اخبار NFT

محبوبیت اولین بازی کریپتویی شرکت توسعه‌دهنده «GTA» و معاملات توکن‌های آن

Take-Two، به واسطه زیرمجموعه بازی‌سازی تلفن همراه Zynga، اولین بازی مبتنی بر بلاک چین خود به نام Sugartown را توسعه داده است؛ اطلاعات به دست آمده از اوپن سی (OpenSea) نشان می‌دهد که NFTهای این بازی بیش از ۵ میلیون دلار حجم معاملاتی تولید کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، زیرمجموعه شرکت بزرگ Take-Two یعنی Zynga، بازی جدید خود با نام «Sugartown» را در ماه آگوست معرفی کرد که مبتنی بر اتریوم اجرا می‌شود. این بازی به عنوان اولین بازی کریپتویی شناخته می‌شود که یک توسعه‌دهنده بزرگ بازی‌های تلفن همراه آن را از پایه طراحی کرده است.

با استناد به داده‌های اوپن سی، هزاران توکن این بازی به نام «Oras» در تقریباً سه هفته بیش از ۳ هزار اتر (حدود ۵ میلیون دلار) حجم معاملاتی تولید کرده‌اند. این بازدهی در حالی رخ داده که بازار توکن های NFT همچنان با کاهش شدید حجم معاملات و معامله‌گران فعال مواجه است.

همچنین بر اساس داده‌های اوپن سی، قیمت کف توکن‌های «Oras» در حال حاضر حدود ۴۳۰ دلار است.

Take-Two، توسعه‌دهنده فرانچایز محبوب و برجسته «Grand Theft Auto» یا همان «GTA»، شرکت Zynga را در سال گذشته خریداری کرد. Zynga نیز ناشر بازی بسیار محبوب FarmVille است. در ماه آگوست، این دو شرکت بازی «Sugartown» را به عنوان اولین تلاش خود در حوزه وب ۳ (Web3) معرفی کردند.

هرچند آنها در زمان معرفی گفته بودند که به عنوان قسمتی از عرضه اولیه خود ۱۰ هزار توکن را در بازار عرضه خواهند کرد، اما با توجه به داده‌های اوپن سی، فقط ۶ هزار NFT در ماه گذشته منتشر شده است. با استناد به پستی در پلتفرم X، این NFTها در تاریخ ۱۳ سپتامبر منتشر شدند.

به گفته این دو شرکت‌ در زمان معرفی، بازیکنان از توکن اتریومی (ERC-721) «Oras» برای دسترسی به «Sugartown» و کسب انرژی در بازی استفاده می‌کنند که به آنها این امکان را می‌دهد تا ارز درون بازی را بدست آورند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
theblock
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا