مقالات ارز دیجیتال

روش های درآمد غیرفعال از بیبی دوج کوین برای کسب درآمد بیشتر

جامعه‌ی بیبی دوج کوین بیش از ۲.۵ میلیون نفر عضو دارد. از ساخت پناهگاه و ارائه مراقبت‌های پزشکی برای حیوانات آسیب‌دیده که بگذریم، به‌نظر شما چرا از این حجم از محبوبیت برخوردار است؟ جواب در ارائه‌ی پاداش به هولدرها خلاصه می‌شود. این روش را می‌توان در دسته passive investment قرار داد. به‌نظر شما جز این گزینه، چه راه‌هایی برای کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین وجود دارد؟ با ما در این مقاله از بلاگ والکس همراه باشید تا علاوه بر بررسی توکنومیکس و پاداش‌های بیبی دوج کوین، دیگر راه‌های کسب درآمد غیرفعال آن را بررسی کنیم.

 توکنومیکس و پاداش‌های بیبی دوج کوین (Tokenomics)

اولین و ساده‌ترین راه برای کسب درآمد غیرفعال توجه به توکنومیکس و پاداش‌های بیبی دوج کوین یا نگهداری آن است.

این مسیر طوری طراحی شده تا تمام هولدرهای Baby Doge با نگه داشتن آن در کیف پول خود پاداش بگیرند. ۵ درصد از تمام تراکنش‌های این ارز به‌طور خودکار بین تمام هولدرها تقسیم می‌شود تا جامعه سهم و درآمد غیرفعالی از تراکنش‌ها داشته باشد. همچنین ۵ درصد دیگر از تراکنش‌ها نیز به استخرهای نقدینگی ارسال می‌شود.

استیکینگ (Staking)

استیکینگ یکی دیگر از محبوب‌ترین راه‌های کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. در این روش شما ارزهای خود را برای مدت معینی سپرده‌گذاری می‌کنید. در این بازی برد-برد به اعتبارسنجی تراکنش‌ها در بلاکچین کمک می‌کنید و پلتفرم‌ها در ازای اینکار به شما پاداش می‌دهند. توجه کنید که هنگام استیکینگ ارزها قفل می‌شوند و امکان برداشت آنها وجود ندارد. بنابراین پیش از سپرده‌گذاری قیمت بیبی دوج را بررسی کرده و روند قیمتی را تحلیل کنید تا متحمل ضرر نشوید. پاداش‌ها در این روش در قالب ارز استیک‌شده (Baby Doge) پرداخت می‌شوند و نرخ آن بین پلتفرم‌های مختلف متفاوت است. می‌توانید این ارز را در سه پلتفرم با نرخ سود سالانه زیر استیک کنید:

  • صرافی OKX با نرخ سود ۱.۱ درصد
  • پلتفرم CoinW با نرخ سود ۱ درصد
  • صرافی Gate.io با نرخ سود ۰.۸۷ درصد
استیکینگ بیبی دوج کوین

 ییلد فارمینگ (Yield Farming)

روش ییلد فارمینگ یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد غیرفعال است که با معرفی صرافی‌های غیرمتمرکز مطرح شد. صرافی‌های غیرمتمرکز از استخر برای ارائه نقدینگی استفاده می‌کنند و ییلد فارمرها وظیفه مهم و حیاتی ارائه نقدینگی را برعهده دارند. به بیان دیگر این افراد با قفل کردن توکن خود در این استخرها به حفظ ثبات قیمت میم کوین‌ها کمک کرده و در ازای آن بخشی از کارمزدها را دریافت می‌کنند. همچون استیکینگ، در این روش هم ارزها در مدت زمان معینی قفل می‌شوند و نرخ سود هر استخر با استخر دیگر متفاوت است.

می‌توانید BabyDoge را در استخرهای نقدینگی صرافی‌ غیرمتمرکز این ارز یعنی BabyDogeSwap ییلد کرده تا علاوه‌بر شرکت در فرایند تامین نقدینگی، این ارز را پاداش بگیرید. همچنین می‌توانید استخر خود را راه‌اندازی کرده و با فراهم کردن نقدینگی توکن‌های دیگر، بیبی دوج پاداش بگیرید.

 لیکوییدیتی ماینینگ (Liquidity Mining)

لیکوییدیتی ماینینگ شباهت بسیاری به ییلد فارمینگ دارد اما رویکرد آن متفاوت است. در این روش از کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین شما باز هم این ارز را قفل می‌کنید اما اینبار نه برای ارائه نقدینگی بلکه به‌عنوان وثیقه برای ارائه نقدینگی قفل می‌شود. در ازای این کار کاربران توکن جدیدی پاداش می‌گیرند که از هزینه کارمزد کاربران تامین می‌شود.

لیکوییدیتی ماینینگ

 می‌توانید BabyDoge را در صرافی غیرمتمرکز BabyDogeSwap قفل کنید و در ازای آن ارز دیگری یا حتی همان را دریافت کنید. در این روش هم ارز برای مدت زمان معینی قفل شده و پاداش‌ها در قالب نرخ سالانه پرداخت می‌شود.

 وام‌دهی (Lending)

وام یکی از بی‌دردسرترین راه‌های کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین است. روند آن مشابه شرکت در لیکوییدیتی ماینینگ است و تنها باید ارز خود را در یک استخر وام سپرده‌گذاری کنید.

در این روش سود شما از بهره‌ای که وام‌گیرندگان پرداخت می‌کنند تامین می‌شود. این انتظار وجود دارد که آنها وجوه را در مدت زمان توافق شده بازگردانند و نرخ بهره را تامین کنند، با این حال حتی اگر این اتفاق رخ ندهد هم وثیقه‌ی وام‌گیرنده نقد شده و سود شما پرداخت می‌شود.

کل فرایند وام‌دهی با استفاده از قرارداد هوشمند تسهیل شده و با ارائه وثیقه از سوی وام‌گیرنده از سرمایه‌ی شما محافظت می‌شود. در حال حاضر می‌توانید BabyDoge خود را به‌واسطه دو صرافی کریپتویی یعنی KuCoin و Coin Rabbit وام دهید.

نرخ بهره روزانه در کوکوین حداکثر ۰.۰۹ درصد است که می‌توان ارزها را در بازه‌های ۷، ۱۴ و ۲۸ روزه وام داد. همچنین نرخ بهره ماهانه کوین ربیت ۱۲.۶ درصد است که می‌توانید سود خود را در قالب ارزهای دیگر ازجمله تتر، ترون و BUSD دریافت کنید.

 بازی‌های کریپتویی (Crypto Games)

یکی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز بلاکچین، امکان کسب درآمد از بازی‌ کردن است. بسیاری از بازی‌های بلاکچینی از مدل P2E استفاده می‌کنند تا کاربران از بازی کردن درآمد داشته باشند. در این روش از درآمد غیرفعال BabyDoge نه‌تنها سرگرم می‌شوید بلکه این ارز را پاداش می‌گیرید. در حال حاضر سه بازی بلاکچینی بیبی دوج کوین پاداش می‌دهند و به شرح زیر هستند.

BabyDoge CHESS

چندی پیش بیبی دوج از اولین بازی رسمی خود با نام BabyDoge CHESS رونمایی کرد و آنها قصد دارند تا دنیای بازی‌های شطرنج را دگرگون کند. این بازی در حال حاضر به‌طور کامل راه‌اندازی شده و برای بازی کردن تنها کافیست کیف پول بیبی دوج کوین خود را به بازی وصل کنید و از مسابقات لذت ببرید. کاربران با پیروزی در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف BabyDoge دریافت می‌کنند. نرخ دقیقی برای پاداش‌ها تعیین نشده و هر تورنمنت با دیگری متفاوت است.

بازی BabyDoge CHESS

Petaverse Park

پتاورس پارک اولین تجربه‌ی دلنشین جامعه بیبی دوج از بازی‌های P2E و کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین بود. Petaverse Park یک پارک حیوانات خانگی طراحی شده از سوی Decentraland است که کاربران می‌توانند در این دنیای متاورسی با حیوانات خود بازی کنند. به لطف همکاری این جهان مجازی و BabyDoge، حالا گیمرها می‌توانند با توکن‌های NFT بیبی دوج خود بازی کرده و این ارز را پاداش بگیرند.

 Coin Hunter

کوین هانتر یک بازی هیجان‌انگیز در سبک رانینگ (دویدنی) است که در آن باید تا جای ممکن بدوید و سکه جمع کنید و در نهایت بازی بر اساس همین سکه‌ها به شما بیبی دوج پاداش می‌دهد. این بازی از سوی جامعه این رمز ارز راه‌اندازی شده و قصد دارد تا پیوند محکم‌تری بین اعضای آن ایجاد کند. Coin Hunter در حال حاضر برای سیستم‌عامل اندروید ارائه شده و تنها ۶۸ مگابایت حجم دارد.

حساب پس‌انداز (Savings Account)

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین این گزینه است. یک حساب پس‌انداز در صرافی باز می‌کنید، ارز خود را سپرده‌گذاری کرده و صرافی در ازای اینکار به شما سود می‌دهد. آنها از دارایی شما برای مقاصد مختلف ازجمله وام‌دهی، تامین نقدینگی و … استفاده می‌کنند. در حال حاضر صرافی متمرکز OKX این امکان را فراهم کرده تا حساب پس‌انداز BabyDoge باز کنید و نرخ سود آن بنا به مدت زمان‌های مختلف بنا به شرح زیر متغیر است.

  • سپرده‌گذاری ۳۰ روزه: ۱.۱ درصد
  • سپرده‌گذاری ۶۰ روزه: ۲.۱ درصد
  • سپرده‌گذاری ۹۰ روزه: ۳ درصد

 ایردراپ (Airdrop)

ایردراپ‌ها از سوی توسعه‌دهندگان پروژه‌های رمز ارزی ارائه می‌شوند و در ازای فعالیت خاصی همچون فالو کردن پیج به کاربران ارز رایگان پاداش می‌دهند. علاوه‌بر پروژه‌ها، گاهی اوقات صرافی‌های رمز ارزی نیز ایردراپ انجام می‌دهند و این اتفاق در سال ۲۰۲۲ برای بیبی دوج کوین رخ داد. صرافی BitKan ایردراپ ۵۰ میلیارد واحدی این ارز را با همکاری پروژه‌ی آن انجام داد و ارزها را بین شرکت‌کنندگان تقسیم کرد. برای آگاهی از آخرین ایردراپ‌های BabyDoge، هشتگ آن را در توییتر دنبال کنید.

کسب درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین

نه‎‌تنها بیبی دوج کوین بلکه ایردراپ برخی از بهترین میم کوین ها نیز در صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود. به‌عنوان مثال صرافی والکس در زمان نگارش این مقاله ایردراپ ۱۰۰ میلیون واحدی شیبا اینو را برگزار کرده و به کاربران خود این ارز را جایزه می‌دهد.

درآمد غیرفعال بیبی دوج کوین؛ نیازی به ترید کردن نیست!

بلاکچین جهان فرصت‌های مختلف است و برای کسب درآمد از آن حتما نیازی نیست که ترید کنید. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد غیرفعال از ارزهای مختلف همچون توکنومیکس و پاداش‌های بیبی دوج کوین وجود دارد اما همیشه امن‌ترین پلتفرم را انتخاب کنید. همچنین پیش از شروع فرایند درآمد حتما تحقیقات خود را نسبت به روش موردنظر کامل کنید. شما همراهان والکس چه تجربه‌ای از درآمد غیرفعال بیبی دوج دارید؟ تجربه‌های ارزشمند خود را با و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کلمه‌ها فقط چندتا حرف ساده نیستن، کلمه‌ها سرشار از احساسات مختلف‌اند و من اینجا قصد دارم تا با استفاده از اون‌ها به جهان بی‌ذوق ارز دیجیتال روح ببخشم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا