: نظرسنجی‌های Idle-Empire درست مانند آنچه از یک وب‌سایت نظرسنجی انتظار دارید کار می‌کند. وقتی روی یک نظرسنجی کلیک کنید، یک برگه جدید باز می‌شود. سپس از شما یک سری سوال می‌پرسد تا مشخص شود آیا در جمعیت هدف نظرسنجی قرار دارید یا خیر. سپس در صورت تکمیل آن چند امتیاز دریافت خواهید کرد.
  • زیرمجموعه گیری: یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد، دعوت از افراد برای پیوستن به این وب‌سایت است.  به این صورت که شما با ارسال لینک دعوت خود برای دیگران و عضویت آنها، مبلغی را بابت کمیسیون دریافت می‌کنید.

بای بیت ارن (Bybit Earn)

کسب دوج کوین رایگان در بای بیت ارن

در حال حاضر اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال امکان پس‌اندازی و کسب سود از رمزارزها را فراهم کرده‌اند. صرافی بای بیت نیز به عنوان یکی از صرافی‌های پیشتاز، خدماتی به نام Bybit Earn ارائه کرده است که به واسطه آن کاربران به وسیله پس انداز ارزهای دیجیتال، سود دریافت می‌کنند. سرویس Bybit Earn شامل سرویس‌های Savings، دارایی دوگانه (Dual Asset)، Shark Fin و لانچ‌پول می‌شود. البته تنها سرویس Savings مناسب کسب دوج کوین رایگان است که در ادامه مختصری در مورد آن توضیح می‌دهیم.

این سرویس دقیقا مانند هولد کردن ارز دیجیتال است. کاربران برای استفاده از آن، باید دارایی خود مانند دوج کوین را به کیف پول Bybit Savings منتقل کنند. این سرویس دو بازه زمانی ۳۰ و ۶۰ روزه را برای هولد رمزارزها در نظر گرفته است. پس از تعیین بازه زمانی مورد نظر، رمزارزهای کاربر فریز شده و بعد از اتمام دوره، رمزارزها به علاوه سود به کاربر تحویل داده می‌شود.

کلایم فری کوین (ClaimFreeCoins)

کسب دوج کوین رایگان در سایت کلایم فری کوین

سایت ClaimFreeCoins لیست کاملی از ارزهای دیجیتال را برای فاست کردن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال در این سایت، ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین، ترون، سولانا، بیت کوین کش، اتریوم و غیره برای فاست کردن در دسترس هستند. در این سایت، هر دقیقه به کاربران ۰.۰۱۳۰ دوج تعلق می‌گیرد که با محدودیت ۸۵ بار دریافت در روز همراه است. در واقع کاربران از طریق این سایت، در روز ۱.۱۰۵ دوج دریافت می‌کنند.

برای کسب دوج کوین رایگان در ClaimFreeCoins، نیاز است یک ایمیل faucetpay وارد کنید. برای ساخت این ایمیل باید در سایت faucetpay ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد کنید. مراحل ثبت نام بسیار ساده است. برای این کار، نام کاربری، ایمیل با پسوند pants.com و رمز عبور را تعیین کرده و دکمه Create Account را می‌زنید. بعد از ساخت اکانت در سایت faucetpay، دوج کوین‌هایی که دریافت می‌کنید به اکانت فاست پی شما واریز شده و در این سایت می‌توانید برای برداشت آنها اقدام کنید.

کسب دوج کوین رایگان با بازی‌های P2E

بعد از رونق گرفتن بازی‌های P2E، کاربران زیادی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان مشغول انجام این بازی‌ها شدند. علاقه‌مندان به دوج کوین نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همواره به دنبال بازی‌هایی هستند که به واسطه آنها بتوانند به کسب دوج کوین رایگان بپردازند. توسعه‌دهندگان بازی‌های بلاکچینی نیز با توجه به نیاز این کاربران، به ساخت بازی‌های P2E برای این دسته از کاربران پراخته‌اند. یکی از معتبرترین بازی‌ها که می‌تواند برای دریافت دوج کوین رایگان عالی باشد، بازی RollerCoin است.

کسب دوج کوین رایگان با بازی رولرکوین

بازی RollerCoin یک بازی شبیه‌سازی استخراج کریپتو است که به بازیکنان اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال استخراج کرده و امپراتوری‌ مینینگ خود را بسازند. این بازی در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و در بین علاقه‌مندان به کریپتو و گیمرها محبوبیت پیدا کرد. در بازی، شما به عنوان یک ماینر کریپتو با راه‌اندازی اولیه و منابع محدود شروع می‌کنید. هدف شما این است که عملیات استخراج خود را گسترش دهید، نرخ هش (قدرت محاسباتی) خود را افزایش دهید و ارز دیجیتال بیشتری مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین به دست آورید. در این بازی، بازیکنان با انجام مینی گیم‌هایی امتیازاتی به دست می‌آورند که به واسطه آنها می‌توانند قدرت استخراج خود را افزایش دهند.

برای شروع بازی کافی است از طریق ایمیل خود در سایت ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام وارد محیط بازی می‌شوید و با انجام مینی گیم‌ها و کسب امتیاز، به ارتقای وسایل ماینینگ می‌پردازید. در سمت راست بالای محیط بازی، آیکون کیف پول قرار دارد. با کلیک بر روی این آیکون و وارد کردن آدرس کیف پول دوج خود، می‌توانید دوج کوین‌های استخراج شده را برداشت کنید. در کل بازی RollerCoin، یکی از بهترین راه‌ها برای کسب دوج کوین رایگان همراه با سرگرمی است.

کسب دوج کوین رایگان با ایردراپ

ایردراپ یکی از جذاب‌ترین راه‌های دریافت ارزهای دیجیتال رایگان است. این موضوع آنچنان جذاب شده است که افرادی تحت نام ایردراپ هانتر در حال رصد و بررسی پروژه‌های مختلف برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان هستند. بر خلاف عقیده عموم، کسب دوج کوین رایگان از طریق ایردراپ هنوز هم امکان پذیر است. البته باید یادآوری کنیم که این ایردراپ‌ها از طریق پروژه Dogecoin اهدا نمی‌شود، بلکه سایر پلتفرم‌ها برای جذب کاربران جدید این ارز دیجیتال را به عنوان پاداش ایردراپ می‌کنند.

صرافی‌ها از بهترین پلتفرم‌ها هستند که به ایردراپ دوج کوین می‌پردازند. کاربران به واسطه ثبت نام، احراز هویت، انجام معامله یا واریز ارز دیجیتال به صرافی، شامل ایردراپ این پلتفرم‌ها می‌شوند. به عنوان مثال صرافی بایننس در سال ۲۰۲۱ کمپین ایردراپ دوج کوین را راه‌اندازی کرد. این صرافی به واسطه خرید رمزارز به وسیله کارت‌های اعتباری، ۵۰ دلار دوج کوین به کاربران اهدا می‌کرد. در حال حاضر صرافی Crypto.com کمپین ایردراپ Dogecoin را آغاز کرده که به کاربرانی که مراحل KYC را تکمیل کنند، ۱۰۰ دلار کوین دوج اهدا می‌کند. به دلیل محدود بودن زمان این کمپین‌ها، کابران برای اطلاع از اینگونه ایردراپ‌ها، باید اخبار صرافی‌های مختلف را پیگیری کنند تا بتوانند از این روش دریافت دوج کوین رایگان بهره ببرند.

کسب دوج کوین رایگان از طریق ردیت

ردیت و کسب دوج کوین رایگان

ردیت (Reddit) یکی از مراکز اصلی خبر دنیاست که تقریبا منشا هر خبر یا شایعه‌ای به آن بر می‌گردد.  کاربران در این پلتفرم می‌توانند در مورد هر موضوعی به بحث و گفتگو بپردازند. بنابراین فرقی ندارد که شما به چه موضوعی علاقه‌مندید؛ ردیت بهترین مکان برای تبادل نظر است. اگر شما کسی را در انجمن ردیت راهنمایی کنید، می‌توانید به صورت آنلاین دوج کوین دریافت کنید. شما همچنین با اشتراک‌گذاری پست‌های مفید، می‌توانید شانس خود را برای دریافت پاداش افزایش دهید.

کاربران ردیت از طریق یک ربات این پاداش را دریافت می‌کنند. در ادامه دستورالعمل استفاده از این ربات آمده است:

  • مطلب جالبی را در انجمن Dogecoin ردیت ارسال کنید.
  • سپس منتظر دریافت پاداش باشید. دستور پاداش با فرمت: «نام ارز» «مقدار ارز» u/sodogetip است. برای مثال، ممکن است پیامی به این شکل دریافت کنید: 

u/sodogetip 50 doge verify

  • برای برداشت DOGE خود، باید ثبت نام و سپس آدرس ایمیل خود را تایید کنید.
  • برای ثبت نام، یک پیام آماده را به ربات ارسال کنید. سپس در صندوق ورودی خود پیامی مبنی بر ثبت‌نام دریافت خواهید کرد. همچنین، شما یک آدرس سپرده‌گذاری دریافت می‌کنید که در آن می توانید DOGE را برای پاداش دیگران ارسال کنید.
  • در مرحله بعد، آدرس ایمیل خود را با ارسال یک پیام خصوصی برای ربات ثبت و منتظر پاسخ تایید آن بمانید.
تایید ایمیل در ردیت
  • کد تایید ارسال شده به ایمیل خود را برای ربات ارسال کنید.
  • اکنون می‌توانید دوجی را که به عنوان پاداش دریافت کرده‌اید برداشت کنید. برای این کار، یک پیام دیگر به ربات ارسال کنید.
  • در قسمت پیام، عبارت [آدرس کیف پول] +withdraw 30 doge را تایپ کنید.
  • ربات باید برداشت را تایید کند. بنابراین کدی  را به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند. DOGE پاداش داده شده چند دقیقه بعد به کیف پول شما واریز می‌شود.

دریافت دوج کوین به عنوان هدیه

کسب دوج کوین رایگان و توییتر

هدایا، روش دیگری برای کسب دوج کوین رایگان هستند. معمولاً این هدایا رمزارزی را در توییتر خواهید یافت. برای این کار کافیست عبارت “dogecoin giveaways” را در قسمت جستجوی توییتر تایپ کنید.

توجه داشته باشید که این هدایا از کاربران می‌خواهند چندین کار مانند ریتوییت و فالو کردن یک اکانت را انجام دهند. علاوه بر این، صرافی‌ها ممکن است از شما بخواهند حسابی را در پلتفرمشان ثبت یا اپلیکیشن آنها را دانلود کنید.

معمولاً اهداکنندگان هدایا افراد را به صورت تصادفی انتخاب می‌کنند. بنابراین، هیچ تضمینی وجود ندارد که شما حتماً دوج کوین رایگان دریافت کنید. همچنین قبل از مشارکت در اینگونه طرح‌ها، از قانونی بودن هدیه اطمینان کسب کنید.

مراقب کلاهبرداران این حوزه باشید

تحقیق برای کسب دوج کوین رایگان

هرچند از نظر بسیاری از مردم رمزارزها در آینده جایگزین سیستم پولی سنتی می‌شوند، اما تحقق آن ممکن است آنطور که برخی تصور می‌کنند آسان نباشد. در میان رمزارزها، Dogecoin که در ابتدا بدون یک نقشه مشخص معرفی شد، در کمال تعجب طرفداران زیادی پیدا کرد و اکنون به یک ارز در حال رشد و محبوب بدل شده است. این محبوبیت باعث شده افراد زیادی به خرید DOGE روی بیاورند. اما یکی از روش‌های داشتن این ارز، کسب دوج کوین رایگان است که  در این مقاله برخی روش‌های آن را به شما عزیزان معرفی کردیم. 

در پایان پیشنهاد می‌کنیم هنگام استفاده از پلتفرم‌های فاست و اعطای پاداش، بررسی‌های لازم درخصوص اعتبار و صحت وب‌سایت مورد نظر را به دقت انجام دهید. فراموش نکنید که امروزه برخی فاست‌های کلاهبرداری هم با هدف سوءاستفاده از کاربران کم تجربه وجود دارند.

بهترین وب‌سایت‌های قانونی برای کسب دوج کوین رایگان کدامند؟

امروزه وسایت‌های مختلفی برای دریافت دوج کوین رایگان وجود دارد که برخی از آنها  عبارتند از:،Free Cash، Idle-Empire، EarnCryptoوdoge faucet  

چگونه می توانیم دوج کوین رایگان دریافت کنیم؟

شما دوج کوین رایگان را می‌توانید از طریق انجام تسک‌های مختلف مانند مینی گیم‌ها، تماشای ویدیوی تبلیغاتی و … در وب‌سایت‌های فاست و انجمن‌های ردیت دریافت کنید.

آیا استخراج دوج کوین رایگان است؟

این بستگی به درک شما از مفهوم استخراج دارد. اگر به دنبال راه‌اندازی فارم واقعی برای استخراج DOGE هستید، این کار مستلزم هزینه (چند  هزار دلار) و بهره‌مندی از دانش ابتدایی این کار است. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

کارشناس ارشد الکترونیک، علاقه‌مند به مباحث حوزه تکنولوژی، ارز دیجیتال و عاشق نوشتن هستم. اینجا قصد دارم اطلاعاتی که در حوزه بلاکچین و رمزارزها کسب کرده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا