متاورس

آموزش بازی Lords of Light؛ با بازی متاورسی اربابان نور آشنا شوید

می‌توان گفت در دنیای کنونی بازی‌های ویدئویی قدیمی در حال کمرنگ شدن هستند و به جای آن‌ها نوبت به بهترین بازی‌های متاورس و مواردی رسیده که بر بستر بلاک‌چین فعالیت دارند. اگر شما نیز با دنیای متاورس آشنا باشید، شاید نام برخی از این بازی‌ها را شنیده و یا آن‌ها را تجربه کرده باشید. یکی از برجسته‌ترین بازی‌های متاورسی را هم می‌توان بازی Lords of Light یا اربابان نور دانست که این روزها بازیکنان زیادی در انتظار تجربه آن هستند.

شما به وسیله این بازی می‌توانید به سرمایه‌گذاری و کسب درآمد نیز مشغول شوید. قصد داریم در ادامه این مقاله از والکس اطلاعاتی در خصوص شرکت سازنده و شیوه کسب امتیاز در این بازی بلاکچینی جذاب به شما ارائه دهیم؛ همراه ما باشید.

شرکت سازنده بازی Lords of Light

رینی (Rainy) نام شرکتی است که ساخت بازی Lords of Light را به عهده دارد. تیم سازنده این بازی تا به حال در ساخت بازی‌های زیادی چه در دنیای متاورس و چه خارج از آن سهیم بوده است. با این حال و به نقل از بسیاری از اعضای این تیم، ساخت بازی Lords of Light تا حد زیادی به نسبت دیگر بازی‌های موجود در متاورس متفاوت بوده. این بازی آن‌ها را با چالش‌هایی مواجه کرده است و تا این لحظه از عهده آن‌ها بر آمده‌اند.

بازی‌های متاورسی

تنها چند ماه تا انتشار بازی Lords of Light باقی مانده است. شرکت رینی توانسته تبلیغات خوبی را در این خصوص داشته باشد و تقریبا از یک سال قبل در وب‌سایت خود به معرفی این بازی بپردازد. آن‌ها مقالاتی را پیرامون چگونگی تجربه این بازی و کاراکترهای آن در دسترس قرار داده‌اند و تا این لحظه نیز به وعده‌های خود عمل کرده‌اند. برنامه‌هایی برای اربابان نور در آینده مانند خرید زمین در متاورس وجود دارد که در این مقاله نیز به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

سناریوی بازی Lords of Light

ابتدا باید گفت که نام محیط بازی Lords of Light، رینی‌ورس (Rainiverse) است که از ترکیب نام‌ شرکت رینی و متاورس می‌آید. شما در این محیط قادر به دیدن قهرمانان، موجودات اساطیری و کاراکترهای دیگری هستید و حتی می‌توانید برخی از آن‌ها را انتخاب نمایید. شیوه این بازی نیز به صورت بازی‌های کارتی دیگر است؛ با این تفاوت که NFT در آن نقش زیادی دارد. کاربرد NFT در متاورس از جذاب‌ترین بخش‌های این بازار است.

به منظور یادگیری آموزش بازی Lords of Light و تجربه بیشتر شما باید با دیگر افراد از سر تا سر جهان به رقابت بپردازید و با شکست آن‌ها، امتیازاتی را از آن خود کنید. در واقع شما می‌توانید از کارت‌ها و آیتم‌هایی که در اختیار دارید، با هوش خود و در راستای شکست دشمن بهره ببرید. شرکت رینی برای طراحی کاراکترهای این بازی نیز تلاش‌های فراوانی داشته است. هرکدام از این شخصیت‌ها ظاهر و ویژگی‌های خاص خود را دارند که می‌توانند برای امور مختلفی در نبردهای شما به کار گرفته شوند.

قوانین بازی اربابان نور

آمار کاربران بازی Lords of Light

با توجه به این که نسخه اصلی بازی Lords of Light هنوز در دسترس قرار ندارد، بدیهی است که نمی‌توان اطلاعاتی را در مورد کاربران این بازی دریافت کرد. با شروع تجربه این بازی و انتشار آن طی ماه‌های آینده، بی‌شک سازندگان نیز دست به کار می‌شوند و چنین اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. البته آن طور که از بازی‌های کارت محور انتظار دارید، Lords of Light با توجه به موضوعاتی مانند استفاده از توکن NFT در آن می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین‌ها در این حوزه تبدیل شود.

آینده بازی اربابان نور

یکی از نکات جذاب در مورد بازی Lords of Light، انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای آن است. سازندگان تا به حال پشتیبانی عالی خود را از این بازی نشان داده و اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی‌هایی برای آن منتشر خواهد شد. طبیعی است که این بازی در ابتدای مسیر خود مشکلاتی را نیز داشته باشد و از این رو، توسعه‌دهندگان به دنبال رفع آن‌ها خواهند بود. آن‌ها تاکنون اطلاعاتی در مورد این به‌روزرسانی‌ها را در اختیار کاربران قرار داده‌اند که شامل رفع برخی از باگ‌ها، تغییر برخی المان‌ها در محیط بازی و افزایش سرعت گیم‌پلی آن بوده است.

البته باز قابل ذکر است که نسخه اصلی خود این بازی کریپتویی هنوز در دسترس قرار نگرفته و کاربران فعلا می‌توانند نسخه‌های دمو آن را جهت آشنایی بیشتر تجربه کنند. طبق گفته سازندگان، نسخه اصلی این بازی قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی قابل تجربه باشد. همزمان با آن نیز به‌روزرسانی‌هایی در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا لذت تجربه این بازی را دوچندان کرده باشند.

همه چیز در مورد آغاز فعالیت در اربابان نور

در منوی بازی Lords of Light می‌توانید بخش‌های مختلفی شامل تنظیمات، تماشای امتیازات و رکوردها، پاداش‌ها و یا حالت‌های تجربه را بررسی کنید. در بخش اصلی این بازی، شما به صورت روزانه این اجازه را دارید که با استفاده از اینترنت و رقابت با دیگر مبارزان از سرتاسر جهان، امتیازاتی را از آن خود کنید. همان‌طور که گفته شد، در این خصوص باید از کارت‌ها استفاده کنید. ظاهر هر یک از قهرمانان این بازی روی کارت‌ها درج شده است تا بازیکنان در این خصوص اشتباه نکنند. البته که هر یک از این کارت‌ها نیز رنگ مخصوص به خود را دارند.

منوی بازی اربابان نور

این بازی به لحاظ ساختار با بازی‌های دیگر متاورس مانند Axie Infinity مقایسه می‌شود که البته تفاوت‌های آشکاری نیز میان آن‌ها وجود دارد. جامعه‌ای در این بازی در حال به وجود آمدن است که شما می‌توانید در رشد آن نقش داشته باشید. با توجه به ارزشی که در این جامعه و اکوسیستم آن به وجود می‌آورید، می‌توانید توکن‌هایی را از آن خود کنید. به هر حال این هم می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد در بازار کریپتو باشد.

در این بازی می‌توانید بیشتر از پنجاه کارت را مشاهده کرده و از آن‌ها استفاده کنید. البته استفاده از بسیاری از این کارت‌ها در همان ابتدای بازی نشدنی است و به مرور برایتان قفل هر مرحله باز خواهد شد. بنابراین امتیازی با نام XP در بازی به چشم می‌خورد که با بالا رفتن آن، سطح شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کارت‌های متنوع در بازی

بسته‌های این کارت در حالت اصلی بازی Lords of Light میان دو بازیکن تقسیم می‌شود و برد در این حالت نیز به هوش و البته شانس بالای هر یک بستگی خواهد داشت. شایان ذکر است که برخی از بسته‌ها و کارت‌های این بازی به صورت پولی در دسترس قرار دارند. این بدان معنا است که برای در اختیار داشتن آن‌ها باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید که برخی از گیمرها برای کسب تجربه کامل بازی این هزینه را قبول می‌کنند. سازندگان در واقع با پیاده‌سازی این ایده به دنبال به سود رسیدن خود نیز بوده‌اند.

نحوه کسب امتیازات و پاداش‌ها در بازی Lords of Light

به نقل از تیم سازنده، توکن‌های مربوط به بازی Lords of Light با نام Photon در دسترس قرار خواهد گرفت. این بدان معنا است که با برتری در هر یک از مسابقات گفته شده به صورت کارت محور و نیز شرکت در برخی از چالش‌ها به صورت روزانه و هفتگی، بسته به تلاش خودتان می‌توانید به دریافت این توکن اقدام کنید. شما قادر هستید تا این توکن را از روش‌هایی که در ادامه می‌گوییم، به دست آورید:

  • پیروزی در نبردهای رتبه‌بندی شده
  • تکمیل مأموریت‌ها و چالش‌های روزانه
  • برنده شدن در مسابقاتی که بازی تعیین می‌کند
  • اجاره کارت‌های سطوح بالا به دیگر کاربران

همان‌طور که می‌بینید، شیوه‌های متفاوتی برای دریافت ارز Photon در بازی Lords of Light وجود دارد و می‌توانید با توجه به دیدی که دارید به سراغ آن‌ها بروید. با این حال، توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که این شیوه‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و در آینده نیز موارد دیگری به این لیست اضافه خواهد شد.

ارز آینده‌دار فوتون

همچنین جالب است بدانید که تنها مورد قابل پرداخت در این بازی، ارز گفته شده نیست. در واقع سکه‌هایی نیز در این بازی به چشم می‌خورند که شاید با کاربرد آن‌ها آشنایی نداشته باشید. از این سکه‌ها می‌توانید به منظور خرید برخی از آیتم‌ها که در نبردها یاری‌رسانتان هستند، استفاده نمایید. همچنین برخی از کارت‌ها قابلیت ارتقا و قدرتمند‌تر شدن را دارند که انجام این کار در بخش فروشگاه بازی و به وسیله همین سکه‌ها صورت خواهد گرفت. نکته جذاب در مورد ارز گفته شده هم این است که کاملا قابل ترید و خرید و فروش خواهد بود.

قوانین بازی Lords of Light

از طریق وب‌سایت این بازی (https://www.raini.io/the-lords-of-light) می‌توانید نسبت به خرید برخی دیگر از آیتم‌ها و باندل‌های بازی Lords of Light اقدام کنید. خرید این پک‌ها با سرعت بالایی انجام می‌شود و نکته‌ای که باید دقت داشته باشید، اقدام به ثبت‌نام در این سایت قبل از هر کاری است.

با توجه به قدرتی که هر یک از کارت‌ها و آیتم‌های موجود در این بازی دارند، می‌توانید از آن‌ها برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. گاهی در حال باختن هستید و نیاز به رو کردن کارت‌های قوی دارید. در دیگر اشکال، شاید به این دسته از کارت‌ها نیازی نباشد و کارتان با کارت‌های معمولی نیز گره نخورد. به گفته تیم سازنده، NFTها هم نقش مهمی در این بازی دارند و می‌توانید خرید و فروش آن‌ها را در محیط آن در دستور کار قرار دهید.

Lords of Light؛ تجربه‌ای متفاوت از متاورس

در این مقاله، تلاش ما بر این بود که به توضیح در مورد بازی Lords of Light بپردازیم و ببینیم شرایط برای شروع و ادامه دادن آن به چه صورت است. بازی متاورسی اربابان نور هم یکی از گزینه‌های دیگر متاورسی است که امکان کسب درآمد از طریق آن وجود دارد.

اگر شما نکته دیگری درباره این بازی دارید حتما برای ما بنویسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا