اخبار آلت کوین ها

ورلدکوین تا سال ۲۰۳۰ چقدر رشد می‌کند؟

Worldcoin، یک پروژه ارز دیجیتال جدید با استفاده از فناوری بیومتریک عنبیه است که در سال ۲۰۱۹ توسط سام آلتمن (Sam Altman)، مکس نودسترن (Max Nievebdsstern) و الکس بانیا (Alex Bania) تأسیس شد. این پروژه نوآورانه از سوی شرکت معتبر سرمایه‌گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz حمایت مالی دریافت کرد.

به گزارش والکس، این پروژه نشان‌دهنده ورود آلتمن به دنیای ارزهای دیجیتال است. جمع آوری داده‌های بیومتریک در ازای دسترسی به ارزهای دیجیتال سوالات و نگرانی‌های بسیاری را برانگیخته است. با وجود این فعالیت‌ها، وردکوین با افزایش ۱۷ درصدی در عرض ۲۴ ساعت پس از راه اندازی روبرو شد.

سام آلتمن، مرد پشت چت جی پی تی و Worldcoin، برای مشارکت در این پلتفرم، اسکن عنبیه کاربران را درخواست می‌کند. نوآوری اصلی این پروژه، ID جهانی نام دارد که تیم پروژه آن را به عنوان “گذرنامه دیجیتال” توصیف می‌کند. اگر پذیرش Worldcoin بیشتر شود، قیمت WLD تا سال ۲۰۳۰ رشد چشمگیری را شاهد خواهد بود.

چارت قیمت وردکوین تا 2023

در این مقاله به بررسی آینده قیمتی WLD برای سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ و پس از آن می پردازیم.

پیش بینی قیمت Worldcoin در سال ۲۰۲۳

اگر Worldcoin با موفقیت چالش‌های نظارتی و حفظ حریم خصوصی را پشت سر بگذارد، قیمت توکن WLD سر به فلک می‌کشد. علاوه بر این، وردکوین باید با موفقیت فناوری‌های جدید رمزنگاری، بلاکچین و هوش مصنوعی را با هم ادغام کند.

با توجه به اینکه Worldcoin در حال حاضر توانسته محبوبیت پیدا کند؛ توکن WLD می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ به قیمت ۵.۷۷۲ دلار برسد. اما اگر شبکه، کاربران خود را از دست دهد، قیمت WLD می‌تواند تا ۱.۸۸ دلار کاهش یابد.

تحلیل قیمت WLD جولای ۲۰۲۳

با ایجاد یک الگوی پرچم در نمودار ۴ ساعته، قیمت توکن WLD پس از افزایش قیمت در یک مثلث در حال متراکم شدن است. با رشد از منطقه حمایتی، قیمت WLD آماده آغاز یک چرخه صعودی جدید می‌شود و مقاومت پیشرو را برای شکست مجدد به چالش می‌کشد. با توجه به تداوم روند صعودی، انتظار می‌رود که ورلدکوین، ماه جولای را با روند صعودی به پایان برساند.

چارت قیمتی توکن WLD و تحلیل تکنیکال آن

بنابراین، تا پایان ماه جولای، Worldcoin ممکن است به بالاترین حد احتمالی ۲.۸۰ دلار برسد. با این حال، معکوس شدن روند، می‌تواند قیمت وردکوین را به ۲.۱۱ دلار برساند.

پیش بینی قیمت توکن وردکوین در سال ۲۰۲۴

اگر بازار ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه دهد و Worldcoin بتواند با موفقیت به مخاطبان بیشتری دست یابد، قیمت به طور بالقوه به ۱۲.۷۲ دلار می‌رسد. از طرف دیگر، کاهش محبوبیت این پروژه، می‌تواند قیمت را به ۴.۷ دلار کاهش دهد. با این حال، میانگین قیمت ۸.۷۳ دلار برای WLD پیش بینی می‌شود.

پیش بینی قیمت توکن وردکوین در سال ۲۰۲۵

اگر پروژه وردکوین بتواند به FOMO کاربران ادامه دهد و جایگاه خود را به عنوان یک نشانه تایید هویت حفظ کند؛ قیمت آن می‌تواند به ۱۹.۴۲ دلار برسد. با این حال، اگر Worldcoin نتواند نرخ رشد فعلی خود را حفظ کند، قیمت آن احتمالاً در یک بازار بسیار رقابتی به طور متوسط ۱۴.۴۶ دلار خواهد بود. از سوی دیگر، اگر توکن WLD نتواند در سال ۲۰۲۵ جایگاه فعلی خود را حفظ کند، قیمت آن می‌تواند به ۹.۵۱ دلار سقوط کند.

پیش بینی قیمت توکن WLD از ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۰

قیمت Worldcoin برای سال ۲۰۲۶ بین ۱۰.۳۰ تا ۲۱.۲۴ دلار با میانگین قیمت تقریباً ۱۵.۷۷ دلار پیش بینی می‌شود. برای سال ۲۰۲۷ قیمت توکن WLD بین ۱۱.۵۳ تا ۲۵.۴۱ دلار با میانگین قیمت در حدود ۱۸.۴۷ دلار در نوسان خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که قیمت Worldcoin برای سال ۲۰۲۸ در محدوده ۱۲.۰۶ تا ۲۸.۳۴ دلار باشد و میانگین قیمت آن در حدود ۲۰.۲۰ دلار قرار گیرد. احتمالا قیمت Worldcoin برای سال ۲۰۲۹ از ۱۷.۹۲ دلار تا ۳۱.۳۴ دلار متغیر باشد و میانگین قیمت آن در حدود ۲۴.۶۳ دلار خواهد بود. در نهایت قیمت وردکوین برای سال ۲۰۳۰، احتمالا بین ۱۹.۲۴ تا ۳۵.۲۲ دلار در نوسان باشد و میانگین قیمت آن در محدوده ۲۷.۲۳ دلار قرار گیرد.

بررسی عوامل بنیادی برای تحلیل وردکوین

در ادامه به بررسی عوامل بنیادی تاثیرگذار در قیمت وردکوین می‌پردازیم.

پروژه Worldcoin چیست؟

ورلدکوین یک پروژه جدید کریپتویی است که هدف آن امکان توزیع گسترده‌تر ارزهای دیجتال است. شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر CoinFund معتقد است که Worldcoin در نهایت می‌تواند «میلیاردها کاربر» را وارد بازار رمزارزها کند.

این پروژه که توسط سام آلتمن بنیانگذار OpenAI تأسیس شده است، اخیرا توکن WLD را راه اندازی کرده است. سیستم تأیید هویت پروژه، به نام اثبات شخصیت (PoP)، نگرانی‌هایی را در میان برخی از افراد جامعه رمزنگاری ایجاد کرده است. تا جایی که ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم در مقاله‌ای به بررسی مزایا و معایب این راهکار پرداخته است.

هدف وردکوین

نوآوری منحصر به فرد Worldcoin در نحوه توزیع آن نهفته است. این پلتفرم در ازای اسکن عنبیه در حین ثبت نام، به کاربران با توکن بومی خود به نام WLD، پاداش می‌دهد. انجام این کار سه جنبه دارد: تشخیص کاربران انسانی از موجودیت‌های هوش مصنوعی در اینترنت، تقویت یک فرآیند دموکراتیک فراگیر در سطح جهانی و در عین حال تقویت فرصت‌های اقتصادی.

تلاش برای به دست آوردن کاربران جدید

Worldcoin پس از راه اندازی در ۲۴ جولای در تلاش برای جذب کاربران جدید است. با وجود ۲ میلیون ثبت نام قبل از راه اندازی؛ با راه اندازی و عرضه توکن WLD کاهش قابل توجهی در کاربران جدید مشاهده شد.

این پروژه که ۲۵ توکن WLD را برای اسکن عنبیه پاداش می‌دهد، با انتقاد رهبران برجسته ارز دیجیتال مانند ویتالیک بوترین و جک دورسی مواجه شده است. نگرانی‌ها بیشتر در مورد روش‌های جذب کاربر و مسائل مربوط به حریم خصوصی داده‌ها است.

سرمایه‌گذاران خوش بین

جیک بروخمن (Jake Brukhman) مدیر عامل CoinFund، معتقد است که Worldcoin می‌تواند در گسترش کاربرد ارزهای دیجتال بهتر از بیت‌ کوین عمل کند. CoinFund، یکی از حامیان وردکوین بر این باور است که این پروژه می‌تواند میلیاردها کاربر را به بازار کریپتو سرازیر کند.

قبل از راه اندازی، Worldcoin بیش از دو میلیون کاربر تأیید شده داشت و اکنون دارای ۹۴۱۰۰۰ کیف پول World App است. شرکت‌های سرمایه گذاری خطرپذیر کوین فاند، a16z و Multicoin Capital در سری A در فوریه ۲۰۲۱ روی وردکوین سرمایه گذاری کردند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا