مقالات ارز دیجیتال

انواع تتر (USDT)؛ تتر روی کدام بلاکچین ها قابل معامله است؟

اگر به سرمایه‌گذاری یا معامله در دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارید، باید با استیبل کوین‌ها آشنا شوید. یکی از همین استیبل کوین‌ها، تتر (Tether) است که قیمت آن دقیقا برابر با دلار است. البته گاهی ممکن است که قیمت دلار و تتر یکی نباشد، اما این تفاوت خیلی چشمگیر نیست. حال این رمزارز به دلیل محبوبیتی که دارد، توسط کاربران از دیجیتال بسیار استفاده می‌شود. به همین علت شرکت Tether، از این رمزارز در شبکه‌های مختلف بهره می‌برد تا نیاز تمام کاربران کریپتو را برآورده کند. از پرکاربردترین شبکه‌هایی که USDT را لانچ کرده‌اند میتوان به بیت کوین (امنی)، اتریوم، ترون و بی‌ان‌بی چین اشاره کرد.

در ادامه به صورت مختصر به پاسخ سوال تتر چیست می‌پردازیم، سپس انواع تتر در شبکه‌های مختلف را به صورت کامل معرفی و بررسی می‌کنیم.

آشنایی با تتر

تتر یا به عبارتی USDT همان دلار دیجیتالی است که بسیاری از افراد در بازار ارزهای دیجیتال، از آن استفاده می‌کنند. Tether در واقع یک استیبل کوین (StableCoin) است که ارزش آن دقیقاً برابر با دلار، بالا و پایین می‌شود.

USDT برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به دلیل کمک به سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال به وجود آمد. زیرا افراد، در زمان نزولی شدن بازار در گذشته مجبور به تبدیل سرمایه خود به دلار فیزیکی بودند تا از ضرر جلوگیری کنند. در این حالت، آنها پس از تبدیل سرمایه خود به دلار فیزیکی، به طور کامل از بازار خارج می‌شدند. ولی پس از اجرای طرح اولیه دلار دیجیتالی یا USDT ، سرمایه‌گذاران می‌توانند در هنگام نزولی شدن بازار، سرمایه خود را به Tether تبدیل کنند.

انواع شبکه‌ های تتر

USDT روی شبکه‌های مختلف ارائه می‌شود. به همین دلیل، ممکن است هنگام مواجه با این شبکه‌های مختلف کمی گیج شوید. لازم به ذکر است که Tether، یک توکنِ دارای بلاکچین اختصاصی نیست. پس برای فعالیت باید از بلاکچین‌های دیگر استفاده کند. از سال ۲۰۱۵ تاکنون، USDT بر روی بلاکچین‌های مختلفی ساخته شد که در ادامه به معرفی انواع تتر در شبکه‌های مختلف می‌پردازیم.

تتر شبکه امنی (Omni)

اولین نسخه ساخته شده از تتر، تتر امنی بود. این USDT در واقع، بر روی بلاکچین امنی یا همان بیت کوین قرار داشت. به همین دلیل، بسیاری از سرمایه‌گذاران، این Tether را به عنوان تتر بیت کوین می‌شناسند. همان‌طور که گفتیم، این USDT از اولین انواع تتر است و همین دلیل مشکلات زیادی هم داشت.

برخی از این مشکلات، سرعت پایین در انجام تراکنش‌ها، ایمن نبودن شبکه و مورد حمله قرار گرفتن توسط هکرها، کارمزد بالا برای تراکنش‌ها و شلوغی شبکه بود. این موارد تنها بخشی از مشکلات تتر امنی بود که به دنبال آن، سرمایه‌گذاران و صرافی‌ها، استفاده از آن را کنار گذاشتند. پس از مدتی، یک USDT جدید به عنوان جایگزین بهتر برای تتر امنی معرفی شد.

تتر شبکه اتریوم (ERC20)

در ادامه مشکلاتی که سرمایه‌گذاران با USDT امنی داشتند، در سال ۲۰۱۷ تتر جدیدی به نام USDT اتریوم بر روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شد. قطعا با بلاکچین اتریوم و محبوبیت آن میان سرمایه‌گذاران آشنا هستید. این USDT بر روی بلاکچین اتریوم با ارائه سرعت بالا در تراکنش‌ها و کارمزد پایین‌تر، به سرعت جایگزین Tether امنی شد.

تتر بر روی بلاک چین اتریوم

نام دیگر تتر اتریوم، تتر ERC20 است. دلیل این نامگذاری این است که تمامی توکن‌هایی که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته می‌شوند، دارای یک استاندارد خاص به نام ERC20 هستند. به همین دلیل، تترهای ساخته شده بر روی بلاکچین اتریوم به این نام شهرت دارند.

تتر شبکه ترون (TRC20)

تتر بر روی بلاکچین ترون

تتر اتریوم به روند مثبت خود تا سال ۲۰۲۰ ادامه داد. در این سال با رشد پروژه‌های دیفای (DeFi) و شلوغی شبکه، کارمزد تراکنش‌های بلاکچین اتریوم نیز افزایش پیدا کرد. از این رو، سرمایه‌گذاران دیگر به استفاده از USDT اتریوم علاقه‌ای نداشتند و به دنبال یک جایگزین بهتر در انواع تتر بودند.

در همین حال یکی از پرکاربردترین تترهای دنیای کریپتو یعنی تتر TRC-20 راه‌اندازی شد. ترون در گذشته، بر روی بلاکچین اتریوم قرار داشت و پس از گذشت مدتی، یک بلاکچین جداگانه برای خود راه اندازی کرد. USDT ترون با ارائه سرعت بالا در تراکنش‌ها و کارمزد انتقال پایین‌تر نسبت به اتریوم، به سرعت محبوبیت بالایی پیدا کرد. علاوه بر این ویژگی‌ها، شبکه ترون امکان ایردراپ (Airdrop) و استیکینگ را به Tether اضافه کرد. توکن‌های شبکه ترون نیز دقیقا مشابه اتریوم، از استاندارد توکن‌سازی اختصاصی ترون به نام TRC20 استفاده می‌کنند.

تتر شبکه بی‌ان‌بی چین (BEP20)

BEP20 به استاندارد توکن‌سازی در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اشاره دارد که بر پایه ماشین مجازی اتریوم (EVM) کار می‌کند. USDT در زنجیره هوشمند بایننس با نام USDT BEP20 شناخته می‌شود که به عنوان توکن BEP20 در زنجیره هوشمند بایننس منتشر می‌شود. این توکن برای ارائه مزایای توکن Tether و تراکنش‌های سریع‌تر و کم‌هزینه طراحی شده است.

کاربران اغلب از این توکن برای تجارت و انتقال ارزش در اکوسیستم زنجیره هوشمند بایننس استفاده می‌کنند، زیرا می‌تواند تراکنش‌های سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری را در مقایسه با انواع تتر در بلاکچین‌های مختلف ارائه دهد.

تتر شبکه ایاس (EOS)

تتر ایاس، یکی از جدیدترین و کامل‌ترین نسخه‌های USDT ارائه شده است. این USDT در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد. Tether ایاس ادعا می‌کند که برای نقل و انتقالاتش کارمزد تراکنش‌ها را حذف کرده و بالاترین حد سرعت تراکنش را به کاربرانش ارائه می‌دهد. البته همان‌طور که اشاره کردیم، این تنها ادعای تیم ایاس است و نسبت به انواع تتر دیگر، کامل و بی‌نقص نیست.

سایر شبکه‌ های تتر

شرکت Tether، برای دسترسی بیشتر به توکن USDT اقدام به راه‌اندازی این توکن در شبکه‌های دیگر نیز کرده است. فواید این تنوع در شبکه‌های ارائه دهنده USDT این است که کاربران ارزهای دیجیتال بر روی هر بلاکچینی که مشغول به فعالیت باشند، امکان دسترسی به این استیبل کوین محبوب را خواهند داشت.

سایر شبکه‌هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند شامل آلگورند (ASA)، سولانا (SPL) و اوالانچ (AVAX) می‌شود که همگی از بلاکچین‌های مطرح بازار کریپتو هستند. البته USDT این شبکه‌ها مانند مواردی که در بالا عنوان شدند، کاربران زیادی ندارد و هنوز آنچنان محبوب نشده‌اند.

در ادامه در جدولی اطلاعات کلیدی شبکه‌های مطرح USDT یعنی امنی، اتریوم، ترون و بی‌ان‌بی چین را با هم مقایسه می‌کنیم.

شبکهسرعت تراکنشکارمزدامنیت
شبکه امنی (Omni)۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت۳۰ الی ۴۰ دلاربالاترین
شبکه اتریوم (ERC20)۱۰ دقیقه تا ۱ ساعت۳۰ دلاربالا
شبکه ترون (TRC20)کمتر از ۳۰ دقیقه۱ الی ۲ دلارمتوسط
شبکه بی‌ان‌بی چین (BEP20)کمتر از ۱ دقیقهکمتر از ۱ دلارمتوسط

مقایسه انواع تتر بر روی شبکه‌های مختلف

بالاتر اشاره کردیم که شبکه‌های مختلف USDT در موارد مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. بیشترین تفاوت میان شبکه‌ های تتر، مربوط به سرعت تراکنش و کارمزد آن می‌شود.

مقایسه سرعت تراکنش

اگر بخواهیم سرعت انجام تراکنش در سه شبکه USDT معرفی شده را مقایسه کنیم، باید بگویم که تتر امنی از نظر سرعت تراکنش، ضعیف‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. تقریبا ساخت یک بلاک جدید در بلاکچین امنی، ۱۰ دقیقه تا ۲ ساعت طول می‌کشد. ۲ ساعت نیز زمان زیادی برای انجام یک تراکنش است. به همین دلیل، معامله‌گران از Tether امنی استفاده نمی‌کنند.

پس از USDT امنی، تتر اتریوم سرعت تراکنش بالاتری دارد. سرعت انجام تراکنش در شبکه اتریوم بین ۵ الی ۱۰ دقیقه است که نسبت به USDT امنی، گزینه بهتری برای معامله‌گران است. البته این زمان بستگی به هزینه تراکنش انتخاب شده توسط کاربر دارد. در صورت انتخاب پایین‌ترین مبلغ فی، ممکن است تکمیل تراکنش تا یک ساعت طول بکشد. ولی در مقابل، Tether ترون سرعت بسیار بالاتری در انجام تراکنش‌ها دارد. سرعت انجام تراکنش در شبکه ترون، نهایتاً ۳۰ دقیقه است. این موضوع قطعا برای معامله‌گران یک ویژگی بسیار عالی برای تتر ترون محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که در شبکه‌هایی مانند بی‌ان‌بی چین و پالیگان، تراکنش‌ها در کمتر از یک دقیقه تکمیل می‌شوند.

مقایسه میزان کارمزد

کارمزد تراکنش در شبکه‌های بلاکچین متفاوت است. این موضوع در شبکه‌های مختلف USDT نیز امر بسیار مهم و پراهمیتی به شمار می‌رود. برای شروع مقایسه، USDT امنی را بررسی می‌کنیم. Tether امنی بین تتر اتریوم و ترون بیشترین کارمزد را برای تراکنش‌هایش دریافت می‌کند. در برخی مواقع، این کارمزد به ۳۰ الی ۳۵ دلار نیز می‌رسد که مبلغ زیادی برای کارمزد یک تراکنش به حساب می‌آید.

کارمزد تراکنش در شبکه اتریوم، به مراتب از شبکه امنی کمتر بود. البته این موضوع، مربوط به سال‌های قبل که شبکه اتریوم خلوت‌تر بود می‌شود. در حال حاضر، به دلیل شلوغی شبکه اتریوم و افزایش قیمت ارز اتریوم، هزینه کارمزد تراکنش آن نیز افزایش یافته است. برخی از کارمزد تراکنش‌ها در شبکه اتریوم به ۳۰ دلار نیز می‌رسد. البته، در حال حاضر با راه‌اندازی و محبوبیت راهکارهای لایه دو اتریوم، کارمزد انتقال تتر به مراتب کاهش پیدا کرده است و از ۰.۵۰ سنت تا ۵ دلار متغییر است.

حالا به کارمزد تراکنش USDT ترون می‌رسیم که در حال حاضر، کمترین میزان را دارد. در واقع ارزان‌ترین کارمزد تراکنش USDT، مربوط به شبکه ترون می‌شود. کارمزد تراکنش شبکه ترون، چیزی حدود ۶۰ سنت الی ا دلار بود که با افزایش قیمت ترون، ممکن است کمی افزایش پیدا کند. بیشترین کارمزد تراکنش دریافت شده در شبکه ترون، ۲ دلار بود که باز هم نسبت به کارمزد تراکنش اتریوم و امنی، کمتر است. در حال حاضر، کارمزد تراکنش شبکه ترون چیزی حدود ۸۰ سنت است.

البته شبکه مقرون به صرفه‌تری به نام پالیگان نیز وجود دارد که به عنوان راهکار لایه دو اتریوم عمل می‌کند. هزینه تراکنش در این شبکه به مراتب از موارد بالا، پایین‌تر است. کاربر به وسیله این شبکه تنها لازم است ۰.۰۱۰ تا ۰.۰۰۲ دلار هزینه تراکنش پرداخت کند. این تغییر محسوس در هزینه تراکنش‌ها، اهمیت راهکارهای لایه دو اتریوم را نشان می‌دهد که به کاربران در بهره‌مندی از امکانات اتریوم با هزینه‌های پایین کمک می‌کند.

مقایسه امنیت شبکه‌ های تتر

مسئله امنیت در انواع تتر، کاملا به بلاکچینی که USDT بر روی آن قرار دارد بستگی دارد. به عنوان مثال Tether شبکه امنی، با وجود راه‌اندازی بر روی شبکه بیت کوین، از امنیت بالای شبکه بیت کوین بهره می‌برد. بنابراین می‌توان USDT شبکه‌های بیت کوین و اتریوم را یکی از امن‌ترین تترها در نظر گرفت. البته در حال حاضر کاربران زیادی از تتر شبکه امنی استفاده نمی‌کنند، بنابراین این کاربران به تتر شبکه اتریوم روی آورده‌اند.

با توجه به اینکه کارمزد شبکه اتریوم بالا است، استفاده از USDT شبکه ترون و بایننس منطقی‌تر خواهد بود. با اینکه امنیت این شبکه‌ها از بلاکچین اتریوم پایین‌تر هستند، اما امنیت مناسبی را مهیا می‌کنند. علاوه براین USDT شبکه‌های آلگورند (ASA)، سولانا (SPL) و آوالانچ (AVAX) نیز موجود است که می‌توان از آنها استفاده کرد. امنیت این شبکه‌ها در حد امنیت تتر ترون و بایننس می‌باشد.

انتقال انواع تتر به کیف پول

از آنجایی که تمامی تترهای معرفی شده، با یکدیگر فرق دارند؛ برای انتقال آنها به کیف پول نیز باید دقت کنید. چرا که باید آدرس دقیق کیف پول را برای انتقال وارد کنید. به طور مثال، آدرس کیف پول USDT امنی را نمی‌توانید برای انتقال تتر ترون استفاده کنید.

برای شناخت این آدرس‌ها، بهتر است کمی با ظاهر و ویژگی‌های آنها آشنا شوید تا در دریافت یا ارسال تترهای خود به مشکل برنخورید.

  • آدرس تتر امنی که بر روی بلاکچین بیت کوین قرار دارد، با اعداد ۱ یا ۳ یا حروف bc1 شروع می‌شود.
  • آدرس تتر اتریوم که بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد، با 0x شروع می‌شود.
  • آدرس تتر ترون که بر روی بلاکچین ترون قرار دارد، با TX شروع می‌شود.

اگر به این موارد دقت کنید، به راحتی می‌توانید تترهای خود را به آدرس دقیق و درست کیف پول منتقل کنید.

کیف پول‌های انواع تتر

شما برای نگهداری تترهای خود در یک جای امن، به کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. این روزها، بسیاری از کیف پول‌ها از انواع تتر پشتیبانی می‌کنند که چند نمونه از آنها شامل:

تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت کیف پول مخصوص تتر

کیف پول تراست ولت این روزها حرف اول را در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارز دیجیتال میزند. این کیف پول دارای نسخه موبایل (اندروید و IOS) است. مراحل نصب و استفاده از آن بسیار ساده بوده و به راحتی می‌توانید نقل انتقالات USDT خود را در آن انجام دهید.

ویژگی‌های تراست ولت:

  • پشتیبانی از بیش از یک میلیون ارز دیجیتال
  • قابلیت استفاده از dApp ها
  • مالکیت کلیدهای خصوصی توسط کاربر
  • امکان استیکینگ برخی از ارزهای دیجیتال

کیف پول تتر (Tether wallet)

این کیف پول، مخصوص USDT است و برای نصب آن باید به سایت رسمی Tether مراجعه کنید. سپس، در آن جا ثبت نام کرده و کیف پول را خریداری می‌کنید. پس از آن امکان استفاده از این کیف پول برای شما فراهم می‌شود. البته، این روزها به دلیل تحریم‌های موجود، امکان استفاده از این کیف پول برای ایرانیان وجود ندارد.

ویژگی‌های تتر ولت:

  • پشتیبانی از تمامی شبکه‌های USDT
  • امکان استکینگ USDT
  • امنیت قابل قبول

کیف پول کوینومی (Coinomi)

در حال حاضر، کیف پول کوینومی یکی از کامل‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری ارز دیجیتال است که تمام امکاناتش را به طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این کیف پول دارای نسخه‌های مخصوص موبایل و دسکتاپ است. همچنین، از انواع تتر نیز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های کوینومی:

  • رابط کاربری مناسب
  • پشتیبانی از شبکه‌های اصلی بلاکچین مانند بیت کوین، ریپل و لایت کوین
  • مناسب برای نگهداری تتر امنی
  • قابلیت تبادل ارزها بوسیله ShapeShift

کیف پول تتر فری ولت (Tether Free Wallet)

این کیف پول مخصوص انواع تتر طراحی شده و تنها بر روی موبایل اجرا می‌شود. برای دانلود آن نیز می‌توانید به سایت Tether Free Wallet مراجعه کرده و آن را دریافت کنید.

ویژگی‌های تتر فوی ولت:

  • جابجایی رایگان ارزهای دیجیتال برای کاربران فری ولت
  • قابلیت انتخاب چهار کارمزد مختلف در شبکه بیت کوین برای تراکنش سریع‌تر
  • تایید چند امضایی برای هر تراکنش
  • نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول سرد برای امنیت بیشتر

اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک برای تتر

کیف پول اتمیک در حال حاضر از رمزارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند. انواع تتر نیز تنها برخی از کریپتوهای پشتیبانی شده در این کیف پول است. مانند دیگر کیف پول‌های معرفی شده، اتمیک در نسخه‌های موبایل و دسکتاپ ارائه می‌شود. بهترین راه برای دانلود این ولت نرم افزاری، مراجعه به سایت Atomic Wallet است.

ویژگی‌های اتمیک ولت:

  • دارای رابط کاربری ساده
  • قابلیت Atomic Swap برای ۵۰۰ مرزارز
  • پشتیبانی از اکثر بلاکچین‌های مطرح
  • امنیت قابل قبول

کیف پول لجر (Ledger)

کیف پول لجر نانو، یک کیف پول سخت افزاری است که برای انجام نقل و انتقالات رمز ارز خود، باید آن را به سیستم کامپیوتر متصل کنید. این کیف پول سخت افزاری در حال حاضر، از ایمن‌ترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال به حساب می‌آید. کیف پول لجر نانو، از USDT و پیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های لجر:

  • قابلیت اتصال کیف پول سرد از طریق بلوتوث
  • قابلیت استیکینگ توکن‌های اتریوم، سولانا و کازماس
  • امنیت بالا
  • دارای اپلیکیشن تلفن همراه برای مدیریت دارایی‌ها

کیف پول ترزور (Trezor)

کیف پول ترزور نیز مانند لجر نانو، یک کیف پول سخت افزاری است. این کیف پول‌ها به دلیل آفلاین بودن، از حمله هکرها و سرقت دارایی کاربر جلوگیری می‌کنند. بنابراین کیف پول‌های سخت افزای، راه‌‌حل ایمن‌تری برای نگهداری ارز دیجیتال به حساب می‌آیند. کیف پول ترزور از انواع تتر، دلار و یورو برای ذخیره‌سازی، پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های ترزور:

  • امنیت بالا
  • قابلیت ساخت کلید خصوصی در حالت آفلاین
  • دارای اپلیکیشن تلفن همراه برای مدیریت دارایی‌ها
کیف پولنوع ولترمزارزهای قابل ذخیرهامنیتامکان استیکینگ
تراست ولتنرم افزاری (نسخه دسکتاپ و موبایل)۱.۸ میلیون کریپتو در ۷۲ بلاکچین مختلفمتوسطبله، از طریق dApp
متامسکنرم افزاری (نسخه موبایل و افزونه مرورگر)همه توکن‌های بلاکچین‌های بیت کوین، ریپل، اتریوم، آربیتروم، اپتیمیسم، بی‌ان‌بی چین، پالیگان و اوالانچمتوسطبله، از طریق dApp
اتمیک ولتنرم افزاری (نسخه دسکتاپ و موبایل)۵۰۰ ارز دیجیتالمتوسطبله، از طریق dApp
ترزورسخت افزاریهمه توکن‌های بلاکچین‌های بیت کوین، ریپل، اتریوم، بی‌ان‌بی چین، پالیگان و سولانابالاخیر
لجرسخت افزاریبیش از ۱۰۰ ارز دیجیتالبالاخیر

کدام تتر انتخاب بهتری است؟

با توجه به معرفی و مقایسه انواع تتر در این مقاله، الان می‌توانید برای جمع بندی، یک انتخاب درست میان آنها داشته باشید. در میان چهار USDT امنی، اتریوم، ترون و ایاس؛ تتر شبکه Tron و Eos بهترین سرعت تراکنش و کمترین میزان کارمزد را برای تراکنش‌ها در نظر گرفته‌اند. از این رو، از نظر سرعت و کارمزد تراکنش، احتمالا تتر ترون و ایاس انتخاب بهتری است. البته، همان‌طور که گفتیم، اتریوم در حال توسعه برخی قابلیت‌ها در شبکه بلاکچین خود است. این اتفاق ممکن است به زودی کارمزد تراکنش‌های این پلتفرم را کاهش و سرعت تراکنش‌ها را بالا ببرد. از طرفی برخی کاربران تنها به معیارهای سرعت و کارمزد تراکنش‌ها توجه نمی‌کنند، بلکه امنیت نیز برای آنها بسیار اهمیت دارد. برای این دسته از کاربران احتمالا تتر امنی و اتریوم گزینه مناسب‌تری باشد.

به صورت کلی انتخاب بهترین تتر، بستگی به کاربرد آن و سلیقه کاربر دارد، بنابراین نمی‌توان انتخاب جامعی ارائه داد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۵

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین ذوالعلی
حسین ذوالعلی
24 روز قبل

سلام با توجه به اطلاعیه سیرکل مبنی برتوقف usdc برروی شبکه ترون TRC20 تکلیف دارایی های کاربرانی که تتر usdt دارند چه میشود
بنده ازطریق شرکت wdc Quantify بالای ۱۰۰۰تتر usdt دارم که این شرکت بعلت اطلاعیه سیرکل از برداشت تترها جلوگیری میکند وهم اکنون بنده وبسیاری هزکاربران رادربلاتکلیفی قرارداده
آیا برای برداشت این تترها راه کاری وجود دارد یا خیر
با تشکر

آرن امیریان
آرن امیریان
17 روز قبل

سلام وقت بخیر
از اونجایی که یک واسطه (یعنی شرکتی که فرمودید) وجود داره، باید با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

دکمه بازگشت به بالا