اخبار آلت کوین ها

با شروع سال جدید، چه اتفاقی برای دوج کوین، شیبا اینو و بونک خواهد افتاد؟

دوج کوین با چالش‌هایی در ادامه مسیر خود مواجه است، اما پتانسیل بازگشت دارد. شیبا اینو علیرغم افت قیمت اخیر خود، ۴۱۰/۷ تریلیون واحد توکن سوزانده است. بونک ریزش قیمت شدیدتری را نسبت به سایرین تجربه می‌کند، اما همچنان شانس بهبود وضعیت را دارد. حال با همه این اوصاف، در سال جدید میلادی باید منتظر چه چیزی از میم کوین‌ها باشیم؟

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، بازار کریپتو به واسطه نوساناتش شناخته می‌شود و این موضوع را می‌توان به وضوح در نوسانات اخیر میم کوین‌های محبوبی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و بونک (BONK) دید. این ارزهای دیجیتال که بازتاب احساسات گسترده‌تر بازار و رفتار سرمایه‌گذاران هستند، وضعیت فعلی صنعت ارزهای دیجیتال را به ما نشان می‌دهند و به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی آن اشاره دارند.

علیرغم افت قیمت ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر که تا حدی به دلیل پویایی بازار و واکنش‌های سرمایه‌گذاران به اتفاقات مختلف بوده، تحلیلگران در حال بررسی عواملی هستند که ممکن است سیگنالی مبنی بر احیای مجدد توکن‌های DOGE ،SHIB و BONK در سال ۲۰۲۴ باشد.

دوج کوین برای رشد تلاش می‌کند

دوج کوین، رمزارزی پیشرو در میان میم کوین‌ها، با چالش‌های مختلفی در ادامه مسیر خود روبرو شده است. قیمت دوج کوین نتوانست از سطح ۰/۱۱ دلار عبور کند و طی سه هفته گذشته بیش از ۱۶ درصد ریزش داشته است.

علیرغم روند نزولی بازار کریپتو، توکن DOGE برای حفظ ارزش خود در بالای سطح حمایتی ۰/۰۸۷ دلار تقلا می‌کند.

با وجود اینکه دوج کوین با فشار فروش مواجه شده، اما این میم کوین پتانسیل بازگشت به محدوده ۰/۱۵ دلار تا ۰/۲۰ دلار را دارد. به گفته Big Chonis، تحلیلگر تکنیکال، دوج کوین قصد ایجاد یک الگوی پرچم صعودی را دارد که می‌تواند محرکی برای رشد «نسبتا سریع» آن به سمت سقف‌های بالاتر (HH) باشد.

پیش‌بینی قیمت دوج کوین
پیش‌بینی قیمت دوج کوین

Jackis، یکی از تحلیلگران شرکت Why Bitcoin، تاکید کرده که هر چرخه دوج کوین هم ویژگی‌های متمایزکننده و هم الگوهای تکرارشونده را در خود جای داده است. او اشاره می‌کند که گمانه‌زنی‌ها در مورد DOGE به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. دلیل این امر را می‌توان به چراغ سبز ایلان ماسک (Elon Musk) برای راه‌اندازی خدمات پرداخت پلتفرم X (توئیتر سابق) در سال ۲۰۲۴ نسبت داد و حالا امیدها برای دیدن نام دوج کوین در بین گزینه‌های پرداخت X بیش از پیش شده است.

Jackis معتقد است که چنین تحولی می‌تواند دوج کوین را به قیمت ۱ دلار برساند.

حرکات نهنگ‌های شیبا اینو و اقدامات جامعه آن

شیبا اینو، یکی دیگر از بازیگران اصلی بازار میم کوین‌ها، شاهد فعالیت قابل‌توجهی از سوی سرمایه‌گذاران و جامعه خود بوده است. داده‌های آنچین به دست آمده از Whale Alert حاکی از جابجایی عظیم ۴/۲۵ تریلیون توکن بین کیف‌ پول‌هاست که سطوح بالایی از تعامل سرمایه‌گذاران با این رمزارز را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، جامعه شیبا اینو به طور فعال در توکن‌‌سوزی‌ها نقش داشته و با افزایش ۱۷/۶ درصدی نرخ توکن‌‌سوزی‌ در مدت اخیر به سوزاندن ۴۱۰/۷ تریلیون توکن کمک کرده است. علی‌رغم این اقدامات، قیمت شیبا اینو طی دو هفته گذشته بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته، اما این میم کوین در یک ماه گذشته ۲۷/۵ درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو
پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

صرف نظر از نوسانات اخیر قیمت شیبا، Kaleo، تحلیلگر تکنیکال، توصیه کرده که شیبا اینو را زیر نظر داشته باشید و پتانسیل آن را دست کم نگیرید. با توجه به بریک اوت اخیر قیمت اتریوم به بالای ۲۳۰۰ دلار، این تحلیلگر انتظار دارد که SHIB نیز همین روند را دنبال کند.

Kaleo گفت:

من تعجب نمی‌کنم اگر مشابه آنچه که در اکتبر سال ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) رخ داد، باز هم شاهد افزایش قیمت سریع شیبا و ایجاد کندل‌های صعودی و بلند باشیم. در آن زمان شیبا اینو توانست در نهایت از محدوده قیمت فعلی خود خارج شد.

سفر BONK پرتلاطم است

BONK، میم کوینی که به سرعت در شبکه سولانا محبوبیت پیدا کرده بود، کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است. BONK در دو هفته گذشته ۴۱ درصد ریزش داشته و تنها در هفته گذشته ۲۰/۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

با وجود رسیدن قیمت BONK به بالاترین سطح تاریخی (ATH) خود یعنی ۰/۰۰۰۰۳۴۱۶ دلار در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر)، ارزش آن تا به امروز حدوداً ۵۷ درصد سقوط کرده است. این توکن در حال حاضر در محدوده ۰/۰۰۰۰۱۴۴۶ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته هم ۴/۴ درصد ریزش داشته است.

BONK با مارکت کپ ۸۸۷ میلیون دلاری، سومین میم کوین بزرگ بازار محسوب می‌شود که DOGE و SHIB در پیش‌روی خود دارد.

پیش‌بینی قیمت بونک
پیش‌بینی قیمت بونک

پس از چنین کاهش قیمت مهمی، یکی از تحلیلگران تکنیکال بازار که با نام مستعار Cold Blooded Shiller شناخته می‌شود گفت که BONK ممکن است یک بازگشت احتمالی را تجربه کند. با این حال، او به دلیل اینکه افراد زیادی منتظر چنین بهبود قیمتی هستند، در ارائه پیشنهادات خود محتاط است.

Shiller تأیید کرد:

منطقه تقاضای روزانه، منطقه تثبیت اخیر قیمت قبل از یک حرکت صعودی احتمالی و احساسات تشدید شده نسبت به BONK در توییتر، به ویژه با بازگشت میم کوین‌ها پس از کاهش مقدار سودهای تحقق نیافته، می‌تواند ترکیب مطلوبی از عوامل موثر برای بهبود وضعیت این توکن باشد.

آینده میم کوین‌ها

مسیر آینده این میم کوین‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کاهش قیمت اخیر BONK منعکس‌کننده ماهیت مبهم میم کوین‌ها بوده که به شدت تحت تأثیر احساسات بازار و رفتار سرمایه‌گذاران هستند. تلاش دوج کوین برای حفظ سطوح حمایت و ابتکارات جامعه‌محور شیبا اینو بر پویایی غیرقابل پیش‌بینی این ارزهای دیجیتال تأکید دارد.

علیرغم اینکه این میم کوین‌ها با آشفتگی بازار مواجه می‌شوند، اما همچنان مورد توجه سرمایه‌گذاران معمولی و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند. ترکیبی از نفوذ رسانه‌های اجتماعی، مشارکت جامعه و نیروهای موثر بر بازار، میم کوین‌ها را به یک جنبه جذاب از بازار گسترده ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
beincrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا