اخبار شیبا اینو

گس توکن شیباریوم با نماد BONE در یک صرافی دیگر هم لیست شد

قیمت Bone صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) رشد کرده، و این میم کوین در یک صرافی دیگر نیز لیست شده است.

به گزارش والکس و به نقل از u.today، صرافی آن/آف رمپ Guardarian اعلام کرده که میم توکن Bone ShibaSwap (BONE) را در پلتفرم خود لیست کرده است تا با ارزهای فیات به راحتی قابل خرید باشد.

افزایش پذیرش BONE

BONE توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز (DEX) رسمی پروتکل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) برای شیبا اینو (Shiba Inu) – شیبا سواپ است و همچنین برای پرداخت گس فی در شیباریوم استفاده می‌شود. در حال حاضر، جامعه منتظر راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم است و از مارس سال ۲۰۲۱ تا‌کنون، تست‌ نت آن با نام Puppynet فعال بوده است.

به گزارش Puppyscan، تعداد تراکنش‌ها به مجموع ۲۵،۱۴۱،۴۷۸ رسیده است. فعلا این فقط یک تست‌ نت بوده، اما هنگامی که شبکه اصلی راه‌اندازی شود، همه این تراکنش‌ها با BONE پرداخت خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که توسط توسعه‌دهنده اصلی SHIB و شیباریوم با نام شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) به اشتراک گذاشته شده، این گس فی‌ها برای سوزاندن توکن اصلی اکوسیستم یعنی SHIB نیز استفاده خواهد شد. بخشی از کارمزد تراکنش‌ها برای توسعه‌دهندگان محفوظ خواهد ماند و بخشی به SHIB تبدیل و به کیف پول‌های مرده منتقل خواهد شد.

قیمت BONE تا‌کنون با افزایش کمتر از ۱ درصدی روبرو بوده، اما به نظر نمی‌رسد این رشد با لیست شدن آن در Guardarian مرتبط باشد.

با هر لیستینگ جدید، Bone بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد و کاربرد بیشتری در جامعه SHIB دریافت می‌کند. در تاریخ ۱۳ ژوئن، صرافی استرالیایی CoinSpot اعلام کرد که BONE را به پلتفرم خود اضافه کرده است. چند روز قبل نیز پلتفرم دیگری از استرالیا با نام SwyftX پشتیبانی خود را از BONE اعلام کرد.

توییت صرافی

اخبار توکن سوزی SHIB، ریزش قیمت

به نظر می‌رسد که سوزاندن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته خوب پیش نرفته است. پلتفرم ردیابی Shibburn اعلام کرده که در این بازه زمانی، نرخ توکن سوزی به میزان ۳۸/۵۲٪ کاهش یافته است.

در مقایسه با ۱۰۱،۰۰۰،۰۰۰ SHIB که یک روز قبل به کیف پول‌های مرده فرستاده شده بود، این رقم امروز به ۶۴،۱۲۳،۳۵۷ توکن رسیده است. سوزاندن این مقدار SHIB با هفت تراکنش انجام شد، که بزرگترین آن ۵۰،۲۰۰،۰۰۱ SHIB را شامل می‌شد و توسط آدرس کیف پول ناشناس -e0b6861069 آغاز شده بود.

طبق داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، توکن SHIB در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۳۱۴ دلار معامله می‌شود و در این وب‌سایت مرجع به رتبه ۱۹ رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته، این توکن ۳/۳۳٪ از ارزش خود را از دست داده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
u.today
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا