اخبار آلت کوین ها

پولکادات پیشنهادهای جدیدی برای توسعه شبکه خود ارائه کرد

حاکمیت پولکادات برای ایجاد تغییراتی جدید در این پروتکل برنامه‌ریزی کرده است. تغییرات پیشنهاد شده تاثیری بر قیمت DOT نداشتند، با این حال سرمایه‌گذارانی که DOT را استیک کرده‌اند، درباره آینده این شبکه خوش‌بین هستند.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، از آنجایی که پولکادات یک شبکه گسترده از پاراچین‌های کاربردی دارد، با این حال هنوز در بخش‌های مختلفی قابلیت رشد نداشته است. تیم پولکادات برای جبران این کاستی‌ها، در حال کار بر روی قابلیت‌های جدید برای این پروتکل است.

یکی از تغییراتی که پیشنهاد شده، افزایش تعداد ولیدیتورهای فعال در شبکه از ۲۹۷ به ۴۰۰ در عرض یک ماه است.

این کار به منظور کاهش مقدار DOT مورد نیاز برای ولیدیتور شدن است، که باعث می‌شود دامنه کاربران واجد شرایط گسترش پیدا کند به شمار بیشتری از افراد بتوانند در این شبکه ولیدیتور شوند. جامعه پولکادات امکان و نیاز این شبکه برای افزایش مجموعه ولیدیتورهای خود را بررسی کرده است.

بازخورد کاربران به این پیشنهاد نشان داد که آنها به افزایش تعداد ولیدیتورها علاقه‌مند هستند. همچنین آن‌ها گفتند که احتمال ایجاد مشکلات امنیتی در صورت اضافه کردن ولیدیتورهای بیشتر باید بررسی شود.

اعضای شبکه معتقدند که افزایش تعداد ولیدیتورهای فعال و رساندن‌ آنها به ۴۰۰ عدد به صورت ۵تا در هر دوره، امنیت این زنجیره را به خطر نمی‌اندازد و به دلیل افزایش تعداد ولیدیتورها، توازن طبیعی حفظ خواهد شد.

هولدرهای DOT باید چه کاری انجام دهند؟

علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که پولکادات برای بهبود شبکه خود انجام داده، اما قیمت DOT همچنان در حال کاهش است. در ماه گذشته، قیمت DOT از ۶/۴۰ دلار به ۵/۷۸ دلار کاهش یافته‌ است. همچنین، در همین بازه زمانی، کاهش ۵۶ میلیون دلاری در حجم معاملات نیز مشاهده شده است.

حجم و قیمت پولکادات

اگرچه در زمان نگارش این خبر، آدرس‌های پولکادات تمایلی به انباشت DOT نداشتند، اما استیک‌کنندگان DOT اینگونه رفتار نکرده‌اند. در ۳۰ روز گذشته، تعداد استیک‌کنندگان در شبکه پولکادات ۵/۲۵٪ افزایش یافته است.

به دلیل افزایش این افراد، تعداد کل آدرس‌هایی که در حال استیک کردن DOT هستند به ۳۲،۲۰۹ نفر رسید.

استیک پولکادات

تحلیل پولکادات نشان می‌دهد که تلاش‌های این پروژه برای گسترش فعالیت‌های خود در سطح جهانی می‌تواند به افزایش محبوبیت توکن آن کمک کند. گفته می‌شود که اعضای حاکمیت پولکادات در جهت گسترش پولکادات هاب به بخش‌هایی از جنوب شرق آسیا مذاکراتی کرده‌اند.

پولکادات هاب‌ به اماکن فیزیکی متعلق به جامعه پولکادات گفته می‌شود. در این اماکن، افرادی که به پولکادات علاقه‌مند هستند، با هم ملاقات و در پروژه‌های اکوسیستمی همکاری می‌کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا