اخبار آلت کوین ها

بیت کوین در یک قدمی ۳ میلیارد تومان؛ پرسودترین آلت کوین‌های امروز کدامند؟

علی‌رغم اینکه قیمت بیت کوین در چند روز گذشته در محدوده ۵۱۰۰۰ دلار در نوسان بوده است، برخی از آلت کوین‌ها با ثبت رشدهای دو رقمی عملکرد چشمگیری از خود نشان دادند.

به گزارش والکس، با نگاهی به سایت کوین مارکت کپ متوجه می‌شویم که ارزش بازار (مارکت کپ) ارزهای دیجیتال به ۱.۹۸ تریلیون دلار رسیده که که با توجه به دامیننس ۵۱.۵ درصدی بیت کوین متوجه می‌شویم ۱ تریلیون دلار از آن به پادشاه ارزهای دیجیتال اختصاص دارد. از آنجایی که قیمت امروز تتر به ۵۷٬۳۶۰ تومان رسیده است، بیتکوین در یک قدمی ۳ میلیاردی شدن قرار دارد.

عملکرد روزانه و هفتگی بسیاری از رمزارزها تغییر چندانی نداشته با این حال ارزهایی هستند که رشدهای چشمگیری در این مدت به ثبت رسانده‌اند. اتریوم که در هفته گذشته از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرد در حال حاضر به قیمت ۲٬۹۵۲ دلار معامله می‌شود.

در شبانه‌روز گذشته یونی سواپ با رشد ۶۸ درصدی توجه همه را به خود جلب کرده است. UNI توکن بومی صرافی یونی سواپ است که در اثر ارائه پیشنهادی برای سود دهی به هولدرهای آن با چنین رشدی مواجه شده است.

قیمت یونی سواپ
یونی سواپ Uniswap (UNI)
۴۷۲,۲۲۱.۰۰ تومان
$ ۷.۶۶۰ -۲.۵۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان یونی سواپ در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید یونی سواپ

اما این تنها ارز دیجیتال موفق بازار نبوده است. سایر توکن‌های صرافی‌های غیرمتمرکز نیز در ۲۴ ساعت گذشته درخشیده‌اند. سوشی سواپ با ۳۸٪ رشد و توکن دی وای دی ایکس با ۲۳٪ رشد در ردیف دوم و سوم پرسودترین رمزارزهای والکس قرار دارند.

توکن صرافی غیرمتمرکز وان اینچ نیز ۲۲٪ رشد روزانه را ثبت کرده است و نشان می‌دهد رقابت رمزارزهای متعلق به دکس‌ها در شبانه‌روز گذشته اوج گرفته است. این ۴ توکن متعلق به صرافی‌های غیرمتمرکز روی شبکه اتریوم هستند.

از سوی دیگر توکن محبوب‌ترین دکس شبکه بایننس اسمارت چین یعنی پنکیک سواپ نیز با ۱۱ درصد رشد روزانه به ۳.۲۲ دلار رسیده و بار دیگر به جمع ۱۰۰ کوین برتر بازار اضافه شده است.

صرافی‌های غیرمتمرکز یا به صورت خلاصه دکس‌ها، یکی از بخش‌های مهم بازار ارزهای دیجیتال هستند. در مطلب زیر می‌توانید با سایر بخش‌های رمزارزها و مهم‌ترین پروژه‌های آها بیشتر آشنا شوید.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا