اخبار آلت کوین ها

قیمت USTC و کوین‌های لونا با تصویب این پروپوزال سر به فلک کشیدند

جامعه شبکه ترا کلاسیک پروپوزالی را برای حل مشکل عدم تطابق توالی و ترتیب (sequence) حساب‌ها تصویب کرده است. این طرح مهم منجر به رالی ناگهانی دو توکن LUNC و USTC شده است.

به گزارش والکس و به نقل از coingape، جامعه شبکه ترا کلاسیک یک پروپوزال مهم را تحت عنوان «حل مشکل عدم تطابق توالی» در میان تلاش‌ جامعه برای احیای LUNC و USTC به اتفاق آرا تصویب کرده است. این پروپوزال برای استقرار آنچین کلاینت terrad v2.3.1، در جهت ترکیب ماژول کمیسیون ولیدیتور پویا، به تایید جامعه نیاز دارد. قیمت دو رمزارز LUNC و USTC نیز در پی استقرار نقدینگی رشد زیادی را تجربه کرده‌ است. این پروپوزال مشکل حیاتی دکوراتور dyncomm ante یعنی توالی حساب را برطرف می‌کند. مشکل عدم تطابق توالی منجر به محرومیت برخی حساب‌ها از تعامل بیشتر با این بلاک چین شده بود.

قیمت LUNC در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵ درصد رشد کرده و این توکن در حال حاضر به نرخ ۰/۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود. همچنین حجم معاملات آن طی یک روز گذشته ۱۱۲۰ درصد رشد داشته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این توکن است.

قیمت USTC در سطح ۰/۰۴۸ دلار قرار دارد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰٪ افزایش یافته است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته این رمزارز به ترتیب ۰/۰۱۵ دلار و ۰/۰۴۵ دلار بوده و حجم معاملات آن نیز به شدت افزایش یافته است.

در همین حین، قیمت LUNA نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته و در حال حاضر در سطح ۰/۸۳ دلار قرار دارد. سقف و کف یک روزه این توکن به ترتیب ۰/۹۱ دلار و ۰/۶۵۸۷ دلار بوده است. حجم معاملات آن نیز ۴۰۰ درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است استیبل کوین USTC در پی فاجعه شبکه ترا کلاسیک در سال گذشته، برابری خود را با دلار آمریکا از دست داد و با سقوط وحشتناک ارزش خود روبه‌رو شد به طوریکه این توکن را دیگر نمی‌توان یک استیبل کوین نامید و به هیچ عنوان برای خرید و سرمایه‌گذاری توصیه نمی‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coingape.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا