سرمایه گذاریمقالات ارز دیجیتال

آینده فانتوم چگونه است؟ بازگشت به روند صعودی؟!

درحالی‌که ارزهای فیات به دلیل رکود اقتصادی در حال ازدست‌دادن درخشش خود هستند، ارزهای دیجیتال شتاب بیشتری گرفته‌اند. پس از پیدایش امور مالی غیرمتمرکز (Defi) رمزارزهای بلاکچینی حاکم بازار ارزهای دیجیتال بوده اند.همچنین ارزش پروژه فانتوم به دلیل سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیون دلاری هایپر زنجیره‌ای سنگاپور در حال افزایش است. فانتوم که بیشتر با توکن بومی خود “FTM” شناخته می‌شود، اخیراً در بازار ارزهای دیجیتال  سرو صدای زیادی را ایجاد کرده است. در این مطلب از والکس، به بررسی آینده فانتوم می‌پردازیم تا ببینیم این ارز چقدر ارزش سرمایه‌گذاری دارد.

در مقاله ارز دیجیتال فانتوم چیست؟ خواندید که پروژه غیرمتمرکز فانتوم درحال‌توسعه و پیشرفت است، آیا ارزش این توکن نیز با آن افزایش خواهد یافت؟ می‌توان به آینده فانتوم امیدوار بود؟

 تاریخچه و عملکرد ارز دیجیتال فانتوم تا کنون

پروژه فانتوم توسط مایکل کونگ (Michael Kong) و تیم توسعه بلاکچین فول استیک رهبری می‌شود. Fantom نه‌تنها دارای عملکرد قراردادهای هوشمند است، بلکه یک سیستم امن معاملاتی بدون دخالت واسطه‌ای را ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال FTM در سال ۲۰۱۸ ایجاد شد و با راه‌اندازی OPERA، شبکه اصلی فانتوم در دسامبر سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرد. از زمانی که این ارز کار خود را شروع کرده است بارها شاهد فراز و نشیب قیمت آن بوده‌ایم.

تا پایان نیمه اول سال ۲۰۱۹، ارز دیجیتال فانتوم حرکت صعودی را در پیش گرفته بود اما پس از رسیدن به سقف قیمت ۰.۰۳۴ دلار در ژوئن ۲۰۱۹، روند اصلاح این ارز شروع شد. سپس قیمت FTM با روند نزولی مستمری روبرو شد تا جایی که در ۱۳ مارس ۲۰۲۰، به پایین‌ترین سطح خود در ۰.۰۰۱۹۵۳ دلار رسید. از ابتدای سال ۲۰۲۱ فانتوم چندین برابر رشد کرد و از رقبای خود پیشی گرفت. fantom در اکتبر ۲۰۲۱ توانست بالاترین سقف تاریخی ۳.۴۸ دلار را ثبت کند. پس از آن این ارز دیجیتال با نوسانات زیادی همراه شد و هم اکنون (۱۹ ژوئن ۲۰۲۲) قیمت هر واحد این ارز دیجیتال حدود ۰.۲۲۷۸ است.

آیا فانتوم ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال فانتوم

انتظار می‌رود که ارزش این رمزارز مجدد رشد خود را ادامه دهد. ساختار فانتوم به‌گونه‌ای است که تعداد عرضه آن محدود است و کمبود عرضه موجب افزایش قیمت می‌شود. با مطالعه آینده ارز دیجیتال FTM متوجه می‌شوید که این ارز یک منبع درآمد باارزش و پایدار است و برای سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌توان روی آن حساب کرد. کاربردها و ویژگی‌هایی که این شبکه دارد FTM را به یکی از بزرگ‌ترین رقبای اتریوم تبدیل کرده است. شما برای خرید و فروش ارز فانتوم می‌توانید با مراجعه به صرافی والکس، این ارز را در سه پایه بازار ریال، تتر و بیت کوین خریداری کنید.

آینده ارز فانتوم

تحلیلگران حوزه کریپتوکارنسی برای پیش ‌بینی آینده ارز دیجیتال فانتوم، عوامل مهمی مانند نقشه راه، اهداف پروژه، توسعه مداوم، میزان حجم معاملات، لیست شدن در صرافی‌های معتبر و رفتار قیمت را مورد بررسی قرار داده‌اند. در نهایت درباره آینده فانتوم، افزایش قیمت و قرارگرفتن در یک کانال صعودی را پیش‌بینی کرده‌اند. آنها معتقدند که فانتوم یک آلت‌کوین تازه‌نفس، فعال و امیدوار کننده است. چنانچه بازار کریپتوکارنسی روندی صعودی را در پیش بگیرد، ممکن است سقف‌های تاریخی ۵.۸ دلار و حتی ۱۰ دلار را ثبت کند.

پیش بینی قیمت فانتوم توسط سایت های معتبر

پیشبینی آینده قیمتی فانتوم

اخیرا وب‌سایت‌های معتبر تجزیه‌وتحلیل ارزهای دیجیتال، آینده فانتوم را مورد بررسی قرار داده‌اند و با درنظرگرفتن عوامل احتمالی که بر قیمت این ارز مؤثر است، نظرات جالبی را منتشر کرده‌اند. پیش‌بینی‌ آینده ارز دیجیتال فانتوم بر اساس منابع مختلف عبارتند از:

۱. Wallet Investor: در بلندمدت انتظار یک‌روند کاملاً صعودی را از این ارز داریم. قیمت FTM در سال ۲۰۲۶ به ۱۳.۳۴۵ دلار می‌رسد. با یک سرمایه‌گذاری ۵ ساله می‌توانید انتشار یک سود ۴۶۷ % درصدی را داشته باشید.

۲. Trading Beasts: بر اساس تحلیلهای تکنیکال، قیمت فانتوم تا پایان سال ۲۰۲۲ به بیش از ۳.۳۵ دلار می‌رسد.

۳. price prediction: بر اساس نتایج به‌دست‌آمده تا آخر سال ۲۰۲۲ ممکن است ارزش هر واحد این ارز به ۴.۱۲ دلار و تا آخر سال ۲۰۳۰ به ۸۱ دلار برسد.

۴. GOV Capital: قیمت ارز FTM تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۴.۲۱ دلار و تا پایان ۲۰۲۷ به ۱۴.۵۱ دلار می‌رسد.

۵. news.bitcoin: تا سال ۲۰۲۶ ممکن است ارزش هر واحد FTM به‌صورت میانگین به ۱۰.۷۱ دلار برسد. طبق پیش‌بینی این سایت در سال ۲۰۳۰ می‌توانیم انتظار رسیدن قیمت فانتوم به ۵۳ دلار را داشته باشیم.

 برگشت به روند صعودی یا ریزش بیشتر؟

سرمایه‌گذارانی که استفاده از بلاکچین فانتوم را به‌عنوان یک جایگزین سریع و ارزان برای اتریوم انتخاب کرده‌اند، پس از دیدن کاهش‌های اخیر قیمت از آینده فانتوم ناامید شده‌اند. با تشدید خبرهای منفی در بازار کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال FTM هم در امان نمانده و قیمت آن بسیار کاهش پیدا کرده است. در نظر داشته باشید که ماهیت بازار ارزهای دیجیتال به‌شدت نوسانی است و پیش بینی آینده fantom و دیگر ارزها اصلاً کار ساده‌ای نیست. اما با این‌وجود بر اساس پیش‌بینی کارشناسان در طولانی‌مدت می‌توانیم انتظار رشد خوبی را از این رمزارز داشته باشیم. توصیه می‌کنیم قبل از ورود به بازار و خرید ارز دیجیتال، درباره ارز موردنظر خوب تحقیق کنید و روند بازار، اخبار و همچنین تحلیل‌های فنی و بنیادی را در نظر بگیرید.

شما آینده ارز دیجیتال فانتوم را چگونه پیش بینی می‌کنید؟ آیا FTM در سال ۲۰۲۲ ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

سؤالات متداول

آیا سرمایه‌گذاری در ارز FTM خوب است؟

بله، فانتوم می‌تواند ثابت کند که یک منبع درآمد باارزش و پایدار است. باتوجه‌به نقشه راه و اطلاعاتی که این پروژه منتشر کرده است، در طولانی‌مدت می‌توانید آینده فانتوم را خوب تصور کنید و سود خوبی را از این ارز کسب کنید.

ارز فانتوم بالا می‌رود یا باز هم کاهش پیدا می‌کند؟

بر اساس داده‌ها قیمت فانتوم در طولانی‌مدت افزایش پیدا می‌کند، اما شما همیشه باشد روی روند این ارز را بررسی کنید.

چه زمانی فانتوم ۱۰۰ دلاری می‌شود؟

بر اساس پیش‌بینی برخی از کارشناسان، قیمت فانتوم در سال ۲۰۳۰ ممکن است به ۸۱ دلار برسد.

ممکن است پروژه فانتوم سقوط کند؟

باتوجه‌به داده‌های فاندامنتال و کاربردهای ارز دیجیتال فانتوم، امکان آن تقریباً بعید است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۶

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا