ترید

معرفی بهترین ارز برای ترید ساعتی و تایم فریم های کوتاه مدت

بازار ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته شاهد نوسانات قیمتی بسیار شدیدی بوده است. این ترن هوایی برای عده‌ای از کاربران یک چالش و برای برخی یک فرصت طلایی محسوب می‌شود. رمز ارزها به دلیل نوسانات قیمتی بالای که دارند اغلب به‌عنوان سرمایه‌گذاری‌های پر خطر شناخته می‌شوند. بااین‌حال چنانچه بدانید چه روش معاملاتی برای شما بهتر است‌، این ریسک می‌تواند به سود شما تبدیل شود. یکی از استراتژی‌های محبوب معاملات ارز دیجیتال ترید ساعتی است که معمولاً تریدرهای حرفه‌ای با استفاده از رمز ارزهایی که مارکت کپ و نوسانات بالایی دارند، از آن استفاده می‌کنند. به همین منظور در این مطلب از مجله والکس به معرفی بهترین ارز برای ترید ساعت و پرنوسان ترین ارز دیجیتال می‌پردازیم. پس تا پایان با ما همراه شوید.

ترید ساعتی چیست؟

در ترید ساعتی یا معاملات در تایم فریم‌های کوتاه‌مدت، معامله‌گران چندین بار در روز ارز دیجیتال خریدوفروش می‌کنند. این افراد  برای اینکه بتوانند در این کار حرفه‌ای شوند باید ساعت‌های زیادی تمرین کنند و اطلاعات نسبتاً تخصصی در حوزه ترید ارز دیجیتال و نحوه سوددهی این رمز ارزها داشته باشند.

این معاملات معمولاً در یک روز آغاز و در همان روز به پایان می‌رسد. در این استراتژی، معامله‌گر تنها چند ساعت از وقت خود را به معامله مناسب‌ترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه می‌پردازد. بازه‌های زمانی ۱ ساعته، ۴ ساعته و ۱۵ دقیقه‌ای معمولاً بیشترین طرفدار را دارند.

 معرفی پرنوسان ترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی

جستجو در دنیای کریپتو به معامله‌گرانی که مایل به پذیرش ریسک بالاتری هستند، سود بیشتری می‌دهد. ارزهای دیجیتالی که نوسان زیادی دارند اغلب در روز تغییرات قیمتی زیادی را تجربه می‌کنند. اگرچه این موضوع ممکن است برای عده‌ای یک مشکل باشد، اما فرصت‌های زیادی برای معامله‌گران روزانه و ساعتی فراهم می‌شود. در ادامه بهترین ارز برای ترید ساعتی در سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم.

بیت کوین (BTC)، پرنوسان ترین ارز دیجیتال

بیت کوین

بیت کوین با ارزش‌ترین دارایی دیجیتالی و یکی از رمزارزهای پرنوسانی اسن که در حال حاضر می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید. بیش از ۱۰ سال از عمر این کوین می‌گذرد اما همچنان روند صعودی همراه با نوسانات زیاد را حفظ کرده است. بیت کوین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت محسوب می‌شود؛ زیرا همیشه می‌تواند به بالاترین حد خود برسد. این توانایی بازگشت سریع در سال ۲۰۱۳ مشاهده شد و در دوره‌های صعودی بازار در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ تکرار شد.

شیبا اینو (SHIB)، بی‌ثبات‌ترین میم‌کوین برای ترید

نوسانات قیمتی نامنظم و غیر قابل ‌پیش‌بینی شیبا اینو، این کوین را به بهترین ارز برای ترید ساعتی تبدیل کرده است. با ترید ساعتی این میم‌کوین می‌توانید در عرض چند روز و حتی چند ساعت دستاوردهای غیر قابل تصوری را ثبت کنید. SHIB به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی نیست زیرا نوسانات بالای آن ممکن است موجب ازدست‌رفتن دارایی شما شود.

سولانا (SOL)، آلت کوینی پر نوسان و امیدوار کننده

سولانا

سولانا در لیست پر نوسان‌ ترین ارز دیجیتال جایگاه بالایی دارد. اگرچه از آغاز راه خود همچنان توانسته روند صعودی خود را حفظ کند اما این سفر با نوسانات قیمتی زیادی همراه بوده است. این نوسانات قیمتی تا حدودی مربوط به روند کلی بازار می‌شود و همچنین می‌توان آن را به تحولات و رویدادهای مهم نسبت داد. تغییر و تحولات مثبت مانند مشارکت با سایر برندها و ادغام یک فناوری رمزنگاری محبوب منجر به افزایش توکن SOL می‌شود. از سوی دیگر اخبار منفی مانند هک یا خرابی “Defi” و “dApps” میزبانی شده در شبکه سولانا، تأثیر نامطلوبی روی عملکرد این ارز دارد. معامله‌گران می‌توانند با کمک تحلیل تکنیکال  روند حرکتی SOL را بررسی کنند و با اطمینان بیشتر در این ارز سرمایه‌گذاری کنند.

اتریوم (ETH)، بهترین ارز برای ترید ساعتی

اتریوم دومین ارز با ارزش بازار و یکی از محبوب‌ترین رمز ارزهای مارکت است، اما نوسانات قیمتی آن موجب شده تا در این لیست قرار بگیرد. با استفاده از بهترین استراتژی ترید روزانه می‌توانید از فراز و فرودهای این ارز، سودهای خوبی را کسب کنید. اتر در یک نمایش بی‌نظیر از انعطاف‌پذیری، همیشه حتی از بی‌ثبات‌ترین افت‌ها بهبودیافته و برای رسیدن به نقطه قیمتی جدید تلاش کرده است. در حال حاضر اکثریت معامله‌گران مشتاقانه منتظر تغییر قیمت ETH بعد از آخرین به‌روزرسانی هستند.

بایننس کوین (BNB)، با ارزش اما پر نوسان

بایننس کوین

بایننس کوین توکن ابزاری بایینس بزرگ‌ترین صرافی متمرکز و کوین اصلی زنجیره هوشمند بایننس یکی از سریع‌ترین اکوسیستم‌های بلاکچین است. به دلیل تحولات زیادی که در این صرافی و اکوسیستم رخ می‌دهد در لیست بهترین ارز برای ترید ساعتی جای گرفته است و همچنین بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری روزانه محسوب می‌شود. انعطاف‌پذیری و پایه‌های محکم “BNB” آن را به گزینه خوب برای سرمایه‌گذاری بلند مدت تبدیل کرده است. برخی از کارشناسان حوزه کریپتو معتقدند که به‌زودی حدود ۲۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند تا بتواند جایگاه قبلی خود را در دوره صعودی بعدی پس بگیرد.

ریپل (XRP)، توکن ارزان قیمت و انتخابی مطمئن برای ترید ساعتی

سه عامل کلیدی ریپل را میان نوسانی‌ترین دارایی و بهترین ارز برای ترید ساعتی قرار داده است. اول، مبارزه حقوقی مداوم دادگاه با SEC است که تأثیر زیادی بر روی احساسات بازار و همچنین قیمت XRP دارد. مورد دوم، عملکرد کلی بازار است به‌خصوص زمانی که روند در حال تغییر است. در آخر نیز پیشرفت‌های جاری شبکه ریپل به‌ویژه جذب شرکا بیشتر، به‌صورت قابل‌توجهی بر روی قیمت XRP تأثیر می‌گذارد. این توکن هشتمین ارز دیجیتال با ارزش این مارکت است و در حال حاضر ۸۵ درصد کمتر از رکورد تاریخی خود در ژانویه ۲۰۱۸ معامله می‌شود. در سال‌های اخیر ریپل توانسته نوسانات قیمتی خوبی را ثبت کند و شما می‌توانید با بررسی بهترین بروکرهای ارز دیجیتال استراتژی مناسبی برای معاملاتی خود در نظر بگیرید.

آوالانچ (AVAX)، پر نوسان و بهترین ارز برای ترید ساعتی

آوالانچ

آوالانچ یکی از محبوب‌ترین رقبای اتریوم است که در میان ۲۰ ارز برتر این مارکت شناخته می‌شود. این ارز به دلیل فراز و فرود قیمتی زیاد و غیر قابل‌ پیش‌بینی که دارد در لیست پر نوسان‌ ترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی قرار می‌گیرد. تغییرات ارزشی این ارز همراه با حجم معاملاتی بالایی که دارد فرصت زیادی برای درآمدزایی معاملات ایجاد می‌کند. همچنین شما می‌توانید راهنمای انتخاب بهترین تایم فریم را مطالعه کنید و بهترین استراتژی معاملاتی خود را انتخاب کنید.

یونی سواپ (UNI)، ایجاد درآمد غیر فعال

یونی سوآپ محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال است و UNI توکن بومی این پلتفرم است. مانند بسیاری از دارایی‌های دیجیتال دیگر در لیست بهترین ارز برای ترید ساعتی، این توکن نوسانات زیادی دارد و همیشه به طبق تحلیل تکنیکال پیش نمی‌رود و اصلاً گزینه مناسبی برای معامله‌گران ریسک‌گریز نیست. در حال حاضر این توکن ۸۵ درصد کمتر از بالاترین رکورد این ارز در سال ۲۰۲۱ معامله می‌شود. این نوسانات و حجم معاملات روزانه نسبتاً بالا، فرصت‌های پول‌سازی زیادی را برای تریدرهای ساعتی و تایم فریم کوتاه‌مدت ایجاد می‌کند. علاوه بر این، استخرهای نقدینگی آن، ایده‌های درآمدزایی غیرفعال عالی را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

دوج کوین (DOGE)، رمزارز پر نوسان با حمایتگرهای بزرگ

دوج‌کوین یکی از محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین میم‌کوین‌های بازار است که مانند سایر ارزها، بیشتر ارزش خود را از احساسات بازار و همچنین تبلیغات سرمایه‌گذاران مشهور به دست می‌آورد. تمامی این موارد آن را به یکی از بی‌ثبات‌ترین کوین‌ها و بهترین ارز برای ترید ساعتی تبدیل کرده است. عملکرد قیمتی DOGE به طور قابل‌توجهی وابسته به روند کلی بازار است. زمانی که مارکت در روند صعودی قرار دارد، ارزش دوج‌ افزایش پیدا می‌کند. در مقابل نیز همراه سایر رمز ارزها سقوط می‌کند. تمامی این موارد موجب می‌شود اغلب شاهد کاهش قیمتی زیادی از این ارز باشید و به‌عنوان پر نوسان‌ ترین ارز دیجیتال در ذهن شما جای بگیرد.

بیت کوین کش (BCH)، پرنوسان ترین ارز دیجیتال

بیت کوین کش

چندین عامل باعث می‌شود که بیت کوین کش یکی از بهترین ارز برای ترید ساعتی محسوب شود. این ارز آشفته‌ترین نوسانات قیمتی را تجربه می‌کند و غیرممکن نیست قیمت آن در یک‌لحظه سقوط و یا افزایش پیدا کند. همان‌طور که از حجم معاملات روزانه BCH نشان می‌دهد، سرمایه‌گذاران زیادی علاقه‌مند به خرید این توکن هستند. بیت کوین کش پروژه آینده‌دار و انعطاف‌پذیری است که در تمامی این سال‌ها توانسته خود را ثابت کند. همچنین توانسته از سقوط‌های مداوم کریپتو جان سالم به در ببرد و در آینده می‌تواند به ارتفاعات جدیدی برسد.

آیا ارزهای دیجیتال پر نوسان ارزش سرمایه گذاری دارند؟

حتی پرنوسان‌ ترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۳ ارزش سرمایه‌گذاری و ترید دارد. به‌هرحال نوسان رمز ارزها یکی از خصلت‌های جدایی‌ناپذیر و متمایزکننده این مارکت است. تمامی این فراز و فرودها به معامله‌گران فرصت سرمایه‌گذاری و کسب سود را می‌دهد. علاوه بر این، تغییرات قیمت، نقدینگی بالا و دسترسی سریع آنها را به گزینه معاملاتی عالی برای معامله‌گران فعال تبدیل می‌کند.

شما بگویید، جای کدام پروژه در لیست بهترین ارز برای ترید ساعتی خالی است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۱۳

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رامین غیوری
رامین غیوری
1 ماه قبل

سلام. ترید ساعتی یعنی چی من تازه واردم مثلا بعضی تحلیلگران میگن فلان ارز جهار ساعته یا یساعته از دست ندن نمی‌دونم منظورش اون ساعت کی و چه موقع هست..ممنون میشم منو راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
27 روز قبل
پاسخ به  رامین غیوری

سلام
منظور، تحلیل انجام شده در تایم فریم یک ساعته، چهارساعته و … است.
تایم فریم چیست؟

دکمه بازگشت به بالا