صرافی هامنتخب سردبیر

بهترین صرافی فیوچرز کدام است؟ معرفی صرافی فیوچرز برای ایرانی ها

آیا با بازارهای معاملاتی مختلف در دنیای کریپتوکارنسی آشنا هستید؟ اگر فردی فعال و علاقه‌مند در این حوزه باشید، احتمالا با معامله فیوچرز، اسپات، مارجین و دیگر انواع معاملات آشنایی دارید. معمولا معامله‌گران بر اساس شرایط جغرافیایی، شرایط کاری، میزان سرمایه، روحیات و امکانات خود یکی از این شیوه‌ها را برای انجام معامله ارزی انتخاب می‌کنند. اما صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی‌های متفاوتی از این استراتژی‌ها دارند. پس آشنایی با صرافی فیوچرز برای ایرانیان، یکی از مراحل مهم برای شروع این نوع معاملات است. ضمن اینکه باید به محدودیت‌های موجود در ایران نیز توجه داشته باشید و صرافی‌ای پیدا کنید که برای ثبت نام در آن، نیازی به احراز هویت نباشد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها خواهیم پرداخت و نمونه‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

معاملات فیوچرز چیست؟

معاملات فیوچرز چیست

معاملات فیوچرز (Futures) یکی از روش‌های معاملاتی در بازار رمز ارزها است، که به تریدرها اجازه می‌دهد بدون داشتن اتریوم، بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال، به معامله آن‌ها بپردازند. معاملات فیوچرز در واقع قراردادهایی بین دو سرمایه‌گذار است که روی یک قیمت ثابت برای خرید یا فروش در آینده مشخص توافق دارند. این معاملات دوطرفه (خرید یا فروش) است و معمولا با لوریج یا اهرم انجام می‌شود.

در معامله اسپات، برای سرمایه‌گذاری در یک ارز دیجیتال، شما نیاز به ساخت کیف پول و خرید آن دارید که معمولا مقداری زمان می‌برد و بسته به شبکه ارز مورد نظر، باید کارمزد تراکنش را نیز بپردازید؛ اما معاملات فیوچرز در صرافی ارز دیجیتال، به شما امکان خرید غیر مستقیم و کسب سود از آن را با کارمزدی بسیار کم می‌دهند. در این معاملات، شما حتی می‌توانید از کاهش قیمت‌ها نیز سود به‌دست بیاورید. اما در نظر داشته باشید که قراردادهای فیوچرز در بازارهای پرنوسانی مانند کریپتوکارنسی‌ها، دارای ریسک بسیار زیادی هستند و از آنجایی که شما با اهرم معامله می‌کنید، خطر از بین رفتن سرمایه شما بسیار بالاست. بنابراین باید بازار را به خوبی تحلیل کنید و مدیریت ریسک مناسبی داشته باشید.

مولفه‌های موجود در معاملات فیوچرز

هر معامله‌ای بخش‌ها و المان‌های مختص به خود را دارد. معاملات آتی نیز دارای ۳ مولفه اصلی هستند که برای شروع این نوع ترید، باید آنها را بشناسید. 

  • تاریخ انقضا: این مولفه اشاره به تاریخی دارد که قرارداد باید انجام شود. به عبارتی، فروشنده در موعد سررسید باید قرارداد خود را بفروشد و خریدار نیز باید آن را بخرد. البته معامله‌گران می‌توانند قرارداد خود را قبل از موعد نیز به دیگر تریدرها بفروشند. 
  • واحدهای هر قرارداد: این مولفه مشخص می‌کند که هر قرارداد چقدر ارزش دارایی اساسی دارد و از پلتفرمی به پلتفرم دیگر متفاوت است. برای مثال، ممکن است ارزش یک قرارداد فیوچرز معادل ۲ بیت کوین، در صرافی بایننس ۵۲۰۰۰ دلار باشد؛ اما همین قرارداد در صرافی کوکوین ۵۲۵۰۰ دلار ارزش داشته باشد.
  • لوریج: برای افزایش پتانسیل سود، تریدر می‌تواند معاملات خود را با اهرم انجام دهد. در واقع، صرافی به اندازه اهرم انتخاب شده، به معامله‌گر سرمایه قرض می‌دهند تا سایز معامله را افزایش دهند. اگر شما با سرمایه ۱۰۰ دلار معامله می‌کنید و لوریج را روی ۱۰ تنظیم کرده‌اید، در واقع معامله‌ای به اندازه ۱۰۰۰ دلار باز می‌کنید. ۹۰۰ دلار باقی‌مانده را صرافی به شما قرض می‌دهد و اگر به سود برسید، مقداری از سود شما بر می‌دارد و اگر متضرر شوید، ۹۰۰ دلار خود را پس می‌گیرد و از سرمایه شما ضرر را کسر می‌کند. بنابراین دقت کنید که ترید با لوریج‌های بالا بسیار خطرناک است و سعی کنید همیشه با اهرم‌های پایین معامله انجام دهید. میزان لوریج در صرافی‌ها متفاوت است؛ مثلا یک صرافی امکان معامله تا اهرم ۵ و یک صرافی دیگر، لوریج ۵۰ ارائه می‌دهد.  

معرفی نمونه‌های صرافی فیوچرز برای ایرانیان

معاملات فیوچرز رمزارزها

معاملات فیوچرز، معاملات مارجین و اسپات، بازارهای معاملاتی مختلفی هستند که در دنیای کریپتوکارنسی وجود دارند. شما با توجه به ریسک پذیری، میزان دارایی، شرایط و امکانات خود می‌توانید استراتژی معاملاتی مورد نظر خود را پیدا کنید. صرافی‌های مختلفی از این روش‌های معامله پشتیبانی می‌کنند. اما برای ما ایرانی‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد. اگر برای معاملات فیوچرز قصد استفاده از صرافی‌های خارجی را داشته باشید، با توجه به تحریم‌های حاکم در ایران، باید صرافی‌هایی را انتخاب کنید که نیازی به احراز هویت نداشته باشند. به همین دلیل است که انتخاب بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها تبدیل به یک چالش شده است.

با این حال، این محدودیت‌های موجود در ایران نمی‌تواند مانع کسب سود و داشتن فعالیت حرفه‌ای در بازار رمز ارزها شود و تنها ممکن است کمی کار شما را سخت‌تر کند؛ زیرا استفاده از انواع صرافی فیوچرز برای ایرانیان نیاز به تغییر IP دارد. در واقع شما باید ابتدا یک نرم افزار تغییر IP (وی پی ان یا وی پی اس) نصب کنید و هنگام ورود به صرافی از یک IP ثابت استفاده کنید. در صورتی که از IPهای مختلف استفاده کنید، ممکن است حساب کاربری شما مختل شود و در راستای آن، تمام دارایی‌های شما نیز از بین برود.

در این قسمت قصد داریم صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکزی را که توانایی فعالیت به عنوان صرافی فیوچرز برای ایرانیان را دارند، معرفی کنیم. 

صرافی‌های خارجی مانند صرافی کوکوین و صرافی Coinex در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب هستند؛ اما Kucoin از ماه آگوست ۲۰۲۳ احراز هویت کاربران را اجباری کرده و صرافی کوینکس نیز در روز ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ هک شد و حدود ۲۷ میلیون دلار از این صرافی به سرقت رفت. بنابراین استفاده از این صرافی‌ها را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم.

صرافی والکس

صرافی والکس

صرافی والکس یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی، بازار معاملات تعهدی را به لیست محصولات خود اضافه کرده است. این بازار در واقع امکان معاملات دوطرفه (خرید و فروش) را برای کاربران مهیا می‌کند. معامله تعهدی والکس نوعی از معاملات مارجین بوده که زیر مجموعه بازار مشتقه به حساب می‌آید. این نوع معامله دارای زمان انقضا می‌باشد که این زمان در صرافی والکس، ۳ روز در نظر گرفته شده است. کاربران به وسیله بخش معاملات تعهدی می‌توانند از اهرم ۳ برابر در دو جهت خرید و فروش استفاده کنند.

در معامله تعهدی در والکس، کاربر مقداری وثیقه در اختیار صرافی قرار داده و به نسبت آن مقدار بیشتری اعتبار دریافت می‌کند. سپس کاربر به راحتی پس از دریافت اعتبار می‌تواند به معامله در بازار تعهدی والکس بپردازد.

صرافی لورج

صرافی لورج برای ایرانیان

یکی دیگر از انواع بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها، صرافی لورج (Leverj) است. Leverj به عنوان یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز معتبر، علاوه بر معاملات فیوچرز با لوریج ۱۰۰، از معاملات اسپات نیز پشتیبانی می‌کند. این صرافی برای کاربران ایرانی مناسب است؛ زیرا نیازی به احراز هویت ندارد. البته فراموش نکنید که برای استفاده از آن باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

Leverj به عنوان یک صرافی معاملات فیوچرز برای کاربران ایرانی، کاربری جذابی دارد. اما ممکن است استفاده از آن برای افراد مبتدی کمی سخت باشد. همچنین یکی از ویژگی‌های این صرافی که از آن به عنوان یک خصوصیت منفی یاد می‌شود، پشتیبانی آن از تعداد کمی ارز دیجیتال است. 

تحقیق درباره صرافی فیوچرز مناسب برای ایرانیان و انتخاب یک صرافی خوب به شما کمک می‌کند تا با خیالی راحت‌تر و مطمئن‌تر معاملات ارزی خود را انجام دهید. صرافی Leverj برای شیوه‌های معاملاتی مختلف، کارمزدهای متفاوتی تعیین کرده است. برای مثال معاملات اسپات در این صرافی بدون کارمزد و معاملات فیوچرز در آن با مقداری کارمزد انجام می‌شود. این مقدار برای فرد سفارش گذار (Maker) چیزی حدود ۰.۰۲ درصد و برای سفارش بردار (Taker) چیزی حدود ۰.۰۴ درصد است.

بای بیت

صرافی بای بیت برای معاملات فیوچرز

صرافی بای بیت (Bybit) که در دسته صرافی‌های متمرکز قرار دارد، جزو آن دسته از پلتفرم‌هایی است که نیازی به احراز هویت ندارد؛ البته بدون احراز هویت، تنها می‌توانید روزانه تا ۲۰ هزار دلار از آن برداشت کنید. علاوه بر آن صرافی بای بیت از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل است که از آن به عنوان یک نمونه مناسب از صرافی فیوچرز برای ایرانیان یاد می‌شود.

نرم‌افزار موبایلی این صرافی در سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است. نقدینگی آن نیز با توجه به مدت‌زمان نسبتا کمی که از تاسیس آن می‌گذرد، میزان قابل توجهی دارد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این صرافی، سرعت بالای تراکنش‌هاست. 

صرافی بای بیت می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب در زمینه انتخاب صرافی فیوچرز برای ایرانیان باشد. این صرافی علاوه بر نسخه موبایل، نسخه دسکتاپ نیز دارد. رابط کاربری این صرافی در هر دو این نسخه‌ها بسیار آسان است. فقط در نظر داشته باشید که برای انجام معاملات فیوچرز بهتر است تحلیل و بررسی خود را به طور کامل انجام دهید.

شما با استفاده از بای بیت که می‌تواند نمونه‌ای از بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها باشد، قادر هستید با استفاده از اهرم‌های موجود در آن، سود معاملات خود را چندین برابر کنید.

صرافی منگو مارکتز

صرافی Mango Markets

صرافی منگو مارکتز (Mango Markets) یک صرافی فیوچرز برای ایرانیان است. این صرافی در دسته صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه سولانا قرار دارد. از محدودیت‌های این دکس می‌توان به ارائه لوریج پایین‌تر نسبت به صرافی‌های متمرکز، معاملات فیوچرز دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین سولانا و نقدینگی نسبتا پایین اشاره کرد. 

موضوع کارمزدها در صرافی منگو مارکتز جزو مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود. اما متاسفانه تیم توسعه‌دهنده آن میزان مشخصی برای کارمزد معاملات فیوچرز تعیین نکرده‌اند و این موضوع می‌تواند در اکثر مواقع یک عیب بزرگ محسوب شود. ضمن این‌که کارمزدی که در نهایت تعیین می‌شود، باید از طریق ارز دیجیتال سولانا (SOL) پرداخت شود. بنابراین شما باید ابتدا کیف پول فانتوم را نصب کنید و سپس به Mango Markets متصل کنید. در این صورت می‌توانید معاملات ارزی خود را آغاز کنید.

Mango Markets نمونه خوبی از یک صرافی فیوچرز برای ایرانیان است. زیرا علاوه بر غیرمتمرکز بودن توانایی تامین امنیت کاربران خود را نیز دارد. یکی دیگر از نکته‌های مهمی که در این صرافی وجود دارد، این است که هر ارز دیجیتال با اهرم متفاوتی معامله می‌شود. برای مثال برای معامله بیت کوین فقط باید از اهرم ۵ استفاده شود.

صرافی YFX

صرافی YFX

صرافی YFX جزو آن دسته از صرافی‌هایی است که محدودیت خود را برای کشورهای تحریم اعمال کرده است. در واقع این صرافی علاوه بر ایران، به کشورهای دیگری مثل چین، سنگاپور، سوریه و کوبا نیز خدمات ارائه نمی‌دهد و این موضوع به تحریم‌های کشور آمریکا مربوط می‌شود. اما با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP می‌توان از آن در ایران استفاده کرد. 

زمانی که بحث انتخاب صرافی فیوچرز برای ایرانیان به میان بیاید، صرافی YFX حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شما به عنوان کاربر می‌توانید در قسمت فیوچرز این صرافی تا اهرم ۱۰۰ معامله داشته باشید.

برای اینکه معامله فیوچرز خود را در صرافی YFX شروع کنید، باید ابتدا وارد سایت رسمی این صرافی شوید و سپس بلاکچین مورد نظر خود را انتخاب کنید. صرافی YFX از شبکه‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • BNB اسمارت چین
  • ترون
  • آربیتروم
  • zkSync

پس از انتخاب شبکه، باید کیف پول ارز دیجیتال خود را به آن وصل کنید. جالب است بدانید که اگر کیف پول مورد استفاده شما متامسک یا ربی باشد، قبل از اینکه برای اتصال آن به صرافی اقدامی انجام دهید، عملیات اتصال را به صورت خودکار انجام می‌دهد. در نهایت می‌توانید وارد بخش معاملات فیوچرز شوید و معامله مورد نظر خود را تنظیم کنید.

صرافی Kwenta

صرافی Kwenta

Kwenta یک نمونه دیگر از صرافی‌های غیرمتمرکز معاملات فیوچرز برای کاربران ایرانی است. این صرافی روی شبکه اتریوم و توسط پروتکل سینتتیکس (Synthetix) پشتیبانی می‌شود. Kwenta نیازی به احراز هویت ندارد و برای کاربران ایرانی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

محیط کاربری صرافی Kwenta نسبت به سایر صرافی‌های فیوچرز غیرمتمرکز مناسب ایرانی‌ها، کمی پیچیده‌تر است. برای اینکه بتوانید معاملات فیوچرز خود را در این دکس آغاز کنید، باید ابتدا از اتصال والت ارزی خود به آن مطمئن باشید. کیف پول ارزی شما می‌تواند متامسک، ربی و یا کیف پول‌های دیگر باشد. در مرحله بعد نیز باید برای خرید توکن SUSD اقدام کنید. توجه داشته باشید که خرید این توکن از قسمت سواپ صرافی امکان‌پذیر خواهد بود.

صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس برای ترید فیوچرز

یکی دیگر از نمونه‌های مورد قبول در فهرست صرافی فیوچرز برای ایرانیان، صرافی بینگ ایکس (BingX) است. یکی از ویژگی‌های صرافی BingX این است که اهرم‌های معاملاتی نسبتا بالایی را در بازار فیوچرز ارائه می‌دهد. ضمن اینکه کارمزدهای نسبتا منطقی و معقولانه‌ای دریافت می‌کند.

صرافی بینگ ایکس حجم معاملاتی نسبتا کمی دارد. اما در فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال بازار کریپتو، جایگاه خوبی را کسب کرده است. نسخه تحت وب و گوشی موبایل آن نیز ارائه شده است که در سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است. جالب است بدانید که این صرافی فیوچرز برای ایرانیان، دو نوع معامله فیوچرز را ارائه می‌دهد:

  • معمولی
  • دائمی

معاملات فیوچرز دائمی، همان نوع معمولی هستند که تاریخ انقضا برای آن‌ها تعیین نشده است. همچنین اهرم معاملاتی برای فیوچرز معمولی ۱۵۰ و برای فیوچرز دائمی ۱۲۵ ارائه می‌شود. برداشت از صرافی BingX بدون احراز هویت، محدود به ۵۰ هزار دلار به‌صورت روزانه است. 

صرافی dYdX

صرافی dydx برای معاملات فیوچرز

صرافی dYdX یکی از قدیمی‌ترین و بهترین صرافی های دکس‌های مبتنی بر شبکه اتریوم برای معاملات فیوچرز دائمی است. در این صرافی می‌توانید بسیاری از رمزارزهای اصلی را با لوریج ۲۰ معامله کنید. 

محیط کاربری dYdX ساده است. برای شروع معاملات، باید ابتدا کیف پول خود را متصل کنید و حداقل به اندازه ۱۰ دلار کریپتو در آن واریز کنید. این دکس نسخه‌های وب، اندروید و IOS ارائه می‌دهد و می‌توانید به راحتی و در هر کجا، معاملات خود را انجام دهید. نقدینگی dYdX بسیار بالاست و محبوبیت زیادی بین کاربران ارزهای دیجیتال دارد. اجباری در احراز هویت کاربران نیست؛ اما سایت این صرافی فیلتر است و باید حتما با وی پی ان وارد آن شوید. 

پروتکل Perpetual

صرافی perpetual برای معاملات فیوچرز

همانطور که از نام این صرافی مشخص است، پروتکل Perpetual جزو صرافی‌های غیرمتمرکز برای معاملات فیوچرز دائمی است. صرافی پرپچوال به شما اجازه ترید با لوریج ۱۰ را می‌دهد.

این صرافی که مبتنی بر شبکه لایه دوم آپتیمیزم است، نیازی به احراز هویت ندارد؛ اما به برخی کشورها مثل ایران خدمات ارائه نمی‌دهد. بنابراین حتما باید با وی پی ان از آن استفاده کنید. پرپچوال نسخه‌های موبایل نیز ارائه می‌دهد و رابط کاربری آسانی دارد. 

پلتفرم ApolloX

صرافی apollox برای ترید فیوچرز

ApolloX یکی دیگر از صرافی‌های غیرمتمرکز محبوب برای معاملات دائمی است. از ویژگی‌های جالب این صرافی می‌توان به ارائه لوریج تا ۱۰۰۰ برابر (برای برخی رمز ارزها)، کارمزدهای پایین و اسلیپیج کم اشاره کرد. 

برای شروع معامله در آپولو ایکس، باید یک اکانت بسازید. برای ساخت حساب کاربری نیز نیاز به احراز هویت ندارید و تنها ایمیل و پسورد کفایت می‌کند. سپس کیف پول خود را متصل می‌کنید، مقداری ارز دیجیتال در حساب خود واریز می‌کنید و معاملات خود را شروع می‌کنید. 

این صرافی روی شبکه BNB Smart Chain ساخته شده؛ اما می‌توانید طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال روی انواع شبکه‌ها را معامله کنید. میزان نقدینگی ApolloX نسبتا زیاد است، کار با آن راحت است و امنیت خوبی دارد. این پلتفرم نسخه‌های تحت وب، اندروید و IOS را ارائه می‌دهد. 

صرافی‌های مناسب معاملات فیوچرز برای کاربران ایرانی

بازار فیوچرز یکی از بازارهای معاملاتی است که در حال حاضر طرف‌داران زیادی بین معامله‌گران دنیای کریپتو دارد. سودی که ممکن است از این روش معاملاتی به دست بیاید، آن‌قدر چشمگیر است که هر معامله‌گری را وسوسه می‌کند. فقط باید توجه داشته باشید که بدون آگاهی و اطلاعات کافی وارد عمل نشوید. شناخت انواع صرافی فیوچرز برای ایرانیان می‌تواند شروع خوبی برای این مسیر باشد. در جدول زیر امکانات محتلف این صرافی‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم.

نام پلتفرمنوع صرافیاحراز هویتامنیتنقدینگیتعداد کوین پشتیبانی شدهشبکهرابط کاربری
لورجغیرمتمرکزخیرخوبمتوسط۶اتریومپیچیده
بای بیتمتمرکزخیرخوبزیاد۲۰۰شبکه‌های مختلفساده
منگو مارکتزغیرمتمرکزخیرخوبنسبتا کم۴سولاناساده
YFXغیرمتمرکزخیرخوبمتوسط۶شبکه‌های مختلفساده
کوئنتاغیرمتمرکزخیرخوبمتوسط۷۵اتریومپیچیده
بینگ ایکسمتمرکزخیرخوبزیاد۱۸۴شبکه‌های مختلفساده
dYdXغیرمتمرکزخیرخوبزیاد۳۰اتریومساده
پرپچوالغیرمتمرکزخیرخوبزیاد۱۸آپتیمیزمساده
آپولو ایکسغیرمتمرکزخیرخوبزیاد۷۵شبکه هوشمند BNBساده
والکسمتمرکزبلهخوبزیاد۹شبکه های مختلفساده

همان‌طور که دیدید صرافی‌های خارجی زیادی از معاملات فیوچرز پشتیبانی می‌کنند. اما شما به عنوان یک کاربر ایرانی باید به دنبال نمونه‌هایی بگردید که هنگام ثبت نام در آن‌ها، نیازی به احراز هویت نداشته باشند. همانطور که مشاهده کردید، استفاده از بیشتر صرافی‌های متمرکز خارجی برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست و باید تا جایی که می‌توانید، از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کنید. اما اگر قصد معامله فیوچرز در صرافی متمرکز را دارید، می‌توانید از معاملات تعهدی والکس استفاده کنید. صرافی والکس معاملات تعهدی را با اهرم و حجم معاملات مناسب در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است. این مقاله به معرفی بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانیان پرداختیم و ویژگی‌های آنها را بررسی کردیم. 

در زمینه استفاده از صرافی‌های خارجی برای معاملات فیوچرز به عنوان یک کاربر ایرانی تجربه‌ای دارید؟ از نظر شما شما بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها کدام است؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۲۲

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید مسلم خانی.
مجید مسلم خانی.
7 ماه قبل

سلام .تمام صرافی هایی که فرمودید مراجعه کردم دیگه مثل قبل نیست احراز هویت میخواد کوکوین و کونتکس اصلا ایرانی قبول نمیکنه

محمد
محمد
1 سال قبل

معاملات فیوچرز رو به والکس بیارید خوب میشه!

نیما صالح
نیما صالح
1 سال قبل

صرافی والکس‌ چه زمانی قابلیت معامله با روش فیوچرز رو فعال میکنه ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  نیما صالح

سلام و عرض ادب
نیما جان هنوز تاریخ مشخصی برای این قابلیت والکس مشخص نشده است. قطعا در صورت نهایی شدن این مساله، اطلاع رسانی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا