ترید

آموزش نحوه خرید و فروش سندباکس

حتما تاکنون بارها اسم بازی‌های متاورسی به گوشتان خورده است؛ بازی‌های مجازی که با دنیای ارزهای دیجیتال گره خورده‌اند. سندباکس یکی از همین موارد است که اتفاقا علاقه‌مندان زیادی هم دارد. از همین رو افراد بسیاری به دنبال یادگیری نحوه خرید و فروش سندباکس هستند. قبل از هر چیز لازم مقاله سندباکس چیست؟ را مطالعه کنید، حتما به دنیای این ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی آن علاقمند می‌شوید.

ارز دیجیتال Sandbox به عنوان یک توکن بومی برای پروژه، تأثیر زیادی در روند این بازی دارد. ضمن اینکه در بازار ارزهای دیجیتال نیز پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است و اکنون در جایگاه خوبی قرار دارد. این مقاله به عنوان یک راهنمای معامله Sand، نحوه خرید و فروش سندباکس در صرافی‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده است.

نگاهی به ارز دیجیتال Sandbox

برای اینکه با نحوه خرید و فروش سندباکس در صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید، لازم است ابتدا درباره این ارز دیجیتال اطلاعات کافی کسب کنید. ارز دیجیتال سند (SandBox) که با نماد اختصاری SAND نشان داده می‌شود، توکن اصلی و اختصاصی شبکه است. این ارز دیجیتال بلاکچین اختصاصی ندارد و بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده و یک ارز دیجیتال با استاندارد ERC-20 است. این پروژه برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و توسط شرکتی به نام پیکسول (PIXOWL) راه اندازی شده است.

یکی از متعلقات جذاب این پروژه، بازی سندباکس است؛ یک بازی مجازی که کاربران آن می‌توانند با ساخت، خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال در آن به سود برسند. دارندگان رمز ارز سند باکس می‌توانند در تصمیمات پروژه تاثیرگذار باشند و در رای‌گیری‌ها شرکت کنند. با توجه به رشد خوبی که این ارز دیجیتال تاکنون داشته است، طبیعی است که طرفداران زیادی پیدا کرده باشد. آموزش نحوه خرید و فروش سندباکس برای افراد علاقه‌مند به دنیای کریپتو یک موضوع مهم و ضروری است.

بازی متاورسی سندباکس

عرضه اولیه ارز دیجیتال سند به میزان ۳ میلیارد واحد بود که تا کنون چیزی حدود ۷۰۳ میلیون از آن به گردش درآمده است. خرید سندباکس بین گیمرها و افراد علاقه‌مند به صنعت گیمینگ و دنیای کریپتو، امری رایج است. ضمن اینکه کاربران این بازی مجازی می‌توانند در ازای کسب موفقیت در بازی، سهمی از این توکن را دریافت کنند. به عبارتی می‌توان این گونه گفت که مهم‌ترین مزیت این دارایی، تلفیق ارزهای دیجیتال و بازی‌های مجازی است.

چه صرافی‌هایی از سندباکس پشتیبانی می‌کنند؟

نحوه خرید و فروش سندباکس در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکزی که از این دارایی پشتیبانی می‌کنند، فرمت مشابهی دارد. اما تفاوت‌های جزئی که در میان است، گاهی دردسرساز می‌شود. همچنین لازم است بدانید که محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که برای ایران وجود دارد باعث شده تا امکان خرید مستقیم Sandbox از این صرافی‌ها وجود نداشته یا سخت باشد. بنابراین شما به عنوان یک کاربر ایرانی که به آینده سندباکس امیدوار است و قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارد، باید در اولین قدم مطمئن شوید صرافی انتخابی‌تان حساب‌های شما را مسدود و دارایی‌تان را بلوکه نخواهد کرد. حال نوبت آن است که با صرافی‌های معتبری که امکان معامله این ارز دیجیتال در آن‌ها وجود دارد آشنا شوید:

  • بایننس (Binance)
  • یونی سواپ (UniSwap)
  • کوکوین (KoCoin)
  • هیوبی گلوبال (Huobi Global)
  • ال بانک (LBank)
  • هات بیت (Hotbit)
  • گیت (Gate.io)
  • اوکی ایکس (OkEx)

بایننس

نحوه خرید و فروش سندباکس در بایننس (Binance) نیاز به آموزش دارد. حتی معاملات بیسیک و ابتدایی هم در این صرافی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. اما در نهایت و با آموزش می‌توانید کاملا مسلط عمل کنید. فقط فراموش نکنید که برای خرید و فروش این رمز ارز باید کیف پول های سندباکس را نیز بشناسید تا پس از معامله دارایی خود را به مکانی امن منتقل کنید.

خرید سند باکس از بایننس

برای تجربه نحوه خرید و فروش سندباکس در بایننس لازم است ابتدا در این صرافی ثبت نام کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه اصلی، گزینه Exchange را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Basic کلیک کنید.

در مرحله بعد باید جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید Sandbox را داشته باشید، سند باید به عنوان ارز اول و اگر قصد فروش آن را داشته باشید باید به عنوان ارز دوم انتخاب شود. بایننس ارز رمزارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند. شما زمانی به این مرحله می‌رسید که از قبل در یک صرافی داخلی مقداری رمز ارز پایه مثل تتر خریده باشید.

در مرحله بعد آموزش نحوه خرید و فروش سندباکس باید نوع سفارش خود را تعیین کنید:

  • سفارش‌های محدود
  • مارکت
  • استاپ لیمیت (Stop Limit)

پس از آن باید مقدار ارزی که قصد خرید با فروش آن را دارید مشخص کنید. در نهایت با تأیید نهایی معامله ارزی شما به اتمام می‌رسد.

برای آشنایی کامل با این صرافی مقاله آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بایننس را بخوانید.

کوکوین

نحوه خرید و فروش سندباکس در صرافی کوکوین (KoCoin) نسبتا ساده است؛ زیرا این صرافی کاربری ساده‌ای دارد. نکته دیگری که وجود دارد این است که در صرافی کوکوین احراز هویت واجب نیست. بنابراین شما می‌توانید به طور مستقیم به خرید و فروش SAND بپردازید. در کنار تمام این موارد شما برای تجربه نحوه خرید و فروش Sandbox در کوکوین، ابتدا باید حساب خود را شارژ کنید و سپس از اتصال کیف پول خود به صرافی مطمئن شوید.

خرید و فروش سندباکس از کوکوین

حالا باید وارد قسمت Markets شوید و جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید. پس از آن باید مقداری که قصد خرید یا فروش از آن رمز ارز را داشتید وارد کنید و سپس گزینه تأیید نهایی را بزنید. عملیات خرید یا فروش ارز در صرافی کوکوین به اتمام خواهد رسید. شما در این صرافی به سه روش مارجین، اسپات و فیوچر می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

برای آشنایی کامل با این صرافی مقاله آموزش کامل صرافی ارز دیجیتال کوکوین (Kucoin) را بخوانید.

هات بیت

یکی دیگر از صرافی‌هایی که خرید و فروش سندباکس در آن برای کاربران ایرانی آسان است، صرافی هات بیت (HotBit) است. این صرافی بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد و محدودیتی برای استفاده از آن در ایران وجود ندارد.

خرید و فروش سندباکس از کوکوین

شما برای خرید ارز سند در هات بیت ابتدا باید حساب کاربری بسازید و در قدم بعدی آن را شارژ کنید.سپس در صفحه اصلی حساب کاربری خود گزینه Exchange را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید از کادر سمت چپ موجود در صفحه، جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید. اطلاعات و داده‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد را بررسی کنید و سپس به سراغ گزینه‌های Buy و Sell بروید.

در نهایت هنگام بررسی نحوه خرید و فروش Sandbox در صرافی هات بیت اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که این صرافی از نمونه سفارش‌های مختلفی مثل موارد زیر پشتیبانی می‌کند:

  • Limit Order
  • Market
  • Trigger Order

برای آشنایی کامل با این صرا فی مقاله آموزش کامل صرافی هات بیت (Hotbit) را بخوانید.

آموزش نحوه خرید و فروش سندباکس در والکس

حال که با نحوه خرید و فروش سندباکس در صرافی‌های مطرح خارجی جهان آشنا شدید، لازم است روش انجام این کار را در یک صرافی ایرانی نیز بررسی کنیم. صرافی والکس به عنوان یک پلتفرم معاملاتی معتبر ایرانی، امکان خرید و فروش این رمز ارز را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کافی است ابتدا در این صرافی ثبت نام کنید.

ورود به حساب کاربری در والکس

ثبت نام در والکس فرایند نسبتا ساده‌ای دارد. پس از گذراندن آن و احراز هویت باید وارد حساب کاربری خود شوید و آن را به‌صورت شارژ کنید. می‌توانید حساب خود را به‌صورت تومانی شارژ کرده و با آن معامله کنید یا پس از خرید تتر، سند باکس را با تتر بخرید.

معامله سند باکس در والکس

در صفحه اصلی سایت این والکس، قیمت لحظه‌ای تمام ارزهای دیجیتال قابل رویت است. شما همچنین می‌توانید در قسمت جستجو، نام Sandbox را وارد و سپس جفت ارز معاملاتی مدنظرتان را انتخاب کنید. در مرحله بعد برای اجرای نحوه خرید و فروش سندباکس در والکس، باید نوع سفارش خود را مشخص کرده و با انتخاب یکی از روش‌ها معامله را ثبت و نهایی کنید.

خرید و فروش سند باکس در صرافی والکس

آینده سندباکس

تحلیل‌ها و بررسی‌هایی که روی این رمز ارز انجام شده است، نشان دهنده آینده‌ای روشن و امیدوارکننده برای این رمز ارز است. مزیت‌ها و جذابیت‌های بازی The Sandbox خود به تنهایی می‌تواند تضمینی برای آینده این دارایی باشد. بنابراین اگر ارزش ارز دیجیتال SAND در آینده‌ای نه چندان دور به اعداد و ارقامی هیجان‌انگیز رسید، تعجب نکنید.

در همین راستا بسیاری از افراد علاقه‌مند به صنعت گیمینگ و دنیای رمز ارزها در صدد یادگیری نحوه خرید و فروش سندباکس برآمدند. برای این کار ابتدا باید صرافی‌هایی که از این دارایی پشتیبانی می‌کنند را بشناسید.

ما در والکس همواره کنار شماییم تا تجربه‌ای حرفه‌ای و بدون نقص از معامله‌گری داشته باشید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس روانشناسی با گرایش صنعتی و سازمانی، مدیر تیم تولید محتوای نقطه ویرگول
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا