مقالات ارز دیجیتال

راهنمای نحوه خرید و فروش پولکادات؛ پروژه ای برتر

یکی از ارزهای دیجیتالی که پروژه‌ای موفق است و معامله‌گران  آینده‌ای روشن برای آن تصور می‌کنند، ارز دیجیتال پولکادات است. اگر بپرسید کاربرد ارز پولکادات چیست؟ این ارز دیجیتالی باعث می‌شود تا شبکه‌های بلاکچین رقیب مثل بیت کوین یا اتریوم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع این راهکار موجب شد تا عده زیادی از سرمایه‌گذاران تصمیم بگیرند تا در این ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند. حالا پولکادات به یکی از پرطرفدارترین انواع رمز ارز به شمار می‌رود. شما می‌توانید این رمز ارز را در صرافی‌های بزرگی مانند کوین بیس، بایننس و … معامله کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه خرید پولکادات صحبت کنیم، همراه ما باشید.

با پولکادات آشنا شوید

قبل از اینکه نحوه خرید پولکادات را توضیح دهیم، در مورد این رمز ارز توضیحات بیشتری می‌دهیم. رمز ارز پولکادات با هدف تبادل و به اشتراک گذاری داده‌ها بین شبکه‌های بلاک چینی ایجاد شد. نماد این رمز ارز DOT است و توسعه‌دهندگان آن به منظور برطرف کردن مشکلاتی که در بستر بلاکچینی به وجود می‌آید آن را توسعه می‌دهند. به طور کل می‌توان گفت که پولکادات موجب ایجاد ارتباط بین چند شبکه بلاکچین می‌شود.

ماهیت این ارز برای برخی سرمایه‌گذاران به قدری باارزش است که بخش بزرگی از سبد سرمایه‌گذاری‌شان را به آن اختصاص می‌دهند. همچنین استخراج پولکادات برای بسیاری از فعالان بازار موضوع جذابی است. این رمز ارز حالا در بین بسیاری از صرافی‌های برتر دنیا در ردیف ۱۰ ارز دیجیتالی برتر قرار دارد. قطعا این مسئله باعث افزایش جذابیت پولکادات برای برخی از تریدرها می‌شود، به همین منظور به دنبال روشی برای خرید این رمز ارز می‌گردند. برای خرید پولکادات دو راه پیش رو دارید که در زیر به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

نحوه خرید پولکادات از افراد حقیقی

در معامله با افراد حقیقی، طرفین بر اساس قول و قرارهای قبلی، معامله را انجام می‌دهند. در این روش خریدار باید مبلغی که فروشنده تعیین می‌کند را بپردازد تا فروشنده فرآیند انتقال پولکادات به کیف پول خریدار را آغاز کند. یکی از معایبی که این روش دارد، عدم اعتماد طرفین به یکدیگر است. در واقع تنها زمانی معامله رمز ارز با افراد حقیقی موفقیت آمیز است که بین طرفین اعتماد کاملی وجود دارد.

امکان کلاهبرداری و سواستفاده از افراد ناآگاه در این روش زیاد است! پس چنانچه علم و دانش کافی در زمینه قیمت‌گذاری انواع رمز ارز از جمله پولکادات را ندارید، نحوه خرید پولکادات یا دیگر رمز ارزها را نمی‌دانید یا به صورت کلی هنوز آشنایی کاملی با دنیای رمز ارزها ندارید، به هیچ وجه با افراد حقیقی معامله نکنید چرا که امکان اینکه در دام افراد سودجو بیفتید بسیار است.

نحوه خرید پولکادات

نحوه خرید پولکادات از صرافی‌ها

بهترین روش خرید پولکادات، خرید از صرافی‌های معتبر است. در واقع صرافی‌ها بستری امن و مطمئن به وجود می‌آورند تا معامله‌گران بتوانند اقدام به خرید و فروش قانونی رمز ارزهای خود نمایند. قبل از اینکه صرافی خاصی را برای معامله انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که از رمز ارز پولکادات پشتیبانی می‌کند.

در بسیاری از صرافی‌ها، اغلب علاوه بر امکان خرید و فروش، چارت و نمودارهای قیمتی رمز ارزها از جمله پولکادات نیز در اختیار تریدرها قرار می‌گیرد تا بتوانند معاملات موفقیت‌آمیزتری تجربه کنند.

قیمت‌گذاری پولکادات در صرافی‌ها بر اساس نمودار عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و در این روش فروشنده دست بازی در تعیین قیمت ندارد. در واقع در روش خرید از اشخاص حقیقی، فروشند این امکان را داشت تا قیمت رمز ارزهای پولکادات خود را بیشتر از حد بازار تعیین کند، اما این امکان در صرافی‌ها وجود ندارد. اگر نحوه خرید پولکادات از صرافی‌ها را بیاموزید، استرس و نگرانی بابت خریدتان نخواهید داشت چرا که همه چیز کاملا قانونی و زیر نظر کارشناسان حرفه‌ای انجام می‌شود.

آموزش قدم به قدم نحوه خرید پولکادات

شما به راحتی می‌توانید از طریق تلفن همراه یا لپ‌تان نحوه خرید و فروش پولکادات در ایران را بیاموزید و از این طریق با استفاده از یک صرافی ساده و مناسب، کارهای خرید و فروش‌ را انجام دهید. هم‌اکنون چه صرافی‌های ایرانی و چه صرافی‌های خارجی بستر مناسبی را مهیا می‌کنند که تریدر در عرض چند دقیقه بتواند رمز ارز پولکادات را معامله کند.

شما تنها در ۴ قدم ساده می‌توانید ارز دیجیتال پولکادات را بخرید. در ادامه در مورد این ۴ قدم بیشتر توضیح می‌دهیم:

قدم اول: ایجاد حساب کاربری در صرافی

قبل از هر اقدامی، باید صرافی مناسبی برای تریدهای خود پیدا کنید. یک صرافی خوب از بیشتر رمز ارزها پشتیبانی می‌کند و کارمزد کمی بابت انجام معاملات دریافت می‌کند. بسیاری از صرافی‌های ایرانی از رمز ارز پولکادات پشتیبانی می‌کنند اما با این حال اگر تصمیم به خرید آن از صرافی‌های خارجی دارید، باید حتما از فیلترشکن‌هایی با آی پی ثابت استفاده کنید. هم‌اکنون صرافی‌هایی مثل بایننس، کوین بیس و … از این رمز پشتیبانی می‌کنند. البته پیشنهاد ما این است که صرافی داخلی را جایگزین کنید تا سرمایه‌تان بلوکه نشود.

بعد از انتخاب صرافی، وارد بخش ثبت نام آن شوید و با وارد کردن اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل و … فرآیند ثبت نام را پشت سر بگذارید.

باز کردن حساب در صرافی

قدم دوم: واریز پول

نحوه خرید پولکادات در صرافی‌ها به این شکل است که ابتدا مبلغی را از طریق درگاه بانکی و … به حساب شخصی‌تان در صرافی واریز می‌کند و سپس با این پول امکان خرید پولکادات را خواهید داشت. برخی صرافی‌ها حداقل مبلغ مشخصی بابت خرید رمز ارز دارند، پس به این موضوع توجه کنید و کمتر از میزان مشخص، مبلغی به حساب‌تان واریز نکنید چرا که امکان معامله نخواهید داشت.

قدم سوم: ورود به بخش معاملات صرافی

وارد بخش معاملات صرافی مورد نظر شوید و سپس رمز ارز پولکادات را جستجو کنید. برای ‌این کار باید نماد آن که DOT است را در نوار جستجو وارد نمایید. پس از اینکه رمز ارز پولکادات را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا امکان معامله آن به وجود بیاید.

قدم چهارم: نهایی کردن خرید

حال به میزان مشخصی که دوست دارید رمز ارز پولکادات را بخرید، مقدار خرید را تعیین کنید و در نهایت روی دکمه خرید کلیک کنید. در اینجا باید قیمت مشخصی هم برای خرید تعیین کنید که این قیمت را می‌توانید بر اساس نمودار قیمتی پولکادات تعیین نمایید. پس از تعیین قیمت و کلیک روی دکمه خرید، فرآیند خرید آغاز می‌شود و چنانچه فروشنده‌ای با قیمت مورد نظر شما این رمز ارز را بفروشد، سیستم به صورت خودکار رمز ارز را برایتان خریداری می‌کند؛ شما نیز بعد از چند لحظه می‌توانید ارز دیجیتال پولکادات را در کیف پول صرافی‌تان مشاهده کنید.

روش خرید پولکادات

نکات مهم در نحوه خرید پولکادات

حالا می‌خواهیم نحوه خرید پولکادات را به صورت ریزبینانه‌تری بررسی کنیم و نکاتی مهم در این باره ذکر کنیم، پس همراه ما باشید.

بررسی و انتخاب صرافی مناسب

قبل از اینکه بخواهید نحوه خرید پولکادات، نحوه فروش پولکادات، نحوه انتقال آن به حساب‌های دیگر و … را بیاموزید، حتما صرافی مورد نظر را به دقت بررسی کنید. این صرافی باید از چند جهت مورد بررسی قرار بگیرد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • میزان کارمزد بابت هر معامله: یک صرافی خوب کمترین کارمزد را بابت معاملات تریدرها دریافت می‌کند. شاید در یک یا دو معامله که ارزش کمی دارند میزان کارمزد چندان مشخص نشود، اما در خریدهای مداوم یا معاملات بزرگ، میزان کارمزد اهمیت زیادی دارد.
  • هزینه‌های اضافی که تریدر بابت خدمات صرافی باید پرداخت کند: برخی صرافی‌ها بابت آموزش و … هزینه‌های اضافی از تریدرها دریافت می‌کنند. صرافی‌های مناسب همواره کمترین هزینه را از این بابت از تریدرها می‌گیرند یا به طور کامل هزینه‌های اضافه را به حداقل می‌رسانند.
  • روش‌های پرداخت و معامله: همانطور که می‌دانید امکان معاملات فیوچرز، مارجین یا ساده و معمولی در بسیاری از صرافی‌ها وجود دارد. یک صرافی خوب امکان انجام تمام این معاملات را برای کاربران به وجود می‌آورد و همچنین چندین روش پرداخت برای واریز وجه به حساب شخصی صرافی به وجود می‌آورد.
  • ایمنی و سطوح امنیتی: صرافی‌های خوب همواره به امنیت کاربران‌شان اهمیت می‌دهند. امکان ورود چند مرحله‌ای، استفاده از گوگل آتنتیکیتور و …، همگی روش‌هایی برای افزایش سطوح امنیتی صرافی‌ها هستند. اگر یک صرافی چند روش برای افزایش امنیت داشت، گزینه مناسبی برای ترید است

در زیر چند صرافی مناسب که امکان معامله رمز ارز پولکادات در آن‌ها وجود دارد را معرفی می‌کنیم.

صرافی کوین بیس (Coinbase)

یکی از بهترین صرافی‌ها برای معامله رمز ارز پولکادات صرافی کوین بیس است. این صرافی چندین ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای ترید می‌کند. صرافی کوین بیس از لحاظ سطوح امنیتی بسیار قدرتمند است و امکانات امنیتی مختلفی در اختیار کاربران می‌گذارد. از جمله این امکانات امنیتی می‌توان به احراز هویت دو عاملی اشاره کرد.

صرافی کوین بینس یک صرافی مناسب برای پولکادات

اگر خارج از کشور ایران هستید، شما به چند روش مختلف امکان واریز پول برای خرید پولکادات را دارید. از جمله این روش‌ها می‌توان به ACH، Paypal یا پرداخت با کارت اعتباری اشاره کرد. در انتخاب شیوه پرداخت پول دقت کنید چرا که هر کدام از روش ها، مبلغی مشخص به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند.

صرافی کوین بیس دارای اپلیکیشن موبایل برای کاربران اندروید و IOS نیز است. همچنین این صرافی، کیف پول نیز دارد که برای ذخیره‌سازی رمز ارزهایتان می‌توانید از آن استفاده کنید.

صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس یکی دیگر از صرافی‌هایی است که از رمز ارز پولکادات پشتیبانی می‌کند. نحوه خرید پولکادات از باینسن آسان است. کافیست تا در این وب سایت ثبت نام کنید و وارد بخش معاملات شوید. تنها با جستجوی نماد پولکادات و انجام فرآیند خرید که کمتر از چند دقیقه طول می‌کشد، می‌توانید رمز ارز پولکادات را از بایننس خریداری کنید.

صرافی بایننس چندین مرحله برای احراز هویت دارد که اگر به طور کامل این مراحل را پشت سر بگذارید، امکان خرید رمز ارز پولکادات با کارت‌های اعتباری هم برایتان میسر می‌شود. البته باز هم باید به کارمزدی که بابت انجام این کار قرار است پرداخت کنید توجه نمایید. صرافی بایننس دارای کیف پول نیز است که با خرید پولکادات این رمز ارز مستقیم به کیف پول‌تان منتقل می‌شود. بابت نگهداری پولکادات در کیف پول بایننس نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

پنل معاملات بایننس به TradingView که یکی از پیشرفته‌ترین ابزار بابت تحلیل نمودارهای تکنیکالی است، متصل است و به همین جهت به مشتریان در انجام معاملات موفقیت‌آمیز کمک زیادی می‌کند.

صرافی بایننس یکی از معروف ترین صرافی ها برای پولکادات

صرافی ایتورو (eToro)

صرافی ایتورو محیطی امن و کاملا ایمن برای معامله رمز ارز پولکادات فراهم می‌کند. علاوه بر این قیمت‌گذاری پولکادات در ایتورو کاملا مقرون به صرفه است. یکی از ویژگی‌های مثبت صرافی ایتورو عدم دریافت کارمزد بابت واریز پول از طریق کارت‌های اعتباری است! این در صورتی است که در صرافی‌هایی مثل کوین بیس بابت این موضوع ۴٪ کارمزد دریافت می‌شود.

معاملات و خرید و فروش رمز ارزها در ایتورو فقط به صورت اسپرد انجام می‌شود. کسانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، بهترین نحوه خرید پولکادات برایشان صرافی ایتورو است چرا که بابت برداشت این رمز ارز کارمزدی پرداخت نمی‌کنند. همچنین کاربران ایتورو برای اینکه پولکادات را در این صرافی سپرده‌سازی کنند، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند.

در کنار رمز ارز پولکادات، ۴۰ رمز ارز دیجیتالی دیگر هم وجود دارد که در ایتورو معامله می‌شوند؛ ایتورو امکان ذخیره‌سازی تمام این رمز ارزها را هم به شما خواهد داد چرا که دارای کیف پول رمزنگاری شده است و کاربر به راحتی می‌تواند توکن یا رمز ارز خود را در این کیف پول نگهداری کند.

ایتورو اپلیکیشنی برای تلفن همراه هم در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا از این طریق آن‌ها به حساب سرمایه‌گذاری‌شان متصل شوند. کسانی که تازه در شروع مسیر سرمایه‌گذاری هستند و هنوز با نحوه خرید پولکادات چندان آشنایی ندارند، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. علاوه بر این در صرافی ایتورو برنامه‌های آموزشی مختلفی قرار دارد که تازه کارها از طریق این برنامه‌ها می‌توانند وارد دنیای معاملات کریپتوکارنسی شوند.

صرافی کریپتو (Crypto.com)

یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال که معاملات سنگینی در آن انجام می‌شود، صرافی کریپتو است. در این صرافی جدای از رمز ارز پولکادات، بیشتر از ۲۵۰ رمز ارز دیگر معامله می‌شود. اگر کارت اعتباری دارید، صرافی کریپتو امکان معاملات خیلی سریع و راحت رمز ارز پولکادات را برایتان فراهم می‌کند. اگر بابت کارمزد واریز وجه به این صرافی نگران هستید، باید بدانید که در ۳۰ روز اول با واریز پول از کارت‌های اعتباری، کارمزدی بابت این کار پرداخت نمی‌کنید.

هر چند سی روز اول واریز پول از طریق کارت‌های اعتباری در صرافی کریپتو رایگان است، اما با این حال باید کمیسیون معاملات را هم در نظر بگیرید و با توجه به آن‌ها اقدام به خرید پولکادات یا هر ارز دیجیتال دیگر کنید.

صرافی کریپتو به صورت اپلیکیشن موبایل هم قابل دسترس است. این صرافی محیطی کاربرپسند دارد و تریدرها به راحتی با فضای آن ارتباط برقرار می‌کنند.

کریپتو یک صرافی خارجی مناسب برای معامله پولکادات

صرافی والکس (wallex)

بهترین نحوه خرید و فروش پولکادات در ایران، خرید از صرافی‌های ایرانی است چرا که نیازی به فیلترشکن‌های ‌آی پی ثابت ندارید و علاوه بر این، صرافی‌های ایرانی کاربران شان را تحریم نمی‌کنند. یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید پولکادات، صرافی والکس است. این صرافی حجم معاملات بسیار بالایی دارد و با بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال، یکی از بهترین صرافی ایرانی به شمار می‌رود.

همچنین صرافی والکس دارای کیف پول اختصاصی است! یعنی برای نگهداری سرمایه‌تان نیاز نیست به دنبال کیف پول خاصی باشید چرا که این صرافی امکان سپرده‌گذاری رمز ارزهایتان را فراهم می‌کند. سطوح امنیتی در این صرافی هم بالاست و با پشتیبانی از ابزارهای به روز امنیتی مثل احراز هویت دو عاملی، سرمایه کاربران را در مقابل هرگونه هک یا … حفظ می‌کند.

در صرافی والکس علاوه بر پولکادات، رمز ارزهای زیاد دیگری هم معامله می‌شوند. پرسنل پشتیبانی این صرافی نیز به صورت ۲۴ ساعته آمادگی ارائه خدمات به کاربران را دارند. پس چنانچه به مشکلی در استفاده از خدمات آن داشتید، کافیست تا با پشتیبانی تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان مشکل‌تان را حل کنند.

والکس یک صرافی مناسب برای ترید ارز پولکادات

بررسی و انتخاب کیف پول مناسب

برخی تریدرها فقط به دنبال نحوه خرید پولکادات هستند، اما از اینکه چطور این رمز ارز را نگهداری و آن را ذخیره کنند غافل‌اند. اگر قصد خرید رمز ارز پولکادات را دارید، باید به فکر یک کیف پول مناسب هم باشید. کیف پول‌ها به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شوند. یک کیف پول مناسب چندین ویژگی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • امنیت: مهمترین عاملی که یک کیف پول را به بهترین کیف پول تبدیل می‌کند، امنیت است. با انتخاب کیف پول ناامن، منتظر عواقب این کار باشید؛ گاهی این عواقب به قدر جبران‌ناپذیر هستند که تمام سرمایه‌تان را هم از دست می‌دهید.
  • اعتبار: از کیف پول‌های معتبر استفاده کنید. کیف پول‌هایی که توسعه‌دهندگان‌شان مشخص هستند، آپدیت‌های مختلف در بازه‌های زمانی مختلف دارند و از سوی افراد سرشناس در دنیای کریپتو کارنسی معرفی می‌شوند معمولا اعتبار کافی برای ذخیره‌سازی رمز ارز پولکادات را دارند.
  • رابط کاربری مناسب: یکی دیگر از ویژگی‌های کیف پول‌های مناسب برای نگهداری رمز ارز پولکادات، رابط کاربری مناسب است. رابط کاربری کیف پول‌ها باید به گونه‌ای باشد که حتی کاربران تازه وارد هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

حالا در زیر چند کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری مناسب برای پولکادات را معرفی می‌کنیم.

کیف پول سخت افزاری مناسب برای پولکادات

کیف پول‌های سخت افزاری در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند اما از جمله بهترین آن‌ها موارد زیر هستند:

کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

یکی از پیشرفته‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری که به کیف پول سرد نیز معروف است، کیف پول لجر است. در کنار رمز ارز پولکادات، لجر از ۱۸۰۰ رمز ارز دیگر هم پشتیبانی می‌کند. اگر قصد دارید پولکادات را برای طولانی مدت نگهداری کنید، لجر بهترین گزینه برای این کار است. لجر دارای نرم افزار اختصاصی نیز است که این نرم افزار در پلتفرم‌های مختلفی مثل اندروید، IOS، ویندوز، لینوکس و مک قابل دسترس است.

کیف پول لجر یک کیف پول سخت افزاری
الیپال تایتان (Ellipal Titan)

نحوه خرید پولکادات آسان نیست اما نحوه نگهداری آن به مراتب سخت‌تر است چرا که با کوچکترین اشتباه ممکن است تمام دارایی‌تان را از دست دهید. برای اینکه رمز ارز پولکادات را نگهداری کنید باید از کیف پول مناسبی هم استفاده کنید که الیپال تایتان یکی از همین کیف پول‌ها است. این کیف پول به اندازه یک تلفن همراه کوچک است که به صورت لمسی کار می‌کند. کیف پول الپیال تایتان دارای نرم افزار اختصاصی نیز است که روی گوشی‌های اندروید و IOS نصب می‌شود.

در کنار پولکادات، الیپال تایتان امکان استیک مستقیم بیش از ۷ هزار توکن دیگر را هم دارد.

کیف پول نرم افزاری مناسب برای پولکادات

حال چند هات ولت یا کیف پول نرم افزاری مناسب برای رمز ارز پولکادات را معرفی می‌کنیم:

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

یکی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری رمز ارز پولکادات کیف پول تراست ولت است. اگر به دنبال نحوه خرید پولکادات هستید، باید بدانید که این رمز ارز در خود کیف پول تراست ولت نیز معامله می‌شود. ما در وب سایت والکس مقاله‌ای با عنوان راهنمای معامله در تراست ولت نوشته‌ایم که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

تراست ولت از لحاظ امنیتی در سطح بالایی قرار دارد و در کنار پولکادات از چندین رمز ارز دیگر هم پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری آسان این کیف پول باعث می‌شود که حتی تازه واردها هم بتوانند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.

کیف پول پولکا ولت (Polka Wallet)

یکی از کیف پول‌های مناسب برای نگهداری رمز ارز پولکادات، پولکا ولت است که به صورت چند اندرزی قابل دانلود و استفاده است. این کیف پول نرم افزاری در چندین پلتفرم مختلف مثل اندروید، IOS، ویندوز و مک اجرا می‌شود و گزینه‌ای مناسب برای تریدرهای ارز دیجیتال پولکادات است.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک ولت یکی از انواع کیف پول‌های نرم افزاری است که از سیستم عامل‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. از جمله این سیستم عامل‌ها می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویندوز
  • مک
  •  دبیان
  • یوبوتا
  • فدورا
  • لینوکس
  • اندروید
  •  iOS

در کنار رمز ارز پولکادات، امکان ذخیره‌سازی بیش از ۵۰۰ رمز ارز دیگر نیز در این کیف پول وجود دارد. از آن‌جا که اتمیک ولت دارای صرافی داخلی نیز است، می‌توانید پولکادات را هم از آن خریداری نمایید. ویژگی جذابی که به زودی قرار است روی اتمیک ولت پیاده‌سازی شود و با وجود آن قطعا این کیف پول از بسیاری از کیف پول‌های مشابه پیشی می‌گیرد، قابلیت استیک کردن ارز دیجیتال پولکادات است.

کیف پول اتمیک ولت برای پولکادات
کیف لونی (Lunie)

کیف پول لونی یکی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری پولکادات است که به صورت متن باز قابل دانلود است. تنها مشکلی که می‌توان به کیف پول لونی گرفت، تحت وب بودن آن است. متاسفانه این کیف پول به صورت اپلیکیشن در دسترس نیست و برای دسترسی به دارایی‌هایتان باید وارد وب سایت این کیف پول از طریق مرورگر شوید.

نحوه خرید پولکادات، آینده روشن سرمایه‌گذاری

نحوه خرید پولکادات آینده سرمایه‌گذاری‌تان را مشخص می‌کند. اگر بدون هیچ دانش و آگاهی خاصی، فقط در یک صرافی ثبت نام کنید و سریعا پولکادات بخرید، شاید با کارمزدهای سنگین به هیچ وجه سرمایه‌گذاری مناسبی نکنید و از این کار فقط ضرر کنید. شما حتی باید نحوه فروش پولکادات را هم بیاموزید و این کار از طریق آموزش نمودارهای تکنیکالی امکان‌پذیر است. در نهایت باید بگوییم که پس از اینکه پولکادات را از صرافی مناسب و با قیمت خوب که کارمزد کمی دارد خریدید، مقدمات یک سرمایه‌گذاری مناسب را برنامه‌ریزی می‌کنید.

 سوالات متداول

نحوه خرید پولکادات چگونه است؟

شما باید در وهله اول یک صرافی مناسب با کارمزد کم پیدا کنید و سپس این رمز ارز را بخرید.

آیا با خرید پولکادات، همه مراحل سرمایه‌گذاری تمام می‌شود؟

خیر، بعد از خرید پولکادات باید به دنبال کیف پول مناسب برای نگهداری این رمز ارز باشید.

چه زمانی رمز ارز پولکادات را بخریم؟

شما باید بر اساس نمودارهای تکنیکالی و داده‌های فاندامنتالی اقدام به خرید این رمز ارز کنید.

به چند روش امکان خرید رمز ارز پولکادات وجود دارد؟

به دو روش، خرید از افراد حقیقی یا خرید از صرافی‌ها

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا