کیف پولمقالات ارز دیجیتال

لیست کیف پول گالا؛ بهترین و امن‌ترین ولت‌های GALA

گالا (GALA) یک ارز دیجیتال منبع باز مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. شعار اصلی آن ساخت یک ارز دیجیتال با مجموعه‌ای از پروتکل‌ها بود که بتواند به عنوان یک ارز دیجیتال در صنعت بازی مورد استفاده قرار گیرد تا به بازیکنان امکان کنترل کامل بر پول خود را بدهد. سرمایه بازار گالا (GALA) بیش از ۲ میلیارد دلار با حجم معاملات روزانه بیش از ۱ میلیارد دلار است و در اکثر پلتفرم‌های صرافی محبوب مانند Binance و Gate.io فهرست شده است. ویژگی‌های کاربردی این ارز باعث شد تا تقاضا برای خرید ارز دیجیتال گالا نیز افزایش یابد. با این حال برای نگهداری این ارز، نیازمند آشنایی با گزینه‌های مطمئن کیف پول‌ گالا خواهید بود.

برای ارز دیجیتال گالا، صدها کیف پول وجود دارد، بنابراین یافتن کیف پول رمزارز مناسب آن‌قدرها که به نظر می‌رسد کار آسانی نخواهد بود. به همین دلیل است که ما در این مقاله بهترین کیف پول‌های گالا را بررسی خواهیم کرد.

در این مقاله، در ابتدا کیف پول سخت افزاری گالا را معرفی کرده و سپس به سراغ کیف پول‌های چند پلتفرمی که هم سخت افزاری و نرم افزاری هستند، می‌رویم و در نهایت کیف پول نرم افزاری گالا را معرفی خواهیم کرد.

اخطار مهم: در سوم نوامبر سال ۲۰۲۲، گالا با یک شوک بزرگ مواجه شد. در طی این اتفاق تعداد زیادی از توکن‌های pGALA به ارزش حدودی یک میلیارد دلار در زنجیره هوشمند BNB ضرب شد. توکن‌های جدید در صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap بارگذاری شده و مقدمات یک حمله هک را فراهم کردند. هرچند که بعدها توسعه‌دهندگان شبکه گالا توضیحاتی در این باره ارائه کرده و این مشکلات را صرفاً یک سو تفاهم بزرگ نامیدند؛ اما این مسئله باعث نشد تا جامعه طرفداران ارزهای دیجیتال به سادگی از کنار آن عبور کنند. این مشکل امنیتی که در بستر اسمارت چین به وجود آمد، تبعات فراوانی را برای GALA در پی داشت. یکی از بزرگ‌ترین تبعات این اتفاق، متوقف کردن معاملات این توکن در بستر bep20 توسط خود شرکت pnetwork بود. از طرفی با توجه به پس‌لرزه‌های این هک و شایعات مختلف در خصوص افشاشدن اطلاعات کاربران، توصیه می‌کنیم از خرید و فروش گالا خودداری نمایید.

کیف پول ترزور مدل تی ( Trezor T) 

کیف پول سخت افزاری برای گالا

Trezor از سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرده است و تا به حال هیچ گزارشی در مورد هک شدن آن منتشر نشده است. Trezor Model T توسط شرکت چک SatoshiLabs توسعه یافته و اولین والت ارز دیجیتال سخت افزاری به شمار می‌رود. اگر کاربر Trezor هستید، مطمئن باشید که کوین‎‌های شما در مقابل هر عامل خارجی کاملاً محافظت شده و ایمن هستند.

با کمک صفحه نمایش لمسی که دارد می‌توان با این کیف پول کار کرد و این ویژگی باعث می‌شود از هر کیف پول سخت افزاری دیگر ایمن‌تر باشد. به دلیل آنکه هر کیف پول سخت افزاری دیگری برای دسترسی به اطلاعات حساس خود به رایانه یا گوشی هوشمند نیاز دارد، اما مدل T از طریق صفحه نمایش لمسی کار می‌کند و نیازی به استفاده از هیچ دستگاه دیگری ندارد. Trezor Model T همچنین ویژگی‌های امنیتی دیگری مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، بازیابی رمز عبور ۱۲ کلمه‌ای، رمز عبور و غیره را به کار می‌گیرد. از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و کوین‌های جدید دائماً به آن اضافه می‌شوند. با توجه به امنیت فوق‌العاده ترزور، بدون شک این کیف جزو گزینه‌های بهترین کیف پول‌ گالا قرار خواهد گرفت

بیشتر بخوانید: گالا گیمز چیست؟

مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول ترزور عبارت‌اند از:

  • صفحه نمایش لمسی برای تعامل
  • امنیت بالا
  • امکان ایجاد بیش از ۱۰ حساب با یک دستگاه
  • متن‌باز
  • پشتیبانی از طیف گسترده ارزهای دیجیتال

لینک دانلود:

App Store 

کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول سخت افزاری گالا Ledger Nano X

لجر یک شرکت بسیار محبوب در زمینه ارائه کیف پول سخت افزاری بوده و کیف پول سخت افزاری Nano X یکی از محصولات اصلی آن به شمار می‌رود. به غیر‌از کابل USB، می‌توانید آن را از طریق بلوتوث به هر دستگاه پشتیبانی‌کننده بلوتوث نیز متصل کنید. همچنین باتری ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد تا بتوانید از آن برای ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال در حال حرکت استفاده کنید.

از بیش از ۱۰۰۰ ارز رمزنگاری شده از جمله GALA و بیش از ۱۰۰۰۰ توکن رمزنگاری که متعلق به زنجیره‌های بلاک برترین ارزهای دیجیتال هستند نیز پشتیبانی می‌کند. Ledger Nano X همچنین از ویژگی‌های امنیتی مختلفی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای، کد پین، عبارت بازیابی و عبارت seed استفاده کرده است.

علاوه بر این، باید به صورت دستی تراکنش را با فشار دادن دکمه روی دستگاه تأیید کنید. طراحی این کیف پول زیبا و محکم است. بدنه پلاستیکی جامد این کیف با یک روکش فلزی پیچیده پوشانده شده و به خوبی در برابر ضربه مقاوم است.

اصلی‌ترین مزایای کیف پول لجر نانو ایکس شامل موارد زیر می‌شود:

  • امنیت در سطح آفلاین
  • قابلیت حمل ساده
  • اتصال سریع و راحت به دستگاه‌های مختلف
  • باتری داخلی ۱۰۰ میلی آمپری
  • نیازمند تایید فیزیکی هر تراکنش با استفاده از دستگاه

لینک دانلود:

کیف پول ترزور وان (Trezor One)

کیف پول گالا  Trezor One

Trezor One را می‌توان اولین کیف پول سخت افزاری جهان دانست. این گزینه یک کیف پول سخت افزاری ارزان قیمت بوده که به لطف امنیت بالای خود، در لیست گزینه‌های کیف پول‌ گالا برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

این دستگاه یک صفحه نمایش OLED غیر‌لمسی و دو دکمه دارد که برای امضا یا رد یک تراکنش استفاده می‌شود. این شرکت دستورالعمل‌های دقیقی را ارائه می‌کند تا فرایند پیکربندی و استفاده شما را تا حد امکان روان کند. ترزور وان بر روی یک سیستم عامل سفارشی Cortex M3 (پردازنده ARM تعبیه شده ۱۲۰ مگاهرتز) اجرا می‌شود.

ویژگی‌های مهم این کیف سخت‌افزاری در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله GALA
  • رابط کاربری ساده
  • پشتیبانی از اتصال USB
  • امنیت پین ۹ رقمی
  • سبک وزن و در ابعاد کوچک و قابل حمل

لینک دانلود:

کیف پول لجر نانو اس  (Ledger Nano S)

کیف پول گالا Ledger Nano S

Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری مقرون به صرفه و بسیار امن است. همچنین این کیف ویژگی non-custodial را به همراه داشته و شما می‌توانید کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال خود را با خیال راحت در داخل آن ذخیره کنید. لجر نانو اس با کابل USB به رایانه یا گوشی هوشمند متصل شده و می‌توانید از آن برای ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال مختلف استفاده کنید.

درست مانند سایر کیف پول‌های سخت‌افزاری، Ledger Nano S نیز از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال از جمله گالا پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل‌های Windows، Linux، macOS و Chrome سازگار است. همچنین می‌توانید آن را با استفاده از کابل OTG به دستگاه‌ اندرویدی خود متصل کنید. قیمت مناسب و امنیت بالای این کیف، باعث حضور آن در لیست بهترین گزینه‌های کیف پول گالا شده است.

ویژگی‌های مهم این محصول عبارت‌اند از:

  • قیمت مناسب
  • امنیت بالا و سخت افزاری
  • غیرحضانتی و قابل اعتماد
  • پشتیبانی از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف
  • سازگاری با انواع سیستم‌عامل‌ها

لینک دانلود:

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet) 

کیف پول Atomic یک کیف پول چند ارزی است که بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال از جمله BTC، ETH، GALA، XLM، USDT را پوشش می‌دهد. این کیف پول تا حدودی شبیه یک کیف پول ذخیره‌سازی سرد است زیرا تمام اطلاعات حساس شما را در حافظه محلی دستگاه شما نگه می‌دارد. همچنین اتمیک دارای یک ویژگی مفید به نام Atomic Swap بوده که به لطف آن می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را با یکدیگر مبادله کنید.

در کنار تمام این موارد، پشتیبانی اتمیک ولت از انواع پلتفرم‌ها و ارائه یک تجربه یکپارچه نیز به جذابیت‌های آن افزوده و باعث قرار گرفتن نام این کیف پول در لیست بهترین گزینه‌های کیف پول گالا شده است. در حالت عمومی، می‌توان موارد زیر را به عنوان اصلی‌ترین قابلیت‌های اتمیک ولت در نظر گرفت:

  • ارائه رایگان امکانات
  • ذخیره‌سازی سرد کلیدهای خصوصی
  • پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال محبوب
  • پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف
  • ارائه تجربه یکپارچه به کاربران

لینک دانلود:

کیف پول مای اتر ولت (MyEtherWallet)

والت گالا  MyEtherWallet

کیف پول MyEtherWallet با نام مخفف “MEW”  یک ابزار یا کیف پول منبع باز و سمت مشتری است که برای ذخیره رمزارزها و همچنین تعامل با DApp (برنامه‌های غیرمتمرکز) بلاک چین استفاده می‌شود. این کیف پول چندپلتفرمی به صورت سخت افزاری و نرم افزاری (موبایل و دسکتاپ) در دسترس است.

در ابتدا، مای اتر به عنوان یک کیف پول گرم مبتنی بر وب ایجاد شد. سپس با گسترش در جنبه‌های مختلف، این محصول به یک کیف پول نرم افزاری مبتنی بر دستگاه تبدیل شد. مای اتر ولت روشی عالی برای ذخیره ارزهای دیجیتال و توکن‌های آنها با رابط کاربری ساده است. چیزی که این کیف پول را به یک روش امن برای ذخیره ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند، روش ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی است. چراکه اطلاعات حساس کاربران را به صورت آفلاین و داخل دستگاه ذخیره می‌کند.

اصلی‌ترین ویژگی‌های مای اتر ولت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • رابط کاربری ساده برای استفاده
  • امنیت بالا و احراز هویت دو مرحله‌ای
  • پشتیبانی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز
  • پشتیبانی مناسب از کاربران

لینک دانلود:

کیف پول آرجنت (Argent)

والت Argent

Argent یک کیف پول مبتنی بر موبایل است که به لطف ویژگی‌های جذاب خود به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین کیف پول گالا در نظر گرفته می‌شود. کاربران این پلتفرم می‌توانند کیف پول خود را قفل و باز کرده و امکان انجام معاملات را در آن فعال یا غیرفعال کنند. علاوه بر این، Argent از نام‌های دامنه برای آدرس‌های کیف پول استفاده می‌کند. بنابراین اگر نام خود را به عنوان “CRYPTOONEWS” انتخاب کنم، آدرس کیف پول argent شما cryptoonews.argent.xyz خواهد بود.

آرجنت حتی از تراکنش‌های چند امضایی پشتیبانی می‌کند که این ویژگی باعث می‌شود که تراکنش‌ها امن‌تر شوند.  همچنین می‌توانید شماره موبایل خود را برای افزودن یک لایه امنیتی دیگر به آن اضافه کنید. تنها نقصی که در این بهترین کیف پول گالا می‌توان یافت این است که برای فعال کردن یک حساب به حداقل سپرده ۱۰۰ دلاری نیاز خواهید داشت. به دلیل اینکه از کاربران خود در برابر کلیه فعالیت‌های کلاهبرداری و تراکنش‌های جعلی مانند حملات Sybil محافظت می‌کند.

ویژگی‌های مهم آرجنت عبارت‌اند از:

  • امکان قفل کردن حساب بر روی کیف پول
  • تراکنش‌های چند امضایی
  • استفاده از دامنه برای آدرس‌های کیف پول

لینک دانلود:

کیف پول گواردا (Guarda Wallet)

کیف پول Guarda یکی دیگر از کیف پول‌های منبع باز چند ارزی است که در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرده است. این کیف پول غیرحضانتی بوده و به کاربران خود امکان کنترل کامل وجوه و در نهایت مسئولیت کامل امنیت دارایی‌هایشان را می‌دهد. شرکت توسعه دهنده Guarda ادعا می‌کند که هیچ اطلاعات شخصی یا هر نوع اطلاعات رمزنگاری شده‌ای از کاربران خود را ذخیره نمی‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این کیف پول گالا این است که می‌توانید به راحتی تمام کیف پول‌های موجود خود را به کیف پول Guarda خود ایمپورت کنید. این کیف پول به عنوان یک کیف پول دسکتاپ، یک کیف پول تحت وب، یک کیف پول موبایل و حتی به عنوان یک افزونه گوگل کروم در دسترس است و همه این کیف پول‌ها همچنین می‌توانند برای دسترسی به یک پلتفرم صرافی داخلی و خرید هر ارز دیجیتالی مورد نظر خود استفاده شوند.

به کیف پول وب آن می‌توانید در هر زمان با هر مرورگری در هر پلتفرمی دسترسی داشته باشید. همچنین نرم افزار کیف پول دسکتاپ برای ویندوز، Mac OS و اوبونتو نیز دارد. اپلیکیشن موبایل هم برای‌ اندروید و هم برای iOS موجود است و البته تمامی اپلیکیشن‌ها رایگان هستند. همچنین می‌توانید با استفاده از پلاگین کروم با DAPP (برنامه‌های غیرمتمرکز) می‌توانید تعامل داشته باشید. در حال حاضر از اتریوم (ETH)، گالا (GALA) و بیش از ۴۰ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند که به نوبه خود از بیش از ۱۰۰۰۰ دارایی رمز ارزهای BEP-2، ERC20 و ERC721 پشتیبانی می‌کنند.

ویژگی‌های این کیف پول عبارت‌اند از:

  • غیرحضانتی و عدم ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران
  • پشتیبانی از طیف گسترده ارزهای دیجیتال
  • قابل دسترس بر روی پلتفرم‌های مختلف

لینک دانلود:

کیف پول اکسودوس (Exodus Wallet)

والت Gala با نام Exodus

Exodus یک کیف پول چند ارزی است که به دلیل رابط کاربری فوق‌العاده ساده‌ای که دارد، برای سرمایه‌گذاران مبتدی توصیه می‌شود. شما می‌توانید به طور ایمن ارزهای دیجیتال خود را از داخل کیف پول خود مدیریت و مبادله کنید. این کیف پول در ابتدا به صورت یک کیف دسکتاپ در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Exodus Movement ارائه شد. به مرور زمان، اکسودوس فعالیت خود را به سیستم عامل‌های تلفن همراه نیز گسترش داد. اکنون Exodus کاملاً رایگان است و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های کیف پول گالا بر روی Mac OS، Windows، Linux، iOS و Android در دسترس قرار دارد.

این کیف پول همچنین با کیف پول‌های سخت افزار Trezor سازگار است که به شما امکان می‌دهد از رابط کاربری exodus با امنیت قوی کیف پول ذخیره‌سازی سرد استفاده کنید. ویژگی دیگر آن، پشتیبانی فوق‌العاده خوبی است که از بخش خدمات مشتری این نرم افزار رایگان قابل دسترس است. اگر به دنبال یک کیف پول گالا هستید، بدون شک اکسودوس می‌تواند در لیست گزینه‌های شما باشد. ویژگی‌های مهم این کیف عبارت‌اند از:

  • ارائه امکانات رایگان
  • سازگار با کیف پول سخت‌افزاری ترزور
  • پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل‌ها
  • سابقه طولانی در زمینه ارزهای دیجیتال

لینک دانلود:

کیف پول کوینومی (Coinomi)

والت Coinomi  برای رمز ارز گالا

Coinomi یک کیف پول نرم افزاری چند ارزی محبوب بوده و از سال ۲۰۱۴ در بخش ارزهای دیجیتال فعالیت داشته است.  این کیف از زمان گذشته به عنوان یک محصول نرم‌افزاری و در دسترس، همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است کوینومی کلیدهای خصوصی کیف پول شما را در ولت ذخیره می‌کند. در این صورت از اینکه وجوه همیشه در جایی ایمن نگهداری می‌شوند و تحت کنترل شماست، مطمئن خواهید بود. 

حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این کیف است. در این کیف پول گالا حریم خصوصی با دقت بالا حفظ می‌شود و اقداماتی مانند عدم نیاز به KYC، بدون پیوند هویت، بدون ارتباط IP، و بدون ردیابی هرگونه تراکنش را انجام می‌دهد. آنها حتی با ناشناس کردن آدرس IP شما در سرورهای خود این حفظ حریم خصوصی را به سطح بالاتری برده‌اند. علاوه بر این، کوینومی حتی از SegWit نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به شما امکان تایید سریع و ارزان تراکنش‌های بیت کوین، لایت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های مهم این کیف پول گالا عبارت‌اند از:

  • امنیت و محرمانگی بالا
  • پشتیبانی از انواع شبکه‌های بلاکچین
  • بهره‌مندی از یک صرافی داخلی
  • پشتیبانی از SegWit

لینک دانلود:

کیف پول ایدو (Eidoo Wallet)

کیف پول گالا Eidoo Wallet

کیف پول Eidoo یک کیف پول چند رمزارزی است که از بیت کوین، گالا، اتریوم و چندین توکن رمزنگاری دیگر بر اساس بلاک چین‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این کیف پول که توسط Natale Ferrara در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، یک کیف پول مبتنی بر برنامه بسیار امن است. در ابتدا به عنوان کیف پول بیت کوین ایجاد شد، اما شرکت بعداً فعالیت خود را گسترش داد و از اتریوم (ETH)،  گالا (GALA) و بیش از ۲۰۰ آلت کوین پشتیبانی کرد.

کیف پول Eidoo به خودی خود هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، تنها هزینه‌ای که کاربر باید بپردازد، کارمزد شبکه و استخراج برای تراکنش‌ها است. همچنین از الگوریتم HD) Hierarchical Deterministic) پشتیبانی می‌کند؛ این مسئله به این معنی است که کیف پول یک آدرس جدید برای هر تراکنش ایجاد می‌کند که باعث افزایش حفظ حریم خصوصی کاربران خود می‌شود. همچنین از یک کلمه عبور پشتیبان ۱۲ کلمه‌ای استفاده می‌کند که باید به هر قیمتی امن نگه داشته شود، بنابراین حتی اگر دستگاه خود را گم کردید، می‌توانید به راحتی برنامه Eidoo را بر روی دستگاه جدید نصب کنید و از عبارت عبور برای بازیابی کیف پول قدیمی استفاده کنید.

ویژگی‌های زیر، اصلی‌ترین مزایای کیف پول ایدو به شمار می‌روند:

  • ارائه رایگان امکانات پایه
  • عدم ذخیره‌سازی کلید خصوصی کاربران در سرور
  • پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل‌ها
  • پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال محبوب

لینک دانلود:

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول تراست همانند نام خود، یک محصول قابل اعتماد به شمار می‌رود! با کیف پول Trust، می‌توانید به راحتی GALA  و صدها رمزارز دیگر را ارسال، دریافت و ذخیره کنید. این محصول در اصل یک کیف پول موبایلی است که برای ذخیره دارایی‌های دیجیتالی مانند توکن‌های GALA، Ethereum، ERC20 و ERC223 استفاده می‌شود. 

تراست ولت یک کیف پول HD) Hierarchical Deterministic) است؛ به این معنی است که شما نیازی به ایجاد یک نسخه پشتیبان از هر جفت کلید خصوصی / عمومی ندارید. تنها چیزی که برای دسترسی به فایل‌های پشتیبان نیاز دارید عبارت seed است. همچنین این کیف یک مرورگر Web3 عالی است که به شما امکان می‌دهد از DAPP‌های متعدد (برنامه‌های غیرمتمرکز) در شبکه اتریوم بازدید کنید و همچنین سرمایه خود را در جایی ایمن نگه دارید.

مهم‌ترین ویژگی‌های تراست ولت عبارت‌اند از:

  • رایگان بودن
  • پشتیبانی از ویژگی کیف‌های HD
  • قابلیت ذخیره‌سازی انواع ارزهای دیجیتال
  • ارائه مرورگر وب ۳
  • قابل دسترس در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS

لینک دانلود:

کیف پول اج (Edge Wallet)

 کیف پول Gala  با نام  Edge Wallet

Edge یکی دیگر از کیف پول‌های چند ارزی است که ویژگی‌های امنیتی واقعاً پیشرفته‌ای دارد. این محصول هم برای کاربران iOS و هم برای کاربران Android در دسترس است. شرکت سازنده این کیف در سال ۲۰۱۴ با نام “AirBitz”  تأسیس شد و بعداً به “Edge”  تغییر نام داد. کیف پول اج در ابتدا فقط یک کیف پول بیت کوین بود، اما بعداً برای ذخیره و تجارت ارزهای دیجیتال بیشتر طراحی شد.

کیف پول Edge رابط کاربری ساده‌ای دارد که تنها با چهار گزینه اصلی کیف پول، اسکن، درخواست و تبادل می‌توانید دارایی‌های خود را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید از پلتفرم‌های صرافی داخلی آن‌ها مانند Shapeshift، Changelly و ChangeNow استفاده کنید تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید. اما توجه داشته باشید که هزینه‌ها کمی بیشتر از حد معمول خواهد بود. در نهایت Edge اقدامات امنیتی زیادی را اجرایی کرده است که عبارتند از: احراز هویت ۲-عاملی، رمزگذاری سمت مشتری، خروج خودکار، محدودیت‌های هزینه و سایر موارد مشابه. این ویژگی‌ها اج را نسبت به کیف پول‌های موبایل معمولی ایمن‌تر کرده است.

مزایای مهم این کیف به طور خلاصه شامل این موارد می‌شود:

  • امنیت بالا
  • بهره‌مندی از صرافی داخلی
  • رابط کاربری ساده
  • قابل دسترس به صورت نرم‌افزاری

لینک دانلود:

کیف پول جکس (Jaxx)

کیف پول گالا  Jaxx Liberty

Jaxx یک کیف پول چند ارزی است. این کیف پول از ۱۳ رمزارز از جمله گالا پشتیبانی کرده و دارای طراحی عالی با امنیت بسیار بالاست. در کیف پول Jaxx، کلیدهای خصوصی هرگز از کیف پول خارج نمی‌شوند. همچنین این محصول از ویژگی تولید کلیدهای جانبی با استفاده از seed نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از کیف پول جکس می‌توانید در هر نقطه‌ای که لازم است، به وجوه خود دسترسی پیدا کنید.

حتی جامعه در حال توسعه آن نیز مملو از علاقه‌مندان مشتاق ارزهای دیجیتال است که دائماً روی نگهداری و توسعه محصول کار می‌کنند. جکس بر روی پلتفرم‌های مختلفی نظیر ویندوز، مکینتاش، لینوکس، اندروید، iOS و همچنین به صورت افزونه کروم و فایرفاکس در دسترس است. ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی این کیف پول در نوع خود تحسین برانگیز است؛ چرا که برای نصب یا استفاده نیازی به اطلاعات شخصی ندارد. Jaxx Liberty از بیش از ۹۰ ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و به طور مداوم در تلاش است تا ارزهای دیجیتال جدید را اضافه کند.

مزایای اصلی کیف پول جکس شامل موارد زیر می‌شود:

  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف
  • قابل دسترسی بر روی انواع پلتفرم‌ها
  • توجه به حریم خصوصی کاربران

لینک دانلود:

کیف پول نوسیس سیف (Gnosis safe)

والت Gnosis برای ارز دیجیتال گالا

Gnosis یکی از بهترین‌های کیف پول گالا است. این والت، رابط کاربری ساده و زیبایی دارد که کار با آن راحت است. در مجموع، Gnosis امن ترین رویکرد برای نظارت بر وجوه رمزارز شما را در پیش گرفته است. این محصول نسخه‌های مختلفی بر روی پلتفرم‌های ویندوز، مکینتاش، لینوکس، اندروید و همچنین iOS را به کاربران خود ارائه کرده است.

در کنار تمامی این موارد، برنامه وب Gnosis Safe Multisig را می‌توان با انواع کیف پول گالا نظیر، ترزور، دفتر کل، متامسک، توروس و Authereum ادغام کرد. این کیف پول برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و طرفداران امنیت بالا، یک گزینه بسیار جذاب و مناسب به شمار می‌رود.

مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول Gnosis عبارت‌اند از:

  • امضای چندگانه و امنیت بالا
  • پشتیبانی از توکن‌های ERC-20 و ERC-223
  • پشتیبانی از کلکسیون‌های ERC-721
  • امکان استیکینگ، دریافت وام و سایر ویژگی‌های جدید ارزهای دیجیتال
  • قابل تنظیم برای بسیاری از ویژگی‌های کیف پول پیشرفته مانند تنظیم حقوق و دستمزد برای دارایی‌های Defi

لینک دانلود:

یک انتخاب آگاهانه برای ذخیره‌سازی گالا

انتخاب کیف پول مناسب، یک مسئله فوق‌العاده مهم و حیاتی برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال انتخاب یک کیف پول گالا برای ذخیره‌سازی این دارایی هستید، حتماً باید به تناسب میزان امنیت، سهولت استفاده و ویژگی‌های مختلف ارائه شده آن توجه داشته باشید.

در این مقاله به بررسی برخی از بهترین کیف پول‌های موجود برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال GALA پرداختیم. به نظر شما از میان گزینه‌های معرفی شده، کدام محصول برای شما مناسب‌تر است؟ نظرات و تجربه استفاده خود از هر یک از محصولات معرفی شده در این مقاله را با ما و سایر کاربران والکس به اشتراک بگذارید.

آیا سرمایه‌گذاری با رمز ارز گالا سودآور است؟

بستگی به شرایط شخصی و ریسک پذیری شما دارد. ارزهای دیجیتال دارایی‌های پرخطر و دارای نوسانات بالایی هستند. شما باید تحقیقات کنید و سطح ریسکی را که آماده پذیرش آن هستید قبل از سرمایه‌گذاری را ارزیابی کنید.

توکن GALA چیست؟ 

GALA توکن ابزاری مورد نیاز برای خرید آیتم‌های درون بازی است. علاوه بر داشتن NFT‌های مخصوص بازی، توکن Gala Games به کاربران اجازه می‌دهد تا آیتم‌های منحصر به فردی را با اصالت تضمین شده ایجاد و توزیع کنند.

آیا می‌توان توکن گالا را استیک کرد؟‌

برای دسترسی به این ویژگی کافی است توکن‌های GALA خود را به اشتراک بگذارید. این سیستم برای تعیین وزن کلی رای شما، تعداد توکن‌هایی را که شما استیک کرده‌اید را بررسی می‌کند.

کدام کیف پول گالا را انتخاب کنم ؟

به ترتیب کیف پول گالا Trezor Model T و سپس Ledger Nano X خواهد بود؛ البته اگر هزینه برایتان اهمیتی ندارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۱۳۹۸ تولید محتوا را در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کریپتو کارنسی ها شروع کردم و در حال حاضر تجربه چندین سال در زمینه تولید محتوا و نویسندگی محتوای حوزه ارزهای دیجیتال مطابق با اهداف و مخاطب سایت دارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اسیوک
اسیوک
1 سال قبل

یعنی ما میخواییم اون بازی رو انجام بدیم که کسب درآمد داشته باشیم براش باید این کیف پول رو هم داشته باشیم ؟
و بعدش کیف پول باشه ارزشو که داد میتونیم بزنیم برای والکس و تبدیل تومان کنیم؟!

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  اسیوک

سلام
وقت به خیر
بله دوست عزیز، شما برای دریافت توکن هر بازی، نیاز به داشتن کیف پولی دارید که ار رمزارز مربوطه (به همراه شبکه آن) پشتیبانی کند. پس از دریافت توکن، میتوانید با ارسال آن به یک صرافی داخلی که از آن توکن پشتیبای میکند، این دارایی را نقد کنید.

دکمه بازگشت به بالا